Viestittely työkaverin kanssa vapaa-ajalla?
Aviopuolisoni on alkanut aktiivisemmin viestittelemään erään naispuolisen työkaverin kanssa facebookissa. En siis ole tutkinut miehen puhelinta tai mitään, koska hän saattaa ihan avoimesti tehdä tätä. Asiat ainakin vielä toistaiseksi ovat liittyneet työasioihin/rentoa jutustelua(ainakin mitä mieheni asiasta kertoo, kuulemma heillä on hauskat jutut)
Tämä häiritsee minua koska yleensä mieheni ei ole kovin sosiaalista sorttia eikä hän paljon juttele edes miespuolisten työkavereiden kanssa. Olenkin miettinyt annanko asian olla vai pitäisikö tästä olla jo huolissaan?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä viestitellä työkaverille vapaa-ajalla? Jokaisella on omat menonsa ja perheensä.
Sinäkö et viestittele muille kuin perheellesi?
Viestitteletkö sinä päivittäin muulle kuin perheellesi? Useita viestejä aamuin illoin
Joo, parille kaverille. Entä sitten?
Kuinka hyviä kavereita nämä pari ovat?
Voiko ystävyyttänne verrata tähän työkaveriin?
Ihmiset on uskomattoman sokeita, ei nähdä selviä kiinnostuksen merkkejä.
Tosi hyviä kavereita. Toisen olen tavannut lukiossa ja toisen töissä. Sittemmin olen vaihtanut firmaa muutaman kerran, kuten hänkin, m
Niin eli heihin on todella syvä side jo vuosien takaa. Ymmärrät varmaan et pakkaamon Pera kenet olet tuntenut 2v ja ohimennen sanonut moi on ihan eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Tämänkin keskustelun aloittajalle:
otsikkosi on väärin ja rumaa kieltä.
Oikea muoto on:
"Viestittely työkaverin kanssa vapaa-aikana?"
Älkää aina lallattako tuota ulkopaikallissijaa.
Pertsa Perinteiseen Kieleen Pyrkijä
Haista sinä huilu, tämä on keskustelupalsta eikä mikään suomen kielioppikoe... tsiisus
Ihastusta ilmassa ja perhosia vatsassa. Ei kai muuten jollekin random työkaverille haluaisi laittaa viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Ihastusta ilmassa ja perhosia vatsassa. Ei kai muuten jollekin random työkaverille haluaisi laittaa viestiä.
Kun mietin tätä keissiä näin naisena... ainoat työpaikan miehet joille olen viestitellyt, olivat myös ihastuksia. Heitä oli kaksi. Muuten ei olisi pätkääkään kiinnostanut mitään laittaa.
Kirjoittaja taitaa tietää vastauksen jo ihan itse, eihän muuten tänne kirjoittaisi. Toinen osapuoli on ihastunut jo toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun mietin tätä keissiä näin naisena... ainoat työpaikan miehet joille olen viestitellyt, olivat myös ihastuksia. Heitä oli kaksi. Muuten ei olisi pätkääkään kiinnostanut mitään laittaa.
Mä mietin tätä miehenä. Muutama vastaava tapaus historiassa ja kyllä olin todella ihastunut näihin naisiin.
Kysy suoraan onko ihastusta ilmassa.
Ihan mielenkiinnosta, mistä random mies ja nainen saa viestiteltävää joka päivälle jos ei kiinnostusta ole?
Mun kokemuksien mukaan perus ukot pitää naisia melko tylsinä ja toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta, mistä random mies ja nainen saa viestiteltävää joka päivälle jos ei kiinnostusta ole?
Mun kokemuksien mukaan perus ukot pitää naisia melko tylsinä ja toisinpäin.
Ei mistään. Poislukien joku viaton reels jako.
On kai niitä työkavereita muitakin kuin se yksi ja ainoa oletettavasti. Eikö tasapuolisuuden nimissä sitten kaikille pitäisi viestitellä?
Vierailija kirjoitti:
On kai niitä työkavereita muitakin kuin se yksi ja ainoa oletettavasti. Eikö tasapuolisuuden nimissä sitten kaikille pitäisi viestitellä?
