Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset deittiappeissa on kuin samasta muotista vedetty?

Vierailija
27.07.2024 |

Suurin osa on matkustelu viini koirat ja ehkä jooga tai tanssi päälle. Kuvat kuin instagramheruttajilta.

Ja sitten muutama narkkari siihen päälle, ja muutama lesbonnäköinen maalais-/ lähiömuija, ja siinä sit olikin. No joo ehkä pari yh:ta voi olla, jotka ei kuulu noihin ryhmiin (suurin osa yh:istakin kuuluu em. ryhmiin)

Kunnollisia naisia ei löydy ollenkaan, ja kunnottomat naiset näyttää kuin muotista vedetyiltä.

Kommentit (186)

Vierailija
1/186 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan kuulunu mihinkään noista ryhmistä sillonkaan ku olin tinderissä 

Vierailija
2/186 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia suurin osa ihmisistä on: tavanomaisia. Harva ihminen on persoonaltaan erottuva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/186 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailepa tämä "kunnollinen nainen" yksityiskohtaisesti ja mieti, kelpuuttaisiko hän sinua suhteeseen kanssaan. Mieti myös sitä, millaista suhdepakettia tarjoat kokonaisuudessaan, onko kyse vapaamuotoisesta seksiorjuudesta vai voidaanko alkaa laatimaan avioehtoa, mihin määritetään naiselle elatus ja sanktio aviorikoksesta?

Vierailija
4/186 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisia suurin osa ihmisistä on: tavanomaisia. Harva ihminen on persoonaltaan erottuva.

Miksi kaikki haluavat olla samalla vakiotavalla tylsiä ja pinnallisia? Olisivat sitten edes vakiotavalla mielenkiintoisia ja syvällisiä.

Vierailija
5/186 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vali vali

Vierailija
6/186 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvailepa tämä "kunnollinen nainen" yksityiskohtaisesti ja mieti, kelpuuttaisiko hän sinua suhteeseen kanssaan. Mieti myös sitä, millaista suhdepakettia tarjoat kokonaisuudessaan, onko kyse vapaamuotoisesta seksiorjuudesta vai voidaanko alkaa laatimaan avioehtoa, mihin määritetään naiselle elatus ja sanktio aviorikoksesta?

kai naisetkin seksiä halua ja rakkautta

Vierailija
7/186 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki haluavat olla samalla vakiotavalla tylsiä ja pinnallisia? Olisivat sitten edes vakiotavalla mielenkiintoisia ja syvällisiä.

Kukaan nainen ei muuten halua valittavaa ja neggaavaa miestä. Joko näet naisessa hänen kauneutensa ja kiinnität huomiosi siihen, tai saat olla ihan keskenäsi kaltaistesi valittavien ja negatiivisten miesten kanssa

Vierailija
8/186 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kai naisetkin seksiä halua ja rakkautta

Naisen seksuaalisuus on paritella kerran viidessä vuodessa ja viettää loppuaika raskaana sekä rakastaa vauvaansa. Mies on siittäjä. Me emme todellakaan halua teidän "rakkauttanne" eli seks.hyväkskäyttöä

Vierailija
9/186 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisiahan suurin osa miehistäkin on. 

Vierailija
10/186 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku paremmin suomea osaava olisi kirjoittanut, että profiilit ovat samasta muotista veistettyjä. Varmasti ovatkin. Ihmiset tuskin ovat, etkä ole varmasti tutustunut syvällisesti heihin kaikkiin.

Vierailija
11/186 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisiahan suurin osa miehistäkin on. 

Kyllä miehissä on paljon enemmän vaihtelua. Ja miehissä on myös enemmän niitä, jotka etsivät aitoa rakkautta. Tiedän nämä molemmat, koska tiedän miten monenlaisia miehiä mahtuu pelkästään jo omiin kavereihini.

Vierailija
12/186 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän johtuu siitä, että ap itse pyyhkäisee jatkoon siellä niitä samanlaisia naisia. Hän ei huomaa siellä niitä erilaisia. Ihmisen havainnointi on subjektiivista.

Vierailija
13/186 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen siitä saa, kun olettaa saavansa naisen kuin kaupan hyllyltä.

Vierailija
14/186 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin Tinderissä ja profiilissani taisin mainita kiinnostuksenkohteikseni kirjallisuuden, teatterin, musiikin, sekä video- ja lautapelit. Jostain syystä Tinder tarjosi minulle vain salimakeja, eikä niitä itselle sopivia nörttimiehiä. Olisi varmaan pitänyt maksaa jotain, että olisi oikeasti näyttänyt pontentiaalisia kumppaneita. Ehkä sama kävi sinullekin?

Vierailija
15/186 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Algoritmit tarjoavat sinulle sitä, minkälaiset muutkin kaltaisesi miehet ovat tekemisissä Tinderissä.

