Olympialaiset pilkkaavat kristittyjä
Huomasitteko ne kohdat avajaisissa? Jumalan pilkkaa.
Kommentit (312)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristityt voivat järjestää omat olympialaiset. Lajeina toisinajattelijoiden kivitys ja vetten päällä kävely.
Miksi olet tässä ketjussa? Et selvästikkään osaa sanoa mitään kehittävää aiheeseen? Taidat olla höynähtänyt sinitukkawoke, ihmissaastaa jonka ainoa tehtävä on häiritä ja herjata muita varsinkin uskovaisia. Teikeläiset varmasti RAKASTIVAT noita ihme friikki-olioita tuossa esityksessä, ovathan ne teidän esikuvianne.
Oi, lisää lähimmäisenrakkautta kristittyejen tapaan 😍
Lapsonen, mistä tiedät että olen kristitty? Et tiedä minusta mitään niin kuin et muistakaan jotka täällä kirjoittelevat. Olen kyllästynyt teidän pallihikisten finninaamaisten lautavammaisten määkimiseen tällä palstalla. Pysykää nyt vain siellä ylilaudalla missä isot pojat kertovat niitä jänskiä juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia kristityt itse tekevät uskostaan uskonnon irvikuvan? Se, että kristitty "uskovainen" on kostonhimoinen, pirullinen, pikkusieluinen, kiero jne ei tee kristinuskosta meille muille kovinkaan houkuttelevaa. Ruvetkaa nyt ihan ensimmäiseksi ihmisiksi.
Keneen sinä nyt viittaatko tällä? Miksi kristinuskoiset ihmiset olisivat kieroja? Tai noita muitakaan asioita mitä panettelet ilman pohjaa?
Agnostikko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristityt voivat järjestää omat olympialaiset. Lajeina toisinajattelijoiden kivitys ja vetten päällä kävely.
Miksi olet tässä ketjussa? Et selvästikkään osaa sanoa mitään kehittävää aiheeseen? Taidat olla höynähtänyt sinitukkawoke, ihmissaastaa jonka ainoa tehtävä on häiritä ja herjata muita varsinkin uskovaisia. Teikeläiset varmasti RAKASTIVAT noita ihme friikki-olioita tuossa esityksessä, ovathan ne teidän esikuvianne.
Oi, lisää lähimmäisenrakkautta kristittyejen tapaan 😍
Lapsonen, mistä tiedät että olen kristitty? Et tiedä minusta mitään niin kuin et muistakaan jotka täällä kirjoittelevat. Olen kyllästynyt teidän pallihikisten finninaamaisten lautavammaisten määkimise
Aggressiivinen ilmaisu ja jeesuskompleksinen lapsonen-sanan käyttö paljastaa aina kristityn.
Vierailija kirjoitti:
Että kun oli otettu Da Vincin maalaus mukaan, niin se oli uskonnon loukkaamista?
Mistä lähtien Leonardo on ollut jumala?
Raamatun tapahtuman eli viimeisen aterian rekontsruointi transvestiiteilla on jumalan pilkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi noita transsuja/drag queenejä pitää olla joka paikassa nykyään?? Mitä ihmettä ne edustavat? Ranskan mielestä kaikki urheilijat ovat homodräggäreitä?
Ja mitä se lapsi teki niiden seassa?
Vierailija kirjoitti:
Olet itse ihan samalla viivalla näiden vassareiden kanssa jotka loukkaantuvat vähän joka asiasta.
Sitä kai nuo juuri haluavat.
Joka tapauksessa mautonta, ja erityisen epäreilua kun uskonnolliset korut ja muut symbolit on urheilijoilta kielletty. Sitten itse esittävät Imaginen ja rienaavat.
Monella tavalla avajaiset oli huikean hieno tapahtuma, mutta sitten oli tunkkaista menoa myös.
Ranskan vallankumouksen mätää perintöä. Vallankumouksen jälkeen Ranskassa oli myös Blanquivistien liike. Ensimmäinen totalitaristisen kommunisti diktatuurin kokeilu. Kristinuskon vastaisuus kuului myös siihen. Siitä että vallankumouksessa kuoli vuodessa enemmän ihmisiä. Kuin mitä inkvisitio tai kunikaiden ajan hallinnot surmasivat koko historiansa ajan pakkotoimisa. Ei haluta muistella. Metrijärjestelmä ym olivat suunniteltu jo kauan ennen vallankumousta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karma tuo kohtalon näille pilkkaajille.
Karma ei kuulu kristinuskoon. Et kai pilkkaa kristittyjä?
Raamattu ja Karman laki puhuvat aika samoista asioista.
Ai nyt sopiikin napsia niitä itselleen sopivia asioita toisesta uskonnosta?
Olenko minä ilmaissut sen olevan epäsopivaa?
Karman laki, käsitys hyvästä ja pahasta, sekä oikeasta ja oikeutuksesta ovat universaaleja filosofioita. Eivät minkään yksittäisen uskonnon ominaispiirre, vaan esiintyvät järjestäen jokaisessa uskonfilosofiassa.
Mikä ihmeen uskontojen portinvartija sinä itseasiassa edes olet, määrittämään mitä kukin saa uskoa ja mitä ei.
Agnostikko.
&n
Kristitty voi puhua karman laista, erityisesti jos hänellä on kiinnostusta tai kunnioitusta itämaisiin filosofioihin tai uskontoihin, mutta tämä ei ole osa perinteistä kristillistä oppia. Jos kristitty käyttää karman käsitettä, hänen on hyvä olla tietoinen sen uskonnollisista ja filosofisista juurista ja ymmärtää, että se ei ole synonyymi kristilliselle käsitykselle moraalisista seurauksista.
Yhteenvetona voidaan sanoa, että vaikka karma on uskonnollinen ja filosofinen käsite erityisesti intialaisissa uskonnoissa, kristitty voi käyttää käsitettä tietyssä kontekstissa, mutta sen merkitys ja sovellus eroavat kristillisestä teologiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet itse ihan samalla viivalla näiden vassareiden kanssa jotka loukkaantuvat vähän joka asiasta.
Joka tapauksessa mautonta, ja erityisen epäreilua kun uskonnolliset korut ja muut symbolit on urheilijoilta kielletty. Sitten itse esittävät Imaginen ja rienaavat.
Monella tavalla avajaiset oli huikean hieno tapahtuma, mutta sitten oli tunkkaista menoa myös.
Miksi teidän jeesususkovaisten pitäisi saada omia kaikki kristilliset symbolit? Ne kuuluvat myös meille Saatanan leiriin asettuville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä siinä niitä demoneja oli? Mulle tuli lähinnä mieleen sirkus.
Ja se "lihaisa päätön hahmo" taisi olla Maria Antoinette
Jaa-a, jos oli Antoinette asian voisi ymmärtää(miksi pää pois ja selvästi näkyvä lihakaula yök) mutta niitä muita friikkejä ei. Joku sanoi että sirkus. Yleensä klovnit ja vastaavat eivät näytä demonisille, noista ei todellakaan saanut mitään Cirque du Soleil vibaa lol. Ja miksi niitä mies"naisia"??
Mitä väliä? Ihmisiä hekin on. Pitäisikö heidät piilottaa jonnekin?
Jännä ettei islamin uskoisia koskaan räävitellä ja niiden koraanin tarinoilla hassutella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karman laki, käsitys hyvästä ja pahasta, sekä oikeasta ja oikeutuksesta ovat universaaleja filosofioita. Eivät minkään yksittäisen uskonnon ominaispiirre, vaan esiintyvät järjestäen jokaisessa uskonfilosofiassa.
Mikä ihmeen uskontojen portinvartija sinä itseasiassa edes olet, määrittämään mitä kukin saa uskoa ja mitä ei.
Agnostikko.
&n
Kristinuskossa ei esiinny karman käsitettä. Karma kuuluu buddhalaisuuteen ja hindulaisuuteen. Tämä on fakta, jonka voit todeta lukemalla Raamatun.
Ateisti
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa kun aina uskovaiset esittää olevansa niin kilttejä ja hyväksyviä. Mutta tämäkin ketju sitten osoittaa ihan muuta. Ei hyväksytä erilaisuutta! Helvettiin te joudatte!
Jos tuntisit Raamattua huomaisit miten väärässä olet kommenttisi kanssa. Tarkoitan että kristityille nimenomaan ei ole sopivaa ja oikein hyväksyä mitä tahansa erilaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä siinä niitä demoneja oli? Mulle tuli lähinnä mieleen sirkus.
Ja se "lihaisa päätön hahmo" taisi olla Maria Antoinette
Jaa-a, jos oli Antoinette asian voisi ymmärtää(miksi pää pois ja selvästi näkyvä lihakaula yök) mutta niitä muita friikkejä ei. Joku sanoi että sirkus. Yleensä klovnit ja vastaavat eivät näytä demonisille, noista ei todellakaan saanut mitään Cirque du Soleil vibaa lol. Ja miksi niitä mies"naisia"??
Mitä väliä? Ihmisiä hekin on. Pitäisikö heidät piilottaa jonnekin?
Tuo woketus ei ole ihmisiä nähnytkään. Onneksi muslimeille riittää pian nuo kaikenlaiset törkyydet joita heidän uskontonsa kieltää ja näkee punaisena vaatteena.
En ihan ymmärrä, mikä tämän todella houkkamaisen ja inhottavan keskustelun tarkoitus on ainakaan uskovaiselle.
Ateismin tarkoitusperä selkeästi ei ole enää yrittää todistaa Jumalan olemassaoloa vastaan, vaan pilkata uskovaisia. Paistaa tuollainen inhottavuus. Mietin häpeävätköhän koskaan suljettuaan selaimen ja ajatellessaan tätä toimintaansa.
Vierailija kirjoitti:
etkö tiedä että se on pikkuisen eri uskonto jossa tänäkin päivänä kivitetään? ainakin naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
etkö tiedä että se on pikkuisen eri uskonto jossa tänäkin päivänä kivitetään? ainakin naisia.
Päivitäpä itse omat tietosi. Islam on käytännössä katsoen kristinuskon spin off.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi teidän jeesususkovaisten pitäisi saada omia kaikki kristilliset symbolit? Ne kuuluvat myös meille Saatanan leiriin asettuville.
Mitä sinä satanisti teet kristillisillä symboleilla? Paitsi pilkan takia tietysti. Käänny, kun aikaa on vielä jäljellä. Luuletko, että saatana palkitsee sinut? Päinvastoin, pettää sinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen uskontojen portinvartija sinä itseasiassa edes olet, määrittämään mitä kukin saa u
Niin siis jos puhumme puhdasoppisuudesta ja institutionaalisista uskonopista. Varmaan itse kukin erottaa käsitteenä Karman lain ja kristillisen opin oikeasta ja väärästä, tai vaikka epikurolaisen puutarhan, mutta onko sillä käytännön merkitystä, jos pyrkimys päämäärään on yhtäläinen?
Ymmärtäisin, jos kävisimme teoreettista Dialektiikkaa aiheesta, mutta tämä nälviminen ei itseasiassa mene siitä. Tai siinä yhteydessä karmasta puhuminen.
Kuten minä sen näen. Olet varmaan eri mieltä?
Olen täällä, koska tykkään heitellä hauskoja kommentteja.