Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heikki Ristikankare on kuollut

Vierailija
26.07.2024 |

Rauha hänelle. Ei vaan saanut tietää tyttärensä murhaajaa elinaikanaan. Surullisin kohtalo isällä. 

Kommentit (227)

Vierailija
101/227 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten erottaa elukan luut ihmisen luista jos ne on vain palasia.Entä tuhkasta poltetut luut.Kyllä poliisit ihan oikein teki kun tutkivat katoamispaikan.Talossa oli kuitenkin miehiä paikalla kun tyttö katosi.

Vierailija
102/227 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ei löydy kokonaista ihmistä silti esimerkiksi vaatteet sekä kengät ja korut tai kassi kertoo jotain vaikka ne värjääntyy kosteudesta.Ihminen voi kuolla esimerkiksi saatuaan iskun päähän vasta vähän myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/227 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko Heikki muuten Piian biologinen isä?

No sitähän tuskin kukaan tietää.

Oikeudenkäynnissäkin mieshenkilö todisti, että hänellä oli ollut Ristikankareiden avioliiton aikana sukupuolista kanssakäymistä Gunillan kanssa ja olihan Gunilla pyörinyt jatkuvasti eri ryyppyporukoissa, joissa tunnetusti ei pahemmin panokumppanien kanssa kursailla.

Vierailija
104/227 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä isä ja tytär ovat nyt jälleen yhdessä. 

Vierailija
105/227 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauha Heikille!  36v hän jaksoi odottaa et selviäisi tämä ja minä olen myös toivonut ja odottanut ja toivon vieläkin!  

Vierailija
106/227 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä oliko Heikki  biologinen isä huolta piti kuitenkin lapsistaan! 

Vierailija
107/227 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä oliko Heikki  biologinen isä huolta piti kuitenkin lapsistaan! 

No oli ainakin vanhimman näköinen. Miksi pitää tällaistakin miettiä?

Vierailija
108/227 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pia nousi Jammu sedän menopeliin.

Kas kun ei Hans Assmanin.

Niin nämä kaksihan on ollut suosikkisyyllisiä aika moneen ratkaisemattomaan tapaukseen. Assmanni toki vieläkin useampaan, mutta faktahan on se, että Jammu-Setä pyöri noihin aikoihin Piikkiössä, jossa hänen entinen vaimonsa tuolloin asusteli ja hän todella oli Piian katoamisen aikaan vapaalla jalalla ja monet paikallisethan häntä pitivät syyllisenä heti tuoreeltaan katoamisen jälkeen.

Olisitko itse noussut sen näköisen ukon autoon? Piiaa ei houkuteltu millään koiranpennuilla, niin kuin Jammun lapsiuhreja. Hän oli kiinnostunut nuorista miehistä ja ikäisistään pojista. 

Kun oli nähnyt äitinsä elämäntavat, luultavasti kavahti vanhoja juoppoja. 

Vierailija
109/227 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Murhatutkinta

Keskusrikospoliisi alkoi tutkimaan tapausta murhana 2000-luvun alussa.

Ristikankareiden kotitaloa Piikkiössä on tutkittu useaan otteeseen vuosien saatossa. Keväällä 2018 poliisi tutki kiinteistöä ruumiskoirien kanssa.

Piia Ristikankare oli kadotessaan vain 15-vuotias. RONI LEHTI

Syyskuussa 2023 Ristikankareiden kotitaloa tutkittiin jälleen. Tuolloin poliisit repivät irti autotallin betonilattian. Sen alta poliisi löysi vain koiran jäänteet.

Samoihin aikoihin poliisi tutki myös Jehovan todistajien tiloja Paimiossa ja Vantaalla. Ristikankare kuului Jehovan todistajiin.

Heikki Ristikankare sanoi Iltalehdelle syksyllä, ettei usko tyttärensä katoamistapauksen koskaan selviävän. Hän asui perheen kotitalossa kuolemaansa asti.

Ei läpimurtoa

Yle uutisoi kesäkuun lopulla, että kahden kahdeksanvuotiaan tytön murhasta tuomittu Jammu Siltavuori on ollut epäiltynä Piia Ristikankareen katoamisesta. Siltavuoren entinen puoliso asui Piikkiössä.

Poliisi oli aiemmin kertonut Siltavuoren olleen vankilassa Ristikankareen kadotessa. Tapauksen nykyisen tutkinnanjohtajan, rikoskomisario Matti Airaksisen mukaan hän oli ehdonalaisessa.

Ristikankareen katoamistapauksen tutkintatiimi vaihtui alkuvuodesta 2023. Tämän jälkeen tapaukseen liittyen on tehty huomiota herättäviä tutkintatoimia. Airaksinen kuvaili niitä lähinnä poissulkeviksi ja varmistaviksi.

Voin todeta, että olemme saaneet selvyyttä asioihin, mutta mitään läpimurtoa tutkinnassa ei ole tehty, hän sanoi Iltalehdelle kesäkuussa.

Iltalehti ei tavoittanut tutkinnanjohtajaa perjantaina."

Eli kai se jostain kertoo että Piian katoamista on alettu, ja tutkitaan edelleen, murhana. Ei vaan todisteita ole löytynyt tarpeeksi, joten ei voida syyttää. Ja myös se että kotitaloa on perkattu sen verran useasti, että kyllä lähiomaiset on ollu targettina aika vahvasti, todisteet vaan puuttuu. 80- luvulla on ollu vähän eri meininki poliisillakin ja sillon ei oo tällasia tutkintoja tehty, vaan on etsitty kadonnutta, itse lähtenyttä tyttöä joten perhettä ei oo tarpeeksi syynätty...

Vierailija
110/227 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" Murhatutkinta

Keskusrikospoliisi alkoi tutkimaan tapausta murhana 2000-luvun alussa.

Ristikankareiden kotitaloa Piikkiössä on tutkittu useaan otteeseen vuosien saatossa. Keväällä 2018 poliisi tutki kiinteistöä ruumiskoirien kanssa.

Piia Ristikankare oli kadotessaan vain 15-vuotias. RONI LEHTI

Syyskuussa 2023 Ristikankareiden kotitaloa tutkittiin jälleen. Tuolloin poliisit repivät irti autotallin betonilattian. Sen alta poliisi löysi vain koiran jäänteet.

Samoihin aikoihin poliisi tutki myös Jehovan todistajien tiloja Paimiossa ja Vantaalla. Ristikankare kuului Jehovan todistajiin.

Heikki Ristikankare sanoi Iltalehdelle syksyllä, ettei usko tyttärensä katoamistapauksen koskaan selviävän. Hän asui perheen kotitalossa kuolemaansa asti.

Ei läpimurtoa

Yle uutisoi kesäkuun lopulla, että kahden kahdeksanvuotiaan tytön murhast

Kaikki tutkitaan TODISTEIDEN POISSULKEMISEKSI.

Eli käytännössä osoittamaan syyttömyyttä. 

Vierailija
111/227 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon että veli sen teki,ei salaillaakseen jotain insestirinkiä perheessä vaan heillä oli normaalia sisarusten  kinaa,tönäisi ja Pia kaatui lyöden päänsä. Isä tuli saunasta ja kuultuaan tapahtuneestä päätti suojella poikaansa. Keksittiin tarina, että Pia juoksi ulos.

Vierailija
112/227 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä kuitenkin lokakuun pimeä ilta! Ei sitä edes ollut autoissa vissiin mitään sisä valoa  silloin  et olis naamaa kunnolla nähnyt! Eikä se naama mitään ihmisestä kerro!  Ehkä nousi Jammun tai jonkun muun  autoon hyvä uskoisena et pääsee Paimioon kaverin luo! 

Vierailija
113/227 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä uskon että veli sen teki,ei salaillaakseen jotain insestirinkiä perheessä vaan heillä oli normaalia sisarusten  kinaa,tönäisi ja Pia kaatui lyöden päänsä. Isä tuli saunasta ja kuultuaan tapahtuneestä päätti suojella poikaansa. Keksittiin tarina, että Pia juoksi ulos.

Alaikäinen ei saisi mitään rangaistusta, hänethän olisi suorastaan kannattanut nimetä syntipukiksi. Kyllä minä uskon että Piia lähti ulos ja katosi.

Vierailija
114/227 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en usko et veli tai isä teki!  Kumpikin olisi kantanut vastuun! 

Vierailija
115/227 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan Teijo-veli haastatteluun ilman isän läsnäoloa, niin alkaisikohan selviämään asiat.

Vierailija
116/227 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian näytti kyllä ihan isältään. Selvästi Heikin isäksi tunnisti. En usko, että isä oli mitään Pialle tehnyt vaan oli käynyt kuten oli käynyt eli teini vihapäissään lähtenyt kävelemään ja sitten jotain tapahtui. Väärä kyyti tai äidin joku ryyppytuttu kävi käsiksi Gunillan tyttöön.

Vierailija
117/227 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en teininä joutunut kenenkään uhriksi  kun mietin miten paljon perheeni olisi kärsinyt turhista syytöksistä Veljieni kanssa tappelin  aina!  Ja isäni oli juoppo   Ja meillä kävi vaikka mitä ukkoa mut ei ne minua raiskannut saati  tappanut! 

Vierailija
118/227 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen päätynyt aivan samaan lopputulemaan.

Vierailija
119/227 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alaikäinen ei saisi mitään rangaistusta, hänethän olisi suorastaan kannattanut nimetä syntipukiksi. Kyllä minä uskon että Piia lähti ulos ja katosi.

Tuollaisessa tilanteessa ei varmaan olisi tuo tullut ekana mieleen, vaan se pelko että nyt pojan elämä menee pilalle ja siksi ruumis pitää hävittää!

Vierailija
120/227 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset pilasivat  2 veljen  ja isän  elämän  henkisesti!  En usko et Heikki niin aktiivisesti  olis halunnut selvyyden jos hän tai poika olis ollut syyllinen!  

Vankila tuomiokin olis ollut pienempi  kuin tämä  ihmisten syyttely  36vuotta ja jatkuu edelleen!  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän