Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku muukin törmännyt Tinderissä, että keskustelukumppani heittää arvauksen ammatista ilman että on pyytänyt sellaista?

Vierailija
27.07.2024 |

Itse joskus törmään tuollaiseen, että toinen heittää arvauksen ammatista pyytämättä. 

Vähän hämmentää, koska ei ulkonäöstä voi päätellä ammattia. Tai no ehkä joitakin taiteisiin liittyviä ammatteja voisi. 

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat just sellaiselta lapselliselta primadonnalta, joka odottaa, että mies avaa keskustelun ja hoitaa sen ylläpitämisen. Omat vastauksesi ovat yksisanaisia. Ja sit mikään ei kuitenkaan kelpaa, jos mies kysyy että mitä kuuluu niin se on tyhmä klisee ja jos se sanoo jotain erikoisempaa niin siitä tehdään aloitus vauvapalstalle. 

Ei kun inhoan sitä, että ihmiset olettavat asioita.

ap

Kaikki ajatteluun kykenevät olennot olettavat asioita. Vähän mahdotonta olisi elää jos ei koskaan olettaisi mitään. Minä esimerkiksi julkeasti oletan, että aurinko nousee huomennakin, että työpaikkani on silloinkin sama kuin tänään ja että euro on edelleen se valuutta, jolla maksetaan kaupassa.

Vähän eri asioita kuin sellaiset olettamukset mitä nyt tarkoitin.

ap

Vierailija
62/77 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat just sellaiselta lapselliselta primadonnalta, joka odottaa, että mies avaa keskustelun ja hoitaa sen ylläpitämisen. Omat vastauksesi ovat yksisanaisia. Ja sit mikään ei kuitenkaan kelpaa, jos mies kysyy että mitä kuuluu niin se on tyhmä klisee ja jos se sanoo jotain erikoisempaa niin siitä tehdään aloitus vauvapalstalle. 

ap

Kaikki ajatteluun kykenevät olennot olettavat asioita. Vähän mahdotonta olisi elää jos ei koskaan olettaisi mitään. Minä esimerkiksi julkeasti oletan, että aurinko nousee huomennakin, että työpaikkani on silloinkin sama kuin tänään ja että euro on edelleen se valuutta, jolla maksetaan kaupassa.

Vähän eri asioita k

Sinäkin aivan taatusti oletat ihmisistä kaikenlaista Tinderissä. Koska akateemisuus on sinulle niin tärkeää että se pitää mainita profiilissa, *oletat* että automekaanikko tai puutarhuri ei olisi riittävän sivistynyt tai varakas puolisoksi (vaikka todellisuudessahan hän on saattanut voittaa lotossa ja lukee ehkä kaksi kirjaa viikossa). 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kaikki ajatteluun kykenevät olennot olettavat asioita. Vähän mahdotonta olisi elää jos ei koskaan olettaisi mitään. Minä esimerkiksi julkeasti oletan, että aurinko nousee huomennakin, että työpaikkani on silloinkin sama kuin tänään ja että euro on edelleen se valuutta, jolla maksetaan kaup

En oleta tuollaisia, koska tunnen todella älykkäitä ja sivistyneitä duunareita. Täytyy kyllä myöntää että joistakin ammattiryhmistä on tiettyjä olettamuksia, mutta hyvin harvoista. 

ap

Vierailija
64/77 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En oleta tuollaisia, koska tunnen todella älykkäitä ja sivistyneitä duunareita."

Miksi sitten mainostat olevasi korkeakoulutettu? Joku syyhän siihen on, miksi se siellä profiilissa lukee. Mitä tarkoitusta se palvelee? 

Vierailija
65/77 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En oleta tuollaisia, koska tunnen todella älykkäitä ja sivistyneitä duunareita."

Miksi sitten mainostat olevasi korkeakoulutettu? Joku syyhän siihen on, miksi se siellä profiilissa lukee. Mitä tarkoitusta se palvelee? 

Jos oikein muistan, olen pistänyt sen sinne siksi kun ihmiset kyselee aina olenko töissä tai mikä ammatiltani, niin onpahan siellä että olen kyllä koulutettu. Ammattiani en sinne laita.

ap

Vierailija
66/77 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole törmännyt, sillä en koskisi Tinderin kaltaiseen pinnalliseen karjamarkkinasovellukseen mistään hinnasta.

Vierailija
67/77 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kerran. Veikkaus meni pieleen ja kerroin totuuden, niin nainen syytti huijariksi :D

Vierailija
68/77 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oikein muistan, olen pistänyt sen sinne siksi kun ihmiset kyselee aina olenko töissä tai mikä ammatiltani, niin onpahan siellä että olen kyllä koulutettu. Ammattiani en sinne laita.

ap

Eli tarjoat vastineeksi jotain ihan muuta tietoa kuin mitä kysytään. Ihmisiä kiinnostaa lähinnä, mitä teet yleensä arkisin ja elätätkö itsesi sillä. Se, oletko maisteri, tohtori vai amkilainen on jokaiselle täysijärkiselle aivan toissijaista, koska se ei kerro yhtään mitään.

Vierailija
69/77 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla työtön sukupuolentutkija kun ottaa noin koville kyselleminen, mutta kumminkin alleviivaat miten olet akateeminen

Vierailija
70/77 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Eli et ole työelämässä. 

Vierailija
71/77 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset on otsikkoja? Monet pahoittaa mielensä mitä ihmeellisimmistä asioista.

Ei saa olla kuvaa kalastamisesta? Eikö se ole hyvä, että profiilin mies kertoo kuvan avulla kalastavansa, joten voit vetää hänet vasemmalle.

Vierailija
72/77 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset on otsikkoja? Monet pahoittaa mielensä mitä ihmeellisimmistä asioista.

Ei saa olla kuvaa kalastamisesta? Eikö se ole hyvä, että profiilin mies kertoo kuvan avulla kalastavansa, joten voit vetää hänet vasemmalle.

Naiset otsikkoja, miehet ingressejä. 

Vierailija
73/77 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen muinoin ihan livetapaamisissa joku harrasti tuota. Ootko töissä päiväkodissa, sairaalassa vai koulussa kenties? Ei kun raskaassa konepajateollisuudessa 😌 osa ilahtui ja osa kauhistui.

-DI

Vierailija
74/77 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
75/77 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hankkia joku sellainen ammatti, jota ei joudu noin kauheasti häpeämään. 

Vierailija
76/77 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli itse kuitenkin oletat että taideammatissa toimiva on aina tietyn näköinen. Mut muut ei kuitenkaan saisi olettaa mitään sinusta. 

Vierailija
77/77 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi