Millainen sitten on mies, josta nainen voisit kiinnostua? Mitä asioita tai ominaisuuksia odotat?
Tuli mieleen, kun täälläkin niin moni nainen kokee, ettei miehistä ole mihinkään eikä kukaan sytytä.
Millainen mies sitten olisi mieleesi ja mitä asioita odotat, jotta voisit kiinnostua?
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Tottakai jokaisella on omat ulkonäkömieltymyksensä, niitä on turha alkaa listaamaan. Harva nainen kuitenkaan pitää mitään satasivuista listaa siitä, että miltä miehen pitää näyttää. Ne on yleensä muutamia juttuja jotka sytyttää. Sen jälkeen se on se kuuluisa kemia mitä haetaan. Samanlaista arvomaailmaa ja maailmankatsomusta. Miehet usein luulee että se on sen jälkeen lompakon paksuus, mutta olen tästä kyllä eri mieltä. Toki jollain naisella se arvomaailma voi olla sellainen, että tietynlainen elintaso pitää esim. yhdessä kyetä saavuttamaan, mutta enemmän ainakin mulle merkkaa se että mies on tavoitteellinen. Tietenkin se tavoitteellisuus tarkoittaa myös työelämää, eli pitää olla halua menestyä myös siellä. Mutta ei se varsinaisesti rahaan liity. Mutta jos olet vaikkapa varastomies, joka inhoat työtäsi ja menet sinne joka aamu vain pakon takia, niin ei se oikein itselleni sitten kolahda. Itselleni tunteita herättää myös sellainen herr
Mitä merkitystä sillä on rakastuuko se nainen täydelliseen hiusrajaan vai lompakkoon? Missään tapauksessa nainen ei kuitenkaan rakastu mieheen itseensä, vaan joihinkin ominaisuuksiin miehessä tai ensisijaisesti siihen, mitä mies kykenee tekemään ja suorittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain määrin se on aina mysteeri, mistä kaikesta se kemia lopulta tulee, mutta tietyt perusasiat:
- on lukenut kirjoja myös peruskoulun jälkeen, osan jopa vapaaehtoisesti
- ei haise pahalle
- ei tupakoi
- ei päihdeongelmaa
- suunnilleen samat arvot
- miellyttävä katsoa. Ei tarvitse olla malli, mutta huolehtii itsestään.
Lukenut kirjoja eli palomiehenä työskentelevät miehet rajautuvat ulos. Hitusen yksinkertaisia miehiä, joiden äo ei ole kummoinen.
Oletko itse palomies vai mistä on peräisin tämä "tieto" että yksikään palomies ei ole koskaan lukenut kirjoja? Tuntemistani ihmisistä ahkerimmin kaikenlaista kirjallisuutta harrastaa muuten eräs ammattikoulutaustainen duunarimies. Hän lukee jopa marginaalisempia genrejä kuten runoutta. Itse olen maisteri, enkä todellakaan lue yhtä paljon saati yhtä monipuolisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen on yksilö. Jokaisella on omanlaisensa maku. Jos yksi ei kiinnostu minusta niin toinen voi kiinnostua. Tai sitten ei. Maailma on täynnä ihmisiä. Joku on varmasti kiinnostunut minusta ja minä hänestä. M42
Positiivinen elämänasenne (kuten tässä) unohtui listastani. Se on todella tärkeä ominaisuus miehessä.
Vastaaja 15
Mun mielestä toi on enemmän neutraali statement kuin positiivinen. Bare minimum. Soisi olla enemmänkin ihmisten keskuudessa. Siis sitä että on sinut itsensä kanssa eikä vedä hirveitä incelrageja heti kun ei saa sitä kenet haluaa. Positiivista elämänasennetta paremmin tällaista ihmistä kuvastaa tasapainoisuus, viisaus ja vahva itsetunto, ehkä jopa tietty nöyryys.
Saisinko tuon saman suomeksi, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen on yksilö. Jokaisella on omanlaisensa maku. Jos yksi ei kiinnostu minusta niin toinen voi kiinnostua. Tai sitten ei. Maailma on täynnä ihmisiä. Joku on varmasti kiinnostunut minusta ja minä hänestä. M42
Positiivinen elämänasenne (kuten tässä) unohtui listastani. Se on todella tärkeä ominaisuus miehessä.
Vastaaja 15
Mun mielestä toi on enemmän neutraali statement kuin positiivinen. Bare minimum. Soisi olla enemmänkin ihmisten keskuudessa. Siis sitä että on sinut itsensä kanssa eikä vedä hirveitä incelrageja heti kun ei saa sitä kenet haluaa. Positiivista elämänasennetta paremmin tällaista ihmistä kuvastaa tasapainoisuus, viisaus ja vahva itsetunto, ehkä jopa tietty nöyryys.
Saisinko tuo
Googlaa jos et tajuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä kuinka naiset kykenevät listaamaan asioita mitä miehestä vaatii mutta yksikään nainen ei koskaan sano mitä tarjoaa miehelle että ansaitsisi kaikki nuo vaatimukset. Nykypäivänä ei oikein toimi tuo että naiset vain vaativat mutta ei itse tuo mitään parisuhde pöytään. Hyvä nyrkkisääntö on että jos ei muille tarjoa mitään ei muilta voi vaatiakkaan mitään
Tässä aloituksessa kysyttiin ihannemiehen ominaisuuksista. Tässä on vastattu siihen, mitä kysyttiinkin. Miksi minä esittelisin omia ominaisuuksiani joillekin randomeille vauvapalstalla?
Postaa tissit ja kuva pillusta myös
Mun nuoruudenaikainen exäni kelpais mulle taas 34v tauon jälkeen. Ottaisin hänet kaikkine vikoineen. Huomaan että jään hänen silmiinsä kiinni edelleen....kuten myös hän minun.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tämä 869 kerta kun tätä tänä vuonna kysytään?
Ne odottaa aina vastaukseksi, että "oho, huomasin vasta nyt, että oikeastaan kukaan mies ei voisi täyttää kohtuuttomia vaatimuksiani". Niin kauan tätä jankataan. Ja aina tulee pettymyksesi vastauksia ihan kohtuullisista odotuksista. Niin kuin tuolla aiemmin mainittu "ei haise pahalle", yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älykäs ja asiansa hoitava, mutta rento ja leikkisä. Hyvä työ. Harteikas, hiukset päässä. Ei ylenmääräisen seksuaalinen, mutta maskuliininen. Etsii rakkautta ja yhteenkuuluvaisuutta. 45-50v.
Noita on vapaana ehkä 0,0000001 %. Ja ne saa kolmikymppisenkin naisen.
Tuskin järkevä 30 v nainen 50 v miestä ottaa, ellei ole raha mielessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaaja 15
Saisinko tuo
Lisään listaan: mies joka ei öyhötä ja möyhötä jossain AV:lla nettislangista, lainasanoista yms. normaalista puhekielestä. Sellainen olisi rasittavaa seuraa. Varsinkin jos käyttää sitä vasta-argumenttina ignooratakseen ne varsinaiset esitetyt pointit.
Naisilla pitkä lista miehestä. Sitten ihmetellään kun ei löydy.
Tavoitteellisuus kolahtaa itsellenikin, ei niinkään raha. Että on intohimoa johonkin, vaikka maantiepyöräilyyn. Intohimoa työntekoa kohtaan ja se ei tarkoita, että pitäisi olla esimies tai johtaja. Esimerkkinä Topi Borg, joka Kirjoilla-sarjassa esiintyi, suhtautui työhönsä intohimolla ja tavoitteellisuudella. Ja ihan "vain" maitojen hyllyttäjä oli kaupassa. Mutta jos mies on työtään inhoava henkilö, joka ei jaksa harrastaa, jota ei varsinaisesti oikein innosta mikään, niin sitten ei ole mun tyyppiä.
Vaikka tarjolla olisi ihannemies, naiset eivät oikeasti unelmoi miehestä, mies on naiselle maksimissaan ihan kiva bonus. Kun taas miehet masentuvat ilman naista, jonka takia miehillä on pakkomielle siihen minkälainen pitää olla naisen saadakseen. Naiset etsivät miestä urakalla vain jos haluavat siittäjän tai rikkaan miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tämä 869 kerta kun tätä tänä vuonna kysytään?
Ne odottaa aina vastaukseksi, että "oho, huomasin vasta nyt, että oikeastaan kukaan mies ei voisi täyttää kohtuuttomia vaatimuksiani". Niin kauan tätä jankataan. Ja aina tulee pettymyksesi vastauksia ihan kohtuullisista odotuksista. Niin kuin tuolla aiemmin mainittu "ei haise pahalle", yms.
