Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset deittiappeissa on kuin samasta muotista vedetty?

Vierailija
27.07.2024 |

Suurin osa on matkustelu viini koirat ja ehkä jooga tai tanssi päälle. Kuvat kuin instagramheruttajilta.

Ja sitten muutama narkkari siihen päälle, ja muutama lesbonnäköinen maalais-/ lähiömuija, ja siinä sit olikin. No joo ehkä pari yh:ta voi olla, jotka ei kuulu noihin ryhmiin (suurin osa yh:istakin kuuluu em. ryhmiin)

Kunnollisia naisia ei löydy ollenkaan, ja kunnottomat naiset näyttää kuin muotista vedetyiltä.

Kommentit (186)

Vierailija
141/186 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisia suurin osa ihmisistä on: tavanomaisia. Harva ihminen on persoonaltaan erottuva.

Onneksi miehet on uniikkeja lumihiutaleita.....eikun

Miehissä on paljon enemmän vaihtelua keskenään kuin naisten keskuudessa. Miehet ovat omia persooniaan, naiset ovat hivemind.

Missä se miesten persoona näkyy? Ihan uteliaisuuttani kysyn. Tinderissä kaikki miehet omaa samat rumat lyhyet hiukset ja jos tatuointeja ovat ne tismalleen samoja kuin muilla. 

Joskus harvoin löytyy yksittäinen mies, jolla kauniit hiukset ja mielenkiintoinen tyyli. 

Vierailija
142/186 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan kysymykseen voisi miettiä, että useimmat meisä sukupuolesta riippumatta olemme monelta osin samanlaisia. Moni saattaa myös toistaa samoja ilmauksia kuin moni muu. Klassikko on "tykään hyvästä ruuasta&viinistä". No kukapa ei tykkäisi. Suurin osa suomalaisita tekee 1-2 ulkomaanreissua vuodessa, joten matkustelun mainitseminen on aika yleistä. Moni sinkku saattaa ottaa lemmikin, niin on jotain seuraa.

Tämä. Ja vielä lemmikkiasiasta; sinkkumies, joka on aktiivisesti lemmikkejä vastaan "koska ne vievät aikaa" "niitä pitää hoitaa" "nainen vaan niiden kanssa viettää aikaa" "rakastaa eläintä enemmän kuin miestä" - miten tuollainen mies käyttäytyisi kun se lapsi tulee?

No senhän tietää. Kiukuttelee kun lapsi saa huomiota äidiltä, sitä lasta pitää hoitaa 24/7, miksei nainen enää olekaan ilmaisenapanopuuna, ja miten tässä miehenkin pitäisi

Moniko sinkkumies sitten lemmikäeistä valittaa, koska osalla on itselläänkin lemmikkejä. Osa voi halutakin lemmikin ja osa on kuten minä allergisia. Olen tosin miettinyt käärmettä, mikä voi sitten olla sinkkumarkkinoilla kovinkin turn off-juttu. Lemmikkikäärme ja pakastettuja hiiriä pakkasessa :) se profiilin alkuun ja vetovoima on taattu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/186 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko tämä riitelevä pariskunta mennä pois tästä keskustelusta. Ketään ei kiinnosta teidän riitely. Tyhmiä olette molemmat. 

Vierailija
144/186 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko tämä riitelevä pariskunta mennä pois tästä keskustelusta. Ketään ei kiinnosta teidän riitely. Tyhmiä olette molemmat. 

Elä ja anna muiden elää.

Vierailija
145/186 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku paremmin suomea osaava olisi kirjoittanut, että profiilit ovat samasta muotista veistettyjä. Varmasti ovatkin. Ihmiset tuskin ovat, etkä ole varmasti tutustunut syvällisesti heihin kaikkiin.

Ja joku vielä paremmin suomea osaava olisi ilmaissut, että profiilit ovat kuin samasta muotista valettuja tai samasta puusta veistettyjä.

Metaforien sekoittaminen on aina hassua.

Vierailija
146/186 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö me kaikki ihan tavallisia loppujen lopuksi olla? Siitä samasta muotista. Harvassa on lopulta mitkään todelliset lumihiutaleet. Olin itse Tinderissä muutaman päivän pari vuotta sitten (löysin mitä olin etsimässä ja poistuin pian). Olen hyvin tavallinen ja sen myös toin profiilissani esille. Sain kyllä omilta osumiltani siitä vain hyvää palautetta, siinä mielessä itse en kokenut että se olisi ollut mitenkään huono asia. Ne joille se oli huono asia olivat varmastikin swaipanneet vasuriin, eikö se ole Tinderin tarkoituskin? Aloittajakin voi vapaasti toimia niin. 

Mitä tulee miehiin Tinderissä, siellä on varmaan miehiä ihan joka lähtöön. Omaa kokemustani ehkä vääristää se että en ehtinyt olla siellä kauaa. Minusta siellä oli todella paljon hyvännäköisiä ja mukavia, kaltaisiani tavallisia miehiä. Yhden kanssa sitten synkkasi erityisen hyvin ja kaksi vuotta myöhemmin uskallan sanoa elämäni rakkaudeksi. Hän on kaikkea sitä mitä mieheltä voisin koskaan toivoa, tai itse asiassa paljon enemmän kuin mitä koskaan uskalsin toivoa. Olen onnekas kun löysin hänet sieltä ja tiedän että hän ajattelee minusta samoin. 