Vierailija
16/186 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin Tinderissä ja profiilissani taisin mainita kiinnostuksenkohteikseni kirjallisuuden, teatterin, musiikin, sekä video- ja lautapelit. Jostain syystä Tinder tarjosi minulle vain salimakeja, eikä niitä itselle sopivia nörttimiehiä. Olisi varmaan pitänyt maksaa jotain, että olisi oikeasti näyttänyt pontentiaalisia kumppaneita. Ehkä sama kävi sinullekin?

Samaa epäilen itsekin miehenä. Olen nörtti ja "kotikissa" mutta vastaan tulee vain viini, matkustelu, crossfit, kuntosali, netflix, spotify, hiusraja-keskellä-päätä-hiukset-ponnarilla, maalatut kulmakarvat, instagramfiltterit käytössä olevia ikäisiäni naisia joiden kuvat on salityrkky poseeraus, terassi ja laskettelukuva.

Biossa ei lue mitään, ehkä joku yksi hassunhauska lause tai joku emojitulva.

Yhdestäkään en ole tykännyt kun ei herää kiinnostus lainkaan ja silti niitä vaan tulee vastaan. Onko suurin osa naisista tuollaisia vai olisko pelkkiä botteka En tiedä.

No tuli semmomen paasaus. Olkoon.

Vierailija
17/186 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä on aika tavallisia. Koira on varmaan yleisin tai toiseksi yleisin lemmikkieläin (miehillä myös), ja nykyisin jonkinlaista matkustelua harrastaa valtaosa niistä, joille se on taloudellisesti ja muista syistä mahdollista - matkustelun allehan luetaan niin kesäreissut Kuopioon kuin ulkomaanmatkat, joita niitäkin on monenlaisia rantalomista kaupunkilomiin ja luontovaelluksista johonkin vuokramökkiin Baltiassa. Osa ihmisistä harrastaa liikuntaa, ja kuntosali on kaupungissa asuville usein helpoimpia tapoja harrastaa läpi vuoden, kun kuntosali on jokaisella pikkupaikkaunnallakin. Tanssi sitten taas sattuu kiinnostamaan monia ihmisiä, koska se on monen mielestä hauska ja vähän leppoisampi liikuntamuoto, ja toisaalta tanssi on senkin takia yleinen harrastus, koska sitä on mahdollista harrastaa niin monenlaista - jotkut opettelevat vanhoja paritansseja ja jotkut sitten taas jotain fyysisesti haastavampia lajeja. Viiniharrastus ei suinkaan ole noin yleinen, mitä esität, mutta osa keskiluokkaisista ja keski-ikäisistä sitäkin tykkää harrastaa - miehet ehkä silti vielä enemmän kuin naiset.

Ihan omituista valitusta minusta. Millaisia harrastuksia sitten toivot? Jos jotain marginaalisempaa etsit, niin tuskin silloin lienee yllätys, että toivomasi ihmiset ovat marginaalisen pieni vähemmistö.

Vierailija
18/186 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki ole deittiapissa. Ehkä pk-seudulla on samantyylisiä? Muotijuttuja ja esillä olevia. 

Vierailija
19/186 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa epäilen itsekin miehenä. Olen nörtti ja "kotikissa" mutta vastaan tulee vain viini, matkustelu, crossfit, kuntosali, netflix, spotify, hiusraja-keskellä-päätä-hiukset-ponnarilla, maalatut kulmakarvat, instagramfiltterit käytössä olevia ikäisiäni naisia joiden kuvat on salityrkky poseeraus, terassi ja laskettelukuva.

Biossa ei lue mitään, ehkä joku yksi hassunhauska lause tai joku emojitulva.

Yhdestäkään en ole tykännyt kun ei herää kiinnostus lainkaan ja silti niitä vaan tule

On ehkä tyhmä kysymys, mutta mitä tarkoittaa tuo "hiusraja keskellä päätä"? Näin keski-ikäisenä naisena pakko kyllä kommentoida, että on tosi omituista valittaa kuntosaliharrastuksesta. Itse tunnen 70+ ikäisiä jotka käyvät siellä ihan vain säilyttääkseen toimintakykynsä, eikä kaupungeissa ihan rajatonta määrää sellaisia harrastusvaihtoehtoja ole, joissa oikeasti voisi pitää huolta kehosta niin kokonaisvaltaisesti kuin salilla. Lisäksi kuntosali on just niitä liikuntaharrastuksia, jotka eivät vaadi tiettyihi kellonaikoihin sitoutumista, eli ne voivat oikeasti paremmin joustaa muun elämän ehdoilla kuin vaikka joku joukkuelaji. No, itsehän en salilla käy, mutta pitäisi kyllä ehkä.

Vierailija
20/186 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Algoritmit. Ja siksi koska kaikki 18-40 -vuotiaat naiset näyttää  nykyään samalta: ponnari, harrastukset, laitetut kulmat, ripset ja kynnet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän