Miksi naiset deittiappeissa on kuin samasta muotista vedetty?
Suurin osa on matkustelu viini koirat ja ehkä jooga tai tanssi päälle. Kuvat kuin instagramheruttajilta.
Ja sitten muutama narkkari siihen päälle, ja muutama lesbonnäköinen maalais-/ lähiömuija, ja siinä sit olikin. No joo ehkä pari yh:ta voi olla, jotka ei kuulu noihin ryhmiin (suurin osa yh:istakin kuuluu em. ryhmiin)
Kunnollisia naisia ei löydy ollenkaan, ja kunnottomat naiset näyttää kuin muotista vedetyiltä.
Kommentit (186)
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia suurin osa ihmisistä on: tavanomaisia. Harva ihminen on persoonaltaan erottuva.
Onneksi miehet on uniikkeja lumihiutaleita.....eikun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia suurin osa ihmisistä on: tavanomaisia. Harva ihminen on persoonaltaan erottuva.
Miehissä on paljon enemmän vaihtelua keskenään kuin naisten keskuudessa. Miehet ovat omia persooniaan, naiset ovat hivemind.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehissä on paljon enemmän vaihtelua keskenään kuin naisten keskuudessa. Miehet ovat omia persooniaan, naiset ovat hivemind.
hyvin kuvattu, näin se on. Miehissä on enemmän omanlaisiaan.
Ai nytkö miehet eivät sitten haluakaan tavallista naista? Monessa ketjussa just äin on väitetty. Matkustelu viini koirat jooga tanssi ON just sitä tavallisuutta. To on se tavallisuuden aktiivinen versio. Tavallisuuden epäaktiivinen versio on sitten se sohvalla TV-sarjoja tuijottava tyyppi. Jos epätavallisuutta haluatte, niin ne on sitten jotain ihan muuta, tyyliin Elokapina-aktivisti, taidehörhö, jakkupuku-suursijoittaja, joka päivä tunteja treenaava himourheilija tms.
t. taidehörhö
Vierailija kirjoitti:
Ai nytkö miehet eivät sitten haluakaan tavallista naista? Monessa ketjussa just äin on väitetty. Matkustelu viini koirat jooga tanssi ON just sitä tavallisuutta. To on se tavallisuuden aktiivinen versio. Tavallisuuden epäaktiivinen versio on sitten se sohvalla TV-sarjoja tuijottava tyyppi. Jos epätavallisuutta haluatte, niin ne on sitten jotain ihan muuta, tyyliin Elokapina-aktivisti, taidehörhö, jakkupuku-suursijoittaja, joka päivä tunteja treenaava himourheilija tms.
t. taidehörhö
No olen itsekin tällainen IT-alan nörtti ja vähän kulttuurialaakin liippaavissa töissä, niin mieluummin ottaisin vaikka taidehörhönaisen, kuin koirajoogamatkaviinidildo -naisen.
Koska ne on vedetty samasta muotista.
Vierailija kirjoitti:
t. taidehörhö
Mistä niitä "epätavallisia" naisia löytää? Tinderissä ainakin juuri ap:n kuvaamat setit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. taidehörhö
Mistä niitä "epätavallisia" naisia löytää? Tinderissä ainakin juuri ap:n kuvaamat setit.
Voisko joku nainen vastata tähän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. taidehörhö
Voisko joku nainen vastata tähän?
En minä naisena ainakaan voi tietää, mistä naisia löytää. Mutta sana "epätavallinen" antaisi osviittaa siitä, että kyse on vähemmistöstä, eli ehkä heitä ei tule niin usein vastaan kuin tavallisia. Kannattaa myös muistaa, että Tinder ei näytä kaikkia kaikille. Itse tunnen kyllä taidehörhönaisia, jotka ovat olleet Tinderissäkin. Itse olen taidehörhönainen ja sinkku - tällä hetkellä minut löytää kesämökiltä. En ole deittisovelluksissa.
Niin kaikki lähes kaikki miehet (olitpa kaupungissa tai maalla) ovat yhtälailla tylsiä ja samasta muotista. Kuinka monta näistä lauseista bongaat niiden profiileista?
"Ei näitä kukaan kuitenkaan lue" = olen laiska ja mielikuvitukseton vätys.
