Onko joku muukin törmännyt Tinderissä, että keskustelukumppani heittää arvauksen ammatista ilman että on pyytänyt sellaista?
Itse joskus törmään tuollaiseen, että toinen heittää arvauksen ammatista pyytämättä.
Vähän hämmentää, koska ei ulkonäöstä voi päätellä ammattia. Tai no ehkä joitakin taiteisiin liittyviä ammatteja voisi.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä siellä sitten pitäisi sanoa, että kelpaa?
No ajattelepa järjellä, varmaan vaikka kuinka paljon järkevämpää tekemistä on kun arvata mikä on ammatiltaan ilman että sitä pyytää. Juttelet jonkun miehen kanssa vaikkapa kaupassa. Sitten vaan heität "oletko ammatiltasi lääkäri?" Eikö tuo kuulosta vähän tyhmältä?
ap
Miten toi on verrattavissa? Kuinka usein ihmisillä on tarkoituksena tutustua uuteen ihmiseen kaupassa?
No vaikka baarissa sitten
ap
Jos törmäilee ihmisiin, on korkea aika käydä Specsaversilla.
Sinua on siis arveltu ros kakuskiksi, ros kasa kkia kun vaikutat olevan.
Kuulostat just sellaiselta lapselliselta primadonnalta, joka odottaa, että mies avaa keskustelun ja hoitaa sen ylläpitämisen. Omat vastauksesi ovat yksisanaisia. Ja sit mikään ei kuitenkaan kelpaa, jos mies kysyy että mitä kuuluu niin se on tyhmä klisee ja jos se sanoo jotain erikoisempaa niin siitä tehdään aloitus vauvapalstalle.
Tuo on ilmeisesti opeteltu jostain pelimiesoppaasta tms. Itselleni on pyytämättä ammatin arvailijoita tullut vastaan baarissa. Ovat aina heittäneet "arvaukseksi" jonkun ei-niin-arvostetun duunariammatin, eli jonkinlaista negaamistaktiikkaa yrittivät. En kuitenkaan provosoitunut kertomaan oikeaa ammattiani.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat just sellaiselta lapselliselta primadonnalta, joka odottaa, että mies avaa keskustelun ja hoitaa sen ylläpitämisen. Omat vastauksesi ovat yksisanaisia. Ja sit mikään ei kuitenkaan kelpaa, jos mies kysyy että mitä kuuluu niin se on tyhmä klisee ja jos se sanoo jotain erikoisempaa niin siitä tehdään aloitus vauvapalstalle.
Ei kun inhoan sitä, että ihmiset olettavat asioita.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene AP treffeille niin pääset pois tuollaisesta turhanpäiväisestä viestittelystä.
Eipä noita viestejä ollut edes montaa vaihdettu. Ja olen toki treffeillä käynytkin.
ap
Miten meni, miksei jatkoon?
On niitä jatkoja tullutkin. Yhden miehen kanssa oli suhde, jonka lopetin..mikä nykyisin ehkä kaduttaa. Kaikki kumppanit olen löytänyt ns. elävästä elämästä.
ap
Mikä hiton käyttötavara olet kun kumppaneitakin on hirveä määrä. Olet siis h u o ra, jonka kaikki arvaa h u o ra ksi ja se harmittaa.
Missä olen sanonut että hirveä määrä? Kolmen kanssa olen seurustellut.
ap
Vierailija kirjoitti:
Tuo on ilmeisesti opeteltu jostain pelimiesoppaasta tms. Itselleni on pyytämättä ammatin arvailijoita tullut vastaan baarissa. Ovat aina heittäneet "arvaukseksi" jonkun ei-niin-arvostetun duunariammatin, eli jonkinlaista negaamistaktiikkaa yrittivät. En kuitenkaan provosoitunut kertomaan oikeaa ammattiani.
Mulle on heitetty ihan korkeakoulutuksen vaativia ammatteja/ei kovin huonoja ammatteja.
ap
Mä oon joskus arvuutellut aloitusviestissä (kyllä, olin eka joka pisti viestin, herra varjelkoon!) miehen ammattia kun profiilissa luki ceo ja niihin aikoihin tuntui että kaikki Tinderin miehet Helsingissä on it-alalla. Veikkasin että hänellä on it-firma. Arvaus meni pieleen, mutta tuollaista vastavuoroista pallottelua sanotaan keskusteluksi. Ei kaiken tarvitse olla niin helvetin haudanvakavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon joskus arvuutellut aloitusviestissä (kyllä, olin eka joka pisti viestin, herra varjelkoon!) miehen ammattia kun profiilissa luki ceo ja niihin aikoihin tuntui että kaikki Tinderin miehet Helsingissä on it-alalla. Veikkasin että hänellä on it-firma. Arvaus meni pieleen, mutta tuollaista vastavuoroista pallottelua sanotaan keskusteluksi. Ei kaiken tarvitse olla niin helvetin haudanvakavaa.
Ap, mitä mieltä olet tästä? Kommenttisi?
Vierailija kirjoitti:
No ei kai 🤷🏻 ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä siellä sitten pitäisi sanoa, että kelpaa?
No ajattelepa järjellä, varmaan vaikka kuinka paljon järkevämpää tekemistä on kun arvata mikä on ammatiltaan ilman että sitä pyytää. Juttelet jonkun miehen kanssa vaikkapa kaupassa. Sitten vaan heität "oletko ammatiltasi lääkäri?" Eikö tuo kuulosta vähän tyhmältä?
ap
Kun juttelee, tulee keskustelussa esille asioita, jotkaa viittaavat ammattiin, mitä outoa on, jos kysyy, että oletko baarimikko, sairaanhoitaja tms?? Siihenhän voi vastata, että olen/en ole/ei olen sihteeri jne. Miten aikuiselle ihmiselle on kysymykseen vastaaminen on noin vaikeaa? Oket taatusti saatanan tylsä tyyppi, keskustelukumppani yrittää jostain juttua vääntää. Ei ihme, että edelleen sun pitää roikkua tinderissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Oletko autisti? Ihan vakava kysymys, vähän alkoi kuulostaa siltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, mitä mieltä olet tästä? Kommenttisi?
Kommentoin vielä että ihan ok ettei kaikki ole niin haudanvakavaa, ehkä vaan ihmettelen tuota tyyliä. Mulla ei ole profiilissa mitään ammattiin viittaavaa, koulutustaso kylläkin.
ap
Naiset ovat koko maailman historian ajan hakeutuneet vain niin tiettyihin ammatteihin niin helppo heittää kun ne yleensä osuu kohdalleen. Älä toimi yleisellä kaavalla jos et kestä yleistyksiä. Yksikään nainen ei ole niin uniikki lumihiutale mitä kuvittelee ja haluaa olevan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ihmiset olettaa silti vaikka sua inhottaisi.
Ne vaan tarkistaa heti aluksi, että 1: sinulta löytyy työpaikka, 2: elätät sillä työllä elintapasi
Tinder profiilin loppuun kuuluu laittaa viesti: Panemisiin!
Vierailija kirjoitti:
Ne vaan tarkistaa heti aluksi, että 1: sinulta löytyy työpaikka, 2: elätät sillä työllä elintapasi
Elän sijoituksilla.
On niitä jatkoja tullutkin. Yhden miehen kanssa oli suhde, jonka lopetin..mikä nykyisin ehkä kaduttaa. Kaikki kumppanit olen löytänyt ns. elävästä elämästä.
ap