Naiset antakaa edes mahdollisuus tavismiehille!!
Ei kaikki miehet voi olla niitä lentäjälääkäreitä jotka näyttää miesmallilta, miksi myös alhaisen tason naiset etsii tuollaisia miehiä eikä ne kelpuuta tavismiestä??
Kommentit (99)
En koe olevani tavisnainen enkä alhaisen tason nainen, vaan yksilö, jolla on paljon annettavaa ja joka arvostaa omaa arvoaan. Panostan paljon itseni kehittämiseen ja henkiseen kasvuun, ja odotan, että myös mies tekee samoin.
Joo, aloittaja luulee olevansa tavallinen, mutta ei ole, vaan alhaista tasoa. Siitä ne ongelmat johtuu.
Vierailija kirjoitti:
Miksei ihan tavallinen suomalainen mies kelpaa?? Minä olen keskiverto mies. Ikää 55 v. Pituus 170 cm paino 125 kg. Pitäähän sitä miehellä lihaksia olla. Mitään missiä en vaadi vaab alemman tason nainen kelpaa. Naisella saisi olla ikää max 25 vuotta. Vielä en tiedä tahdonko lapsia mutta ehkä sitten joskus. Mutta vaikka ei tarvitse olla missi niin ylipainoa naisella ei saa olla vaan max paino 50 kg. Ja hyvät tissit ja peffa on oltava. Ja pitkät hiukset. Jalan koko max 38 mielellään 36.ei tatuointeja, lävistyksiä tai shokkivärejä.
T. Ap
😂🤣😅😅😆😁😄😄😃😀😀😃😄😄😁😁😆😆😅😅🤣🤣😂😂😂🤣🤣😅😅😆😁😁😄😄😃😃😀😀😀😃😄😄😁😆😆😅😅🤣🤣😂😂😂😂🤣🤣😅😆😁😁😁😄😄😃😀😀😃😄😄😁😆😅😅🤣🤣😂😂😂😂🤣😅😅😆😁😁😄😄😃😀😀😂
Vierailija kirjoitti:
En koe olevani tavisnainen enkä alhaisen tason nainen, vaan yksilö, jolla on paljon annettavaa ja joka arvostaa omaa arvoaan. Panostan paljon itseni kehittämiseen ja henkiseen kasvuun, ja odotan, että myös mies tekee samoin.
Kyllä peniksellisiä jooga-yrttiteehörhöjä olemassa on, mutta onko ne miehiä tai edes heteroita, on sitten eri asia.
Itselle ainakin riittää ihan tämä yksi tavismies jonka kanssa olen ollut kimpassa vuodesta -97. Eikä ole ajatuksia vaihtaa.
Naisillakin on ihmisarvo ja oikeus päättää, kenen kanssa haluavat pariutua tai olla sinkkuja, mikäli sopivaa kumppania ei löydy tai suhde ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Joo, aloittaja luulee olevansa tavallinen, mutta ei ole, vaan alhaista tasoa. Siitä ne ongelmat johtuu.
Tasa-arvoajattelun mukaisesti on myös alhaisen tason naisia. Eli kumppanin löytymisen pitäisi olla mahdollista.
Tarkoitatko ap naisella korkeintaan 25-vuotiasta alusvaatemallia? Ei tavalliset miehet halua mahdollisuuksia muilta naisilta ja usein unohtavat että muut edes ovat naisia. Ehkä säkin unohdit?
Mun mielestä kenenkään naisen velvollisuus ei ole "antaa luuserimiehelle mahdollisuutta". Miksi pitäisi?
Miksi et itse anna mahdollisuutta sille tavisnaiselle, joka valitsee sinut? Vaan kun se nainen ei näyt samalta kuin kuvankäsittelyohjelmalla muokatuissa somekuvissa, niin ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvoajattelun mukaisesti on myös alhaisen tason naisia. Eli kumppanin löytymisen pitäisi olla mahdollista.
No kun sille ei kelpaa tasoisensa naiset, pitäis saada tavis.
Jos ap:lle antaisi mahdollisuuden joku tarvis / alemman tason nainen eli ylipainoinen, lyhythiuksinen, tatuoitu, yksinhuoltaja, päihdeongelmainen, 50v tai vaikka +50v niin ei varmaan kelpaisi. Pitäisi olla missimalli ja max 30v. Eli ihan turhaa napinaa. Tavismies ei tee tällaisia aloituksia, vaan alemman tason mies, jonka pitäisi tyytyä tasoisiinsa naisiin. Ongelma on että hakee vain tavisnaisia tai parempia vaik itse on bottom
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä peniksellisiä jooga-yrttiteehörhöjä olemassa on, mutta onko ne miehiä tai edes heteroita, on sitten eri asia.
