Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lajeja katsot olympialaisissa ja miksi?

Vierailija
27.07.2024 |

Minä katson ratsastusta ja yleisurheilua, joita olen itsekin harrastanut, hevosia mulla oli yli 20 vuotta. 

Muitakin lajeja katson kyllä, katson oikeastaan kaikkea, mutta en varsinaisesti seuraa niitä erikseen.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti kaikenlaisia ,pallopelit jää katsomatta jopa ne sexyt rantapallo.

Vierailija
42/68 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ohjelma joka päivälle on täällä. 

https://yle.fi/a/74-20100181

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleisurheilua ainakin. Juuri nyt tulee miesten telinevoimistelun joukkuekisa. Olen melko kaikkiruokainen ja suosin uusia lajeja. Ehdottomasti en katso niitä lajeja, joissa on venäläisiä mukana. Lainelautailua haluan nähdä ainakin vähän, koska en edes tiennyt, että siinä voi kilpailla.

Mistä katsot telinevoimistelua? YLE näyttää ratsastusta ja soutua sekä lento- ja sulkapalloa.

Kannattaa tutkia tarkoin aina päiväkohtainen tarjonta  TV2 että TV5

sekä  https://www.iltapulu.fi/

että https://areena.yle.fi/tv/ohjelmat/57-1Ar0ObDPL

Jos ei ole mitään maksullisia palveluja.

Unohtui että tänään tulee myös TV 6 jalkapalloa.

Vierailija
44/68 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson beach volleyta, maahockeya, nyrkkeilyä, melontaa ja skeittausta. Noissa lajeissa on jotain hohtoa ja ovat  sopivasti erilaisia. Yleisurheilua tai uintia en katso ollenkaan. 

Vierailija
45/68 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahyppyjä, esteratsastusta ja voimistelua. Yleisurheilua.

Vierailija
46/68 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis karatea,

Vierailija
47/68 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisurheilua katson niin paljon kuin vaan voin. Taitouintia, ja ehkä korista. Ei vaan pysty kaikkialle repeemään:-D

Vierailija
48/68 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisurheilua katson niin paljon kuin vaan voin. Taitouintia, ja ehkä korista. Ei vaan pysty kaikkialle repeemään:-D

..ja miksi, no yleisurheilu on aina kiinnostanut, oon itse harrastanut myös. Selkeetä tulosurheilua. Koris, no NBA on kiinnostanut aina, ja taitouinti vaan on käsittämättömän hienoa katsottavaa ja todella haastava laji. 

Vierailija
49/68 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surffausta aion muuten katsoa ekaa kertaa. Sehän oli jossain paikassa, missä on maailman kovimmat ja vaikeimmat aallot. Itse lajista en mitään ymmärrä, mutta ehkä opin jotain. Ap

Vierailija
50/68 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten peppuja

Vierailija
51/68 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hän sanoi oman lajin kohdalla joskus ärsyttävän. Ehkä siksi koska tietää lajistaan (judo)enemmän eikä ehkä siksi tarvii selostajalta kaikkea nippelitietoa kuin esimerkikisi minä, joka en ymmärrä judosta mitään".

SORI, aloittajan oma laji oli ratsastus eikä judo. Minä en tiedä ratsastuksestakaan mitää ja siksi mulle toisin kuin aloittajalle nippelitiedotkin ovat tarpeellisia.

Kyllä, juuri siksi selostukset ovat joskus olleet aika tylsiä, kun samoja itsestäänselvyyksiä on toisteltu liikaa ja aina eivät kaikki faktatkaan ole olleet kohdallaan. Mutta tänään oli hyvä selostaja. Ap

Vierailija
52/68 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin katsoa ainakin judoa jonkin verran, mutta en mitenkään aktiivisesti seuraa kaikkia otteluita. Suomalaisten ottelut yritän nähdä. Olen harrastanut itsekin judoa ja muutakin kamppailu-urheilua, ja seuraan sitä jonkin verran muissakin kilpailuissa. Lisäksi varmaankin jotain yleisurheilua, jos sattuu olemaan sopivaan aikaan kiinnostavia lajeja, ja muutenkin mitä nyt sattuu olemaan sopivina aikoina tarjolla. Olympialaisissa on kiva myös katsella sellaisia lajeja, joita ei koskaan muulloin tule seurattua, kuten vaikkapa ammuntaa, kiipeilyä, melontaa.

Olenkohan törmännyt suhun jossain mieskomeuskeskustelussa, ex-judoka. Kivalta tyypiltä vaikutit. 

Vierailija
53/68 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kayso mitään, en edes ratsastusta, vaikka olen hevosihminen.

Vierailija
54/68 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskipujottelu on alkamassa juuri.

Vierailija
55/68 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oon katsonut soutua, uimahyppyjä ja lentopalloa. Ei mitään suosikkilajia. Kanavasurffaan ja jään katsoon kiinnostavinta. Kolmasosa, ellei jopa puolet, lajeista ei kiinnosta yhtään, esim. hevostelut, uinti, miekkailu, breakdancing, surffaus, rugby, painonnosto, kamppailulajit.

Vierailija
56/68 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skeittausta ja surffausta, tosin jälkimmäistä näytetään ilmeisesti vain noin tunnin verran Suomen kanavilla. Tykkään näistä uusista olympialajeista, joiden imago on rento. 

Vierailija
57/68 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan näillä hetkillä suomalainen kenttäratsastaja areenalla!

Vierailija
58/68 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surffausta aion muuten katsoa ekaa kertaa. Sehän oli jossain paikassa, missä on maailman kovimmat ja vaikeimmat aallot. Itse lajista en mitään ymmärrä, mutta ehkä opin jotain. Ap

Onko se siellä Tahitilla? Varmasti upea kohde kisailla, etenkin kun Pariisin sateisia kuvia katsoo.

Vierailija
59/68 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se siellä Tahitilla? Varmasti upea kohde kisailla, etenkin kun Pariisin sateisia kuvia katsoo.

Kyllä, Teahupoon Tahitilla. Googlasin, kun nimi unohtui. Luin Hesarin jutun vaarallisista aalloista tuolla. Ap

Vierailija
60/68 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen katsoin seiska-rugbyn mitaliottelut, olikin aika mielenkiintoista mättöä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä