Mitä lajeja katsot olympialaisissa ja miksi?
Minä katson ratsastusta ja yleisurheilua, joita olen itsekin harrastanut, hevosia mulla oli yli 20 vuotta.
Muitakin lajeja katson kyllä, katson oikeastaan kaikkea, mutta en varsinaisesti seuraa niitä erikseen.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleisurheilua ainakin. Juuri nyt tulee miesten telinevoimistelun joukkuekisa. Olen melko kaikkiruokainen ja suosin uusia lajeja. Ehdottomasti en katso niitä lajeja, joissa on venäläisiä mukana. Lainelautailua haluan nähdä ainakin vähän, koska en edes tiennyt, että siinä voi kilpailla.
Mistä katsot telinevoimistelua? YLE näyttää ratsastusta ja soutua sekä lento- ja sulkapalloa.
Kannattaa tutkia tarkoin aina päiväkohtainen tarjonta TV2 että TV5
että https://areena.yle.fi/tv/ohjelmat/57-1Ar0ObDPL
Jos ei ole mitään maksullisia palveluja.
Unohtui että tänään tulee myös TV 6 jalkapalloa.
Katson beach volleyta, maahockeya, nyrkkeilyä, melontaa ja skeittausta. Noissa lajeissa on jotain hohtoa ja ovat sopivasti erilaisia. Yleisurheilua tai uintia en katso ollenkaan.
Uimahyppyjä, esteratsastusta ja voimistelua. Yleisurheilua.
Yleisurheilua katson niin paljon kuin vaan voin. Taitouintia, ja ehkä korista. Ei vaan pysty kaikkialle repeemään:-D
Vierailija kirjoitti:
Yleisurheilua katson niin paljon kuin vaan voin. Taitouintia, ja ehkä korista. Ei vaan pysty kaikkialle repeemään:-D
..ja miksi, no yleisurheilu on aina kiinnostanut, oon itse harrastanut myös. Selkeetä tulosurheilua. Koris, no NBA on kiinnostanut aina, ja taitouinti vaan on käsittämättömän hienoa katsottavaa ja todella haastava laji.
Surffausta aion muuten katsoa ekaa kertaa. Sehän oli jossain paikassa, missä on maailman kovimmat ja vaikeimmat aallot. Itse lajista en mitään ymmärrä, mutta ehkä opin jotain. Ap
Vierailija kirjoitti:
"Hän sanoi oman lajin kohdalla joskus ärsyttävän. Ehkä siksi koska tietää lajistaan (judo)enemmän eikä ehkä siksi tarvii selostajalta kaikkea nippelitietoa kuin esimerkikisi minä, joka en ymmärrä judosta mitään".
SORI, aloittajan oma laji oli ratsastus eikä judo. Minä en tiedä ratsastuksestakaan mitää ja siksi mulle toisin kuin aloittajalle nippelitiedotkin ovat tarpeellisia.
Kyllä, juuri siksi selostukset ovat joskus olleet aika tylsiä, kun samoja itsestäänselvyyksiä on toisteltu liikaa ja aina eivät kaikki faktatkaan ole olleet kohdallaan. Mutta tänään oli hyvä selostaja. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin katsoa ainakin judoa jonkin verran, mutta en mitenkään aktiivisesti seuraa kaikkia otteluita. Suomalaisten ottelut yritän nähdä. Olen harrastanut itsekin judoa ja muutakin kamppailu-urheilua, ja seuraan sitä jonkin verran muissakin kilpailuissa. Lisäksi varmaankin jotain yleisurheilua, jos sattuu olemaan sopivaan aikaan kiinnostavia lajeja, ja muutenkin mitä nyt sattuu olemaan sopivina aikoina tarjolla. Olympialaisissa on kiva myös katsella sellaisia lajeja, joita ei koskaan muulloin tule seurattua, kuten vaikkapa ammuntaa, kiipeilyä, melontaa.
Olenkohan törmännyt suhun jossain mieskomeuskeskustelussa, ex-judoka. Kivalta tyypiltä vaikutit.
En kayso mitään, en edes ratsastusta, vaikka olen hevosihminen.
Koskipujottelu on alkamassa juuri.
Tänään oon katsonut soutua, uimahyppyjä ja lentopalloa. Ei mitään suosikkilajia. Kanavasurffaan ja jään katsoon kiinnostavinta. Kolmasosa, ellei jopa puolet, lajeista ei kiinnosta yhtään, esim. hevostelut, uinti, miekkailu, breakdancing, surffaus, rugby, painonnosto, kamppailulajit.
Skeittausta ja surffausta, tosin jälkimmäistä näytetään ilmeisesti vain noin tunnin verran Suomen kanavilla. Tykkään näistä uusista olympialajeista, joiden imago on rento.
Ihan näillä hetkillä suomalainen kenttäratsastaja areenalla!
Vierailija kirjoitti:
Surffausta aion muuten katsoa ekaa kertaa. Sehän oli jossain paikassa, missä on maailman kovimmat ja vaikeimmat aallot. Itse lajista en mitään ymmärrä, mutta ehkä opin jotain. Ap
Onko se siellä Tahitilla? Varmasti upea kohde kisailla, etenkin kun Pariisin sateisia kuvia katsoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se siellä Tahitilla? Varmasti upea kohde kisailla, etenkin kun Pariisin sateisia kuvia katsoo.
Kyllä, Teahupoon Tahitilla. Googlasin, kun nimi unohtui. Luin Hesarin jutun vaarallisista aalloista tuolla. Ap
Eilen katsoin seiska-rugbyn mitaliottelut, olikin aika mielenkiintoista mättöä.
Luultavasti kaikenlaisia ,pallopelit jää katsomatta jopa ne sexyt rantapallo.