Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset polttavat sillat miehiin ghostaamalla?

Vierailija
26.07.2024 |

Ja sama pätee exiin, joista tulee Vladimir Putinin kaltaisia hirviöitä yhdellä tekstiviestillä.

Miten tuollainen viha oikein patoutuu ihmiseen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvassa ovat puiset sillat nykyään, ja kummituksiin en usko. 

Vierailija
2/8 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä kuin miehetkin. Eivät halua enää pitää yhteyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on joka ikinen mies ghostannut. Saanko minä nyt sitten vihata kaikkia miehiä ja ampua teiltä päät irti?

Vierailija
4/8 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan normaalia toimintaa. Harvoin sitä tulee pidettyä yhteyksiä ihmisiin jotka eivät kiinnosta, tai jotka eivät ole mitenkään oleellisia.

Vähän sama jos itkisin miksi kaupan kassa ei lähetä mulle joulukortteja, vaikka useamman kerran olen sanonut hei ja moi.

Vierailija
5/8 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinut on ghostattu, on aika katsoa peiliin ja miettiä omaa käytöstäsi ghostausta edeltäneenä aikana. Syy on siinä. Ei kukaan ghostaa turhan takia. Yritä välttää samat virheet tulevaisuudessa. 

Vierailija
6/8 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Olipa melkoinen kuvaus. Ehkä nuorena oli vaikea selittää sille jätettävälle että yksi pelimies aiheuttaa tuskaa, jolloin sen toisen miehen jutut esimerkiksi mies sanoo "vaikutat mummolta kun haluat tv:n hiljaisemmalle" ei oikein toimi ja pitäisi olla jotain yhteistä kommunikoitavaa. Ja ahdistus oli kova. Ehkä jos se olisi toiminut sen kanssa paremmin, olisi jääty? Ehkei kaikki jaksa harrastella koko ajan seksoa mm. Naiset odottavat jotain henkistä toimivuutta ja keskustelun toimimista. Ja miten kummankin talous jos nainen on köyhä ja mieskin, entä turvallisuuden tunne. Miten yksityisyys ja oma tila.

Vierailija
7/8 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut on joka ikinen mies ghostannut. Saanko minä nyt sitten vihata kaikkia miehiä ja ampua teiltä päät irti?

Älä minulta ammu. En edes tunne sinua.

Vierailija
8/8 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oli pakko ghostata ja lopulta estää eräs mies, koska mulla muodostui todella vahvoja tunteita, ja hän kohteli minua aika huonosti. Ymmärsi sen jopa itse, ja koitti selitellä sitä traumoillaan, mutta mun psyyke ei vain kestänyt. Oman mielenterveyteni kannalta, mun oli pakko tuo tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme