Minkä puolueen kannattajia toivot lapsistasi?
Kommentit (21)
Kotona on aina vaalittu isänmaallisia arvoa. Perussuomalaisia pitäisi kasvaa.
Saavat ihan itse päättää mitä puolueta kannattavat. Evääksi annettu kinkkuvoileipiä ja mustaherukkamehua.
Vasemmistolainen toivoisin hänen olevan aikuisena. Oikeistolaiset ovat sydämmettömiä.
Vierailija kirjoitti:
Saavat ihan itse päättää mitä puolueta kannattavat. Evääksi annettu kinkkuvoileipiä ja mustaherukkamehua.
Ei siis kasvisruokaa. Ei taida vihreitä tulla.
Miksi pitäisi olla jonkin tietyn puolueen kannattaja? Minulle on ihan sama mikä puolue tekee fiksuja asioita ja parantaa Suomen sekä suomalaisten elämää. Harvassa ne puolueet joiden jokaisen päätöksen ja ajaman asian takana voisin seistä tai olla samaa mieltä.
Mikä muu tahansa, muttei persujen. Onneksi meillä tyhmyys ei ole geeniperimässä, niin lapsellakin on hyvät eväät kasvaa ja kehittyä normaaliksi aikuiseksi.
Teini on niin laiska, että Vasemmistoliittoa kohti on menossa. Turha edes toivoa demaria parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Kotona on aina vaalittu isänmaallisia arvoa. Perussuomalaisia pitäisi kasvaa.
Ei Persuja ole enää silloin, kun lapsesi ovat äänestysiässä. Kauan ennen kuopattu koko lahko.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa hienoa, jos poika yltäisi kokoomuslaiseksi!
Meinaatko, että olisi hienoa, jos poika huolittaisiin kokoomukseen.
Jos olisi niin toivoisin, että olisivat vihreitä. Vanha ei voi enää äänestää näitä narsistisia huumehörhöjä.
Toivottavasti lähtevät hyvin pian äänestysikään tultuaan toisen vanhempansa kotimaahan opiskelemaan ja rakentamaan elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko, että olisi hienoa, jos poika huolittaisiin kokoomukseen.
Hahahaha. Et taida tietää, millä sinne pääsee.
Minun lapseni on vapaa päättämään haluaako hän olla vihreä vai vasemmistoliittolainen. Jos hänestä tulee demari, olen sen valmis kestämään.
Olemme opettaneet myötätuntoa vähäosaisempia kohtaan. Eivät kallistu oikealle.
Vierailija kirjoitti:
Olemme opettaneet myötätuntoa vähäosaisempia kohtaan. Eivät kallistu oikealle.
Tuo on kaksivaiheinen prosessi. Ensiksi pitää olla laiska, että päätyy vähäosaiseksi. Sitten pitää olla itsekäs, että tuntee myötätuntoa itseään kohtaan.
Kuulumme herätysliikkeeseen. Lapset potkitaan suvusta, jos eivät äänestä kristillisiä.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai vapaassa maassa jokainen päättää itse äänestämisistään. Samoin jokainen päättää itse alkoholinkäytöstään. Voi sitä silti toiveita olla, kuten että en toivo lapsistani alkoholisteja.
Juuri syntyneen lapseni suhteen teen kaikkeni, että perussuomalaista junttimuukalaisvastaista, kulttuurivihamielisiä ja suomen ja sivistysvaltion vastaisia arvoja ei lapsiparalle synny.
En pakota puoluepolitiikkaa, mutta jos kasvatus onnistuu ja lapsi ymmärtää tiedettä, maailmaa ja ihan normaalia järkeä, perussuomalaiset arvot karisevat ihan lapsen kasvaessa. Jos sitten valitsee olevansa enemmän kylmä kokkare tai vihervassari, saa itse valintansa tehdä.