Viestittely työkaverin kanssa vapaa-ajalla?
Aviopuolisoni on alkanut aktiivisemmin viestittelemään erään naispuolisen työkaverin kanssa facebookissa. En siis ole tutkinut miehen puhelinta tai mitään, koska hän saattaa ihan avoimesti tehdä tätä. Asiat ainakin vielä toistaiseksi ovat liittyneet työasioihin/rentoa jutustelua(ainakin mitä mieheni asiasta kertoo, kuulemma heillä on hauskat jutut)
Tämä häiritsee minua koska yleensä mieheni ei ole kovin sosiaalista sorttia eikä hän paljon juttele edes miespuolisten työkavereiden kanssa. Olenkin miettinyt annanko asian olla vai pitäisikö tästä olla jo huolissaan?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Enemmin kuin että jäät asiaa miettimään ja pohtimaan, niin kannattaa nostaa kissa pöydälle ja jutella miehen kanssa. Että mitä niin tärkeää asiaa voi olla, että vapaa-ajallakin viestitellään. Kannattaa sanoa myös suoraan, että olet asiasta huolissasi.
Liian moni on sokean luottavainen, murehtii vain ehkä itsekseen ja sitten tulee jonain päivänä eropaperit postissa. Suuri osa parisuhteista alkaa työkuvioista, että kyllä sulla perusteltu huoli asiaan on.
No mitä niin tärkeää asiaa sinulla on, että viestittelet ystävillesi?
Tuo kissan nostaminen pöydälle on vihoviimeinen asia. Osoitat vain olevasi vainoharhainen, epävarma, ripustautuva ja kontrollifriikki puoliso. Tai sitten olet oikeassa. Kummin vain niin luottamus suhteestanne on kadonnut. Noin toimimalla voi siis vain hävitä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä, että sanotaan kuinka ketään ei voi omistaa tai sitoa itseensä jne, toinen tekee omat valintansa jne. On toki totta, mutta hyvänen aika, saa todellakin parisuhteessa sanoa että "hei, en pidä tästä, toivoisin ettet viestittelisi vapaa-ajalla hänen kanssaan, se loukkaa tunteitani" tms. Ihan sama minkälaisesta käytöksestä puhutaan, niin omat rajat saa laittaa parisuhteessa. Se ei ole toisen kontrollointia kunhan vaatimukset ei mene ihan kohtuuttomaksi. Jos puoliso ei halua niitä kunnioittaa niin se on hänen valintansa.
Saa toki sanoa, mutta minä en olisi parisuhteessa sellaisen ihmisen kanssa, joka kieltää minulta viestittelyn ystävieni kanssa. Eli se parisuhde olisi sitten siinä.
Älä ole niin rajoittava, ajatus on vain sun päässä.
Puhuisin. Hän ei välttämättä edes ajattele asiaa sen kummemmin. Itse miehenä olin samanlaisessa tilanteessa. " Kaveri" alkoi viestitellä paljon. Kohteliaisuudesta yms vastailin. Aloin huomata että tää nainen on oikeasti tosi mukava. Sit tulikin täysin yllättäen seksi ehdotus.
Jos puolisoni olisi ottanut asian puheeksi olisin tajunnut paljon aiemmin et hän on kiinnostunut minusta.
Meillä kävi niin että joku oli tajunut salasanani ja viestittelyä käytiin minun tietämättäni mun tilin kautta.
Paljastui että vaimo oli viestitellet minuna tälle työkaverille romanttisessa mielessä testatakseen että onko toinen nainen uhka.
Siis puoliso oli niin mustasukkainen että lähti tämmöiseen. Ihmettelin työpaikalla että mitä helvettiä se muija oikein välillä pimahtelee ja käyttäytyy niin omituisesti. Suurimman osan flirttailuista oli varmaan päässyt ohi, kun en tajua ja tosi monet naiset tekee sitä mulle päivittäin, niin en tajuakaan. Vaimoa ärsyttää, mutta ku jos se tajuaisi että en tajua flirttiä, niin olisko se ok?
Mut siis tää on tätä, kun sä oot, ja sun täytyy olla, sun pitää selvittää ja oikoa, sä kouluttauduit sähköteknikoksi ja se on sun ristis.
Et tämmöstä tällä kertaa. Facessa en ollut käynyt seitsemään vuoteen, mutta vaimo teki tämmösen mulle.
Ketään en pannut, tai maannut missään, milloinkaan, mitenkään, edes sängystä kiskastuna kesken yöunien.
En todellakaan. Tämmöstä saa mustasukkaisen akan kanssa kärsiä. Minua syytetään viestittelystä, vaikka hän itse viestitteli.
Ja olihan se kiinnostunut minusta. Tosi vastenmielistä tän kaiken jälkeen duunata duunissa kaa. Kun piti selittää että vaimo ja se on niin mustasukkainen ja enhän mä viestitelly ja sä oot liian nuorikin mulle ja tätä rataa.
Kyllä hävetti.
Työkaverini on sitä sorttia että lähettelee viestejä kaikille kenen numeron se on saanut haltuunsa. Ei sillä ole mitään taka-ajatuksia, on vaan yltiösosiaalinen.
Ihan psykologisesti asiaa tarkastellen. Viestin sisältö ja volyymi ratkaisee. Kuten myös se onko miehelläsi ja tällä naisella yhteisiä kiinnostuksen kohteita.. Jos ei ole niin sillon ollaan kiinnostuneita henkilöstä.
Kuten myös tilanteessa jossa viestitellään päivittäin.
Tässä ollaan tehty kärpäsestä härkänen. Saa kai ihminen viestitellä kenelle haluaa. Et kai kuvittele olevasi ainoa ihminen maailmassa .
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä viestitellä työkaverille vapaa-ajalla? Jokaisella on omat menonsa ja perheensä.
Sinäkö et viestittele muille kuin perheellesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä viestitellä työkaverille vapaa-ajalla? Jokaisella on omat menonsa ja perheensä.
Viestitteletkö sinä päivittäin muulle kuin perheellesi? Useita viestejä aamuin illoin
Minä viestittelen työkaverin kanssa seksijuttuja, ei muuta. Hän on naimisissa, minä sinkku. Välillä vetäisemme varvit kotonani, hän on olevinaan työkeikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viestitteletkö sinä päivittäin muulle kuin perheellesi? Useita viestejä aamuin illoin
Joo, parille kaverille. Entä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään tarvetta viestitellä työkavereille vapaa-ajalla, etenkään perheellisille sellaisille.
8h riittää hyvin työasioiden hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla oma perhe vai ainoastaan lapsuuden perhe?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka hyviä kavereita nämä pari ovat?
Voiko ystävyyttänne verrata tähän työkaveriin?
Ihmiset on uskomattoman sokeita, ei nähdä selviä kiinnostuksen merkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään tarvetta viestitellä työkavereille vapaa-ajalla, etenkään perheellisille sellaisille.
8h riittää hyvin työasioiden hoitoon.
Eikö sinulla ole ystäviä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla oma perhe vai ainoastaan lapsuuden perhe?
Molemmat. Lapsuuden perhekin on kyllä oma.
Kutsu kylään ja viettäkkää kaikki yhdessä aikaa!