Naiset antakaa edes mahdollisuus tavismiehille!!
Ei kaikki miehet voi olla niitä lentäjälääkäreitä jotka näyttää miesmallilta, miksi myös alhaisen tason naiset etsii tuollaisia miehiä eikä ne kelpuuta tavismiestä??
Kommentit (99)
Mä olen pari kertaa saanut pakit tavismieheltä, joten ei heillekään aina kelpaa tavisnainen
Minulla on jo pitkä, komea, älykäs, huumorintajuinen ja hyvätuloinen mies.
Miksi pitäisi kaivaa joku sammakko ojan pohjalta?
Ei kiitos. Samaan tapaan ovat mulkkuja ja pelkkien panojen perään. Jos aion jonkun sänkyyni ottaa, niin otan sitten komean mieluummin. Luonne tuntuu aika monella olevan aivan yhtä paska ja kiinnostus lähinnä naisten hyväksikäyttö ja parjaus, joten ennemmin silmäniloa sitten.
Vierailija kirjoitti:
NOUP, mutta tule huomenna taas itkemään samaa asiaa klo 07-23
Juu. Kyllä se siitä itkemällä helpottaa. Missään nimessä ei kannata tehdä mitään asiantilan parantamiseksi.
Tavismiehet tavoittelevat ja sitten ghostaavat.
Äijät ei tee tätä.
Miksei ihan tavallinen suomalainen mies kelpaa?? Minä olen keskiverto mies. Ikää 55 v. Pituus 170 cm paino 125 kg. Pitäähän sitä miehellä lihaksia olla. Mitään missiä en vaadi vaab alemman tason nainen kelpaa. Naisella saisi olla ikää max 25 vuotta. Vielä en tiedä tahdonko lapsia mutta ehkä sitten joskus. Mutta vaikka ei tarvitse olla missi niin ylipainoa naisella ei saa olla vaan max paino 50 kg. Ja hyvät tissit ja peffa on oltava. Ja pitkät hiukset. Jalan koko max 38 mielellään 36.ei tatuointeja, lävistyksiä tai shokkivärejä.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on oikeus päättä millaisen miehen haluavat. Jos et ole tarpeeksi hyvä, niin se on voi voi
Juuri näin. En minäkään 5-kymppisenä miehenä ketä tahansa naista kelpuuta, oman itsetunnon ja -luottamuksen, enkä ole epätoivoinen seuraa etsiessäni. Ja se, että on "tavis", ei tarkoita, etteikö olisi jollekin juuri se oikea.
Minä jo yhdelle tavismiehelle annoin mahdollisuuden. En ole polyamorinen, joten yksi kumppani riittää.
Tavismiehet saavat kyllä mahdollisuuksia mutta se edellyttää että ovat itsestään huoltapitäviä, hyväkäytöksisiä jne. eikä mitään patalaiskoja sovinisteja.
Ap, joka kerta kun juttelet jonkun naisen kanssa, se on sun mahdollisuus. Sä vaan mokaat ne hetket aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpuutan tietenkin tavallisen miehen. Mutta en kelpuuta ketään joka ajattelee että olen alhaista tasoa. Ja miksi noin ajatteleva mies minut edes haluaisi?
Minkä näköinen olet jos väität ettet ole alhaista tasoa?
Ap
Tässähän se taas selvisi, että miksi ap on sinkku.
Typerää uikuttaa tuolla tavalla. Onhan selvää, ettei ainakaan Suomesta löydy ihannemiehiä kaikille tavisnaisille. Hekin voivat jäädä ilman pitkäaikaiskumppania ihan omasta syystään. Pitäkööt tunkkinsa siinä vaiheessa.
Ihan tavallinen käy ja ei mulla olisi edes saumaa komeisiin lentäjälääkäreihin. Mutta se ei tarkoita että voisin elää kenen tahansa kanssa.
Christiiina kirjoitti:
Mä olen pari kertaa saanut pakit tavismieheltä, joten ei heillekään aina kelpaa tavisnainen
Sinusta onkin täällä muodostunut tietty mielikuva. Joten en ihmettele.
Minulla on testeillä todettu kolme kertaa suuremmat voimat ja yli kaksi kertaa paremmin aistit ja refleksit kuin taviksilla. Lasketaanko minut vielä tavismieheksi?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tavallinen kelpaa hyvin. Ongelma on että ne ei-tavalliset ns. luuserit pitää itseään tavallisina miehinä. He sitten valittavat netissä, että naisille ei kelpaa tavallinen mies. Jos sinäkään et ole kenellekään kelvannut, niin et ole mikään keskivertomies. Syyt ehkä tiedät, muttet niitä tunnusta. Äärimmäisen harvalle naiselle miehen pitää olla lentäjälääkäri. Ihan jo tämä maa kuolisi sukupuuttoon jos niin olisi. Mutta tuolla on iso joukko huonosti käyttäytyviä, elämäntavat rempallaan olevia ja sovinistisia miehiä, jotka sitten puhuvat itsestään normaalina miehenä ja kyselevät netissä, että mikä on kun ei kelpaa.
Tämä on niin totta. Olen itsekkin noihin törmännyt.
En ole koskaan muille mahdollisuutta antanutkaan, mutta vääriä niistäkin suurin osa on. Ihan yhtälailla kuin itsekin olen vääränlainen suurimmalle osalle vaikka tavisnainen olenkin.
Ei se mene niin, että one tavis fits all.
Olet naurettava. Nainen valitsee sen miehen, joka sopii hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos. Samaan tapaan ovat mulkkuja ja pelkkien panojen perään. Jos aion jonkun sänkyyni ottaa, niin otan sitten komean mieluummin. Luonne tuntuu aika monella olevan aivan yhtä paska ja kiinnostus lähinnä naisten hyväksikäyttö ja parjaus, joten ennemmin silmäniloa sitten.
Niin. Kertakäyttöspermaämpärinä voimaantuu, kun mies on komea. Hyvä kun kelpasi.
Muistilista yhteensopivuuden selvittämiseksi. 04.08.2021 | 13:33 Mitkä kaikki asiat olisi hyvä muistaa selvittää yhdessä kumppaniehdokkaan kanssa ennen parisuhteeseen sitoutumista, jotta kummallekaan ei tulisi myöhemmässä vaiheessa yllätyksiä?
Oli tämmöinen aloitus aikaisemmin: 'Akateeminen nainen! Kysele duunarimieheltä ja selvitetään ollaanko match!' Vastasin alla olevin kysymyksin. Ei tänne kannata saada lapsia ties mihin olosuhteisiin joissa eivät sitten ole osa 'ihmiskunnan sukupuuta' vaan joista tulee jotain ypöyksinäisiä ilman sisaruksia, serkkuja ja muuta sukua. Nykymaailma on ihan sekaisin ja on vaikea löytää sopivaa avioliittopartneria.
1) onko sinulla sydämen sivistystä
2) kuulutko miehiin jotka sanoisivat naiselle että ikinä en löisi naista
3) uskotko Jumalaan
4) onko sinulla tiedossa kaikki isovanhempasi tiedot - ketkä heistä olet itse tavannut eli tuntenut
5) miksi olet sosiaallidemokraatti? Oletko tutkinut sukujuuresi ja olet varma että vaikka olet duunari niin sinulla on 'hienot sukujuuret' joita kaikilla ei ole (= sukujatkumo jossa lasten isät ainakin tiedossa jos ei avioliittolapsia)
6) oletko kätevä käsistäsi / mitä harrastat
7) onko suvussasi jotain rakentaja-sukujuurta yms
8) miltä alueilta sukusi tulee - onko ulkomaalta tullutta porukkaa - mikä vuosisata ja mistä
9) onko tiedossasi että sukusi on terveitä ihmisiä
10) minkälaisia naisia suvussasi on ollut - ovatko raskautuneet helposti, helppoja synnytyksiä, ei lapsivuodekuolemia, ei keisarileikkauksia, ei lapsikuolleisuutta
11) jos menisit naimisiin niin valitsisitko kirkkohäät ja merkitsevätkö ne sinulle että liitto tehdään Jumalan edessä
12) oletko eläinrakas
13) tykkäätkö lapsista
14) millainen isä haluaisit olla pojallesi entä tyttärellesi
15) minkälaisen kodin haluaisit vaimosi kanssa
16) onko suvussasi vain sini- ja harmaasilmäisiä vai myös vihreä- ja ruskeasilmäisiä
17) ollaanko teillä oltu ev.lut vai ortodokseja
18) kuinka monta lasta haluaisit
19) mitä tapahtuisi jos vaimosi pettäisi sinut
20) tykkäätkö kirjoittaa kirjeitä
21) soitatko jotain instrumenttia / entä laulutaito
22) tykkäätkö laittaa ruokaa
23) minkälainen ruokavalio - sekalainen normaali vai mikä
24) onko sinulla tatskoja ja lävistyksiä - jos on niin miksi
25) mitä koruja käytät - onko risti
26) miten pukeudut - onnistutko olemaan myös pukumiehenä
27) mitä tykkäät siitä että miehellä on pitkä tukka
28) osaatko ajaa venettä ja tunnet merimerkit ja -säännöt
29) ajokortti on tietysti aika lailla itsestäänselvyys
30) tykkäätkö kalastaa ja samota metsässä
31) osaatko tyhjentää puuseen
32) MINKÄLAISET KOMMUNIKAATIOTAIDOT SINULLA - tässä mättää kovasti nyky-yhteiskunnassa miesten ja naisten välillä. Tasokkaan miehen tulee myös olla miehekkäällä tavalla herkkä... jokainen ilmaisen kansakoulun, peruskoulun, käynyt osaa kirjoittaa tässä maassa ja jos ei osaa niin voi kysyä että missä tökkii... Jos osaa kirjoittaa ja lukea niin miksikäs ei joskus käyttäisi noita taitojaan johonkin???
33) miten syöt haarukalla ja veitsellä / miten pidät kynää kädessä
34) MITÄ ITSE HALUAISIT LISÄTÄ TÄHÄN LISTAAN... kyllä multa lisää kysymyksiä löytyisi...