Miksi Suomalaiset naiset kääntää aina pään poispäin kun kävelevät vastaan?
En ole läski enkä lyhyt. Kasvoista ehkä 3,5 / 5. Mikähän tähän on syynä?
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No et sä varmaan haluais että katsovat kohti, samalla kun laatta lentää?
Olen paremmin näköinen kun suurin osa suomalaisnaisista.
Ap
Mistä tiedät? Äitisikö kehui?
Juurihan laitoin tuossa aiemmin että äiti ei ole sanonut mutta muut naiset ovat.
Ap
Jos vika on vaan niissä Suomalaisen naisissa, kattele välillä Korhosia tai Koposia!
Suomalainen kirjoitetaan pienellä keskellä lausetta!
Jos tuijotat intensiivisesti ventovieraita naisia, se voi olla ahdistavaa ja on helpompi katsoa muualle.
Pään kääntäminen juuri sillä hetkellä voi olla myös tahatonta ja sinun liittymätöntä.
Tai sitten luulevat sinua joksikin toiseksi samannäköiseksi, ketä haluavat vältellä.
No mitä se haittaa etteivät naiset katso, jos et itsekään katso heihin päin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, miksi sinua pitäisi katsoa?
Ei pidäkään mutta tulee paska fiilis kun käännetään päätä. Niin kun en saisi kävellä siellä kuten muutkin.
Ap
Ihmeellisiä kuvitelmia ihminen kehitteleekin päässään toisten motiiveista.
Kaipa ihmisiä katsotaan silmiin/kasvoihin siksi jos halutaan varmistua meneekö siinä vaikka tuttava. Muuten pitää luottaa ääneen/hajuun?
Tämän vuoksi miehenä otaksun, että naiset vilkaisevat em. syystä minua joskus kerran nopeasti. Jos he sitten vilkaisevat toisen kerran, on minussa ehkä jotain outoa.
Tulkitset pään kääntämisen väärin. Se ei tarkoita, ettet saisi kävellä siellä tms. Se voi tarkoittaa monta asioita, useimmiten sinusta riippumattomia. Mitään henkilökohtaista se ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidäkään mutta tulee paska fiilis kun käännetään päätä. Niin kun en saisi kävellä siellä kuten muutkin.
Ap
Miksi komea mies on noin epävarma?
Olen mies ja käännän katseen usein poispäin naisista. Olen hyvin vaativa naismaun suhteen, joten mikä vain ei kelpaa.
Miten v**un vaikeaa voi olla ymmärtää, että kansallisuudet kirjoitetaan PIENELLÄ ALKUKIRJAIMELLA LAUSEEN KESKELLÄ????
Vankilaassa kuulemma ei saa katsella liikaa kun kokevat uhkaavaksi ja vastaavat agressiolla. Luulen, että osa siviileistäkin elää kuin vankilassa ja noudattaa niitä sääntöjä. Itse aiheutettu ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En ole epävarma. Voisin myös luoda läheisille ja tuntemattomille hyvin paskan fiiliksen jos haluaisin mutta ei ole tarvetta. En saa siitä mitään tyydytystä.
Aurinkolasit silmille, kuulokkeet korville, lippis päähän ja katse suoraan eteenpäin, niin kukaan ei voi tietää minne katsoo.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja käännän katseen usein poispäin naisista. Olen hyvin vaativa naismaun suhteen, joten mikä vain ei kelpaa.
Hassu mies, mikä vaan ei kelpaa katsottavaksi. Kyllä saat käännellä päätäsi melko tiuhaan tahtiin kadulla, jos rumia ihmisiä yrität vältellä katsomasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No et sä varmaan haluais että katsovat kohti, samalla kun laatta lentää?
Olen paremmin näköinen kun suurin osa suomalaisnaisista.
Ap
Mistä tiedät? Äitisikö kehui?
Juurihan laitoin tuossa aiemmin että äiti ei ole sanonut mutta muut naiset ovat.
Ap
Ai ne naiset, jotka kääntävät pään poispäin sinusta? :D
Ts. jos sinun ystäväpiirissä on naisia, joiden mielestä olet ihan kiva tyyppi ja komeakin, miksi keskityt miettimään joidenkin tuntemattomien naisten päänkääntämisiä, etenkin kun kerrot että huomaat sen vain kaukana näkökentässäsi? Ihan tasan tarkkaan kaikki muut naiset eivät tuota tee, etkä voi edes tietää varmuudella, miksi joku kääntää pään. Ehkä he katsovat näyteikkunaa tai kadulla jotain muuta ihmistä.
Kuulostat neuroottiselta tyypiltä, joka ei huomaa sitä hyvää, mikä elämässäsi jo on.
Sukupuoli on vastaantulevan katsekontaktin suhteen yhdentekevää- en katso sinua vaikka olisit kuu-ukko tai -akka. Jos kaipaan seuraa,katson kyllä välillä liiankin intensiivisesti,mutta jos käyn lenkillä,asioilla tms en tee sitä ollakseni sosiaalinen,vaan saadakseni joko arkiasiat hoidettua tai saadakseni rentoutumista ja häiriötöntä ei-sosiaalista omaa aikaa lenkkipolulta. Sori vaan,kun en jaksa kaiken maailman juoruämmiä ja persettä kyttääviä ukkoja-minulla on oikeus olla rauhassa ilman häiritsemästä jos niin haluan. Aloittajan kannattaisi hankkia itsetunto,jos tuntemattomien vastaantulijoiden olemus alkaa vaivata noin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Koska eivät ole kiinnostuneet seksiseurasta kanssasi.
Kiitos päivystävälle meediolle arviosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa stadiin: täällä mitätöinti on huipussaan. Ei ole väliä, vaikka olisit komea ja ykköset päällä, niin noteeraaminen on 0/100.
Ja taas tulee joku läski vinkumaan, että ei naisten tarvitsekaan. Totta, mutta lopputulema, ankea kulttuuri on kaikille yhteinen.
Miehen näkökulmasta parempi kohtelu (tuntemattomilta naisilta) alkaa jossain Lohjan kohdilla. Saati ulkomailla, voi pojat..
Minusta tuo on juuri Helsingin paras puoli, että saa sulautua massaan eikä ketään kiinnosta. Täällä pienemmässä kaupungissa kaikki tuijottavat!
Siinä on myös hyvät puolensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En ole epävarma. Voisin myös luoda läheisille ja tuntemattomille hyvin paskan fiiliksen jos haluaisin mutta ei ole tarvetta. En saa siitä mitään tyydytystä.
kuulostaa creepylta
Ap