Tsemppiä kaikille jotka vielä omaanne etsitte. Tinder on siihen paikka muiden joukossa. 

Vierailija
147/186 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisia suurin osa ihmisistä on: tavanomaisia. Harva ihminen on persoonaltaan erottuva.

Miehissä on paljon enemmän vaihtelua keskenään kuin naisten keskuudessa. Miehet ovat omia persooniaan, naiset ovat hivemind.

Missä se miesten persoona näkyy? Ihan uteliaisuuttani kysyn. Tinderissä kaikki miehet omaa samat rumat lyhyet hiukset ja jos tatuointeja ovat ne tismalleen samoja kuin muilla. 

Joskus harvoin löytyy yksittäinen mies, jolla kauniit hiukset ja mielenkiintoinen tyyli. 

Oletko koskaan yrittänyt jutella ihmisille?

Vierailija
148/186 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin Tinderissä ja profiilissani taisin mainita kiinnostuksenkohteikseni kirjallisuuden, teatterin, musiikin, sekä video- ja lautapelit. Jostain syystä Tinder tarjosi minulle vain salimakeja, eikä niitä itselle sopivia nörttimiehiä. Olisi varmaan pitänyt maksaa jotain, että olisi oikeasti näyttänyt pontentiaalisia kumppaneita. Ehkä sama kävi sinullekin?

Minä en pidä tatuoinneista, mutta minulle näytetään lähes vain ja ainoastaan runsaasti tatuoituja friiduja. Osa olisi ilman kookkaita tatuointejaan jopa hyvännäköisiä.

Vai onko niin, ettei Tinderiin eksy muita kuin tatuoituja/ tatuointejaan esitteleviä naisia? Joku näyttelypaikka tatuoinneilleen?

-eri

Vierailija
149/186 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä miehen ulkonäöllä ole naiselle kovin suurta merkitystä. Pääasia että on supliikki sosiaalinen ja käyttäytyy itsekkäästi. Hiljaiset, ujot, kiltit ja naisen aidosti huomioivat jäävät yksin, vaikka olisivat komeita, koska naiset pitää heitä outoina ja epäilyttävinä. Ruokakaupassakin näkee monella rumalla ja lyhyellä miehellä olevan kaunis nuori nainen puolisona ja lapsiakin. 

Setäselittäjä ei sitten onnistu naista nappaamaan edes ikiomalla, vuorenvarmalla reseptillään?

Onko vika sittenkin reseptissä?

Idioottia ei huoli kukaan ja se sinä olet. 

Feministisaastaselittäjä.

^ kirjoitti tuon vihasta vapisevin käsin ja hengitys puuskuttaen 😂

Ja olet täysin voimaton siihen vastaamaan, voi voi. So sad.

Vierailija
150/186 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Geneerisen insinöörijuhan/timon/petterin tinderprofiili:

- yksi kalastuskuva aurinkolasit päässä

- kuva mustasta audista, tai vaihtoehtoisesti valkeasta teslasta

- kuva mökkirannasta

- kuva kuntosalilta/säbästä/padelkentältä ja aina laskettelukuva

Ja Jyväskylää pohjoisemmassa kaikilla on joko metsästyskuva ja/tai kuva lakkaämpäristä.

Okei, on miehiä erilaisiakin. Sit se variaatio eli ne baariukot keillä on kaksi hämärää kuvaa jostain baarista aurinkolasit päässä kännissä.

Ja kolmas ne kuvattomat mustat profiilit jotka etsii "seikkailua".

Vierailija
151/186 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin Tinderissä ja profiilissani taisin mainita kiinnostuksenkohteikseni kirjallisuuden, teatterin, musiikin, sekä video- ja lautapelit. Jostain syystä Tinder tarjosi minulle vain salimakeja, eikä niitä itselle sopivia nörttimiehiä. Olisi varmaan pitänyt maksaa jotain, että olisi oikeasti näyttänyt pontentiaalisia kumppaneita. Ehkä sama kävi sinullekin?

Minä en pidä tatuoinneista, mutta minulle näytetään lähes vain ja ainoastaan runsaasti tatuoituja friiduja. Osa olisi ilman kookkaita tatuointejaan jopa hyvännäköisiä.

Vai onko niin, ettei Tinderiin eksy muita kuin tatuoituja/ tatuointejaan esitteleviä naisia? Joku näyttelypaikka tatuoinneilleen?

-eri

Tatuointeja mainostettiin voimaantumisen välineinä joten kaikki lampaat leimasivat lihansa.

Vierailija
152/186 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Tatuointeja mainostettiin voimaantumisen välineinä joten kaikki lampaat leimasivat lihansa.

Suojaa myös kaltaisiltasi hullluilta.

Vierailija
153/186 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisessä on aina jotain vikaa, jos se on Tinderissä.

Olen täysin samaa mieltä asiasta

Vierailija
154/186 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun persoona tai perse ei tinderissä näy, eikä festareilla.

Vierailija
155/186 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin hiljattain eronneena ihmetellyt nyt kolmisen viikkoa Tinderin naistarjontaa. Sovellus tarjoaa suhteessa aivan liikaa 6/5-naisia tai sitten ollaan todella syvällä mummotunnelissa. Gaussin käyrän mukainen jakauma loistaa poissaolollaan. Sitten taas jonain päivänä tuntuu, että kaikki naiset ovat Sanna- tai Sari-nimisiä.

Naiset eivät myöskään helpolla pyyhkäise oikealle, joten aika vaikeaa on päästä sanan säilällä hurmaamaan.

Saanko arvata, että pidät itseäsi 8 miehenä, jos ne 6/5 naiset on sulle liian huonoja? Jos pitäisit itseäsi 6 miehenä, niin ei pitäisi olla ongelmaa, että sovellus tarjoaa sulle saman tason naisia.

Kaikki miehet on omasta mielestään kasin miehiä, kun ne järkeilee sen niin, että jotkut mallit ja Hollywood-tähdet ovat 9 ja 10, joten kukaan ei usko, jos väittää olevansa sellainen. 8 on eka edes teoreettisesti realistinen arvio omasta ulkonäöstä. Todella harvallahan se sitten on 8, mutta itsehän sitä haluaa uskoa olevansa keskimääräistä paremman näköinen. 

Ongelmia aiheuttaa se, että tämä sama mitta-asteikko ei ulotu naisiin. Naisten mitta-asteikolla tyyliin joku Scarlett Johanssonkin on ehkä vaan 8, vaikka hänet on äänestetty maailman kauneimmaksi naiseksikin. Sen takia kaikki hyvännäköiset normaalitkin naiset on sitten aina tasoa 6/5.

Vierailija
156/186 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä moniko tatuointejaan Tinderissä esittelee. Itse en taida niistä edes mainita. Lyhyet hiukset on monella aikalailla pakonsanelema. Kun hiukset harvenevat, niin vaihtoehdot varsin vähissä.

Vierailija
157/186 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin Tinder karsii näytettäviä profiileja sen mukaan mistä et pidä. Kun ihmisen tatuoinnit ei pakosti profiilista edes käy ilmi kuin ehkä kuvasta analysoimalla, niin kovin olisi kehittynyt sovellus jos tuollaiseen osaisi reagoida.

Vierailija
158/186 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin hiljattain eronneena ihmetellyt nyt kolmisen viikkoa Tinderin naistarjontaa. Sovellus tarjoaa suhteessa aivan liikaa 6/5-naisia tai sitten ollaan todella syvällä mummotunnelissa. Gaussin käyrän mukainen jakauma loistaa poissaolollaan. Sitten taas jonain päivänä tuntuu, että kaikki naiset ovat Sanna- tai Sari-nimisiä.

Naiset eivät myöskään helpolla pyyhkäise oikealle, joten aika vaikeaa on päästä sanan säilällä hurmaamaan.

Saanko arvata, että pidät itseäsi 8 miehenä, jos ne 6/5 naiset on sulle liian huonoja? Jos pitäisit itseäsi 6 miehenä, niin ei pitäisi olla ongelmaa, että sovellus tarjoaa sulle saman tason naisia.

Kaikki miehet on omasta mielestään kasin miehiä, kun ne järkeilee sen niin, että jotkut mallit ja Hollywood-tähdet ovat 9 ja 10, joten kukaan ei usko, jos väittää olevansa sellainen.8 on eka edes teoreettisesti realistinen arvio

"Taso"

LOL:D

Vierailija
159/186 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvailepa tämä "kunnollinen nainen" yksityiskohtaisesti ja mieti, kelpuuttaisiko hän sinua suhteeseen kanssaan. Mieti myös sitä, millaista suhdepakettia tarjoat kokonaisuudessaan, onko kyse vapaamuotoisesta seksiorjuudesta vai voidaanko alkaa laatimaan avioehtoa, mihin määritetään naiselle elatus ja sanktio aviorikoksesta?

kai naisetkin seksiä halua ja rakkautta 

Toki. Mutta keneltä? 

Tiedoksesi, se mitä miellät "kunnolliseksi" naiseksi on todennäköisesti niin tasokas ja elää niin täyttä elämää, että se ei todellakaan haaskaa aikaansa deittipalveluissa. 

Eihän niissä ole kunnolliset miehetkään. 

Vierailija
160/186 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki haluavat olla samalla vakiotavalla tylsiä ja pinnallisia? Olisivat sitten edes vakiotavalla mielenkiintoisia ja syvällisiä.

Algoritmit tarjoavat sinulle sitä, minkälaiset muutkin kaltaisesi miehet ovat tekemisissä Tinderissä.

Ennemmin veikkaisin, että algoritmit tarjoavat sopivan epämieluisia miehiä, jotta naiset pysyisivät äpissä pidempään. Aidoista naisprofiileista on muutenkin pulaa siellä, joten totta kai harvojen oikeiden naisten parinhakua hankaloitetaan ja kampitetaan niin paljon kuin mahdollista... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi