Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Suomalaiset naiset kääntää aina pään poispäin kun kävelevät vastaan?

Vierailija
26.07.2024 |

En ole läski enkä lyhyt. Kasvoista ehkä 3,5 / 5. Mikähän tähän on syynä? 

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, miksi sinua pitäisi katsoa?

Ei pidäkään mutta tulee paska fiilis kun käännetään päätä. Niin kun en saisi kävellä siellä kuten muutkin. 

Ap

Miksi komea mies on noin epävarma? 

En ole epävarma. Voisin myös luoda läheisille ja tuntemattomille hyvin paskan fiiliksen jos haluaisin mutta ei ole tarvetta. En saa siitä mitään tyydytystä.

Mitä tuo fiilis- lause tarkoitti? Minkä ihmeen paskan fiiliksen ja siis mitä tekemällä ja miksi? Nyt meni kyllä ainakin minulta hiukan yli lauseen tarkoitus.

Vierailija
82/104 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten v**un vaikeaa voi olla ymmärtää, että kansallisuudet kirjoitetaan PIENELLÄ ALKUKIRJAIMELLA LAUSEEN KESKELLÄ????

Jaa. Ei muuta omaa elämääni mitenkään oli se sitten pienellä tai isolla kirjoitettu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat feministeja ja haluavat etttä suomimiehet pistetään keskitysleireille.

Vierailija
84/104 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen luullut että se on häiritsevää jos vastaantulijoita tuijottaa.

Vierailija
85/104 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa stadiin: täällä mitätöinti on huipussaan. Ei ole väliä, vaikka olisit komea ja ykköset päällä, niin noteeraaminen on 0/100.

Ja taas tulee joku läski vinkumaan, että ei naisten tarvitsekaan. Totta, mutta lopputulema, ankea kulttuuri on kaikille yhteinen.

Miehen näkökulmasta parempi kohtelu (tuntemattomilta naisilta) alkaa jossain Lohjan kohdilla. Saati ulkomailla, voi pojat.. 

Ei tuo ole mitään mitätöintiä.

Helsinkiläiset eivät vaan ole kiinnostuneita susta tai muista. Ne ovat kaupungilla menossa jonnekin tai kavereittensa kanssa. Miksi niitten pitäisi noteerata juuri sut? Sittenhän heidän pitäisi noteerata jokainen, ettei kukaan loukkaannu. Mitäs siitä sitten tulisi, kun 600 tuhatta helsinkiläistä jumittaisi toisiaan moikkaamassa?

Juuri näin. Rajataan flirttailu aplikaatioihin ja 2 promillen humalassa tapahtuvaksi. Se ei kuulu muualle. Arkea kuuluu suorittaa laput silmillä. 

Vierailija
86/104 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidäkään mutta tulee paska fiilis kun käännetään päätä. Niin kun en saisi kävellä siellä kuten muutkin. 

Ap

En ole epävarma. Voisin myös luoda läheisille ja tuntemattomille hyvin paskan fiiliksen jos haluaisin mutta ei ole tarvetta. En saa siitä mitään tyydytystä.

Mitä tuo fiilis- lause tarkoitti? Minkä ihmeen paskan fiiliksen ja siis mitä tekemällä ja miksi? Nyt meni kyllä ainakin minulta hiukan yli lauseen tarkoitus.

Niin eikö itsellesi tulisi paska fiilis jos ihmiset käyttäytyy niin kun sinua ei olisi olemassa? Se etten ole tunnettu räppäri tai urheilija ei tarkoita sitä että minua saa kohdella kun p askaa.

Vierailija
87/104 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häveliäs nainen painaa katseensa alas kohdatessaan ylempiarvoisensa.

Vierailija
88/104 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nainen voi katsoa miestä kasvoihin, se on jo lupaus avioliittoon. 

Vierailija
89/104 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska et osaa kirjoittaa sanaa suomalainen pienellä s-kirjaimella!

