Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvät miehet! Älkää koskaan lyökö naistanne sillä se on itsemurha jonka kanssa täällä on pakko elää. Sitä ei koskaan oikeasti voi saada teke

Vierailija
27.07.2024 |

Naisen lyöminen tappaa suhteesta kaiken - tietysti seksinkin! Se on kuin itsemurha jonka kanssa on sitten elettävä koko loppuelämä! Miestä ei myöskään saa potkia sukupuolielimille - se on kuin miehen raiskaus! IHAN HIRVITTÄVÄÄ! 

Hyvät miehet! Älkää koskaan lyökö naistanne sillä se on itsemurha jonka kanssa täällä on pakko elää. Sitä ei koskaan oikeasti voi saada tekemättömäksi eikä 'hyvittää' yhtään millään. Ymmärrän että on riitoja ja tilanteita, joissa keittää yli ja puhekyky ja kommunikaatiokyky ei riitä ja nainen on ihan kamala - itsekin voit olla - mutta yritä silti keksiä jotain muuta vaikka olisit kuinka kiukkuinen!

Ne pahoinpitelyt eivät koskaan unohdu ja tuntuu siltä että ne jäävät ikään kuin elämään omaa elämäänsä naisen kehon hermoratoihin jotka ottavat vastaan ärsykkeitä - esim kosketustasi... Ajattele että kätesi on voinut muuttua sellaiseksi että sillä ei enää voi koskettaa ja hyväillä naistasi koska se aiheuttaa hirveää sekasotkua tämän päässä - aivoissa. Ne kosketuksethan menevät noita samoja hermoratoja. Miten mikään seksi voisi enää koskaan onnistua tai olla edes mahdollinen? Ei olekaan! Olen yrittänyt palstalla kysyä miten parit joilla on väkivaltaa suhteessaan ovat sitten pystyneet harrastamaan seksiä, mutta vain vaikenemista ja hiljaisuutta saan vastaukseksi! 

Epäilen että on pareja jotka siis eivät ikinä selviä tästä. Puhun omasta pitkäaikaisesta kokemuksestani koska tämmöisten asioiden kanssa kamppailen... Olen kuitenkin päättänyt katkaista kaikki muistot eli kuin menneisyyttä ei olisi edes olemassa. Nähtäväksi jää kuinka tulen onnistumaan. En ole minkään hoitoalan ihminen puhumaan mistään hermoradoista vaan ihan talonpoikasjärkinen ihminen... 

Äsken minua inspiroi nuo ketjut: oletteko kuin paita ja peppu ja tuo miten miehesi on vietellyt sinua... Menin jääkaapille tekemään aamuvoileipää ja yhtäkkiä hirvittävä tunne kävi kehoni kimppuun ja minua puistatti ihan hirveästi ja tulin kirjoittamaan teille hyvät miehet, että älkää koskaan lyökö naistanne - se on kuin löisitte itseänne... 

Ihanimmassa miessuhteessani - joka ei kuitenkaan ollut parisuhde - mies nimenomaan on ihan lausunut ääneen että ei koskaan voisi lyödä ketään naista... Siis näin oikein miehinen mies! Se todellakin on joku tosi miehen mitta että ei lyö naista. Minusta hän aina sanoi että olet niin 'kirkas'... mikä tuntui ihanalta - kuin hyväilyltä - mutta uskon että on hirveitä suunsoittaja naisia ja ties mitä... joita voisi kutsua ties miksikä akoiksi ja muijiksi... MUTTA SILTI MIES älä koskaan lähde lyömisen linjoille - et voi tietää mikä juuri tuo nainen on naisiaan ja mikä rooli elämässäsi loppupeleissä... mutta sen faktan kanssa että olet lyönyt joudut elämään koko loppuelämäsi etkä voi tietää mitä elämä tuo sinulle...

Miehet! Käsitelkää tilannetta missä koette jollakin tavoin että naisenne on teille joku uhka, koettelee miehuuttanne, ylpeyttänne, aiheutta kasvojen menetyksen tunteen ja muuta vastaavia tilanteita... keittää yli... ette ikään kuin hallitse naistanne... kuuluisiko/pitäisikö hallita... osaatteko kuvitella minkälaisia tilanteita tässä tarkoitan? Nyt kaikki elämänkokemus kehiin! Suurkiitos!

Kommentit (160)

Vierailija
121/160 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vähättele henkistä väkivaltaa. Otetaan esimerkki parisuhteen ulkopuolelta, vaikka koulukiusaaminen. Kiusattu lapsi uskoo herkästi, että kiusaajien sana on totta. Kun kiusaaja sanoo, että olet ruma ja tyhmä, niin kiusattu lapsi identifioituu sellaiseksi, miksi? Koska kiusaajat kuuluuvat auktoriteettiporukkaan ja heidän sanansa ovat kiusatulle totta. Kiusattu voi olla vaikka kuinka söpö ja ihana, mutta hän ei tiedä sitä, eikä hän kasva sellaiseksi. Sen sijaan hän kasvaa uskomaan, että on ruma ja tyhmä. Hän ei voi hakea jatkokoulutukseen X, koska hänhän on liian tyhmä siihen, luokkatoverit sanoiva niin. Hän oppii, että juuri hänen pieni nenänsä ja luustonsa edustaa rumuutta, koska luokkatoverit sanoivat niin.

Lapselta ei voi odottaa ilman aikuisten apua, että hän oppisi näkemään eron kiusaamisen ja totuuden välillä. Aikuinen pystyy hakeutumaan tiedon lähteelle ja avun piiriin oma-aloitteisesti. Sanojen itseensä ottaminen ja sanoista lou

Taas muuten ihan hyvä, mutta sulla menee pahasti sekaisin "terve" ja "henkisesti vahva" aikuinen. Se, että aikuinen ihminen menee, tai voi mennä rikki henkisestä väkivallasta, ei todellakaan ole mikään mittari epäterveelle psyykkeelle. Asiat voivat pinoutua ja se ennen henkisesti vahva aikuinen ihminen onkin yhtäkkiä haavoittuvainen. Läheisen kuolema, työpaikan menetys yms... Kyllä näitä elämän kipukohtia riittää.

Ihan suoraan sanottuna, vaikutat hieman kaasuvalottavalta persoonalta. Väität, että et vähättele, mutta vähättelet kuitenkin. 

Vierailija
122/160 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: ja suoraan väität häntä väkivaltaiseksi, koska hän on mies. Kirjaimellista miesvihaaja tosiaan.

Luepa teksti uudelleen, ilman, että syötät siihen omaa ajatustasi alkuperäisen kirjoittajan ajatuksen tilalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/160 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan lyönyt naisia. Miehiä olen joutunut lyömään joskus :( Mulla on seitsemän pitkää suhdetta takana. Pitkänä suhteena pidän noin neljän vuoden pituista parisuhdetta yhteistaloudessa.

Exän väkivalta johtui mustasukkaisuudesta ja mt-ongelmista. Nainen oli lapsuudessaan elänyt hyvin konservatiivisessä ympäristössä jossa uskonnollakin selitettiin asioita. Sellainen äärioikeistolainen ilmapiiri, kun kävin hänen lapsuuden kodissaan, niin tuli selväksi että sairas ympäristö oli hänellä kasvaa aikuiseksi naiseksi.

Viikonloppuisin hän käytti alkoholia holtittomasti. Ravintolareissujen jälkeen yleensä lähti lapasesta. Tämä nainen jotenkin napsahti ja yritti suututtaa minut, mutta olen aika passiivinen ja hymyilen vain. Sellaisesta vittuilusta en yleensä palkinnut seksillä mitenkään myöhemmin ja se häntä suututti. Meni vain maku koko ihmiseen ja menin töllön äärelle, kun yöllä tultiin kotiin. Katsoin dvd-elokuvaa s

Olisinpa ollut yhtä vahva ja tilannetajuinen kuin sinä. Omat hieman vastaavat kokemukset melkein tuhosi koko elämäni, kun olin reilu 20 vuotias. Nyt olen jo keräillyt itseni ja elämäni kasaan sen naisen jälkeen, mutta esimerkiksi nyt kun luin tekstisi, tulee mieleen ne "entä jos olisin" ajatukset. Mitä kaikkea hienoa olen menttänytkään sen takia, että en laittanut sille sirkukselle loppua ja hankkiutunut siitä naisesta eroon.

Tiedän... Turha sitä on katua ja jossitella. Voin kuitenkin hyvin nyt. Kiitos kun jaoit tuon kokemuksen. 

Vierailija
124/160 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas muuten ihan hyvä, mutta sulla menee pahasti sekaisin "terve" ja "henkisesti vahva" aikuinen. Se, että aikuinen ihminen menee, tai voi mennä rikki henkisestä väkivallasta, ei todellakaan ole mikään mittari epäterveelle psyykkeelle. Asiat voivat pinoutua ja se ennen henkisesti vahva aikuinen ihminen onkin yhtäkkiä haavoittuvainen. Läheisen kuolema, työpaikan menetys yms... Kyllä näitä elämän kipukohtia riittää.

Ihan suoraan sanottuna, vaikutat hieman kaasuvalottavalta persoonalta. Väität, että et vähättele, mutta vähättelet kuitenkin. 

Ei, vaan sinä haluat tulkita sen niin. Lyhyissä keskustelupalstan viesteissä ei voi valita sellaisia lyhyitä esimerkkejä ja sanoja, että kaikki ymmärtäisivät keskimmäisen ajatuksen. Se on sinun valintasi tulkita viesti omasta perspektiivistäsi negatiivisesti. Oli elämäntilanne mikä tahansa, niin on kaksi faktaa: Henkinen ja fyysinen väkivalta on väärin JA uhrilla on (usein) ainoastaan oma itsensä, jota pitää itse kasvattaa, että pääsee irti henkisestä ja fyysisestä väkivallasta.

Vierailija
125/160 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi minua juuri eräs traumataustainen nainen haukkui väkivaltaiseksi, koska olen mies. 

Kipeetä touhua. 

M30

Hän taisi sanoa, että et ymmärrä asettautua uhrin asemaan, koska olet mies. Et pysty empatisoimaan uhrin kokemuksia, koska olet mies. Sinulle on tärkeintä puolustaa miehiä, ei ymmärtää uhreja. Syyttelet uhreja, koska nostat prioriteetiksi miehen syyttömyyden. Sinun pitäisi pystyä irrottautumaan miessukupuolen puolustamisesta siksi aikaa, kun empatisoit ja ymmärrät uhrin kokemuksia. Olet hetken läsnä uhrin kokemuksissa ja myötäelät hänen kanssaan. Silloin olet astunut pois stereotyyppisstä miehen käytöksestä, eli perin juurin keinoja kaihtamatta miehen kunnian puolustamisesta.

Nyt kuule keksit ihan omiasi ja narratoit koko minun persoonaa oman tarinasi mukaisesti. Samoin kuin tuo aiempi. 

Yleistävää tarinointia henkisen väkivallan muodossa. Hyökkäys yksilön persoonaa kohtaan valheilla ja manipuloivilla mielikuvilla. 

M30

Vierailija
126/160 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen se lapsi, joka katsoi äitinsä väkivaltaa ja juoksi häntä pakoon. Olen myös se lapsi, joka juoksi parin tätinsä väkivaltaa pakoon. Olen tosin juossut myös enoni, mutta väkivaltaisia naisia on suvussani enemmän. 

Ihan oikeasti, pyydän, ettette tee näin. Te saatte meidät naisten väkivallan uhrit näyttämään "tyhmältä." Kun vijelette jatkuvasti tällaista asetelmaa, niin asenne meitä uhreja kohtaan on aina vain huonompi. Monesti ihmiset olettavat naisen väkivallan olevan läpsimistä tai tukistamista. Vailla meidänkin suvussa oli kyse aivan silkasta raivosta ja edelleen ihmettelen, ettei kukaan kuollut. Sairaalassa tosin oli moni ja useasti. 

