Millainen sitten on mies, josta nainen voisit kiinnostua? Mitä asioita tai ominaisuuksia odotat?
Tuli mieleen, kun täälläkin niin moni nainen kokee, ettei miehistä ole mihinkään eikä kukaan sytytä.
Millainen mies sitten olisi mieleesi ja mitä asioita odotat, jotta voisit kiinnostua?
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Jossain määrin se on aina mysteeri, mistä kaikesta se kemia lopulta tulee, mutta tietyt perusasiat:
- on lukenut kirjoja myös peruskoulun jälkeen, osan jopa vapaaehtoisesti
- ei haise pahalle
- ei tupakoi
- ei päihdeongelmaa
- suunnilleen samat arvot
- miellyttävä katsoa. Ei tarvitse olla malli, mutta huolehtii itsestään.
Minkä kirjan olet lukenut viimeksi ja milloin? Veikkaan, että tässäkin aiheessa halutaan luettavan vain tietynlaisia kirjoja. Eli mielenkiinto vääränlaisiin kirjoihin myös turn off esim. sci-fi.
Vierailija kirjoitti:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Olen nähnyt tämän luettelon jo aika monta kertaa. Luuletko tosiaan, että ihan kaikki miestä vailla olevat naiset Suomessa haluavat tätä? Ajattelepa ite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älykäs ja asiansa hoitava, mutta rento ja leikkisä. Hyvä työ. Harteikas, hiukset päässä. Ei ylenmääräisen seksuaalinen, mutta maskuliininen. Etsii rakkautta ja yhteenkuuluvaisuutta. 45-50v.
Noita on vapaana ehkä 0,0000001 %. Ja ne saa kolmikymppisenkin naisen.
Saavat kolmekymppisen naisen, jos ovat itsekin kolmekymppisiä. Viisikymppinen mies valikoi 40+ naisista tai on ilman :)
Kyllä tuollainen 50 v mies saa kolmikymppisenkin naisen. Koska tuollaisia miehiä on erittäin vähän joka ikäluokassa. Tosi monet miehet alkaa jo kaljuuntumaankin 25+, mikä oli listassa yksi ehdoton ei.
Voin vahvistaa tämän. Tapailin 35-vuotiaana 52-vuotiasta miestä, joka oli juuri tuon kuvauksen mukainen. Pitkä, miehekäs, koulutettu, hyvässä ammatissa, tukka päässä. Kysyntää olisi kaikesta päätellen ollut runsaasti myös neli-viisikymppisten suunnalta, mutta häntä ei kiinnostanut. Tiedän myös, etten ollut ainoa tuon verran nuorempi hänen seurusteluhistoriassaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain määrin se on aina mysteeri, mistä kaikesta se kemia lopulta tulee, mutta tietyt perusasiat:
- ei haise pahalle
- ei tupakoi
- ei päihdeongelmaa
Minkä kirjan olet lukenut viimeksi ja milloin? Veikkaan, että tässäkin aiheessa halutaan luettavan vain tietynlaisia kirjoja. Eli mielenkiinto vääränlaisiin kirjoihin myös turn off esim. sci-fi.
Jos aikuinen lukee pelkkää Puppea ja Miinaa ja Manua niin eihän se kovin normaalilta vaikuta. Pelkkää fantasiakirjallisuutta lukevat saavat helposti nörtin leiman, mutta siihen liittyy usein muutakin obsessoitumusta aiheeseen. Kirjojen lukemisella tarkoitetaan yleensä monipuolista lukemista, esim. kauno- ja tietokirjallisuutta, klassikoita ja uutuuksia.
Itse luen pelkkää tietokirjallisuutta, koska en autistina jaksa fiktiivisiä tarinoita, ja minut yleensä kategorisoidaankin opiskelevaksi/tutkivaksi lukijaksi mieluummin kuin kirjallisuusfaniksi.
N32
Jännä kuinka naiset kykenevät listaamaan asioita mitä miehestä vaatii mutta yksikään nainen ei koskaan sano mitä tarjoaa miehelle että ansaitsisi kaikki nuo vaatimukset. Nykypäivänä ei oikein toimi tuo että naiset vain vaativat mutta ei itse tuo mitään parisuhde pöytään. Hyvä nyrkkisääntö on että jos ei muille tarjoa mitään ei muilta voi vaatiakkaan mitään
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt löytyisi edes se yksi mies jolla ei olisi edes piilonaisvihamielisiä asenteita ja joka osaisi käyttää aivoja. Viimeisin kultakimpale vaikutti ensin keskivertoa fiksummalta, mutta alkoi väittämään vastaan kun huomautin erään televisiosarjan mieshahmon olevan aikamoinen sovinisti ja viittaavan naisiin pelkästään bitch/cunt termillä, ja hänestä mies ei voi olla naisvihaaja mikäli on naisten kanssa missään tekemisissä työn, ystävyyden tai parisuhteen merkeissä. Siihen loppui mun kiinnostus. Tuli konkreettisesti turvaton olo. Tuollaisten mielestä varmaan vaimonhakkaajatkin ovat naisrakkaita pelkästään olemalla heteroita.