Vierailija
90/104 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin eikö itselles

Siis tarkoitatko, että sinua kohdellaan huonosti, jos tuntematon ihminen kadulla ei katso sinua silmiin? Tuo ei ole ihan tervejärkinen ajatus.

Vierailija
91/104 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo siltä vaikuttaa. Tämä on tosi erikoista koska en ole tehnyt näille naisille mitään pahaa. Päin vastoin olen aina ollut kannustava ja auttava ihminen. Sairas yhteiskunta meillä.

Ap

Vierailija
92/104 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle alkoi kerran yksi nuori mies raivota kun katsoin häntä ohi mennessäni. Ei tosiaan kiinnosta kauheasti katsella ketään kun ei voi tietää mikä sekopää se vastaantulija on.

Vierailija
93/104 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska jos katsoo heteromiestä suoraan silmiin, hän tulkitsee sen automaattiseshi merkiksi kiinnostuksesta ja luvasta lähennellä

Tunnen satoja miehiä enkä tiedä ketään joka ajattelisi noin. Mikä tässä nykyajassa on kun pitää keksiä ja liioitella asioita?

Ei tarvitse katsoa edes silmiin, riittää kun katsoo jotenkin sinne päin ja joillekin riittää pelkkää olemassaolo niin jo kuvittelevat, että olet juuri heistä kiinnostunut.

Mihin ryhmiin viittaat? 

Vierailija
94/104 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella, ellei se ole lauseen ensimmäinen sana. Miksei suomalaiset millään opi?

Vierailija
95/104 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota tehdään rumille, kun halutaan tehdä selväksi, että kiinnostusta ei ole ja toivotaan että toinen tajuaisi pysyä kaukana. Katse voi olla kutsu. 

Mutta sanot olevasi hyvännäköinen. En katsoisi rumana naisen hyvännäköistä miestä päin, ettei hän luulisi minun kaltaiseni olevan kiinnostunut ja kuvittelevan, että omaisin mitään mahdollisuuksia. En halua joutua naurunalaiseksi. 

Vierailija
96/104 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua, että kukaan luulee, että minä ruma ja tyhmä keski-ikäinen nainen yritän lenkkipolulla iskeä miehiä tai hakea huomiota. Tiedän kyllä paikkani tässä maailmassa, enkä halua loukata ketään katseillani. 

Olen komea mies ja ottaisin mielelläni kanssasi katsekontaktin ja vaikka vaihtaisin muutaman sanan. Toki kaikkien kohdalla näin ei ole, mutta meidän ekstrovertimpien kylläkin. 

Vierailija
97/104 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisesti valkoihoinen ja heteronoloinen joten näytät näiden "leidien" mielestä kyrvänsyylältä.

Jo olisit eksoottisen oloinen raiskaaja lähtisivät kanssasi kämpillesi "kahville".

Vierailija
98/104 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo siltä vaikuttaa. Tämä on tosi erikoista koska en ole tehnyt näille naisille mitään pahaa. Päin vastoin olen aina ollut kannustava ja auttava ihminen. Sairas yhteiskunta meillä.

Ap

Minä ainakin käännän katseeni pois päin miehestä, koska minulle on joskus sanottu, että mitä minä tuijotan. Vaikka omasta mielestäni olen vain katsonut miestä. Tänä päivänä ei voi tietää kumpi tapa on oikein, joko katsoa tai kääntää pää pois päin.

Vierailija
99/104 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä tiedät, että niiden nimi on Suomalainen? Aika harvinainen nimi.

Vierailija
100/104 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska jos katsoo heteromiestä suoraan silmiin, hän tulkitsee sen automaattiseshi merkiksi kiinnostuksesta ja luvasta lähennellä

Outo maailmankuva. Katson normipäivänä noin kolmeakymmentä naista silmiin, en millään ehtisi niiden kaikkien kanssa suhteilla. Ja huomenna uudet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme