Naiset antakaa edes mahdollisuus tavismiehille!!
Ei kaikki miehet voi olla niitä lentäjälääkäreitä jotka näyttää miesmallilta, miksi myös alhaisen tason naiset etsii tuollaisia miehiä eikä ne kelpuuta tavismiestä??
Kommentit (99)
Miksi sinä haluat alhaisen tason naisen?
Se että naiset yliarvioi oman tasonsa on sinällään harmittavaa, siinä kärsii miehet sekä niin naiset itsekkin. Minä syytän hömppädraamaa ja prinsessaleikkejä siitä että naiset luulevat itsensä kauniimmiksi mitä ne oikeasti on.
Jos mies on ihan keskivero niin miksi se ei voi saada keskivero naista? Miksi keskivertomiehestä kiinnostuu vain ne alatason naiset? Naisilla on valta parisuhdemarkkinoilla ja miehet joutuu tyytymään, siksi monet miehet ottaa sen alatason naisen ja sitten ollaan huonossa suhteessa.
Tasa-arvo on kaukana tässä asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Se että naiset yliarvioi oman tasonsa on sinällään harmittavaa, siinä kärsii miehet sekä niin naiset itsekkin. Minä syytän hömppädraamaa ja prinsessaleikkejä siitä että naiset luulevat itsensä kauniimmiksi mitä ne oikeasti on.
Jos mies on ihan keskivero niin miksi se ei voi saada keskivero naista? Miksi keskivertomiehestä kiinnostuu vain ne alatason naiset? Naisilla on valta parisuhdemarkkinoilla ja miehet joutuu tyytymään, siksi monet miehet ottaa sen alatason naisen ja sitten ollaan huonossa suhteessa.
Jos se komeampi pitkä mies haluaa tavisnaisen niin anna sille miehelle tämä palaute. Pakkoko se on naisille kiukutella.
Tuskin sinäkään valitset 100kg +40v ruman naisen jos sulla on 30v 60kg kaunotar toisena vaihtoehtona.
Olet kaksinaismoralisti. Inhoat naisten pinnallisuutta, sillä olet itse todella pinnallinen. Samaa piirrettä inhoaa toisessa mistä ei itsessään pidä.
Vierailija kirjoitti:
Miksei ihan tavallinen suomalainen mies kelpaa?? Minä olen keskiverto mies. Ikää 55 v. Pituus 170 cm paino 125 kg. Pitäähän sitä miehellä lihaksia olla. Mitään missiä en vaadi vaab alemman tason nainen kelpaa. Naisella saisi olla ikää max 25 vuotta. Vielä en tiedä tahdonko lapsia mutta ehkä sitten joskus. Mutta vaikka ei tarvitse olla missi niin ylipainoa naisella ei saa olla vaan max paino 50 kg. Ja hyvät tissit ja peffa on oltava. Ja pitkät hiukset. Jalan koko max 38 mielellään 36.ei tatuointeja, lävistyksiä tai shokkivärejä.
T. Ap
Et ole keskiverto. Olet lyhyt, lihava ja vanha ukko, joka haluaa nuoren, hoikan, pitkätukkainen naisen, josta tulisi lasten äiti joskus tulevaisuudessa, kun itse ei enää jaksa niiden lasten kanssa olla. Ja samoihin aikoihin, kun lapset on pieniä, sinä kuolisit ylipainon aiheuttamiin ongelmiin tai olisit vähintään omaishoidettava.
Juu, ei kiitos.
Mua ei kiinnosta naisten antamat mahdollisuudet. Panen ketä huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei ihan tavallinen suomalainen mies kelpaa?? Minä olen keskiverto mies. Ikää 55 v. Pituus 170 cm paino 125 kg. Pitäähän sitä miehellä lihaksia olla. Mitään missiä en vaadi vaab alemman tason nainen kelpaa. Naisella saisi olla ikää max 25 vuotta. Vielä en tiedä tahdonko lapsia mutta ehkä sitten joskus. Mutta vaikka ei tarvitse olla missi niin ylipainoa naisella ei saa olla vaan max paino 50 kg. Ja hyvät tissit ja peffa on oltava. Ja pitkät hiukset. Jalan koko max 38 mielellään 36.ei tatuointeja, lävistyksiä tai shokkivärejä.
