Mitä lajeja katsot olympialaisissa ja miksi?
Minä katson ratsastusta ja yleisurheilua, joita olen itsekin harrastanut, hevosia mulla oli yli 20 vuotta.
Muitakin lajeja katson kyllä, katson oikeastaan kaikkea, mutta en varsinaisesti seuraa niitä erikseen.
Kommentit (68)
kesäolympialaisista murtsikkaa. talvella potkupalloa.
Vierailija kirjoitti:
Yleisurheilua ainakin. Juuri nyt tulee miesten telinevoimistelun joukkuekisa. Olen melko kaikkiruokainen ja suosin uusia lajeja. Ehdottomasti en katso niitä lajeja, joissa on venäläisiä mukana. Lainelautailua haluan nähdä ainakin vähän, koska en edes tiennyt, että siinä voi kilpailla.
Mistä katsot telinevoimistelua? YLE näyttää ratsastusta ja soutua sekä lento- ja sulkapalloa.
Vierailija kirjoitti:
En katso mitään. En oo koskaan katsonut. Ei kosketa elämääni mitenkään.
Kannattaisi joskus kokeilla, voisi yllättäen vaikka koskettaakin, sillä sen verran paljon jännitystä ja tunteita laidasta laitaan urheilukisoihin yleensä liittyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleisurheilua ainakin. Juuri nyt tulee miesten telinevoimistelun joukkuekisa. Olen melko kaikkiruokainen ja suosin uusia lajeja. Ehdottomasti en katso niitä lajeja, joissa on venäläisiä mukana. Lainelautailua haluan nähdä ainakin vähän, koska en edes tiennyt, että siinä voi kilpailla.
Mistä katsot telinevoimistelua? YLE näyttää ratsastusta ja soutua sekä lento- ja sulkapalloa.
Tv2 12.30- 14.31 Pariisin olympiakisat, telinevoimistelu M karsinta
Kenttäratsastuksen puitteet ainakin on hienot, sillä kisat pidetään Versaillesissa.
Miesten voimistelua. On se vaan naiselle niin kiva laji katsella!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on Max (entinen HBO), sieltä tulee kaikki urheilulajit. Ei kuitenkaan välttämättä suomenkielisellä selostuksella, tämä tuli Eurosportin selostuksessa. Areenassakin varmasti voi katsoa suomenkielisellä selostuksella.
Vierailija kirjoitti:
Kenttäratsastuksen puitteet ainakin on hienot, sillä kisat pidetään Versaillesissa.
Totta, ei ole varmasti missään milloinkaan ollut noin hulppeita puitteita! Ap
Yleisurheilua tunnen parhaiten. Äsken katsoin telinevoimistelua ja neljän maissa koskipujottelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Meni ohi, sillä lajia ei oltu Areenan suorien lähetysten sisältökuvauksessa mainittu. Hämmentävää kun lajeja on niin valtavasti useat menee päällekkäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tutkia tarkoin aina päiväkohtainen tarjonta TV2 että TV5
että https://areena.yle.fi/tv/ohjelmat/57-1Ar0ObDPL
Jos ei ole mitään maksullisia palveluja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et katso lajeja, joissa on venäläisiä mukana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin katsoa ainakin judoa jonkin verran, mutta en mitenkään aktiivisesti seuraa kaikkia otteluita. Suomalaisten ottelut yritän nähdä. Olen harrastanut itsekin judoa ja muutakin kamppailu-urheilua, ja seuraan sitä jonkin verran muissakin kilpailuissa. Lisäksi varmaankin jotain yleisurheilua, jos sattuu olemaan sopivaan aikaan kiinnostavia lajeja, ja muutenkin mitä nyt sattuu olemaan sopivina aikoina tarjolla. Olympialaisissa on kiva myös katsella sellaisia lajeja, joita ei koskaan muulloin tule seurattua, kuten vaikkapa ammuntaa, kiipeilyä, melontaa.
Totta, selostajien jutuista aina oppii, vaikka ne oman lajin kohdalla välillä ärsyttävät. Ap
Mikä niissä selostuksissa ärsyttää? Sanoit katsovasi ratsastusta, ja ko. lajin selostaja ainakin on todella asiantunteva.
Tämän aamun selostus ratsastuksessa oli hyvä ja asiantunteva, oli balanssissa kaikki. Ap
Vierailija kirjoitti:
Yleisurheilua tunnen parhaiten. Äsken katsoin telinevoimistelua ja neljän maissa koskipujottelua.
Koskipujottelua voisikin vielä seurata, vauhdikas laji.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tutkia tarkoin aina päiväkohtainen tarjonta TV2 että TV5
että https://areena.yle.fi/tv/ohjelmat/57-1Ar0ObDPL
Jos ei ole mitään maksullisia palveluja.
Ylellä on oikeus lähettää yhtä lähetystä tv:ssä ja kahta areenassa. Yle ei voi lähettää ainakaan uintia lainkaan, kun sillä ei ole lähetysoikeuksia. Kannattaa ensin katsoa päivän koko ohjelma ja sitten se, mistä voisi katsoa suorana.
Yleisurheilua. Taitaa olla ainoa laji/lajit, joita jakson katsoa, vaikkei tulisi suomalaismenestystä.
En mitään. Urheilussa ei ole mitään järkeä ellei sitä itse tee.
Jalkapalloa ja skeittausta. ~Mies26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Meni ohi, sillä lajia ei oltu Areenan suorien lähetysten sisältökuvauksessa mainittu. Hämmentävää kun lajeja on niin valtavasti useat menee päällekkäin.
Ole hyvä 🌞
Se on totta, pitää melkein kynän ja paperin kanssa kirjata ylös mitä itseä kiinnostavaa tulee ja milloin. Ei millään jaksa muistaa tuleeko itseä kiinnostava T2 vai TV5 vai areenasta. Mulla ei siis ole maksullisia palveluja.
Laitoin tuonne linkit sekä iltapuluun ja areenaa, vaikka luultavasti niitä jo käytätkin.
Miesten painia. On kiihottavaa katsottavaa.👴