Mitä lajeja katsot olympialaisissa ja miksi?
Minä katson ratsastusta ja yleisurheilua, joita olen itsekin harrastanut, hevosia mulla oli yli 20 vuotta.
Muitakin lajeja katson kyllä, katson oikeastaan kaikkea, mutta en varsinaisesti seuraa niitä erikseen.
Kommentit (68)
Ratsastusta ei pysty katsomaan. Oli se esteettisesti miten kaunista vain, en voi olla ajattelematta sitä, että hevosten elämän pitäisi olla jotakin aivan muuta kuin tanssimista ohjat tiukalla ylimääräinen nisäkäs selässä.
Tänään pitää jännittää TV2 klo 10:55 - 12:00
Judo miesten 66kg karsinta Luukas Saha klo 11:00, ilmeisesti naisten 52 kg ensin.
En minä judosta juuri mitään ymmärrä mutta pitäähän sitä suomalaisia kannustaa kotikatsomossa.
Kävely kiinostaa. Harmi kun 50km poistui valikoimasta. Oli kiva katsoa niitä kun tajunnan rajamailla hoippuivat kuka mitenkin. Valentin Konosen laattaaminen oli kiva ja se kun se katseellan nujersi kiinalaisen.
Katson kaiken mahdollisen ja samalla ihmettelen suuresti, mitä on tapahtunut suomalaiselle urheilulle? Missä ovat voitokkaat
juoksijat, kävelijät, kuulan työntäjöt, soutajat etc.. etc,.,,
Mitä on tapahtunut?
Tähän mennessä olen katsonut ainakin kenttäratsastusta, miekkailua, koskimelontaa, ammuntaa, yleisurheilua, lentopalloa, beachvolleyta, koripalloa, 3vs3-korista, käsipalloa, rugbya, nyrkkeilyä, judoa, jalkapalloa
Niitä mitä ehtii ja jaksaa, kun töistä pääsee
Kiipeilyä, boulderointi ja lead kiinnostaa.