Millainen on tuntemasi mies joka ei ole koskaan seurustellut
Millainen mies jää ilman naista ja mistähän se johtuu.
Yksi tuntemani on fiksu, hyvä työ, sosiaaliset harrastukset, tavallisen näköinen. Mutta on yliasiallinen, totinen ja voi olla myös kriittinen.
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Työpaikalla yksi. On haisuli ja muutenkin kummallinen, puhuu yksinään. Pakko olla jotenkin pahasti traumatisoitunut tai sitten joku skitsofreenikko tms.
Näistä tulee mieleen vaan kissanpennut, jotka saaneet puutteellisen kasvatuksen. Emo ei ole opettanut peseytymään, ja muuta vastaavaa. Ajatuksen tasolla hellyyttäviä.
Vankilassa opetellaan tekemään ruokaa keittiössä, ja sen sellaista.
Olisiko paikallaan sellaiset yleiskurssit, missä voi opetella ihan elämän perusjuttuja.
Vauvan hoitoon on tehty sellaisia youtubeen. Näin kylvetät vauvan, ja niin edelleen. Olivat tosi hyviä, kun sain itse aikanaan esikoisen. Katsoin niitä paljon mieluumin kun kuuntelin kusipäiden sukulaisten neuvoja.
Vierailija kirjoitti:
Minä. En tunne ketään potentiaalista sinkkunaista, en tiedä mitä pitäisi tehdä, että pääsee puheväleihin asti.
Suomalaiseen kulttuuriin ei kuulu lähestyä tuntemattomia. Yksi pieni kaveriporukka on. Kaikki ovat perheellisiä ja heillä omat kiireensä ja menonsa. Näemme kerran vuodessa.
Pääosin vietän vapaa-aikani yksikseni. Olen ehkä 10 vuoden aikana puhunut vapaa-ajallani naissukupuolen edustajalle kerran. En nyt pelkää naisia, mutta en heihin missään törmääkään.
Välillä on tilanteeni vuoksi itsemurhakin mielessä. Epäilen, etten elä yli 50-vuotiaaksi. Poikuuteni on myöskin tallella.
En ole koskaan käynyt treffeillä, asunnossani ei ole koskaan käynyt ketään ulkopuolista ihmistä paitsi joku satunnainen huoltoäijä. Autoissani ei ole koskaan istunut ketään ulkopuolista ihmistä. Jos kilpailtaisiin yksinäisyydestä, olisin varmasti voittaja.
Korkeakoulututkinto löytyy ja työpaikka hyvinvointi
Tulin vähän surulliseksi tekstistäsi. Kunpa saisit edes jotain kavereita. Kuulostat ihan mukavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne miehiä sillä he yrittävät aina siittää minut, jos heihin tutustuu.
Lapsia siitetään, ei aikuisia. Et ole nainen, koska sanavarastosi on paska.
Jos siität lapsia niin ilmiannappa itsesi poliisille hetimiten.
https://fi.wiktionary.org wiki siittäminen
siittäminen (38). siittiön toimittaminen munasoluun.
Reilu kolmekymppinen työnarkomaani, vähän yksinkertainen ja huumorintajuton. Peräkammarin poika. Eiköhän nuo jo riitä syyksi hänen sinkkuuteensa, mutta sitten ainoa nainen jota tiedän lähestyneen on räväkkä ja räävitön, selvästi vanhempi usean lapsen äiti joka söisi sellaisen kokemattoman pikkupojan yhtenä suupalana. Äitiongelmiakin siis?
Älykäs, vapaa, itsellinen elämästään nauttiva henkilö. Nousi työelämässään esimiestasolle. Kaverien kadehtima vauras poikamies. Sellainen minä olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne miehiä sillä he yrittävät aina siittää minut, jos heihin tutustuu.
Satutko lainkaan tietämään kuinka paljon yksinkertaisia naisia onkaan? Ei kaikki naiset todellakaan ole mitään ruudinkeksijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei käy töissä. Ei ole harrastuksia. Ei käy missään.
No tossahan pehmenee pää aika nopeasti
Eräs tällainen mies on persu ja trumppilainen. Kaikki on muiden syytä aina ja hän ei ole koskaan töitäkään tehnyt. Uskoo salaliittoteorioihin ja lukee syrjäytyneiden valheita netissä.
Vierailija kirjoitti:
Älykäs, vapaa, itsellinen elämästään nauttiva henkilö. Nousi työelämässään esimiestasolle. Kaverien kadehtima vauras poikamies. Sellainen minä olen.
Emme kadehdi, vaan säälimme sinua.
Todella ylipainoinen amiksen käynyt elämäntapatyötön. Vanhemmat auttaa/elättää. On jo yli 30v.
Tosi ilkeä ja naisia arvosteleva ja aliarvostava. Eikä siis ole sellaiseksi tullut naisenpuutteen takia, vaan on sellainen ihan aina ollut nuorisoajoista asti.
Miksi tuntisin yhtään tällaista ihmistä? En minä tunne narkkareita, pitkäaikaistyöttömiä, rikollisia tai muutakaan yhteiskunnan pohjasakkaa.
Tosi rikas, asiallinen, kohtelias, ahkera, tunnollinen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun serkku on tällainen. Nyt jo kuusikymppinen.
2 yliopistotutkintoa, omistaa monta miljoonaa euroa. Menestyvä, hoikka, urheilua harrastava, ei polta, ei juo. Uskoo Jumalaan. Peruskristillinen, ei superuskova. Ulospäin suuntautuva ja sanavalmis
Olisi varmaan luotettava kumppani.
Hän on sisarussarjansa vanhin. Heitä on neljä sisarusta. Saattaa olla hieman omanarvontuntoinen tai määräilevä.
Onko vaimon saaminen ollut kiinni osaamattomuudesta sillä saralla? Hänen veljensä eli 34-vuotiaaksi sinkkuna, kunnes kaverit järjestivät sokkotreffit ja sai vaimon siten.
Alkoholi näyttelee todella suurta roolia suomalaisten pariutumiskulttuurissa. Onhan se vähän sellainen lemmenlääke, huumausaine kun on. Palauttaa kuulemma aivokemian samaan tilaan kuin olisi äidin sylissä tissi suussa
Ihmiset, jotka eivät käytä o
Nykypäivän nuorten alkoholittomuutta pidetään globaalisti yhtenä syynä miksi pariutuminen on monelle nykyään niin hankalaa. Ei edes käydä ulkona eikä toisaalta oteta rohkaisuryyppyä.