Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Suomalaiset naiset kääntää aina pään poispäin kun kävelevät vastaan?

Vierailija
26.07.2024 |

En ole läski enkä lyhyt. Kasvoista ehkä 3,5 / 5. Mikähän tähän on syynä? 

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihastus tulee vastaan niin alkaa jännittää ja saatan kääntää katseen pois päin.

Vierailija
22/104 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidetään mt-parantolasta karanneena jos katsoo tuntematonta silmiin ja hymyilee. Saati jos juttelee, puhumattakaan kosketuksesta esim. olkapäälle

On meillä erikoinen kulttuuri. Ei ihmekään että mielenterveysongelmissa olemme maailman kärkimaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset taas kuvittelevat että kaikki miehet ovat heistä kiinnostuneita.

Sori mutta en ole. Hymy toiselle on normaalia sosiaalisuutta.

Vierailija
24/104 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa stadiin: täällä mitätöinti on huipussaan. Ei ole väliä, vaikka olisit komea ja ykköset päällä, niin noteeraaminen on 0/100.

Ja taas tulee joku läski vinkumaan, että ei naisten tarvitsekaan. Totta, mutta lopputulema, ankea kulttuuri on kaikille yhteinen.

Miehen näkökulmasta parempi kohtelu (tuntemattomilta naisilta) alkaa jossain Lohjan kohdilla. Saati ulkomailla, voi pojat.. 

Ei tuo ole mitään mitätöintiä.

Helsinkiläiset eivät vaan ole kiinnostuneita susta tai muista. Ne ovat kaupungilla menossa jonnekin tai kavereittensa kanssa. Miksi niitten pitäisi noteerata juuri sut? Sittenhän heidän pitäisi noteerata jokainen, ettei kukaan loukkaannu. Mitäs siitä sitten tulisi, kun 600 tuhatta helsinkiläistä jumittaisi toisiaan moikkaamassa?

Vierailija
25/104 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin käännän siksi koska miehet ovat kertoneet että suomalainen nainen on rumin, ällöttävin ja oksettavin maailmassa. 

Vierailija
26/104 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suoraan katsominen on aggression merkki. Joka kulttuurissa. Koska nainen ei halua herättää miehissä aggression tunteita, koska naiset jäävät alakynteen muutenkin.

Ap et ole selvästikään matkustellut missään. Missään suurkaupungeissa EI katsota ihmisiä suoraan kaduilla, metroissa, busseissa yms, koska se on se aggression merkki ja koetaan hyökkäyksenä. Voit kokeilla itse. Matkusta suurkaupunkiin, vaikka Lontooseen , ja aja siellä metrolla, ja ala tuijottamaan ihmisiä suoraan kasvoihin, ja katso, mitä siitä seuraa.

Vierailija
27/104 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas ahdistaa kun naiset hakemalla hakevat hymyllään katsekontaktia minun kanssa kun kävelen tuolla shortseissa ja hihattomassa paidassa,he eivät ymmärrä että olen paljon muutakin kuin pelkkä seksi objekti.

Vierailija
28/104 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin tuolla etelän maissa silmiin katsominen ja hymyily riitaa että se on suostumus seksiin ja vaakamamboon viereisessä puuskassa

Vierailija
29/104 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä tavalla naiset vietiin etteivät ole kiiinnoatuneita sinusta ja et ole heidänielestaan vetävän näköinen..

Reaktio on ihan toisenlainen jos jos vastaan kävelee rikas julkkis tai muuten komea yksilö .

Tämän olen itse monesti todistanut

En minäkään ole kiinnostunut heistä. Kysyin vain miksi kääntävät päätä.

Ap

Vierailija
30/104 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska jos katsoo heteromiestä suoraan silmiin, hän tulkitsee sen automaattiseshi merkiksi kiinnostuksesta ja luvasta lähennellä

Sulla taitaa olla aika epärealistiset luulot itsestäsi.

Vierailija
31/104 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet tulkitsee katsekontaktin luvaksi häiriköidä

Vierailija
32/104 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä tiedät kaikkien kadulla vastaantulevien olevan nimeltään Suomalainen?

Vierailija
33/104 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä tavalla naiset vietiin etteivät ole kiiinnoatuneita sinusta ja et ole heidänielestaan vetävän näköinen..

Reaktio on ihan toisenlainen jos jos vastaan kävelee rikas julkkis tai muuten komea yksilö .

Tämän olen itse monesti todistanut

En minäkään ole kiinnostunut heistä. Kysyin vain miksi kääntävät päätä.

Ap

Eivät halua nähdä ihmistä, joka ei ymmärrä mikä ero on Suomalaisella ja suomalaisella. 

Vierailija
34/104 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vilkaisen vastaantulevaa ihan reilusti silmiin pieni ystävällinen hymy kasvoillani. Usein saan samanlaisen hymyn takaisin. Ei mitään ongelmaa!Jos olen jossain ruuhka-aikana, niin asia on toinen. 

Noin yleisesti pidän suomalaisia hiukan huonosti käyttäytyvinä paitsi vanhemmat ihmiset ovat jotenkin rohkaistuneet, mikä on hyvä asia. Voi, kun jo päiväkodeissa opetettaisiin nämä asiat ihan kunnolla, koska kodeissa niin tai näin.

Vierailija
35/104 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan normaalia, että feissareita vältellään kääntäällä katse pois ja leikkimällä kuuroa. 

Vierailija
36/104 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska miehet tulkitsee katsekontaktin luvaksi häiriköidä

Millä tavalla häiriköidä ja onko sinulle tehnyt näin?

Vierailija
37/104 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsesuojeluvaistoa. Pelkkä katse voidaan olettaa miehen puolelta kontaktiksi. Naisten pitää olla aina varuillaan ettei miehet vain huomaa heitä. Huomio=voit olla vaarassa. Valitettavaa mutta tähän on tultu.

Vierailija
38/104 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua, että kukaan luulee, että minä ruma ja tyhmä keski-ikäinen nainen yritän lenkkipolulla iskeä miehiä tai hakea huomiota. Tiedän kyllä paikkani tässä maailmassa, enkä halua loukata ketään katseillani. 

Vierailija
39/104 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän nainen voi näyttää Suomessa iloista ilmettä tuntemattomalle miehelle, koska se saatetaan tulkita seksuaalisen mielenkiinnon osoitukseksi.

Tämä on taas joku mediasta opittu juttu mikä ei pidä paikkaansa.

Ihan käytännössä koettu. 

Vierailija
40/104 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän nainen voi näyttää Suomessa iloista ilmettä tuntemattomalle miehelle, koska se saatetaan tulkita seksuaalisen mielenkiinnon osoitukseksi.

Tämä on taas joku mediasta opittu juttu mikä ei pidä paikkaansa.

Ihan käytännössä koettu. 

No kerroppa mitä tapahtui?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan