Olympialaiset pilkkaavat kristittyjä
Huomasitteko ne kohdat avajaisissa? Jumalan pilkkaa.
Kommentit (312)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet itse ihan samalla viivalla näiden vassareiden kanssa jotka loukkaantuvat vähän joka asiasta.
Sitä kai nuo juuri haluavat.
Joka tapauksessa mautonta, ja erityisen epäreilua kun uskonnolliset korut ja muut symbolit on urheilijoilta kielletty. Sitten itse esittävät Imaginen ja rienaavat.
Monella tavalla avajaiset oli huikean hieno tapahtuma, mutta sitten oli tunkkaista menoa myös.
Imagine rienaamista?
"Kuvittele ettei ole taivasta
Se on helppoa jos yrität
Ei helvettiä alapuolellamme,
Yllämme vain taivas
Kuvittele kaikkien ihmisten
Elävän hetkessä"
Tuoko muka rienaamista? Ei Lennon sano etteikö taivasta tai helvettiä olisi, vaan pyytää vain kuvittelemaan millaista olisi ilman niitä, tai ilman uskontoja.
On teillä harhoja.
Te hihhulit ootte kyllä rasittavaa sakkia, aina vinkumassa ja valittamassa jostain. Tekeekö jumalanpelko noin heikoksi, vai missä mättää?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet itse ihan samalla viivalla näiden vassareiden kanssa jotka loukkaantuvat vähän joka asiasta.
Sitä kai nuo juuri haluavat.
Joka tapauksessa mautonta, ja erityisen epäreilua kun uskonnolliset korut ja muut symbolit on urheilijoilta kielletty. Sitten itse esittävät Imaginen ja rienaavat.
Monella tavalla avajaiset oli huikean hieno tapahtuma, mutta sitten oli tunkkaista menoa myös.
Miksi teidän jeesususkovaisten pitäisi saada omia kaikki kristilliset symbolit? Ne kuuluvat myös meille Saatanan leiriin asettuville.
Mitä sinä satanisti teet kristillisillä symboleilla? Paitsi pilkan takia tietysti. Käänny, kun aikaa on vielä jäljellä. Luuletko, että saatana palkitsee sinut? Päinvastoin, pettää sinut.
Älä sotke sataniteja tähän, he ovat ateisteja. Minä kummarran ylpäesti ja aidosti uskoen herraani Saatanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristityt voivat järjestää omat olympialaiset. Lajeina toisinajattelijoiden kivitys ja vetten päällä kävely.
Kokeillaanko, multa sujuu kivitys, vettenpäällä kävely ei ihan..Kuinka typerä kommenttisi onkaan, huokaus.
😂
Toivon että hymiösi on itkua!
Vierailija kirjoitti:
Karma tuo kohtalon näille pilkkaajille.
Karman laki ei kuulu kristinuskoon, vaan hindulaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä te hihhulit vingutte?! Sormet solmuun vaan ja psykoosiyhteys mielikuvituskaveriin, niin johan helpottaa kristityn tuska!
Sinä edgy teini voit painua takaisin laudalle, ketään ei kiinnosta naurettava räksytyksesi täällä. Pointti on se että tuo tilaisuus näytti enemmän joltain sateenkaarikultin paraatilta kuin eri maiden urheilutapahtumalta. Tajuaako nyt?
No voi jeesus mikä urpå. Ymmärrätte kai hihhulit sentään, ettei koko maailma pyöri teidän napanne tai uskontonne ympärillä?! Olympialaiset ei ole kirkollinen rituaali, vaan jotain ihan muuta. Painukaa lahkoluolaanne kitisemään, ja suorittakaa vaikka joku primitiivinen huuhaarituaali niin helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minä näin myös toisen paikan tuota vastapäätä, hyvin surkean, ja se oli rangaistuksen paikka, ja ne, joita rangaistiin ja ne enkelit, jotka heitä rankaisivat, oli vaatetettu synkkään pukuun, tuon paikan ilman mukaan. Ja jotkut siellä roikkuivat kielistään, ja nämä olivat niitä, jotka pilkkasivat vanhurskauden tietä, ja heidän alleen oli asetettu tuli, liekehtien ja kid uttaen heitä..ja enkelit, kid uttajat, oli asetettu heidän ylleen.
Ja siellä oli myös toisia, naisia, ripustettuina hiuksistaan tuon mudan ylle, joka kiehui, ja nämä olivat niitä, jotka kaunistivat itsensä avioriko sta varten. Ja ne miehet, jotka olivat yhtyneet heidän kanssaan avioriko ksen saa stutuksessa, roikkuivat jaloistaan, ja heidän päänsä oli piilossa tuossa mudassa ja he sanoivat: "Me emme uskoneet, että tulisimme tähän paikkaan." Ja minä näin mur haajat ja ne, jotka olivat yksimielisiä heidän kanssaan, heit
Pietarin evankeliumia ei ole sisällytetty Raamattuun ja se on kirjoitettu kauan Pietarin kuoleman jälkeen, eli Pietari ei ole sitä kirjoittanut.
Kyseinen teos on määritelty ns. gnostilaiseksi evankeliumiksi, joiden tarkoituksena on mustamaalata ja vääristää Raamatun evankeliumia.
Tulee päivä jolloin meidät jokainen tuomitaan tekojemme, SANOJEMME, ja jopa ajatustemme perusteella. Ainoa turva sinä päivänä on Jeesuksen Pyhä Veri=uhrikaritsa, meidän edestämme annettu! Kun olemme ottaneet Hänet Herraksemme, meillä on tulevaisuus ja toivo. Toivo uudesta elämästä Jumalan yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Tulee päivä jolloin meidät jokainen tuomitaan tekojemme, SANOJEMME, ja jopa ajatustemme perusteella. Ainoa turva sinä päivänä on Jeesuksen Pyhä Veri=uhrikaritsa, meidän edestämme annettu! Kun olemme ottaneet Hänet Herraksemme, meillä on tulevaisuus ja toivo. Toivo uudesta elämästä Jumalan yhteydessä.
Järkyttävää, että tällaiset skitsohihhulit kulkevat vapaalla jalalla normaalien ihmisten keskuudessa, ihan laitoskamaa tämäkin tuomiopäivän apostoli.
No 106. Ikävä kyllä olet saatanan eksyttämä. Uskot saatanaan, toden totta saatana on olemassa. Siinä olen samaa mieltä. Mutta miksi haluat olla pimeässä?
Vierailija kirjoitti:
No 106. Ikävä kyllä olet saatanan eksyttämä. Uskot saatanaan, toden totta saatana on olemassa. Siinä olen samaa mieltä. Mutta miksi haluat olla pimeässä?
Saatana on ihan yhtälailla mielikuvutushahmo kuin Jeesuskin. Primitiivistä keskiaikaista horinaa kaikki uskonnot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatana on ihan yhtälailla mielikuvutushahmo kuin Jeesuskin. Primitiivistä keskiaikaista horinaa kaikki uskonnot.
Paitsi, että Jeesus on kiistatta todellinen hahmo.
Agnostikko
Vierailija kirjoitti:
Koska täällä on hauskaa. Hyvää musiikkia ja orgioita.
Mikäs sinun perseeseen on kuollut?
Olyppialaisten tarkoitus on yhdistää, ei repiä. Siksi kenenkään pilkkaaminen siellä ei ollut oikein. Ja kristittyjen pilkaaminen on todella todella moukkamista ja surullista. Meni halu katsoa edes kisaa. Onko Ranska koulukiusaajien kotimaa?
Eikös ne langenneet enkelit asuneet tarujen mukaan Olympos-vuorella
Miksi te hihhulikristityt edes haluaisitte katsoa olympialaisia? Eihän kilpaurheilu ole mitenkään kristillistä touhua.
Vierailija kirjoitti:
Eikös ne langenneet enkelit asuneet tarujen mukaan Olympos-vuorella
Vai oliko ne nefilimejä, kun Raamatussa sanotaan että nefilimit olivat entisaikojen tarujen sankareita. Ehkä epäjumalat olivat langenneita enkeleitä ja nefllimit niiden jälkeläisiä, ns. puolijumalia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te hihhulikristityt edes haluaisitte katsoa olympialaisia? Eihän kilpaurheilu ole mitenkään kristillistä touhua.
Urheilu on tervehenkistä toimintaa