T. Ap
Hah! Huono provo. Ei noin tolloa miestä ole.
Valitettavasti on.
Vierailija kirjoitti:
Sinulle taso = ulkonäkö. Naiselle taso = kunnollisuus, asiallisuus, täyspäisyys yms.
Sinulle ruma nainen on sama kuin huono parisuhde, naiselle perässävedettävä luuserimies on huono parisuhde.
Tajuatko eron?
Olin ihan naimisissa asti tavismiehen kanssa, jolle en riittänyt. Mies oli amis, pätkätyöläinen, todella tavallisen näköinen. Harmitteli ettei hänen tasonsa mies saa parempaa kuin minä (tavallisen näköinen, normaalipainoinen, akateeminen nainen). Suhteemme aikana hän kovaan ääneen mm. kadehti Latvalaa, joka seurusteli tuolloin Maisa Torpan kanssa. Hän toivoi että minäkin ottaisin edes silikonit. Itseään hän kuvailee edelleen sanoilla 'kiltti ja kunnollinen', mutta naisia ei arvosta, eikä tule arvostamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kiinnosta naisten antamat mahdollisuudet. Panen ketä huvittaa.
Saattaa olla, että tolla asenteella poliisilla tulee aika äkkiä asiaa, ja muutamat oikeudenkäynnit kerkeet käymään
Nämä ovat ihan pimeitä aloituksia, kun ottaa huomioon, että suurimmalla osasta (tavis)naisista on juurikin tavismies. Tämän voi jokainen todeta, joka poistuu netin äärestä katsomaan oikeaa elämää.
Kyse taitaa oikeasti olla ilmeisesti siitä, että jonkun tärähtäneen mielestä myös erittäin kauniiden (top 5%) naisten pitäisi "antaa myös tavismiehille mahdollisuus".
Kyllä tavismiehet saavat vaikka kuinka mahdollisuuksia, mutta lähtevät heti "paremman" perään jos joku osoittaa vähääkään kiinnostusta.
Ota thaimaalainen tai filipiino,niille kelpaa lähes kuka vaan länsimaalainen...pääset viimein "pukille"..
Miksi näille tavismiehille ei koskaan kelpaa se tavisnainen, vaan pitäisi olla joku missi?
Ja sitten vaahdotaan, että naiset "yliarvioivat tasonsa" , kun tavisnainen kuvittelee kelpaavansa tavismiehille ja missi ei huoli tavismiestä.
Mikä on tavis mies? Se lentäjäläökäri on tavallinen ihminen myös. Käy kakalla ja niistää nenää, haisee kun hikoilee.
Eiköhän jokainen nainen ja mies anna mahdollisuuden sille kenelle haluaa, eikä jollekin kenelle sinä käsket / anot. Ihanko oikeasti luulet, että nyt otan kaikki miehet vastaan, kun sinä niin kehoita?
En ymmärrä tätä tasoista puhumista. Ei kaikki tykkää median tai muodin mukaisista kauniista tai komeista ihmisistä, vaan siitä, mikä siihen omaan silmään on kaunis tai komea. En vaan ymmärrä, että ketään voi sanoa alhaisen tason naiseksi tai mieheksi tai ylhäisessä tason ihmiseksi. On ihmisiä ketkä miellyttävät sinua, mutta ei välttämättä minua.
Vierailija kirjoitti:
Olin ihan naimisissa asti tavismiehen kanssa, jolle en riittänyt. Mies oli amis, pätkätyöläinen, todella tavallisen näköinen. Harmitteli ettei hänen tasonsa mies saa parempaa kuin minä (tavallisen näköinen, normaalipainoinen, akateeminen nainen). Suhteemme aikana hän kovaan ääneen mm. kadehti Latvalaa, joka seurusteli tuolloin Maisa Torpan kanssa. Hän toivoi että minäkin ottaisin edes silikonit. Itseään hän kuvailee edelleen sanoilla 'kiltti ja kunnollinen', mutta naisia ei arvosta, eikä tule arvostamaan.
Näinpä. Jollekin Maisa Torppa on ylhäisessä tason nainen, mutta jotkut pitävät häntä alhaisen tason naisena.
Tämä!