Mitä lajeja katsot olympialaisissa ja miksi?
Minä katson ratsastusta ja yleisurheilua, joita olen itsekin harrastanut, hevosia mulla oli yli 20 vuotta.
Muitakin lajeja katson kyllä, katson oikeastaan kaikkea, mutta en varsinaisesti seuraa niitä erikseen.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin katsoa ainakin judoa jonkin verran, mutta en mitenkään aktiivisesti seuraa kaikkia otteluita. Suomalaisten ottelut yritän nähdä. Olen harrastanut itsekin judoa ja muutakin kamppailu-urheilua, ja seuraan sitä jonkin verran muissakin kilpailuissa. Lisäksi varmaankin jotain yleisurheilua, jos sattuu olemaan sopivaan aikaan kiinnostavia lajeja, ja muutenkin mitä nyt sattuu olemaan sopivina aikoina tarjolla. Olympialaisissa on kiva myös katsella sellaisia lajeja, joita ei koskaan muulloin tule seurattua, kuten vaikkapa ammuntaa, kiipeilyä, melontaa.
Totta, selostajien jutuista aina oppii, vaikka ne oman lajin kohdalla välillä ärsyttävät. Ap
En mitään, koska tämän päivän touhu ei ole urheilua, vaan vallan muuta.
Vierailija kirjoitti:
En mitään, koska tämän päivän touhu ei ole urheilua, vaan vallan muuta.
Mitä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin katsoa ainakin judoa jonkin verran, mutta en mitenkään aktiivisesti seuraa kaikkia otteluita. Suomalaisten ottelut yritän nähdä. Olen harrastanut itsekin judoa ja muutakin kamppailu-urheilua, ja seuraan sitä jonkin verran muissakin kilpailuissa. Lisäksi varmaankin jotain yleisurheilua, jos sattuu olemaan sopivaan aikaan kiinnostavia lajeja, ja muutenkin mitä nyt sattuu olemaan sopivina aikoina tarjolla. Olympialaisissa on kiva myös katsella sellaisia lajeja, joita ei koskaan muulloin tule seurattua, kuten vaikkapa ammuntaa, kiipeilyä, melontaa.
Totta, selostajien jutuista aina oppii, vaikka ne oman lajin kohdalla välillä ärsyttävät. Ap
Mikä niissä selostuksissa ärsyttää? Sanoit katsovasi ratsastusta, ja ko. lajin selostaja ainakin on todella asiantunteva.
Olen isän perintönä oppinut seuraamaan yleisurheilua. Kaikki ne yleisurheilukisat seuraan mitkä vain voin.
Satunnaisesti ehkä muutakin, riippuu siitä mitä tulee kun avaa töllön ja kiinnostunko.
Kamppailulajit ja painonnosto. Yleisurheilua, voimistelua ja kiipeilyä sen minkä ehdin.
Uinti, pyöräily, soutu, melonta, triathlon.
En katso mitään. En oo koskaan katsonut. Ei kosketa elämääni mitenkään.
En yhtään mitään. Ei kiinnosta tippaakaan.
Vierailija kirjoitti:
En katso mitään. En oo koskaan katsonut. Ei kosketa elämääni mitenkään.
Etkö koskaan katso tai tee mitään, mikä ei suoraan kosketa omaa elämääsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä niissä selostuksissa ärsyttää? Sanoit katsovasi ratsastusta, ja ko. lajin selostaja ainakin on todella asiantunteva.
Hän sanoi oman lajin kohdalla joskus ärsyttävän. Ehkä siksi koska tietää lajistaan (judo)enemmän eikä ehkä siksi tarvii selostajalta kaikkea nippelitietoa kuin esimerkikisi minä, joka en ymmärrä judosta mitään.
Ratsastusta ja maraton. Kaupunkimaratonit itsellekin tutuissa kaupungeissa ovat ihan kivaa seurattavaa. Tänä vuonna katson myös naisten skeittauksen. 13-vuotias suomalaiskisaaja pitää nähdä vaikken lajista mitään tiedäkään
"Hän sanoi oman lajin kohdalla joskus ärsyttävän. Ehkä siksi koska tietää lajistaan (judo)enemmän eikä ehkä siksi tarvii selostajalta kaikkea nippelitietoa kuin esimerkikisi minä, joka en ymmärrä judosta mitään".
SORI, aloittajan oma laji oli ratsastus eikä judo. Minä en tiedä ratsastuksestakaan mitää ja siksi mulle toisin kuin aloittajalle nippelitiedotkin ovat tarpeellisia.
Laidasta laitaan. Olen innostunut seuraamaan urheilua vasta viime vuosina. Yleisurheilu ehkä eniten kiinnostaa.
Katson miesten yleisurheilua. Kiva nähdä kun vehkeet pullottaa ja heiluu urheiluasuissa.👵
Yleisurheilua ainakin. Juuri nyt tulee miesten telinevoimistelun joukkuekisa. Olen melko kaikkiruokainen ja suosin uusia lajeja. Ehdottomasti en katso niitä lajeja, joissa on venäläisiä mukana. Lainelautailua haluan nähdä ainakin vähän, koska en edes tiennyt, että siinä voi kilpailla.