Tiedän, että olet katkera lapsuudestasi, mutta älä tee meille "naisten uhreille" samalla hallaa. Kiitos!

Tämän ketjun aloituksessa pyydetään lopettamaan väkivalta naisia kohtaan. Miksi et pyydä sitä myös?

Vierailija
127/160 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi minua juuri eräs traumataustainen nainen haukkui väkivaltaiseksi, koska olen mies. 

Kipeetä touhua. 

M30

Hän taisi sanoa, että et ymmärrä asettautua uhrin asemaan, koska olet mies. Et pysty empatisoimaan uhrin kokemuksia, koska olet mies. Sinulle on tärkeintä puolustaa miehiä, ei ymmärtää uhreja. Syyttelet uhreja, koska nostat prioriteetiksi miehen syyttömyyden. Sinun pitäisi pystyä irrottautumaan miessukupuolen puolustamisesta siksi aikaa, kun empatisoit ja ymmärrät uhrin kokemuksia. Olet hetken läsnä uhrin kokemuksissa ja myötäelät hänen kanssaan. Silloin olet astunut pois stereotyyppisstä miehen käytöksestä, eli perin juurin keinoja kaihtamatta miehen kunnian puolustamisesta.

Nyt kuule keksit ihan omiasi ja narratoit koko minun persoonaa oman tarinasi mukaise

Sinun kannattaa mennä juttelemaan tulkinnoistasi terapeutin kanssa.

Vierailija
128/160 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pitää ymmärtää että lyöminen ja hakkaaminen ovat rakkauden tekoja ja miesten asioita, muslimi Kamaev laukoo videolla.

Vierailija
129/160 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kipeetä touhua. 

M30

Nyt kuule keksit ihan omiasi ja

Sinun kannattaa mennä juttelemaan tulkinnoistasi terapeutin kanssa.

Heh... Olen kuules ihan psykoanalyysiin kykenevä, koulutettu alan ammattilainen. Mulle ei kannata puhua muunnettua totuutta ja esittää omia näkemyksiä, mielipiteitä tai ihan tarinoita toisen persoonasta minkäänlaisena faktana. En tee siinä hommassa kompromisseja, koska ei ole tarve.

M30

Vierailija
130/160 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen pitää ymmärtää että lyöminen ja hakkaaminen ovat rakkauden tekoja ja miesten asioita, muslimi Kamaev laukoo videolla.

En ole muslimi. 🖕

Vierailija
131/160 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh... Olen kuules ihan psykoanalyysiin kykenevä, koulutettu alan ammattilainen. Mulle ei kannata puhua muunnettua totuutta ja esittää omia näkemyksiä, mielipiteitä tai ihan tarinoita toisen persoonasta minkäänlaisena faktana. En tee siinä hommassa kompromisseja, koska ei ole tarve.

M30

Silloin entistä suuremmalla syyllä sinun pitää aloittaa henkinen kuntoutuksesi, koska olet vaarallinen ja vahingollinen henkilö. Tiedän myös miespuolisen mielenterveyshoitajan, joka käytti asiakkaitaan seksuaalisesti hyväkseen. Monet terapeutit käyvät viikoittain itse terapiassa sen vuoksi, että työ on niin rankkaa. Jos oikeasti olisit alan ammattilainen, niin tietäisit sen. Kommenttisi ovat olleet epäasiallisia ja epäammattimaisia, joten en usko hetkeäkään sinun työskentelevän alalla. Tosin toimihan Ullanlinnan surmaajakin alalla.

Vierailija
132/160 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaminen on vaihtoehto, jos parisuhde ei toimi. Tai liikaa ristiriitoja, riitoja. Kaikkia ei vaan saa toimimaan. Joku muu ehkä toimii muualla tai sinkkuna ok. Ja joskus on kyllä tulkkeja naisen ja miehen välille, jos ei eroa. Mutta ei se ero väärin ole nuorena jos ei enää kestä. Elämää todellakin on vielä muualla ja itsekseen asuen. Kaikkia voi tuskastuttaa jos yhteistä kieltä ei ole, eri käsitykset ja kommunikaatio sakkaa.

Vierailija
133/160 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

Silloin entistä suuremmalla syyllä sinun pitää aloittaa henkinen kuntoutuksesi, koska olet vaarallinen ja vahingollinen henkilö. Tiedän myös miespuolisen mielenterveyshoitajan, joka käytti asiakkaitaan seksuaalisesti hyväkseen. Monet terapeutit käyvät viikoittain itse terapiassa sen vuoksi, että työ on niin rankkaa. Jos oikeasti olisit alan ammattilainen, niin tietäisit sen. Kommenttisi ovat olleet epäasiallisia ja epäammattimaisia, joten en usko hetkeäkään sinun työskentelevän alalla. Tosin toimihan Ullanlinnan surmaajakin alalla.

Huono provo, trolli

M30

Vierailija
134/160 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono provo, trolli

M30

Sinähän se teet virheellisiä kirjauksia asiakkaistasi perustuen omiin olettamuksiisi siitä mitä he sanovat. Sellainen on todella vahingollista herra trolliterapeutti.

Vierailija
135/160 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltaiset miehet ovat aina heti kääntämässä naisten väkivaltaan kohdistuvat keskustelut miesten kokemaan väkivaltaan.

Kunnon DARVO taktiikka käytössä. 

Vierailija
136/160 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väkivaltaiset miehet ovat aina heti kääntämässä naisten väkivaltaan kohdistuvat keskustelut miesten kokemaan väkivaltaan.

Ja jopa "alan ammattilainen" syyllistyy samaan :D

Vierailija
137/160 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tässä ketjussa tulee toistuvasti se että konservatiivit tukeutuu väkivaltaan ja erityisesti oikeistolaisuuteen liittyy voimakas läheisten läimimisen kultuuri?

Tuleeko se Raamatusta ja siitä ajattelusta ettei kaikki ole tasa-arvoisia. Alempiarvoisia saa lyödä ja heidän pitää myöntyä siihen?

Vierailija
138/160 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaani! Kuinka kauan annat minun vielä odottaa - en jaksaisi enää? Tämä on ollut kidutusta vuodesta toiseen. Enkä kestä tätä tunteidemme vuoristorataa! Teet minut täysin pähkähulluksi siten että kohta todellakin luovutan - ja kuihdun ja kuolen pois. Sitten jäi ihanan elämämme kokeminen - kannatko nyt sitten siitäkin vastuun - 'tapat' vain itseäsikin lisää.

Vierailija
139/160 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas... Aikamoista mustamalaausta. Kaikilla on kuule oikeus kertoa kokemuksistaan ilman vähättelyä. Langassa jos tulee yksikin nainen väittämään kaikkien miesten olevan väkivaltaisia, tai mitään vastaavaa, niin on täysin oikeutettua, että miehet tulevat kertomaan omista kokemuksistaan. On se myös täysin hyväksyttävää ilman mitä tuollaista suoraa "oikeutusta". Ei ole mitään järkeä sukupuolittaa väkivallan uhreja. Kaikki väkivalta on väärin, ellei siis sitä käyttämällä joudu puollustamaan itseään ja/tai muita. 

Näin on käynyt tässäkin langassa, että miehiä yleistetään väkivaltaisiksi, tai miesten väkivallan puollustajiksi mikä itsessään on henkisesti väkivaltaista. Jos yleistetään kaikki miehet väkivaltaisiksi, niin se jos jokin on DARVOa. Hyökkäys ja uhriutuminen. Tilastot kuitenkin kertovat erilaista tarinaa. Kaikki olemme yksilöitä. 

M30

Vierailija
140/160 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on tasa-arvo. Ajatellaan siis, että mies lyö naista tai nainen lyö miestä, kumpikin yhtä väärin, kuten onkin.