Miksi naiset deittiappeissa on kuin samasta muotista vedetty?
Suurin osa on matkustelu viini koirat ja ehkä jooga tai tanssi päälle. Kuvat kuin instagramheruttajilta.
Ja sitten muutama narkkari siihen päälle, ja muutama lesbonnäköinen maalais-/ lähiömuija, ja siinä sit olikin. No joo ehkä pari yh:ta voi olla, jotka ei kuulu noihin ryhmiin (suurin osa yh:istakin kuuluu em. ryhmiin)
Kunnollisia naisia ei löydy ollenkaan, ja kunnottomat naiset näyttää kuin muotista vedetyiltä.
Kommentit (186)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai nytkö miehet eivät sitten haluakaan tavallista naista? Monessa ketjussa just äin on väitetty. Matkustelu viini koirat jooga tanssi ON just sitä tavallisuutta. To on se tavallisuuden aktiivinen versio. Tavallisuuden epäaktiivinen versio on sitten se sohvalla TV-sarjoja tuijottava tyyppi. Jos epätavallisuutta haluatte, niin ne on sitten jotain ihan muuta, tyyliin Elokapina-aktivisti, taidehörhö, jakkupuku-suursijoittaja, joka päivä tunteja treenaava himourheilija tms.
t. taidehörhö
Mistä niitä "epätavallisia" naisia löytää? Tinderissä ainakin juuri ap:n kuvaamat setit.
Voisko joku nainen vastata tähän?
Sori me ei pyöritetä täällä vauvapalstalla mitään epätavallisten naisten parituspalvelua.
Itse totean että kyllä nekin naiset on tinderissä sinkkuna käyneet. Mutta hyvin lyhyen aikaa, koska pariutuvat ja eteenpäin.
Enpä ole tiennytkään, että matkustelu, koira, viini, jooga ja tanssi ovat kunnottoman naisen kriteerejä. No juu, joku tiukkapipo jeesustelija voi närkästyä viinistä, mutta muut???
Jooga ja tanssi päinvastoin vaativat aikalailla kuntoa, samoin koiran kanssa voi harrastaa lenkkeilyn lisäksi monipuolista liikuntaa ja esim hyödyllistä eksyneen jäljitystä, matkustelu nyt riippuu vähän matkan tyypistä. Mutta otapa vaikka pyhiinvaellusmatka kävellen Suomesta Espanjaan, niin kylläpä kuntoa vaaditaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia suurin osa ihmisistä on: tavanomaisia. Harva ihminen on persoonaltaan erottuva.
Miksi kaikki haluavat olla samalla vakiotavalla tylsiä ja pinnallisia? Olisivat sitten edes vakiotavalla mielenkiintoisia ja syvällisiä.
Kukaan nainen ei muuten halua valittavaa ja neggaavaa miestä. Joko näet naisessa hänen kauneutensa ja kiinnität huomiosi siihen, tai saat olla ihan keskenäsi kaltaistesi valittavien ja negatiivisten miesten kanssa
Totta. Mun exästä paljastui vasta lähes vuoden avioliiton jälkeen kaikesta kitisevä, negatiivinen tunnesyöppö. Sairastuin kun hän vei voimani ja kaiken iloni vuosiksi. Älkää tehkö tätä virhettä! Erohan siitä tietysti lopulta tuli.
Vierailija kirjoitti:
Miehistä joka kymmenes Tindes näyttää normaalilta, loput näyttää joltai kehareilt
Eihän normaalit mitään sovellusta tarvitse. Ne liikkuu ihmisten seassa. Ne seurustelee jo yläkoulussa, viimeistään lukiossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai nytkö miehet eivät sitten haluakaan tavallista naista? Monessa ketjussa just äin on väitetty. Matkustelu viini koirat jooga tanssi ON just sitä tavallisuutta. To on se tavallisuuden aktiivinen versio. Tavallisuuden epäaktiivinen versio on sitten se sohvalla TV-sarjoja tuijottava tyyppi. Jos epätavallisuutta haluatte, niin ne on sitten jotain ihan muuta, tyyliin Elokapina-aktivisti, taidehörhö, jakkupuku-suursijoittaja, joka päivä tunteja treenaava himourheilija tms.
t. taidehörhö
No olen itsekin tällainen IT-alan nörtti ja vähän kulttuurialaakin liippaavissa töissä, niin mieluummin ottaisin vaikka taidehörhönaisen, kuin koirajoogamatkaviinidildo -naisen.
Tosi kiinnostavaa.
Olen siis kunnoton nainen, kun mulla on 2 koiraa ja tanssiharrastus ;) ok. Toivottavasti olis mua kunnollisempia sitten löydettävissä. Lähinnä ap siis etsii naista, joka ei liiku. Pitäisi pelata, arvaanko oikein?
En harrasta noista mitään, enkä näytä tyypilliseltä instgram-heruttajalta. Eipä silti ollut valtavaa kysyntää tinderissä. Monesta miehestä sai kyllä todella tylsän kuvan profiilista, mitään ei harrasteta tai sitten itsestä ei osata kertoa yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Olen siis kunnoton nainen, kun mulla on 2 koiraa ja tanssiharrastus ;) ok. Toivottavasti olis mua kunnollisempia sitten löydettävissä. Lähinnä ap siis etsii naista, joka ei liiku. Pitäisi pelata, arvaanko oikein?
Pitäisi pelata, mutta sillä tavalla että ei ikinä voita miestä. Ja olla välittämättä siitä miten naisille puhutaan nettipeleissä. Jokainen voi käydä esim. Saskiin tilillä ( https://m.youtube.com/channel/UCiOl9y6UUQ-kgqVaYGPUkKA?cbrd=1 ) kuuntelemassa, miten miehet pelaajanaisia haukkuvat ja sitten ottavat pelissä pataansa ja luikkivat pois.
