Millainen sitten on mies, josta nainen voisit kiinnostua? Mitä asioita tai ominaisuuksia odotat?
Tuli mieleen, kun täälläkin niin moni nainen kokee, ettei miehistä ole mihinkään eikä kukaan sytytä.
Millainen mies sitten olisi mieleesi ja mitä asioita odotat, jotta voisit kiinnostua?
Kommentit (115)
Sellainen, jonka kanssa on mukava olla. Sellainen, joka ei ole minun kanssa vain sen aikaa, että parempi tulee vastaan. En tykkää tupakoinnista enkä päihderiippuvaisesta, jolle päihteet on elämän ykkösasia. Miehellä pitää olla muutakin elämää kuin minä eikä hän odota, että minä korjaan hänen elämän epäkohdat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystävälline, huumorintajuinen, eläinrakas, pitää huolta hygieniastaan, ei polta, ei ole ylenpalttisen mustasukkainen (esmes, tapaan miespuolisia kavereitani vaikka harrastusten merkeissä ja mies tulee heti huutamaan että petän ja olen l'tka on nounou), eläinrakas, silmälasit, osallistuu myös kotitöihin ja ruoanlaittoon ja siivoukseen eikä odota että olen joku kotiorja joka tekee kaiken, ei partaa tai viiksiä, ei mikään ylipitkä eli maks 178cm pitkä.
Miten silmälasit tekee miehestä paremman. Mitä jos ne lasiyaon kotona niin onko Han huonompi silloin. Tai jos hommaa lasit vaikka ei tarvi niin onko hän parempi
Ootko sä jotenkin yksinkertainen kun jankutat muiden henkilökohtaisista preferensseistä? Ei henkilökohtaisia makuasioita voi selittää, ne nyt vaan on.
Vierailija kirjoitti:
Rikas tietenkin. Rahan takiahan se mies otetaan.
Ap:lla oli vissiin tarkoitus että, naiset vastaisivat
Naiset usein rakastuvat homoihin
Vierailija kirjoitti:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Kysymys ei ollutkaan incelille.
Hyvä mies on täysipäinen, tykkää musta ja kissoista. Niinkun mun mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen on yksilö. Jokaisella on omanlaisensa maku. Jos yksi ei kiinnostu minusta niin toinen voi kiinnostua. Tai sitten ei. Maailma on täynnä ihmisiä. Joku on varmasti kiinnostunut minusta ja minä hänestä. M42
Positiivinen elämänasenne (kuten tässä) unohtui listastani. Se on todella tärkeä ominaisuus miehessä.
Vastaaja 15
Mun mielestä toi on enemmän neutraali statement kuin positiivinen. Bare minimum. Soisi olla enemmänkin ihmisten keskuudessa. Siis sitä että on sinut itsensä kanssa eikä vedä hirveitä incelrageja heti kun ei saa sitä kenet haluaa. Positiivista elämänasennetta paremmin tällaista ihmistä kuvastaa tasapainoisuus, viisaus ja vahva itsetunto, ehkä jopa tietty nöyryys.
Saisinko tuo
Googlaa jos et tajuu.
Sitten ihmetelllään miksi suomenkieli rapautuu eikä nuoremmat ymmärrä virallisia ja vähemmän virallisia dokumentteja. Pelottava tulevaisuus. Pieni ryhmä tekee ehdotuksia joista iso osa ei ymmärrä mitä niissä sanotaan ja antavat suostumuksensa niihin. Hienoa nuoriso, hienoa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Aina nämä ketjut menevät siihen, että inkkelit fantasioivat täällä omista ihannemiehistään. Ovat antaneet tälle ilmiölle ihan oman nimensäkin, chadfistaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina nämä ketjut menevät siihen, että inkkelit fantasioivat täällä omista ihannemiehistään. Ovat antaneet tälle ilmiölle ihan oman nimensäkin, chadfistaus.
Toi on muuten totta, ne miettii koko ajan miltä mies näyttää, ei naisia. Eivät kai pysty myöntämään itselleen, että miestä he arvostavat ja haluavat, ei naista.
Tiedän sitten, jos/kun sellaisen kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla pitkä lista miehestä. Sitten ihmetellään kun ei löydy.
Oikeastaan tässä ilmiössä on kysymys pitkästä listasta ihan perusasioita, kuten omasta hygieniasta huolehtiminen ja kotitaloustaidot, mutta naiset oppivat kantapään kautta sen surullisen asian että miestä etsiessä nämä asiat täytyy erikseen listata.
Sitten haisevat miehet jotka etsii itselleen ilmaista taloudenhoitajaa ulisevat naisten liian korkeista standardeista.
Tätä kanssa ihmettelen. On surullista että täytyy erikseen mainita. Peseytyminen, kotityöt, käyttäytyminen ja juopottelu ym. Kun luulisi niiden olevan itsestään selviä arkisia asioita.
Luotettava, ei petä. Osaa siivota niinkuin aikuisen kuuluu, ei käyttäydy kuin miesvauva ja pidä naista jonain kodinhoitajana. On aidosti kiinnostunut, ei yhdessä vain jotta ei tarvitsisi olla yksin vaikka oikeasti inhoaa naisessaan monta asiaa.
Tuossa nyt muutama perusjuttu jotka useimmilta miehiltä puuttuu
"Sitten ihmetelllään miksi suomenkieli rapautuu eikä nuoremmat ymmärrä virallisia ja vähemmän virallisia dokumentteja. Pelottava tulevaisuus. Pieni ryhmä tekee ehdotuksia joista iso osa ei ymmärrä mitä niissä sanotaan ja antavat suostumuksensa niihin. Hienoa nuoriso, hienoa..."
Niinpä. Ymmärsin kyllä nuo viestit, mutta on aina tyylikkäämpää kirjoittaa suomeksi. Ja jättää hymiöt vähemmälle.
Mutta mä olenkin N50+ ja kirjatoukka.
Uskoo jeesukseen ja avioliittoon. Ymmärtää miehen ja naisen biologiset erot ja kunnioittaa niitä. On monogaminen. Hyvägeeninen ja hyvä luonteeltaan. Mielellään menestynyt tai elämässään edennyt, muttei korruptoitunut tai mädäntynyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on muuten totta, ne miettii koko ajan miltä mies näyttää, ei naisia. Eivät kai pysty myöntämään itselleen, että miestä he arvostavat ja haluavat, ei naista.
Inkkelit janoavat nimenomaa toisten miesten hyväksyntää. He ovat niitä poikia jotka ovat tulleet ihailemiensa "kovispoikien" kiusaamiksi ja sen takia janoavat hyväksyntää. Naisia vihaavat sen takia, että naiset tekevät sitä mitä he itse eivät uskalla tehdä, antavat piupaut noille kovismiehille ja heidän äijistelyilleen.
Tämän takia heidän juttunsa ovat myös jumittuneet jankuttamaan yläasteajoista ja 2000-luvun jenkkileffoista tutuista sosiaalisista konstruktioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on muuten totta, ne miettii koko ajan miltä mies näyttää, ei naisia. Eivät kai pysty myöntämään itselleen, että miestä he arvostavat ja h
Just näin! Yläasteella oli suositut, tavikset ja luuserit. Incel-kielellä aikuisena(kin) suosittu on Chad, tavis Beta ja luuseri on Incel. He on aina olleet luusereita ja ovat vielä 30+ yläastekuvioisss. Siksi he myös haluaa puolipedo*fiilimaisesti aina vaan nättejä (suosittuja) teinityttöjä ja 25+ naiset on "törmänneet seinään". He kostaa ikuisesti nuoruutensa suosituille tytöille (tavis ja luuserityttöjä he ei edes huomanneet) sen, ettei nämä kiinnostuneet heistä aikoinaan.
Itsevarma, tavoitteellinen, omaa hyvät käytöstavat ja sellainen joka ei etsimällä etsi naista. Koska se jos mikä ei ole enää itsevarmaa. Mies jolla on asiat kunnossa ja elämä mallillaan. Harrastaa, käy töissä, näkee ystäviä ja joka jotenkin nauttii myös muiden sellaista arvostusta ja kunnioitusta. Mies ei mun mittapuun mukaan saa olla sellainen saamaton vätys, jota kaikki katsoo enemmänkin säälien. Ja on toki muutama ulkonäkötoive myös, mutta olen ihastunut hyvin erinäköisiin miehiin. Ehkä nyt jos jonkun kriteerin sanon, niin mies ei saa olla pieni. Tarkoitan sillä sitä, että miehen pitää vaikuttaa mieheltä mun rinnalla. Tämä ei ole mikään pelkkä pituuskysymys. Ja sosiaalisuudesta vielä sen verran, että mikään suupaltti seuramies ei todellakaan tarvitse olla (toki ei se haittaa), mutta sen verran sosiaalinen pitäisi olla että vaikkapa normaalit illanistujaiset sujuisivat keskustellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen on yksilö. Jokaisella on omanlaisensa maku. Jos yksi ei kiinnostu minusta niin toinen voi kiinnostua. Tai sitten ei. Maailma on täynnä ihmisiä. Joku on varmasti kiinnostunut minusta ja minä hänestä. M42
Positiivinen elämänasenne (kuten tässä) unohtui listastani. Se on todella tärkeä ominaisuus miehessä.
Vastaaja 15
Mun mielestä toi on enemmän neutraali statement kuin positiivinen. Bare minimum. Soisi olla enemmänkin ihmisten keskuudessa. Siis sitä että on sinut itsensä kanssa eikä vedä hirveitä incelrageja heti kun ei saa sitä kenet haluaa. Positiivista elämänasennetta paremmin tällaista ihmistä kuvastaa tasapainoisuus, viisau
Kieli on kautta historian muuttunut ja elää puheessa, kulttuurissa. Se että netissä käyttää myös puhekieltä ja internetslangia ei tarkoita ettei kyseinen henkilö voisi osata kirjakieltä tai että Suomen kieli olisi jotenkin uhattuna. Ihan turhanpäiväistä öyhöttämistä.
Sinä olet juuri sellainen kärttyisä, vanhoihin kaavoihin kangistunut papparainen joka joutaa listalle piirteistä jotka miehessä on ehdoton ei. Jos osaa käyttää googlea löytääkseen tänne niin osaa varmasti myös googlata mitä jokin termi tai englanninkielinen sana tarkoittaa, vaikka muutoin asuisi niin tynnyrissä ettei kuule koskaan mitään uusia sanoja.
Vierailija kirjoitti:
"Sitten ihmetelllään miksi suomenkieli rapautuu eikä nuoremmat ymmärrä virallisia ja vähemmän virallisia dokumentteja. Pelottava tulevaisuus. Pieni ryhmä tekee ehdotuksia joista iso osa ei ymmärrä mitä niissä sanotaan ja antavat suostumuksensa niihin. Hienoa nuoriso, hienoa..."
Niinpä. Ymmärsin kyllä nuo viestit, mutta on aina tyylikkäämpää kirjoittaa suomeksi. Ja jättää hymiöt vähemmälle.
Mutta mä olenkin N50+ ja kirjatoukka.
En minä mitään tyylikkyyspointteja kirjoitusasusta ole täällä hakemassa, saati kirjoittamassa seuraavaa menestysromaania, vaan toin esille mielestäni huomionarvoisen pointin - eli sen että jos ei saa juuri sitä henkilöä kumppanikseen jonka halusi, niin se että ei raivoa siitä ei ole mikään palkinnon arvoinen erityispiirre, vaan sen pitäisi olla ihan minimi vaatimus, normaalia tervepäistä käytöstä.
Vastaukseksi sain pelkkää ulinaa englanninkielisen lainasanan käytöstä. 🤷
Helvetin kiva kundi ja hyvä meininki.
Miten silmälasit tekee miehestä paremman. Mitä jos ne lasiyaon kotona niin onko Han huonompi silloin. Tai jos hommaa lasit vaikka ei tarvi niin onko hän parempi