Niin, miksi just tämä. Miksi ei ne todennäköisesti sama sukupuoliset tyypit?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä viestitellä työkaverille vapaa-ajalla? Jokaisella on omat menonsa ja perheensä.
Mun työkavereista ainakin viisi ovat myös ystäviäni. Eli niitä "omia menojani". Ja todellakin viesitellään joka päivä.
Meillä kävi niin että joku oli tajunut salasanani ja viestittelyä käytiin minun tietämättäni mun tilin kautta.
Paljastui että vaimo oli viestitellet minuna tälle työkaverille romanttisessa mielessä testatakseen että onko toinen nainen uhka.
Siis puoliso oli niin mustasukkainen että lähti tämmöiseen. Ihmettelin työpaikalla että mitä helvettiä se muija oikein välillä pimahtelee ja käyttäytyy niin omituisesti. Suurimman osan flirttailuista oli varmaan päässyt ohi, kun en tajua ja tosi monet naiset tekee sitä mulle päivittäin, niin en tajuakaan. Vaimoa ärsyttää, mutta ku jos se tajuaisi että en tajua flirttiä, niin olisko se ok?
Mut siis tää on tätä, kun sä oot, ja sun täytyy olla, sun pitää selvittää ja oikoa, sä kouluttauduit sähköteknikoksi ja se on sun ristis.
Et tämmöstä tällä kertaa. Facessa en ollut käynyt seitsemään vuoteen, mutta vaimo teki tämmösen mulle.
Ketään en pannut, tai maannut missään, milloinkaan, mitenkään, edes sängystä kiskastuna kesken yöunien.
En todellakaan. Tämmöstä saa mustasukkaisen akan kanssa kärsiä. Minua syytetään viestittelystä, vaikka hän itse viestitteli.
Ja olihan se kiinnostunut minusta. Tosi vastenmielistä tän kaiken jälkeen duunata duunissa kaa. Kun piti selittää että vaimo ja se on niin mustasukkainen ja enhän mä viestitelly ja sä oot liian nuorikin mulle ja tätä rataa.
Kyllä hävetti.
Siis wtf? 😳 Sun vaimo viestittelee sinuna jollekin sun työkaverille??! Siis aivan kipeetä. Miten sä jaksat tuollaista, ei tuo ole millään mittarilla normaalia!???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, miksi just tämä. Miksi ei ne todennäköisesti sama sukupuoliset tyypit?
Ehkä niiden muiden kanssa ei ole yhteistä kiinnostuksen kohdetta tai sitten persoonat ei klikkaa samalla tavalla.
Ainakin mulla on erityyppisiä työkavereita:
1. Työkavereita, jotka ovat myös ystäviä. Heidät haluan oppia tuntemaan paremmin ja viettää aikaa myös vapaa-ajalla.
2. Työkaverit, joiden kanssa on ihan kiva olla tekemisissä töissä, käydä vaikka lounaalla yhdessä. Ei kuitenkaan kiinnosta niin paljon, että haluaisi muutoin olla tekemisissä.
3. Työkavereita, joiden kanssa hoitaa lähinnä työasiat. Ihan mukavia, mutta ei mitään erityistä tarttumapintaa.
4. Tyyppejä, joiden seuraa välttelee jos vain mahdollista.
Todennäköisesti jotain kiinnostusta on, miehet harvemmin viitsivät chattailla naisen kanssa joka ei kiinnosta. Toisaalta jos ei salaa tuota yhteydenpitoa niin niin kauan asiat on suht hyvin sinuna seuraisin tilannetta. Jos viestittely muuttuu jotenkin salaisemmaksi, mies alkaa piilottelemaan kännykkäänsä tai konettaan, silloin tietää että heidän jutut ei kestä päivänvaloa. Tiedätkö onko tuo nainen varattu?
Tosi hyviä kavereita. Toisen olen tavannut lukiossa ja toisen töissä. Sittemmin olen vaihtanut firmaa muutaman kerran, kuten hänkin, mutta ystävyys on säilynyt.