Niin vissiin. Ja kaikki pikkuinkkelit toistelevat papukaijoin sitä kuinka yksikään naisen henkilökohtainen preferenssi ei voi pitää paikkaansa, koska se ei tue heidän vahvistusharhaansa.
Riiviö ilme ja ylimielinen kaikkia haukkuvat. törkeä rakkikoira ei kiinnosta. Hyvä käytös semmonen normaali. Kemiaa on oltava...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai jokaisella on omat ulkonäkömieltymyksensä, niitä on turha alkaa listaamaan. Harva nainen kuitenkaan pitää mitään satasivuista listaa siitä, että miltä miehen pitää näyttää. Ne on yleensä muutamia juttuja jotka sytyttää. Sen jälkeen se on se kuuluisa kemia mitä haetaan. Samanlaista arvomaailmaa ja maailmankatsomusta. Miehet usein luulee että se on sen jälkeen lompakon paksuus, mutta olen tästä kyllä eri mieltä. Toki jollain naisella se arvomaailma voi olla sellainen, että tietynlainen elintaso pitää esim. yhdessä kyetä saavuttamaan, mutta enemmän ainakin mulle merkkaa se että mies on tavoitteellinen. Tietenkin se tavoitteellisuus tarkoittaa myös työelämää, eli pitää olla halua menestyä myös siellä. Mutta ei se varsinaisesti rahaan liity. Mutta jos olet vaikkapa varastomies, joka inhoat työtäsi ja menet sinne joka aamu vain pakon takia, niin ei se oikein itselleni sitten kolahda.
Mitä merkitystä sillä on rakastuuko se nainen täydelliseen hiusrajaan vai lompakkoon? Missään tapauksessa nainen ei kuitenkaan rakastu mieheen itseensä, vaan joihinkin ominaisuuksiin miehessä tai ensisijaisesti siihen, mitä mies kykenee tekemään ja suorittamaan.
Kyllä, olet aivan oikeassa. Asia on juuri näin.
Nyt sait sen mitä haluat ja voit lähteä sinne inkkelien chadfistaukseen mihin teidän piti pari päivää sitten lähteä ja jättää aikuiset keskustelemaan keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla pitkä lista miehestä. Sitten ihmetellään kun ei löydy.
Oikeastaan tässä ilmiössä on kysymys pitkästä listasta ihan perusasioita, kuten omasta hygieniasta huolehtiminen ja kotitaloustaidot, mutta naiset oppivat kantapään kautta sen surullisen asian että miestä etsiessä nämä asiat täytyy erikseen listata.
Sitten haisevat miehet jotka etsii itselleen ilmaista taloudenhoitajaa ulisevat naisten liian korkeista standardeista.
Samanlainen arvomaalma, yhteen puhaltamininen, seksuaalinen yhteensopivuus eli että on sopivan kokoinen penis ja että mies haluaa tehdä minullekin orgasmin joka kerta.
Millainenko mies kiinnostaa?
On kiinnostunut minusta. Se on lähtökohta.
Minkälainen supliikki eli mitä puhuu? Juorujako muista ihmisistä vai viimeisin rallitulos vai sävelsikö omaa biisiä viime yön vai ottiko selvää ensi kesän vaellusmatkan järjestelyistä vai näkikö peräti painajaisia/hyviä unia?
Aika paljon tuohon perustuu katsonko lisää/kiinnostunko? Liippaako puheenaiheet mitään mistä olisin itse kiinnostunut.
En laita listoja itseäni kiinnostavista aiheista vaikka ap sitä kysyykin. Koska puhujan persoonallisuus tulee esille puhuessa. Hän voi puhua minua kiinnostavista aiheista alentuvasti, negatiiviseen sävyyn joten en kiinnostu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älykäs ja asiansa hoitava, mutta rento ja leikkisä. Hyvä työ. Harteikas, hiukset päässä. Ei ylenmääräisen seksuaalinen, mutta maskuliininen. Etsii rakkautta ja yhteenkuuluvaisuutta. 45-50v.
Mitä tarkoittaa hyvä työ? Suurituloinen?
Hyvä työ on työ, johon ei ole vain ajautunut. Työ jolla on tekijälleen merkitystä.
Miten se tekee siitä miehestä paremman kuin sellainen joka käy tavallisessa työssä
Entä jos on *halua* menestyä työelämässä mutta kyvyt ei riitä kuin perustason suoritukseen?