Ai niin ja silti liikkumatta pitää olla sellainen 50kg littavatsainen kawaiii söpö pakkaus ja käyttää minihametta. Mutta sallia miehelle kalja ja sipsit.
Menikö oikein?
Vierailija kirjoitti:
Joku paremmin suomea osaava olisi kirjoittanut, että profiilit ovat samasta muotista veistettyjä. Varmasti ovatkin. Ihmiset tuskin ovat, etkä ole varmasti tutustunut syvällisesti heihin kaikkiin.
Samasta puusta veistettyjä tai samasta muotista tehtyjä. Ei veistämisessä käytetä muottia.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin Tinderissä ja profiilissani taisin mainita kiinnostuksenkohteikseni kirjallisuuden, teatterin, musiikin, sekä video- ja lautapelit. Jostain syystä Tinder tarjosi minulle vain salimakeja, eikä niitä itselle sopivia nörttimiehiä. Olisi varmaan pitänyt maksaa jotain, että olisi oikeasti näyttänyt pontentiaalisia kumppaneita. Ehkä sama kävi sinullekin?
Epäilen tekeekö Tinderin profiilien mukaan mitään valintaa ketä sinulle näytetään. Uudet ja maksavat asiakkaat menee jonon kärkeen, muut voivat joko sattumanvaraisesti tai jollain valinnalla esim. miten ylläpitää profiiliaan tjsp.
Vierailija kirjoitti:
Pelata, siivota, kokata ja maata raiskattavana kun mua huvittaa. Äitihän nuo homnat nyt hoitaa, paitsi seksi hoituu omalla kädellä ja Tummelilla.
Ap
Ei sillä miehen ulkonäöllä ole naiselle kovin suurta merkitystä. Pääasia että on supliikki sosiaalinen ja käyttäytyy itsekkäästi. Hiljaiset, ujot, kiltit ja naisen aidosti huomioivat jäävät yksin, vaikka olisivat komeita, koska naiset pitää heitä outoina ja epäilyttävinä. Ruokakaupassakin näkee monella rumalla ja lyhyellä miehellä olevan kaunis nuori nainen puolisona ja lapsiakin.
Vierailija kirjoitti:
En oo koskaan kuulunu mihinkään noista ryhmistä sillonkaan ku olin tinderissä
Et niin. Kuuluit ryhmään: alin pohjasakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. taidehörhö
No olen itsekin tällainen IT-alan nörtti ja vähän kulttuurialaakin liippaavissa töissä, niin mieluummin ottaisin vaikka taidehörhönaisen, kuin koirajoogamatkaviinidildo -naisen.
Tosi kiinnostavaa.
Jep 😂
Hän ottaisi taidehörhönaisen, kunhan tämä ei tykkää seksistä tai elävistä olennoista.
Taitaa olla possunvärinen pikku puskaraiskaaja. Ja persuja äänestää, ihmisvihaajatollo kun on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehistä joka kymmenes Tindes näyttää normaalilta, loput näyttää joltai kehareilt
Eihän normaalit mitään sovellusta tarvitse. Ne liikkuu ihmisten seassa. Ne seurustelee jo yläkoulussa, viimeistään lukiossa.
Joskus ne pitkätkin suhteet voi päättyä. Itse en esimerkiksi välitä ollenkaan käydä baarissa, joten nettisivut ja -sovellukset ovat hyvä vaihtoehto tavata ponteiaalinen uusi kumppani. Toki deittisovelluksissa on omat haasteensa, mutta niin on baarissakäymisessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ihmetytä joukkoammuskelut joissa tekijä on kiusattu mies
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä miehen ulkonäöllä ole naiselle kovin suurta merkitystä. Pääasia että on supliikki sosiaalinen ja käyttäytyy itsekkäästi. Hiljaiset, ujot, kiltit ja naisen aidosti huomioivat jäävät yksin, vaikka olisivat komeita, koska naiset pitää heitä outoina ja epäilyttävinä. Ruokakaupassakin näkee monella rumalla ja lyhyellä miehellä olevan kaunis nuori nainen puolisona ja lapsiakin.
Setäselittäjä ei sitten onnistu naista nappaamaan edes ikiomalla, vuorenvarmalla reseptillään?
Onko vika sittenkin reseptissä?
Idioottia ei huoli kukaan ja se sinä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus ne pitkätkin suhteet voi päättyä. Itse en esimerkiksi välitä ollenkaan käydä baarissa, joten nettisivut ja -sovellukset ovat hyvä vaihtoehto tavata ponteiaalinen uusi kumppani. Toki deittisovelluksissa on omat haasteensa, mutta niin on baarissakäymisessä.
Arvaas tiedänkö, että suhteet voi päättyä. Tapaan miehiä naamakkain harrastuksissa. Tinderiin en ikinä alentuisi. Siellä on miesten alin pohjasakka.
Parisuhteissa vuodesta 1984
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ihmetytä joukkoammuskelut joissa tekijä on kiusattu mies
Kyllä ihmetyttää. Naisia kiusataan ja raisskataan koulussa paljon miehiä enemmän, mutta moniko nainen lähtee tuolle tielle? Vain ne surkimukset jotka ei hanki koulutusta, ammattia ja istuvat käsiensä päällä voivotellen ettei luokan suosituin tyttö tykännytkään. Normaalit ihmiset osaa käsitellä traumansa ja mennä eteenpäin. Epänormaalit jää nettiin ruikuttamaan siitä miten diskossa kiltittytöt lähti jatkoille jännienpoikien kanssa.
Ota sitten itsellesi mies, pikku håmå. Ei ole onneksi pakko naisten kanssa alkaa kun se ei sun juttusi selvästikään ole :D
Ja opettele suomea.