Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on tuntemasi mies joka ei ole koskaan seurustellut

Vierailija
27.07.2024 |

Millainen mies jää ilman naista ja mistähän se johtuu. 

Yksi tuntemani on fiksu, hyvä työ, sosiaaliset harrastukset, tavallisen näköinen. Mutta on yliasiallinen, totinen ja voi olla myös kriittinen. 

Kommentit (115)

Vierailija
1/115 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärimmäisen ujo ja arka. Olemattomat sosiaaliset taidot. Seurausta koko peruskoulun kestäneestä koulukiusaamisesta. Sinänsä aidosti kiltti ja hyväsydäminen, mutta ei se auta, jos ei koskaan saa suutaan auki.

Vierailija
2/115 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi autisti tulee mieleen. Kaikilla on ollut jotain joskus, mutta tällä ei. Syynä on todennäköisesti holhoava äiti ja muu perhe. Ei pääse pois siitä kuviosta tai ei päässyt aikanaan ja nyt jo 40+. Jää varmaan kotiin kun vanhemmat on kuolleet, muuttaa omasta huoneesta olohuoneeseen.

Mies on kieltämättä outo. Mukava kyllä, että olisi kannattanut potkia itsenäistymään nuorena, niin kuin muutkin. Olisi varmasti saanut vaimon siinä missä muutkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/115 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtään sellaista yhdellä miehellä jonka tunnen on seurustellut teininä ainakin. Nyt jo yli 40-vuotias. On mieleltään vähän lapsellinen ja hölmö. Ja naisten suhteen vaikuttaa olevan nirso.

Vierailija
4/115 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

erittäin superälykäs ja komea hyväkuntoinen mies, joka on hieman ujo ja superkriittinen ja erakoitunut jo lapsena ihmissuhteista ja uskovainen. eli minä

mies 52 v

paras mestari Mooses

Vierailija
5/115 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

29v, korkeasti koulutettu, hyvä työ. 

Fiksu, kiltti ja erittäin oikeudenmukainen.

Hyvän näköinenkin.

Vierailija
6/115 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs, mutta liikkeissään sekä ulosannissaan toivottoman hidas. Aloitekyvytön ja aikaansaamaton introvertti.

Vierailija
7/115 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suht älykäs, paljon omia harrastuksia ja kiinnostuksen kohteita. Mukava ja kohtelias. 

Välillä tosin ei oikein ymmärrä sosiaalisia normeja ja saattaa sen takia käyttäytyä oudosti. Ja vähän raskas, kun puhuu välillä liikaa omista mielenkiinnon kohteista eikä tajua että toista ei välttämättä kiinnosta puhua samasta asiasta tuntitolkulla. :D Mutta varmasti olisi oivallinen puoliso! 

Vierailija
8/115 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman autistinen insinöörimies. 

Vierailija
9/115 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhönsä keskittynyt ja varakas. Ongelmana tuntuu olevan se, että on tasa-arvon kannattaja (kolmen siskon keskellä kasvanut) ja siitä taas seuraa se, että ei ymmärrä naisia, jotka yrittävät hyötyä.

Vierailija
10/115 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin itsekeskeinen, ei osaa ottaa muita huomioon ollenkaan. Kaiken pitäisi tapahtua hänen ehdoillaan ja juuri silloin kun hän haluaa. On vielä impulsiivinenkin, joten muuttaa mieltään jatkuvasti. Muut ovat aina väärässä. 

Sinänsä ihan ystävällinen, mutta....

Vierailija
11/115 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman autistinen insinöörimies. 

Ja hän ei ole ikinä etsinyt seuraa kovin aktiivisesti. Touhuaa muita juttuja. Joskus on iskenyt silmänsä itseään paljon nuorempiin ja itselleen ns. liian hyvännäköisiin naisiin, mutta eihän niistä ole mitään tullut. 

Vierailija
12/115 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 v. amk-tutkinnon suorittanut ja työelämässä. Urheilee epäsäännöllisesti, mutta hallitsee kuitenkin liikunnan eri muodot. Pärjää omillaan ja on melko järkevä raha-asioissa, mutta ei kuitekaan pihi ja haluaa silloin tällöin myös nauttia elämästä eri tavoin maksoi se sitten tai ei. Osaa pitää kodin siistinä ja taitaa myös ruuan laiton. Haluaa elää vielä poikamiehen vapaata elämää mihin kuuluu myös mm. kohtuullinen viihteellä käynti ja matkustelu.

Vierailija
13/115 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava.   Lihavuus on monen miehen ongelma naisten saannissa.  Vaikka kuinka ihana mies olisi niin lihavuus estää pariutumisen.  Ei ihmiset vaan halua lihavaa puolisoa, varsinkin jos ovat itse laihoja tai normaalipainoisia.

Vierailija
14/115 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtään sellaista yli 20-vuotiasta. 

Vierailija
15/115 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaavoihin mielellään kangistuva, joustamaton ja äiti vahvasti kuvioissa.

Vierailija
16/115 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestään ujo ja kiltti. Oikeasti on ilkeä ja uhkaileva, aggressiivinen ja kiukutteleva. Itse kieltää nuo huonot puolensa, ja suuttuu, kun muut huomaavat ne "En minä ole aggressiivinen. Kertoo paljon sinusta, että näet minut niin."

Ihmettelee kyllä miten aina vaan on sinkku.

Vierailija
17/115 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuvailema henkilö voi olla vapaa-ajalla kaikkea muuta kuin totinen varsinkin oman ihastuksen kanssa.

Vierailija
18/115 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kaksi, toinen pössyttelee pilveä ja ryyppää ja on tosi vainoharhainen. Toista ei kuulemma kiinnosta seurustelu haluaa olla vapaa kuin taivaan lintu.

Vierailija
19/115 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsenäinen, erittäin menestynyt, pitkä, huumoritajuinen, atleettinen, lempeä mutta myös jämäkkä eli osaa näyttää rajansa. Ainoa vika on että etsii tositarkoituksella vaimoa joka olisi kodinhengetär.  Siinä on toistaiseksi hänellä jäänyt se kuuluisa pekka kortti käteen.

On päättänyt lähteä sillä asenteella talvisin ulkomaanmatkoille jospa siellä nappais.

Vierailija
20/115 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykäs, mutta liikkeissään sekä ulosannissaan toivottoman hidas. Aloitekyvytön ja aikaansaamaton introvertti.

Minä olen vähän tällainen, tosin osaan olla nopeaälyinen ja hauskakin. Suomessa olen lähinnä ydinjätettä naisille, joten olen suuntautunut ulkkareihin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän