Heikki Ristikankare on kuollut
Rauha hänelle. Ei vaan saanut tietää tyttärensä murhaajaa elinaikanaan. Surullisin kohtalo isällä.
Kommentit (227)
Miksi tästä ei ole uutisissa mitään? Keksitkö koko jutun päästäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Faktat: Veli riiteli Piian kanssa, Piiasta ei ole varmaa havaintoa kodin ulkopuolelta, repikää siitä jos tajuutte.
Minä en tähän riitaan usko. Se on valhe.
Miksi veli olisi siitä valehdellut?
Autotallin lattianko ne viimeksi purki, asuuko siinä talossa joku
Vierailija kirjoitti:
Maikkarin ja iltalehden sivuilla oli ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Syksyllä 2023 taloa tutkittiin uudemman kerran ja poliisit murskasivat siihen kuuluvan autotallin betonisen lattian. Mitään ei kuitenkaan löydetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Faktat: Veli riiteli Piian kanssa, Piiasta ei ole varmaa havaintoa kodin ulkopuolelta, repikää siitä jos tajuutte.
Veli ei siitä riidasta tunnu mitään tietävän, kun häntä on siitä haastateltu. Aivan ympäripyöreää selitystä.
Tuon mukaan epäiltiin, että on piilottanut ruumiin rakenteisiin. Käytännössä epäiltiin taposta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veli ei siitä riidasta tunnu mitään tietävän, kun häntä on siitä haastateltu. Aivan ympäripyöreää selitystä.
Eikö hän ihan selvästi ole kertonut että jostain televisokanavasta ovat riidelleet, sattuiko vahinko?
Vierailija kirjoitti:
Vanhat herrat ottivat saunaan Piian ja käyttivät hyväkseen. Tämän jälkeen hoitivat pois tyttären. (vain minun arvailua)
Isä suuttui Piialle jostain, joi, löi ja kätki jonnekin. (vain minun arvalua)
Piia lähti ovesta ulos ja liftasi jonkun kyytiin. Päätyi rais katuksi ja heivattiin pois jonnekin. (vain minun arvailua)
Piia lähti ovesta ulos ja joku kaappasi Piian ihmiskaup paan ja tai hänelle uusi identiteetti. Ruumista ei ole löytynyt joten elää vielä toisella identiteetillä. (vain minun arvailua)
Piia halusi itse pois uskonnollisesta yhteisöstä ja karkasi jonkun avustuksella. Elää yhä tai sitten ei elä. (vain minun arvailua)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En löydä mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syksyllä 2023 taloa tutkittiin uudemman kerran ja poliisit murskasivat siihen kuuluvan autotallin betonisen lattian. Mitään ei kuitenkaan löydetty.
Löydettiinhän
Ylen tänä keväänä, 25.5.2024, julkaisemassa jutussa entinen kalastaja Aarno Vellamo 91 v. kertoi molskahduksesta tuntemattomasta veneestä 8.10.1988. Entinen kalastaja esiintyi omalla nimellään ja kuvallaan ja kertoi näkemästään videolla. Miksi kaikkien vuosien jälkeen vasta nyt? Heikki Ristikankare kuoli alle kuukauden kuluttua haastattelusta 14.6.2024. Oliko Heikki haastattelun aikana jo kuolemaisillaan?
Heikki Ristikankareen kertomuksen perusteella poliisilla oli mukanaan ruumiskoira, joka merkkasi autotallista jonkin kohdan. Hänen mukaansa poliisit eivät olisi löytäneet lattian alta mitään. Eivät mitään löytäneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö hän ihan selvästi ole kertonut että jostain televisokanavasta ovat riidelleet, sattuiko vahinko?
Se on niin huonosti selitetty, ettei mene läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En löydä mistään.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kadonneen-piia-ristikankareen-isa-o…
Olivat Jehovan todistajia. Josko kyseisen uskonsuuntauksen johdolla oli jotakin tekemistä asian kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Piia halusi itse pois uskonnollisesta yhteisöstä ja karkasi jonkun avustuksella. Elää yhä tai sitten ei elä. (vain minun arvailua)
Tähän minäkin uskon.
Heikki Ristikankare selitti jotakin, että poliisi olisi löytänyt avatun autotallin lattian alta koiran luita ja ettei Heikki itse tiedä miten ne ovat sinne joutuneet. Mikähän tämäkin juttu lopulta oli. Poliisi ei ole ainakaan kertonut mitään tällaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on niin huonosti selitetty, ettei mene läpi.
Sinulle ei taida totuus yleensäkään mistään asiasta "mennä läpi"?
Kun teidän naama ja nimi on lehtien etusivulla niin kyllä siitä aiheutuu ylimääräistä stressiä. Tuon ikäinen ei kaipaa sellasta. Ei kaipaa ihmisiä ikkunoiden taakse.