Miksi naiset deittiappeissa on kuin samasta muotista vedetty?
Suurin osa on matkustelu viini koirat ja ehkä jooga tai tanssi päälle. Kuvat kuin instagramheruttajilta.
Ja sitten muutama narkkari siihen päälle, ja muutama lesbonnäköinen maalais-/ lähiömuija, ja siinä sit olikin. No joo ehkä pari yh:ta voi olla, jotka ei kuulu noihin ryhmiin (suurin osa yh:istakin kuuluu em. ryhmiin)
Kunnollisia naisia ei löydy ollenkaan, ja kunnottomat naiset näyttää kuin muotista vedetyiltä.
Kommentit (186)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia suurin osa ihmisistä on: tavanomaisia. Harva ihminen on persoonaltaan erottuva.
Onneksi miehet on uniikkeja lumihiutaleita.....eikun
Miehissä on paljon enemmän vaihtelua keskenään kuin naisten keskuudessa. Miehet ovat omia persooniaan, naiset ovat hivemind.
Missä se miesten persoona näkyy? Ihan uteliaisuuttani kysyn. Tinderissä kaikki miehet omaa samat rumat lyhyet hiukset ja jos tatuointeja ovat ne tismalleen samoja kuin muilla.
Joskus harvoin löytyy yksittäinen mies, jolla kauniit hiukset ja mielenkiintoinen tyyli.
Oletko koskaan yrittänyt jutella ihmisille?
Oletko itse? Kyllä niillä tavallisilla naisillakin on omat kiinnostuksen kohteet, menneisyys, ajatukset yms. näiden ns. pinnallisten kiinnostuksen kohteiden takana.
Mutta ainiin kun se on se kuuluisa eri asia, kun miehistä puhutaan samaan vähättelemään sävyyn.
Tinderissä on ylitarjontaa.
Pysyvää alennusmyyntiä. Lihatiskillä.
Kuitenkaan kukaan kelpaa kenellekään.
On sattuman kauppaa, onnenkantomoinen, mikäli sieltä löytää pysyvän kumppanin.
Minä olen nainen ja en käy salillla, en harrastaa joogaa enkä tanssia. En kyllä oikein muutakaan liikuntaa, paitsi uimista. Olen normaalipainoinen, mutta sellainen laihaläski, vatsa pömpöttää. Tässä on kuulkaa sellainen juttu että ette voi samaan aikaan toivoa naiselta hyvää kroppaa, mutta kuitenkin sitä, ettei harrastaisi mitään liikuntaa. Minäkin olen ajatellut, että pitäisi varmaan alkaa käydä salilla, pilateksessa (melkein sama kuin jooga, liittyy kehonhallintaan) ja ottaa joku liikuntaharrastus, ehkä tanssi. En polvivaivojen (virheasento jalassa/askeltamisessa) takia pysty monta liikuntamuotoa harrastamaan, ja tanssi voisi olla niitä harvoja, mistä ei tule ongelmia.
Eli te, joita ne liikuntaharrastukset ärsyttävät, kelpaako teille sitten keskivartalolihava nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olin Tinderissä ja profiilissani taisin mainita kiinnostuksenkohteikseni kirjallisuuden, teatterin, musiikin, sekä video- ja lautapelit. Jostain syystä Tinder tarjosi minulle vain salimakeja, eikä niitä itselle sopivia nörttimiehiä. Olisi varmaan pitänyt maksaa jotain, että olisi oikeasti näyttänyt pontentiaalisia kumppaneita. Ehkä sama kävi sinullekin?
Minä en pidä tatuoinneista, mutta minulle näytetään lähes vain ja ainoastaan runsaasti tatuoituja friiduja. Osa olisi ilman kookkaita tatuointejaan jopa hyvännäköisiä.
Vai onko niin, ettei Tinderiin eksy muita kuin tatuoituja/ tatuointejaan esitteleviä naisia? Joku näyttelypaikka tatuoinneilleen?
-eri
Tatuointeja on vähemmistöllä, joten näyttää siltä, että Tinderin algoritmi jostain syystä valikoi sulle niitä. Oletko irtoseksin toivossa mennyt tykkäämään niistä tatoiduistakin? Nimittäin jos olet, sinetöit ehkä sun Tinder-tarjonnan. Moni mies sössii mahdollisuutensa just sillä, että tykkäilee Tinderissä epämieluisia naisia sillä ajatuksella, että yhden illan pano kuitenkin kiinnostaisi, vaikka nainen ei muuten kiinnosta eikä edes naisen ulkonäkö miellytä. Sitten ihmetellään huuli pyöreänä, kun Tinder alkaa näyttämään vain sellaisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia suurin osa ihmisistä on: tavanomaisia. Harva ihminen on persoonaltaan erottuva.
Miksi kaikki haluavat olla samalla vakiotavalla tylsiä ja pinnallisia? Olisivat sitten edes vakiotavalla mielenkiintoisia ja syvällisiä.
Algoritmit tarjoavat sinulle sitä, minkälaiset muutkin kaltaisesi miehet ovat tekemisissä Tinderissä.
Ennemmin veikkaisin, että algoritmit tarjoavat sopivan epämieluisia miehiä, jotta naiset pysyisivät äpissä pidempään. Aidoista naisprofiileista on muutenkin pulaa siellä, joten totta kai harvojen oikeiden naisten parinhakua hankaloitetaan ja kampitetaan niin paljon kuin mahdollista...
Eikö samalla vaivalla voisi pistää tekoälyn luomaan profiileja? Mistä tiedät naisten profiileista olevan pulaa? Mikä olisi sinusta oikea määrä naisten profiileja esim. Turus-seudulle?
Vierailija kirjoitti:
On sattuman kauppaa, onnenkantomoinen, mikäli sieltä löytää pysyvän kumppanin.
Eroaako tämä esimerkiksi baarista jotenkin? Baarissa rajallinen määrä ihmisiä, heistä vain osa on parisuhteen kannalta minulle potentiaalista sukupuolta. Heistä vain osa on iältään minulle potentiaalisia ja heistä vain osa on sinkkuja. Kohtaammeko sitten tai syntyykö välillämme keskustelua ja kiinnostammeko toisiamme?
Minusta näyttää, ettei kukaan haluakkaan kuin lyhyitä vapaita suhteita. Ihme on, jos kihloihinkaan kukaan menee, tai muuten varmoilla puheilla seurustelee. Surullista.
Minä en ainakaan ole samanlainen,kuin muut.Tosin ponnari on mullakin..Viinistä en edes pidä,eikä koiraa ole..Joogaa en ole harrastanut koskaan..
Matkustelusta kyllä pidän,mökkeilystä ja karavaanailusta..Kuka ei tykkää lomailla...? Möllötätkö aina vain kotonasi?
Pukeudun erilailla,kuin muut,koska tahdon niin.Ihmiset välillä katsoo,mutta mulle ihan sama.
Olen älykäs,fiksu,hyväkäytöksinen ja hyvä.
Pidän keskustelusta,mielellään älykkäästä.
Pidän myös politiikasta,lukemisesta,kirjoittamisesta,sotahistoriasta,elokuvista.
En juo,enkä polta.Joskus saatan saunajuoman ottaa,tai 2.Tämä muutaman x vuodessa.
Etsin parisuhdetta,sitä oikeaa,romantiikkaa ja hyvää miestä.
En ole susiruma,en edes ruma,en läski,enkä myöskään tyhmä.ÄO: ni on keskivertoa korkeampi.
Rahaa mulla ei ole penniäkään ylimääräistä,johtuen siitä,että hoidan vammaista lastani kotona.Ennen häntä olin kokopäivätyössä vuosia..Kaiken ylimääräisen käytän lasteni hyväksi.
Vapaa- aikaa mulla on yksi vkl.kuukaudessa..,kun mun lapsi on isällään..Silloin nukun,hoidan asioita ja teen juttuja vanhemman lapsen kanssa,joka opiskelija- ikäinen.Vanhin lapsistani on jo aikuinen ja asuu omillaan.Kaksi vanhempaa lastani ovat normaaleja.
Sängyn puolellakaan en ole tylsä..Mulla on tietyt viehtymykset,tiettyihin asioihin..Mieheltä toivon tietysti kiinnostusta samoihin genreihin..Tai edes avoimuutta,sen suhteen.
En ole ilkeä,koskaan kenellekään ja vastaan jotenkin yleensä kaikille,jotka viestin laittaa.
Mitä sitten saan.Miehiä,jotka tahtovat vain sitä yhtä asiaa,kaikenikäisiä.Miehet,jotka tahtovat parisuhdetta ovat todella susirumia.En odota kuuta taivaalta,mutta toki tahdon,että kumppani on edes tasolla normaali.Jos mies on edes normaalin tasolla,on hän aina varattu.Tai tyyliin kolmekymmentä vuotta vanhempi/ nuorempi.
Jos löytyy,joku sopiva..Sovitaan treffit,niin miehellä on sitoutumiskammo..
Lisäksi on ghostaajat,jotka jättävät jutun kesken lauseen..Heistä ei kuulu enää koskaan mitään.
Sitten on heitä,joiden mielestä olen vaan liian erikoinen...Keskustelu kanssasi oli mielenkiintoista..olet liian erikoinen..heippa.
Tässä on sulle miesten tarjonta.Minun etsintä jatkuu..varmaan ikuisesti,huoh.Sinua odotellessani rakkaani,aion nauttia mummiudesta täysin rinnoin..
Tule ja ota kädestä kiinni..Tutustutaan,ihastutaan ja rakastutaan..Siihen asti näkemisiin, voi hyvin rakkaani..Toivon,että odotat minua jossain..vaikka sitten maailman toisella puolen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki haluavat olla samalla vakiotavalla tylsiä ja pinnallisia? Olisivat sitten edes vakiotavalla mielenkiintoisia ja syvällisiä.
Tuollaisiahan suurin osa miehistäkin on.
Tämä. Ei miehetkään erotu siellä massasta millään tavalla. Kaikki ihan samannäköisiä, samat harrastukset ja samanlaiset valokuvat kaikilla, ja sama hymytön ilme lisäksi kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin hiljattain eronneena ihmetellyt nyt kolmisen viikkoa Tinderin naistarjontaa. Sovellus tarjoaa suhteessa aivan liikaa 6/5-naisia tai sitten ollaan todella syvällä mummotunnelissa. Gaussin käyrän mukainen jakauma loistaa poissaolollaan. Sitten taas jonain päivänä tuntuu, että kaikki naiset ovat Sanna- tai Sari-nimisiä.
Naiset eivät myöskään helpolla pyyhkäise oikealle, joten aika vaikeaa on päästä sanan säilällä hurmaamaan.
Saanko arvata, että pidät itseäsi 8 miehenä, jos ne 6/5 naiset on sulle liian huonoja? Jos pitäisit itseäsi 6 miehenä, niin ei pitäisi olla ongelmaa, että sovellus tarjoaa sulle saman tason naisia.
Kaikki miehet on omasta mielestään kasin miehiä, kun ne järkeilee sen niin, että jotkut mallit ja Hollywood-tähdet ovat 9 ja 10, joten kukaan ei usko, jos väittää olevansa sellainen. 8 on eka edes teoreettisesti realistinen arvio
Onko sinulla ymmärryksessä jotain vikaa? 6/5 naisethan ovat yli asteikon. Kirjoittaja ei puhunut 6/10 naisista ja kaikki normaalijärkiset ymmärsivät mitä kirjoittaja haki takaa. Juuri ne keskitason 6-7/10 naiset loistavat poissaolollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kaikki lähes kaikki miehet (olitpa kaupungissa tai maalla) ovat yhtälailla tylsiä ja samasta muotista. Kuinka monta näistä lauseista bongaat niiden profiileista?
"Ei näitä kukaan kuitenkaan lue" = olen laiska ja mielikuvitukseton vätys.
"Etsin suhdetta, mutta lyhyempikin käy" = Etsin ensisijaisesti panoa, mutta jos muutakin liukenee, ok.
*Luettelo mitä ei halua* = Negaaja ankeuttaja
Millaisia miesten profiileja pitäisi olla enemmän, mutta ei ole?
Sellaisia, missä kerrotaan itsestä positiiviseen sävyyn ja kerrotaan millaista suhdetta itse etsii. Ajattele vaikka myyntipuhetta, missä tuot parhaat ominaisuutesi esiin ja toivot, että joku nainen kaipaa juuri sitä elämäänsä. Oma persoona saa näkyä. Sellaiset miesten profiilit herätti alkukiinnostuksen joka kerta, vaikka kuvatkaan ei olisi ollut ihan priimaa. Siinä säästyy myös aikaa, ei naiset halua selata niitä mitäänsanomattomia profiileja tylsistymiseen saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kaikki lähes kaikki miehet (olitpa kaupungissa tai maalla) ovat yhtälailla tylsiä ja samasta muotista. Kuinka monta näistä lauseista bongaat niiden profiileista?
"Etsin suhdetta, mutta lyhyempikin käy" = Etsin ensisijaisesti panoa, mutta jos muutakin liukenee, ok.
Sellaisia, missä kerrotaan itsestä positiiviseen sävyyn ja kerrotaan millaista suhdetta itse etsii. Ajattele vaikka myyntipuhetta, missä tuot parhaat ominaisuutesi esiin ja toivot, että joku nainen kaipaa juuri sitä elämäänsä. Oma persoona saa näkyä. Sellaiset miesten profiilit herätti alkukiinnostuksen joka kerta, vaikka kuvatkaa
Taidat toivoa hiukan liikoja 500 merkin kuvauksilta. Sukupuolesta riippumatta ne profiilit nyt vain ovat varsin vaatimattomia.
Moniko sinkkumies sitten lemmikäeistä valittaa, koska osalla on itselläänkin lemmikkejä. Osa voi halutakin lemmikin ja osa on kuten minä allergisia. Olen tosin miettinyt käärmettä, mikä voi sitten olla sinkkumarkkinoilla kovinkin turn off-juttu. Lemmikkikäärme ja pakastettuja hiiriä pakkasessa :) se profiilin alkuun ja vetovoima on taattu...
Osta se käärme jos sellainen kiinnostaa. Ei meitä naisia kiinnosta onko koira turn on vai off jollekin miehelle, kun se koira on tärkeä itselle. Ihan turhaa miettiä jonkun naisen reaktiota omasta lemmikkivalinnasta, jos itse tykkäät. Oma elämä tulee ensin ja jos siihen löytyy sopiva kumppani niin hyvä juttu. Parhaassa tapauksessa löydät jonkun herppi harrastajan jolle on vaan positiivinen juttu että sulla on käärme. Et kai sä sellaista naista edes halua, joka on este omien kiinnostuksen kohteitesi välissä ja pakottaa sut luopumaan vaikka siitä käärme haaveesta.
Terv. akvaarioharrastaja
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nainen ja en käy salillla, en harrastaa joogaa enkä tanssia. En kyllä oikein muutakaan liikuntaa, paitsi uimista. Olen normaalipainoinen, mutta sellainen laihaläski, vatsa pömpöttää. Tässä on kuulkaa sellainen juttu että ette voi samaan aikaan toivoa naiselta hyvää kroppaa, mutta kuitenkin sitä, ettei harrastaisi mitään liikuntaa. Minäkin olen ajatellut, että pitäisi varmaan alkaa käydä salilla, pilateksessa (melkein sama kuin jooga, liittyy kehonhallintaan) ja ottaa joku liikuntaharrastus, ehkä tanssi. En polvivaivojen (virheasento jalassa/askeltamisessa) takia pysty monta liikuntamuotoa harrastamaan, ja tanssi voisi olla niitä harvoja, mistä ei tule ongelmia.
Eli te, joita ne liikuntaharrastukset ärsyttävät, kelpaako teille sitten keskivartalolihava nainen?
Kuulostat mielestäni normaalilta naiselta. Sopusuhtaisuus tarkoittaa mielestäni muutakin kuin kehon dimensioita. En itsekään käy salilla, mutta tykkään kävelystä, pyöräilystä, metsätöisrä, halonhakkuusta jne.
Työtäni leimaavat kokoukset, aikataulut, deadlinet yms. Vapaalla on kiva tehdä juttuja kun siltä tuntuu, mutta kiva usein vain olla ilman mitään suorittamista. Kävellä vaikka lähimetsässä ja tarkkailla luontoa. Lähden kyllä mukaan juttuihin, jos kumppani /-ehdokas pyytää, mutta mitään pakkoa ei ole suorittaa.
Tinderiin liityin loman alkaessa. Muutama viestinvaihto ja yhdet treffit on takana. Hommaa vaikeuttaa se, etten halunnut laittaa profiiliini 100% tunnistettavaa kasvokuvaa. Miksikö? Koska virallisesti olen edelleen avioliitossa, harkinta-aika kun kestää sen 6kk. Tapaan töissä ja harrastuksissa melko paljon ihmisiä, enkä halua tässä vaiheessa mitään kommentteja, että "Mut sähän olet naimisissa." Muutamassa viikossa olen tunnistanut Tinderistä kolme ihmistä töistä, pari samoilla seuduilla asuvaa, pari asiakasta/yhteistyökumppania, opiskelukaverin, siskon kaverin, tulevan ex-vaimon pari kaveria jne. Profiili ilman hyviä kuvia on vaan aika tyhjä arpa, koska 500? merkkiin ei kauheasti tarinaa itsestä mahdu.
Kaipaan kuitenkin todella seuraa, läheisyyttä, lämpöä, aikuista naista viereeni. En halua kiirehtiä, nähdä joka päivä, enkä muuttaa heti saman katon alle. "Sunnuntaityttöystävä" käy vallan hyvin alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olin Tinderissä ja profiilissani taisin mainita kiinnostuksenkohteikseni kirjallisuuden, teatterin, musiikin, sekä video- ja lautapelit. Jostain syystä Tinder tarjosi minulle vain salimakeja, eikä niitä itselle sopivia nörttimiehiä. Olisi varmaan pitänyt maksaa jotain, että olisi oikeasti näyttänyt pontentiaalisia kumppaneita. Ehkä sama kävi sinullekin?
Minä en pidä tatuoinneista, mutta minulle näytetään lähes vain ja ainoastaan runsaasti tatuoituja friiduja. Osa olisi ilman kookkaita tatuointejaan jopa hyvännäköisiä.
Vai onko niin, ettei Tinderiin eksy muita kuin tatuoituja/ tatuointejaan esitteleviä naisia? Joku näyttelypaikka tatuoinneilleen?
-eri
Tatuointeja on vähemmistöllä, joten näyttää siltä, että Tinderin algoritmi jostain syystä valikoi sulle niitä. Oletko irtos
Tinder-noviisina minäkin tykkään ehkä noin 1/3 sopivan ikähaarukan naisista. En irtopanoja saalistaakseni vaan osoittaakseni, että voisi kiinnostaa, mutta pitäisi päästä vaihtamaan viestejä, sitten puhumaan vaikka puhelimessa jos vaikuttaa viestien puolesta edelleen potentiaaliselta. Viime kädessä kuitenkin vasta tapaaminen kasvotusten kahvilla, kävelyllä, metsäretkellä tms. kertoo, haluavatko kumpikin jatkaa tutustumista.
M51
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan ole samanlainen,kuin muut.Tosin ponnari on mullakin..Viinistä en edes pidä,eikä koiraa ole..Joogaa en ole harrastanut koskaan..
Matkustelusta kyllä pidän,mökkeilystä ja karavaanailusta..Kuka ei tykkää lomailla...? Möllötätkö aina vain kotonasi?
Pukeudun erilailla,kuin muut,koska tahdon niin.Ihmiset välillä katsoo,mutta mulle ihan sama.
Olen älykäs,fiksu,hyväkäytöksinen ja hyvä.
Pidän keskustelusta,mielellään älykkäästä.
Pidän myös politiikasta,lukemisesta,kirjoittamisesta,sotahistoriasta,elokuvista.
En juo,enkä polta.Joskus saatan saunajuoman ottaa,tai 2.Tämä muutaman x vuodessa.
Etsin parisuhdetta,sitä oikeaa,romantiikkaa ja hyvää miestä.
En ole susiruma,en edes ruma,en läski,enkä myöskään tyhmä.ÄO: ni on keskivertoa korkeampi.
Rahaa mulla ei ole penniäkään ylimääräistä,johtuen siitä,että hoidan vammaista lastani kotona.Enn
Ei tuossa oikein muu särähtänyt korvaan kuin vähäinen vapaa-aika, joka taas korvaani kuulosti siltä, että miehelle on aikaa kerran neljässä viikossa. Oman elämäni minäkin haluan säilyttää, nyt kun sen viimeii sain eron jälkeen takaisin, mutta kyllä nyt ainakin kerran pari viikossa haluan viettää aikaani naisystäväni kanssa ihan kahdestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia, missä kerrotaan itsestä positiiviseen sävyyn ja kerrotaan millaista suhdetta itse etsii. Ajattele vaikka myyntipuhetta, missä tuot parhaat ominaisuutesi esiin ja toivot, että joku nainen kaipaa juuri sitä elämäänsä. Oma persoona saa näkyä. Sellaiset miesten profiilit herätti alkukiinnostuksen joka kerta, vaikka kuvatkaa
Kun en ole käynyt mitään Tinder-valmennuskurssia, niin en osaa tehdä muutaman sadan merkin kuvauksesta kovin syväluotaavaa. Harrastuskset ja mielenkiinnon kohteetkin ovat esivalittuja ja suppeita. Joku rokotusasia saattoi olla validi kolme vuotta sitten, mutta ei enää kesällä -24.
Kuvia voin lähettää privana vaikka kuinka paljon, mutta en halua läheskään kaikkia niitä Tinderiin julkisiksi. Keskustelen mielelläni vaikka tunteja puhelimessa ja kasvotusten, enkä todellakaan ole mikään tuppisuu. Tinder ei vain anna minulle mahdollisuuksia tuoda esiin parhaita puoliani ja naiset eivät siitä tunnu kiinnostuvan, minkä olen itsestäni esiin tuonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan nainen ei muuten halua valittavaa ja neggaavaa miestä. Joko näet naisessa hänen kauneutensa ja kiinnität huomiosi siihen, tai saat olla ihan keskenäsi kaltaistesi valittavien ja negatiivisten miesten kanssa
Totta. Mun exästä paljastui vasta lähes vuoden avioliiton jälkeen kaikesta kitisevä, negatiivinen tunnesyöppö. Sairastuin kun hän vei voimani ja kaiken iloni vuosiksi. Älkää tehkö tätä virhettä! Erohan siitä tietysti lopulta tuli.
Suurin osa miehistä on parisuhteessa tunnesyöpön energiaimurin kanssa. Mitä luulet kumpaa sukupuolta se edustaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin hiljattain eronneena ihmetellyt nyt kolmisen viikkoa Tinderin naistarjontaa. Sovellus tarjoaa suhteessa aivan liikaa 6/5-naisia tai sitten ollaan todella syvällä mummotunnelissa. Gaussin käyrän mukainen jakauma loistaa poissaolollaan. Sitten taas jonain päivänä tuntuu, että kaikki naiset ovat Sanna- tai Sari-nimisiä.
Naiset eivät myöskään helpolla pyyhkäise oikealle, joten aika vaikeaa on päästä sanan säilällä hurmaamaan.
Saanko arvata, että pidät itseäsi 8 miehenä, jos ne 6/5 naiset on sulle liian huonoja? Jos pitäisit itseäsi 6 miehenä, niin ei pitäisi olla ongelmaa, että sovellus tarjoaa sulle saman tason naisia.
Kaikki miehet on omasta mielestään kasin miehiä, kun ne järkeilee sen niin, että jotkut mallit ja Hollywood-tähdet ovat 9 ja 10, joten kukaan ei usko, jos väittää olevansa sellai
Jos asteikko on perinteinen kouluasteikko 4-10, niin Tinderissä on helvetisti täyden kympin naisia, ja muka-kympin naisia jotka eivät ole kympin naisia, mutta ovat maalanneet naamansa, käsitelleet kuvansa ja tehneet profiilinsa kuin olisivat täyden kympin naisia. Seiskan tai kasin naisia on vähän. Kutosenkin naisia on aika vähän. Sitten vitosen naisia, eli just ja just luokalta läpi -tyyppisiä, on paljon. Ei noudata ollenkaan gaussin käyrää.
Muotista ei yleensä veistetä, muottiin valetaan.