"Etsin suhdetta, mutta lyhyempikin käy" = Etsin ensisijaisesti panoa, mutta jos muutakin liukenee, ok.
*Luettelo mitä ei halua* = Negaaja ankeuttaja
Vierailija kirjoitti:
Niin kaikki lähes kaikki miehet (olitpa kaupungissa tai maalla) ovat yhtälailla tylsiä ja samasta muotista. Kuinka monta näistä lauseista bongaat niiden profiileista?
"Ei näitä kukaan kuitenkaan lue" = olen laiska ja mielikuvitukseton vätys.
"Etsin suhdetta, mutta lyhyempikin käy" = Etsin ensisijaisesti panoa, mutta jos muutakin liukenee, ok.
*Luettelo mitä ei halua* = Negaaja ankeuttaja
Millaisia miesten profiileja pitäisi olla enemmän, mutta ei ole?
Vierailija kirjoitti:
Joku paremmin suomea osaava olisi kirjoittanut, että profiilit ovat samasta muotista veistettyjä. Varmasti ovatkin. Ihmiset tuskin ovat, etkä ole varmasti tutustunut syvällisesti heihin kaikkiin.
Juu. En ole tutustunut ihmisiin, joihin EN HALUA edes lähtökohtaisesti tutustua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder on merkittävä sota yhteiskunnan sotaa kunnollisia ja hyviä miehiä vastaan. Nyt on naisten markkinat ja parisuhteet sekä seksi ovat pääosin komeiden miesten yksinoikeutta.
Tinder on miesten luomus.
Tinder on paskaluomus, kuten on muutkin apit ja sovellukset, joista ihmiset ovat tulleet riippuvaisiksi
Vierailija kirjoitti:
t. taidehörhö
Live, Love, Laugh. LOL :D
Vierailija kirjoitti:
Sen siitä saa, kun olettaa saavansa naisen kuin kaupan hyllyltä.
:D
Vierailija kirjoitti:
Näin keski-ikäisenä naisena pakko kyllä kommentoida, että on tosi omituista valittaa kuntosaliharrastuksesta. Itse tunnen 70+ ikäisiä jotka käyvät siellä ihan vain säilyttääkseen toimintakykynsä, eikä kaupungeissa ihan rajatonta määrää sellaisia harrastusvaihtoehtoja ole, joissa oikeasti voisi pitää huolta kehosta niin kokonaisvaltaisesti kuin salilla. Lisäksi kuntosali on just niitä liikuntaharrastuksia, jotka eivät vaadi tiettyihi kellonaikoihin sitoutumista, eli ne voivat oikeasti paremmin joustaa muun elämän ehdoilla kuin vaikka joku joukkuelaji. No, itsehän en salilla käy, mutta pitäisi kyllä ehkä.
Salilla käymisestä ja harrastuksista valittavat miehet eivät itse harrasta mitään, joten heille harrastava nainen olisi ongelma ja riidan aihe. "Taasko olet menossa jonnekin salille tai joogasn oltaisiin vaan kotona ja katsotaan netflixistä tuhannes sarja putkeen. Kuka laittaa pyykit koneeseen ja tiskaa???"
Kunnollinen et ole itse etkä älykäskään. Ne on bottiprofiileja, ei naisia. Vartavasten tekoälyllä muokattu miellyttämään incelistöä.
Juttelet kuukausipalkkaisen tiimin kanssa siellä ja maksat.
Miksi etsit äitiä? Etkö itse osaa huolehtia itsestäsi? Potkiko synnyttäjäsi sinut viimein helvettiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan. Suurin osa naisista ja miehistä on harrastavia ja liikkuvia, ja vähintään joku kädentaitoharrastus. Mutta ainoastaan miehistä löytyy iso määrä niitä "mennään dokaamaan juon 27 olutta illassa ja vähän spiidiä että jaksaa ja ihmettelen miksi olen sinkku"-jamppoja. Naisilla se keskimääräistä epäkelvompi yksilö vielä harrastaa kuorolaulua ja käy kahvilla naapurin mummon kanssa, miehissä vähän keskivertoa alempitasoinen on jo päihdeongelmainen.
Tinder on miesten luomus.