Valitse siis miehesi ensisijaisesti arvojen ja käytöksen perusteella, ei ulkonäön ja mielenkiinnon.
Ikää +35 (olen 39v)
Ulkoisesti : pitkä, painolla ei juurikaan väliä, pömppömasu ei haittaa yhtikäs mitään. Ei tarvitse olla lihaksikas. Ei vaaleita hiuksia. Hyvät hampaat. Hyvä hygienia.
Sisäisesti:hyvät käytöstavat, ei ääriaatteita, huumorintajuinen, viihtyy kotosalla mielummin kuin esim.baareissa,ei tarvitse jatkuvaa syvällistä dialogia milloin mistäkin, saa olla vähän tuppisuu, tykkää paljon läheisyydestä ja seksistä. Ei ole kynnysmatto, osaa sanoa mulle vastaankin. Optimistinen luonne. Tekee töitä, muttei ole työnarkomaani, ei tarvitse uida rahassa, en halua Roope Ankkaa vaan ihan tavisduunarin.
N39
Vierailija kirjoitti:
Jännä kuinka naiset kykenevät listaamaan asioita mitä miehestä vaatii mutta yksikään nainen ei koskaan sano mitä tarjoaa miehelle että ansaitsisi kaikki nuo vaatimukset. Nykypäivänä ei oikein toimi tuo että naiset vain vaativat mutta ei itse tuo mitään parisuhde pöytään. Hyvä nyrkkisääntö on että jos ei muille tarjoa mitään ei muilta voi vaatiakkaan mitään
Tässä ei kysytty sitä. Ainoastaan mitä haluaa mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Lue otsikko.
Jokainen on yksilö. Jokaisella on omanlaisensa maku. Jos yksi ei kiinnostu minusta niin toinen voi kiinnostua. Tai sitten ei. Maailma on täynnä ihmisiä. Joku on varmasti kiinnostunut minusta ja minä hänestä. M42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt löytyisi edes se yksi mies jolla ei olisi edes piilonaisvihamielisiä asenteita ja joka osaisi käyttää aivoja. Viimeisin kultakimpale vaikutti ensin keskivertoa fiksummalta, mutta alkoi väittämään vastaan kun huomautin erään televisiosarjan mieshahmon olevan aikamoinen sovinisti ja viittaavan naisiin pelkästään bitch/cunt termillä, ja hänestä mies ei voi olla naisvihaaja mikäli on naisten kanssa missään tekemisissä työn, ystävyyden tai parisuhteen merkeissä. Siihen loppui mun kiinnostus. Tuli konkreettisesti turvaton olo. Tuollaisten mielestä varmaan vaimonhakkaajatkin ovat naisrakkaita pelkästään olemalla heteroita.
Valitse siis miehesi ensisijaisesti arvojen ja käytöksen perusteella, ei ulkonäön ja mielenkiinnon.
Voi kun tietäisit. Tämä mieshän sai mahdollisuuden nimenomaan näennäisten arvojen ja käytöksen perusteella. Ikävää että paljastui sisältä vielä rumemmaksi mitä ulkoisesti. Jälkimmäinen ei ole koskaan ollut minulle se kynnyskysymys, ensimmäinen taas tappoi kiinnostuksen siihen paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen on yksilö. Jokaisella on omanlaisensa maku. Jos yksi ei kiinnostu minusta niin toinen voi kiinnostua. Tai sitten ei. Maailma on täynnä ihmisiä. Joku on varmasti kiinnostunut minusta ja minä hänestä. M42
Positiivinen elämänasenne (kuten tässä) unohtui listastani. Se on todella tärkeä ominaisuus miehessä.
Vastaaja 15
Vierailija kirjoitti:
- ei haise pahalle
- ei tupakoi
- ei päihdeongelmaa
Lukenut kirjoja eli palomiehenä työskentelevät miehet rajautuvat ulos. Hitusen yksinkertaisia miehiä, joiden äo ei ole kummoinen.
