Miksi Suomalaiset naiset kääntää aina pään poispäin kun kävelevät vastaan?
En ole läski enkä lyhyt. Kasvoista ehkä 3,5 / 5. Mikähän tähän on syynä?
Kommentit (104)
Ei kyllä. Oikein lukittuvat katseellaan silmiin ja punastuvat kun hymyilen. Jos on mies mukana niin ote alkaa lipsua. Hauska vähän kiusata.
No et sä varmaan haluais että katsovat kohti, samalla kun laatta lentää?
Vierailija kirjoitti:
Olen paremmin näköinen kun suurin osa suomalaisnaisista.
Ap
Minusta se on aika yleinen tapa ja kertoo vain, että ei haluta kontaktia vastaantulijaan, eikä haluta tunkea toisen henkilökohtaiseen tilaan edes katseella. Itse asun pienellä kylällä, jossa moni vastaantulija tervehtiikin, kun koiran kanssa kuljeskelen samoja reittejä. Vilkaisen usein vastaantulijaa kasvoihin saadakseni vinkin kumpaa taktiikkaa hän haluaisi todennäköisesti ohittaessa käyttää ja menen sitten vaikutelman mukaan ja pyrin olemaan kohtelias joko antamalla tilaa tai hymyilemällä ja tervehtimällä. Minulle kelpaa kumpi tapa vain.
Etenkin känniläisten kohdalla käännän katseen nopeasti pois, koska heillä on taipumus tulkita katsominen haluksi kuunnella heidän kännijuttujaan.
Vierailija kirjoitti:
En halua, että kukaan luulee, että minä ruma ja tyhmä keski-ikäinen nainen yritän lenkkipolulla iskeä miehiä tai hakea huomiota. Tiedän kyllä paikkani tässä maailmassa, enkä halua loukata ketään katseillani.
Tämä, pelkään miesten säikähtävän että olen heistä kiinnostunut, ja tiedän että sitä kukaan ei halua joten pidän katseen muualla, jotta heille ei tulisi epämukava olo. N35
Vähän aikaa sitten joku aggressiivinen mies raivosi tällä palstalla, että mitä kaikki vastaantulijat oikein katsovat...
Koska en itse pidä siitä että minua katsotaan joten yritän tehdä muille niinkuin haluisin itselleni tehtävän
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa stadiin: täällä mitätöinti on huipussaan. Ei ole väliä, vaikka olisit komea ja ykköset päällä, niin noteeraaminen on 0/100.
Ja taas tulee joku läski vinkumaan, että ei naisten tarvitsekaan. Totta, mutta lopputulema, ankea kulttuuri on kaikille yhteinen.
Miehen näkökulmasta parempi kohtelu (tuntemattomilta naisilta) alkaa jossain Lohjan kohdilla. Saati ulkomailla, voi pojat..
Minusta tuo on juuri Helsingin paras puoli, että saa sulautua massaan eikä ketään kiinnosta. Täällä pienemmässä kaupungissa kaikki tuijottavat!
Jaa-a, ap, enpä ole samaa huomannut, siis että "aina" joku tekisi noin. Ihmisiä toki moneen lähtöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä tavalla naiset vietiin etteivät ole kiiinnoatuneita sinusta ja et ole heidänielestaan vetävän näköinen..
Reaktio on ihan toisenlainen jos jos vastaan kävelee rikas julkkis tai muuten komea yksilö .
Tämän olen itse monesti todistanut
En minäkään ole kiinnostunut heistä. Kysyin vain miksi kääntävät päätä.
Ap
Oletko jotenkin pelottavan oloinen?
Katson välillä, välillä en. Riippuu mielentilasta, vireystasosta jne. Jos olen väsynyt, en halua kontakteja.
Ovatko nämä naiset sinulle ennestään tuttuja vai tuntemattomia, jotka tekevät noin?
Miksi suomalaiset miehet katsovat silmä kovana kun kävelen kaupungilla?
Aloituksesi vuoksi. Teet vastaankävelemisestä jonkun uros-naaras-kohtaamisen tasoineen, vaikka kysymys on vaikkapa yleisen vessan löytämisestä kovassa kusihädässä tai hautajaismatkalta paluu. evvk onko vastaantulijoilla naama vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä tavalla naiset vietiin etteivät ole kiiinnoatuneita sinusta ja et ole heidänielestaan vetävän näköinen..
Reaktio on ihan toisenlainen jos jos vastaan kävelee rikas julkkis tai muuten komea yksilö .
Tämän olen itse monesti todistanut
En minäkään ole kiinnostunut heistä. Kysyin vain miksi kääntävät päätä.
Ap
Oletko jotenkin pelottavan oloinen?
En mielestäni. Monet on sanoneet komeaksi. Oma äiti ei ole sanonut jos sitä luulet.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko nämä naiset sinulle ennestään tuttuja vai tuntemattomia, jotka tekevät noin?
Tuntemattomia. Itse en katso heihin päin mutta huomaan näkökentässä että kääntävät päätä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen paremmin näköinen kun suurin osa suomalaisnaisista.
Ap
Mistä tiedät? Äitisikö kehui?
Se on sellasta passiiviagressiivisuutta vaan.