Suomalaisten naisten lihavuus
"Lihavuuden yleisyys on yli 20-vuotiailla naisilla 30 ja miehillä 27 prosenttia. Lähes joka toisella naisella (48 %) ja miehellä (44 %) on vyötärölihavuutta."
THL
Kommentit (61)
Suomalaisia pörssiyrityksiä johtaa useammin Juha kuin nainen. Pörssifirmoja johtaa naista useammin myös Heikki, Matti, Pekka tai Jari.
- feministi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on elämässä parempaakin tekemistä ja isompia murheita kuin miettiä toisten lihavuuksia.
Suomessa on kaksi pandemiaa ylitse muiden, ylipaino ja mielenterveysongelmat. Tämä vaikuttaa koko yhteiskuntaan ja täten myös sinuun, kun esim olet terveydenhoidon tarpeessa tai tarvitse jotain muuta tältä yhteiskunnalta, esim eläkkeesi ja vanhuuden hoivaa.
GOOGLAA PANDEMIA.
Vierailija kirjoitti:
En vain ihan ymmärrä mikä tämän aloituksen tarkoitus on? Aiheuttaa jokin sensaatio? Vaikuttaa johonkin? Siis ei vain ymmärrä...
Haukkua naisia.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisia pörssiyrityksiä johtaa useammin Juha kuin nainen. Pörssifirmoja johtaa naista useammin myös Heikki, Matti, Pekka tai Jari.
- feministi
Koettakaa jo jumalauta päättää onko ne miehet pelkkiä luusereita vai toimiiko yhteiskunta miesten tahdon mukaan!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on elämässä parempaakin tekemistä ja isompia murheita kuin miettiä toisten lihavuuksia.
Kunhan nyt maksat niiden hoitoja verovaroistasi.
(hiton lainaus)
Suomessa harva on niin läski että se mitään akuuttia terveydenhuoltoa vaatisi. Ja mitä ehdotat että pitäisi tehdä mielenterveysongelmille? Yhteiskunnassa ja maailmassa joka on sairas on aivan luonnollista että pää leviää.
eri
//
Heh, ylipainon kustannukset ovat terveydenhuollossa on enemmän kuin päihteiden ja tupakoinnin yhteensä. Se aiheuttaa mm yli 10 eri syöpää, joista yleisin on rintasyöpä ja paino vaikuttaa tutkitusti myös mielen terveyteen. Ja suomeen syntyy koko ajan sairaampia ja mielenterveysongelmaisempia lapsia johtuen synnyttäjien ylipainosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on kaksi pandemiaa ylitse muiden, ylipaino ja mielenterveysongelmat. Tämä vaikuttaa koko yhteiskuntaan ja täten myös sinuun, kun esim olet terveydenhoidon tarpeessa tai tarvitse jotain muuta tältä yhteiskunnalta, esim eläkkeesi ja vanhuuden hoivaa.
GOOGLAA PANDEMIA.
Mustaa ei pysty puhumaan valkoiseksi nillittämällä ja tarkertumaan yhteen sanaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
GOOGLAA PANDEMIA.
Boomerit googlaa ja besserwisseröi. Sana tulee kreikan sanoista pan kaikki ja demos ihmiset
Vierailija kirjoitti:
Totta. Valtaosa suomalaismiehistä on lihavia.
Suomalaisukkelin on helppo tunnistaa ulkomailla
Kuka todellakin haluaa polkea noita mätisäkkejä. Lähden tästä thaikkuihin kaunottarien luo.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin!
Eikö teillä todellakaan ole esteettistä silmää? Lihava nainen on ruma - ei voi mitään, ei itkunne auta.
Vierailija kirjoitti:
Kuka todellakin haluaa polkea noita mätisäkkejä. Lähden tästä thaikkuihin kaunottarien luo.
Minäkin, ja mä ota sen kaikkein hoikimman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Valtaosa suomalaismiehistä on lihavia.
Et taida osata lukea. 27 prosenttia on lihavia miehistä. Naisista 30 prosenttia. Yli 50 prosenttia olisi valtaosa, jos et osaa/ymmärrä suomea.
Ja MITÄ SITTEN?
Et sä naista saa kuitenkaan. Et lihavaa, et laihaa. Hoitamaton mielenterveysongelmasi on peruuttamattomasti syrjäyttänyt sinut. Kuolet 20% aikaisemmin kuin mieleltään terve; suurella todennäköisyydellä oman kätesi kautta.
Mun bmi on 19,6 ja vyötärönympärys 70 cm. Mitään hyötyä tästä ei ole elämässäni ollut vaan olen köyhä, kipeä ja työtön ikisinkku.
Naisten lihavuus on suomessa todellinen ongelma.
T.Maukka
Vierailija kirjoitti:
Miksi otsikossa viitataan naisiin? Olisi voinut vaan laittaa Suomalaisten lihavuus..🤔 Miksi miesten lihavuus on tabu?
Koska ap:lla on pakkomielle päivästä toiseen tuutata tänne naisten lihavuudesta juttuja. Yleensä tekee sen asiattomasti, ihme että ei tällä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vain ihan ymmärrä mikä tämän aloituksen tarkoitus on? Aiheuttaa jokin sensaatio? Vaikuttaa johonkin? Siis ei vain ymmärrä...
Haukkua naisia.
Runkku-Reiska saa dopamiinia naisvihaoksentelustaan.
Muutahan Reiska ei saakaan. Reiska on ahdistunut ja pakkomielteinen ja muumioituu yksiöönsä. Eikä näe peilistä, että näyttää läskiltä suohirviöltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
GOOGLAA PANDEMIA.
Mustaa ei pysty puhumaan valkoiseksi nillittämällä ja tarkertumaan yhteen sanaan.
Opettele sinä oikeat termit.
MIKSI?