Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos pullon palauttamisesta maksettava pantti loppuu, aijotko jatkossa palauttaa pulloja?

Vierailija
27.07.2024 |

Kyselyjen mukaan enemmistö suomalaisista palauttaa pullot vaikka eivät saisi panttia. 

Itse olen periaatteiden mies enkä palauta tai kierrätä jos siitä ei erikseen makseta. En tee ilmaista työtä ja tämähän pitäisi olla jokaiselle selvä asia. Tässä maassa maksetaan veroja, jätemaksuja yms. jolloin kierrätys kuuluu vastaanottajan vastuulle. Saavat siis itse hakea pullot ja viedä minne vievät.

Itse voin ihan vain vitťuillakseni viedä pullot metsään ja kerään eri paikkoihin ison kasan niitä. Siinähän ihmettelevät!

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/008c8f73-3202-419c-9c89-2aaf82838…

Kommentit (346)

Vierailija
341/346 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos Eero Heinäluoma ja muut mepit, jotka unohtivat mistä maasta ovat lähtöisin. Äänestettiin taas Suomea vastaan!

Heinäluoma pääsi mepiksi yli 100 000 euron vaalibudjetilla. Muuten ei olisi päässyt. Piti markkinoida oikein telkkarissa miten "hyvä" on .

Vierailija
342/346 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt kuka tälläisiä äänestää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/346 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovi on ongelma. Muovipullot pitäisi kokonaan lailla kieltää, ainoastaan lähdevesitonkissa yli 3 l, saisi muovi jäädä.

Kaikki virvoitusjuomat, oluet, tuoremehut, viinit ja vedet lasipulloihin. Loppuisi luonnon tuhlaaminen ja turha lipitys. 

Vierailija
344/346 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi mokoman systeemin lopettaakin. Montakohan ihmistä on jäänyt virallisen järjestelmän ulkopuolelle ja elelee pullojen keräyksellä, vaikka voisivat mennä oikeisiin töihin. Maailmassa on vain muutama maa jossa on tällainen systeemi

Vierailija
345/346 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, voi, Roskiin ovat menneet vuosikymmenet. Ei jaksa vaivautua pikkurahan takia. Antaa köyhien kerätä tölkkejä tai mitä tahansa roska väki tekeekään.

Vierailija
346/346 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lajiteltuihin roskiin.