Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomi-ahdistus ja pako jonnekin

Vierailija
26.07.2024 |

Kuinka moni leikkausten alle joutuneista tai Suomen yleisen ilmapiirin myrkyllisyydestä kärsivästä palstalaisesta kokee suunnatonta tarvetta muuttaa maasta?

Minulla päätös on kypsynyt hiljalleen, ja aion syksyn aikana etsiä töitä Ruotsista. En koe tällä hetkellä minkäännäköistä me-henkeä tätä yhteiskuntaa kohtaan ja äärimmäisyyksiin mennyt politiikka on saanut silmäni aukeamaan asioille, jotka ovat olleet menossa huonompaan suuntaan jo pitkään. En usko, että Suomesta ihan hetkeen tulee sellainen paikka, jossa on hyvä olla. Mitään utopiaa en odota, mutta Svea-mamman lämpimämpi syli riittää minulle vallan mainiosti.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin olla väärässä. Mutta minusta tuntuu että kaiken wokeilun takia valkoisiin miehiin kohdistuu vihaa nyt joka maassa.

Vierailija
82/84 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion ainakin vähentää kovalla kädellä netissä roikkumista ja keskittyä muihin asioihin elämässä. Tämä netti ja tietotulva aiheuttavat ahdistusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kuullut tuttavilta pelkkää hyvää ruotsin työelämästä verrattuna Suomeen. Ja huolestuttaa mihin suomen työelämä on menossa kun nämä kaikki heikennykset alkavat näkyä käytännössä?

Jos minulla ei olisi lapsia, joita en halua viedä juuriltaan, kun ovat jo koululaisia lähtisin heti. 

Vierailija
84/84 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollistaniassa lähtenyt ihan lapasesta tämä Suomen haukkuminen ;D