Joogaava yrttiteemies kuulostaa oikein hyvältä. Harrastan itsekin joogaa :) Yrttitee taas voi vaikuttaa miehen seksuaalisuuteen varsin positiivisesti, esim. ginseng on hyväksi libidolle parantaa seksuaalista suorituskykyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos. Samaan tapaan ovat mulkkuja ja pelkkien panojen perään. Jos aion jonkun sänkyyni ottaa, niin otan sitten komean mieluummin. Luonne tuntuu aika monella olevan aivan yhtä paska ja kiinnostus lähinnä naisten hyväksikäyttö ja parjaus, joten ennemmin silmäniloa sitten.
Niin. Kertakäyttöspermaämpärinä voimaantuu, kun mies on komea. Hyvä kun kelpasi.
Ihana, hyväkäytöksinen, kunnioittava, arvostava tavismies. Miksi ei kelpaa?
PS: Miten niin kertakäyttö-? Maistuis varmaan sullekin?
Vierailija kirjoitti:
Miksei ihan tavallinen suomalainen mies kelpaa?? Minä olen keskiverto mies. Ikää 55 v. Pituus 170 cm paino 125 kg. Pitäähän sitä miehellä lihaksia olla. Mitään missiä en vaadi vaab alemman tason nainen kelpaa. Naisella saisi olla ikää max 25 vuotta. Vielä en tiedä tahdonko lapsia mutta ehkä sitten joskus. Mutta vaikka ei tarvitse olla missi niin ylipainoa naisella ei saa olla vaan max paino 50 kg. Ja hyvät tissit ja peffa on oltava. Ja pitkät hiukset. Jalan koko max 38 mielellään 36.ei tatuointeja, lävistyksiä tai shokkivärejä.
T. Ap
Oi oi muuten oltsis mätsi , mut oon 56v salimimmi..liian vanha sulle ja paino 60kg /,170cm...ajattele olisin silti puolet sinua pienempi..voi voi...no nuorene en tästä:)
Upeaa kyllä, että kehut kaikkia naimisissa olevia Tapsoja, Hessuja ja Martteja jänniksi alfoiksi. Varmaan tykkäävät sinusta.
Venäjän vihanlietsontaa osa 357. Miehet, älkää alkako putinin oppilapsiksi kuuntelemalla tuota paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Tavismiehet tavoittelevat ja sitten ghostaavat.
Äijät ei tee tätä.
En ole koskaan ghostannut. Mielestäni. Tai jos ghostaus on kuin squashia tai tennistä, että itse pitää aina syöttää ensin ja siihen toinen ehkä vastaa, niin sitten ehkä. Poliisit kuulustelevat, minä pidän molemminpuolisesta kommunikaatiosta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallinen käy ja ei mulla olisi edes saumaa komeisiin lentäjälääkäreihin. Mutta se ei tarkoita että voisin elää kenen tahansa kanssa.
Tuo pöljyys tuli tosiaan kokeiltua jo nuorena, että kuka vaan käy kunhan on joku vaan. Mutta oppia ikä kaikki ja nykyään rima on korkeammalla. Tarkennan vielä, että ulkonäkö ei ollut nuorempanakaan valintakriteeri eikä ole sitä vieläkään, mutta nykyään tiedän että esim ajatusmaailman ja elämäntapojen pitää olla suht samankaltaiset ja sellaiset että niiden yhteensovittaminen on helppoa. Toista ei voi muuttaa, mutta ei se itsensä muuttaminenkaan mikään järkivalinta ole koska suhteessa pitää voida olla oma itsensä eikä pelkästään yrittää mukautua toisen tapoihin ja tahtomisiin.
Minulla on ihana tavismies. Hyvin rakas. Olen itse tavisnainen. Ystävättärieni tilanne on ihan sama.
Joskus tulee eroja tai leskeytyminen, sitten jossain vaiheessa (siis selkeästi myöhemmin) löytyy se seuraava taviskumppani.
Tavisnaiset rakastuvat ja ovat uskollisia tavismiehilleen. Samoin tavismiehet, joilla on parisuhteita siinä missä naisillakin.
Ainoat uskottomuustapaukset ovat olleet miehiä, mutta pääosin ihmiset eivät petä. Eron tuottavia vaikeuksia on muitakin kuin uskottomuus.
Tämä on se tavallinen todellisuus tässä taviselämässä jota itse elän. Eikä kukaan meistä ole lentäjäkirurgi eikä missimalli.