OLYMPIALAISTEN AVAJAISET 20.00 YLE TV2
Kommentit (1172)
Mikä tanssijoiden apukoulu siellä nyt on esiintymässä?
Onko nuo Moulin Rougen tanssijoita?
Onko toi vaijerityyppi Celin Dion?
Vierailija kirjoitti:
Israel kun tulee voi räjähtää torpedo aluksen kyljessä. Ainakin buuauksia luvassa. Pale- t e r o t saa varmasti raikuvat ablodit. Toisaalta voivatko edes osallistua, kun ei ole omaa maata mitä edustaa.
Palestiinalaisilla on oma joukkue olympialaisissa. Onhan tuolla paljon "maita" mukana jotka eivät ole oikeita valtioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TV5 näkyy myös avajaiset
Ei kukaan sieltä katso.
Kunhan mainitsin kun täällä valitetaan chatista ja juontajista. Tv5:lla on eurosportin juontajat
Vierailija kirjoitti:
samaa mietin
Sekasotkua. Kamera hyppii, soihdunviejä hyppii, veneitä esiintyjiä sekaisin. Ranskan armoton lehdistö antaa huomenna kuulua.
Vierailija kirjoitti:
Aika huolettomasti osa kanadalaisista pomppi aluksen tuoleilla. Olisihan sekin ikimuistoista, jos joku tipahtaisi yli laidan.
Jotkut nojaili laitaa vasten, kohta on mies yli laidan.
Mistä vetoo, niin toi soihdunkantaja on Sanna MArin!
En mä kyllä oikein ymmärrä miksi pariisia hehkutetaan niin hirveästi kuinka ihana ja kaunis kaupunki se on.
Aika kämäseltä tuo näyttää. Ei tule yhtään fiilistä, että tuonne pitäisi päästä.
Tuskin oli. Ei jalka edes noussut, puolet eivät tienneet mitä tehdä ja porukka vetää aivan eri tahtiin.
Ärsyttää kun nämä maat eivät nykyisin enää tule aakkosjärjestyksessä
Vettä rupes satamaan Pariisissa. Kunnon ukkosmyrskyä odotellessa.
Vähän ponneton can-can -esitys.
Vierailija kirjoitti:
Ovat ammattilaisia mutta paikka väärä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein aikain huonoimmat avajaiset.
Olympialaisten kyllä mutta vuoden 2005 Helsingin yleisurheilun MM-kilpailujen avajaiset olivat aivan järkyttävät!
Ei kai nyt oikeasti Celine ole vielä vetänyt?
Vierailija kirjoitti:
En mä kyllä oikein ymmärrä miksi pariisia hehkutetaan niin hirveästi kuinka ihana ja kaunis kaupunki se on.
Aika kämäseltä tuo näyttää. Ei tule yhtään fiilistä, että tuonne pitäisi päästä.
Olen käynyt eikä siltikään tullut fiilistä, että sinne pitäisi päästä. Olin työmatkalla.
Vierailija kirjoitti:
Se on kaunis upea kaupunki. Jos se näyttää paremmalta kun kisapaikoilta kuvaa.
Kaikkein aikain huonoimmat avajaiset.