Vierailija kirjoitti:
Samanhenkinen kuin minä ja sellainen, jonka kanssa synkkaa ja on vetovoimaa. Kiinnostun silloin, jos on kemiaa - minkään tiettyjen omaisuuksien perusteella en kiinnostu. Deittipalstalla sitten taas kiinnostus herää, jos on samantyyppisiä kiinnostuksenkohteita ja jotain viitteitä samansuuntaisesta arvomaailmasta ja ajattelutavoista. Aika alkuvaiheessa selvitän, onko seksuaaliset mieltymykset samansuuntaisia, ja merkittävä tekijä omalle kiinnostukselleni on tämäkin.
Siinäpä näitä.
Otatko suihin ja annatko panna kakkoseen?
Vierailija kirjoitti:
Tässä aloituksessa kysyttiin ihannemiehen ominaisuuksista. Tässä on vastattu siihen, mitä kysyttiinkin. Miksi minä esittelisin omia ominaisuuksiani joillekin randomeille vauvapalstalla?
55+ iältään, pitkä minimi 180cm, itsestään huolta pitänyt, ikäisekseen hyvin säilynyt, henkilökohtainen hygienia kunnossa ja huolehtii myös siitä että kulkee siisteissä vaatteissa (enkäntarkoota mitään keikaria joka koreilee kirjavills vaatteillaan).
Luonteeltaan luotettava, sanojensa ja tekojensa mittainen mies joka on lähtökohtaisesti hyväntahtoinen ja positiivisuuteen taipuvainen (en kestä mitään valittajaa). Terveys sillä tavalla kunnossa että voi olla noita em ominaisuuksia. Sen verran sivistystä pitää olla että peruskäytöstavat ja tilannetaju on hallussa. Omaa terveen itsetunnon jolloin voi kunnioittaa muita ihmisiä ja heidän näkemyksiään, ei ole itsekeskeinen vaan osaa ottaa muut huomioo ja pitää parisuhdetta mahdollisuutena, ei uhkana. Pitää läheisyydestä ja osaa antaa sitä kumppanilleen pyyteettömästi.
Tolla pärjäis aika pitkälle mun kanssa.
Tottakai jokaisella on omat ulkonäkömieltymyksensä, niitä on turha alkaa listaamaan. Harva nainen kuitenkaan pitää mitään satasivuista listaa siitä, että miltä miehen pitää näyttää. Ne on yleensä muutamia juttuja jotka sytyttää. Sen jälkeen se on se kuuluisa kemia mitä haetaan. Samanlaista arvomaailmaa ja maailmankatsomusta. Miehet usein luulee että se on sen jälkeen lompakon paksuus, mutta olen tästä kyllä eri mieltä. Toki jollain naisella se arvomaailma voi olla sellainen, että tietynlainen elintaso pitää esim. yhdessä kyetä saavuttamaan, mutta enemmän ainakin mulle merkkaa se että mies on tavoitteellinen. Tietenkin se tavoitteellisuus tarkoittaa myös työelämää, eli pitää olla halua menestyä myös siellä. Mutta ei se varsinaisesti rahaan liity. Mutta jos olet vaikkapa varastomies, joka inhoat työtäsi ja menet sinne joka aamu vain pakon takia, niin ei se oikein itselleni sitten kolahda. Itselleni tunteita herättää myös sellainen herrasmiesmäisyys. Se on vähän asia, että sitä joko on, tai sitten ei. Ja tämäkään ei tarkoita että pitäisi tuoda kukkia aina kun nähdään, vaan se on mikrotekoja siellä täällä. Sitä olemusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Positiivinen elämänasenne (kuten tässä) unohtui listastani. Se on todella tärkeä ominaisuus miehessä.
Vastaaja 15
Mun mielestä toi on enemmän neutraali statement kuin positiivinen. Bare minimum. Soisi olla enemmänkin ihmisten keskuudessa. Siis sitä että on sinut itsensä kanssa eikä vedä hirveitä incelrageja heti kun ei saa sitä kenet haluaa. Positiivista elämänasennetta paremmin tällaista ihmistä kuvastaa tasapainoisuus, viisaus ja vahva itsetunto, ehkä jopa tietty nöyryys.
Vierailija kirjoitti:
NO eipä tässäkään sitä kysytty. Hyvä pointti kylläkin.
Nämä ilkeät ja katkerat sinkkumiehet ovat vielä kuuskymppisinä ilkeitä sinkkumiehiä.
Viettävät katkeran elämän kotona itselleen tiuskien.
Maailma on heille velkaa ja heissä ei ole mitään vikaa.
Ovat ilman naista koko ikänsä.
Minulle tulee siitä hyvä mieli.