Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi miesystävä ei ole vielä kertaakaan tehnyt elettekään nuolemisen suhteen

Vierailija
26.07.2024 |

Haluaisin kyllä, mutta miten ehdottaa miestä nolaamatta, jos se on hänelle ehdottoman vastenmielistä? Olen puhdas ja sheivattu, joten siitä ei ole kiinni.

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on jokaisella oikeus kieltäytyä tekemästä sitä, mikä ei miellytä, olipa mies tai nainen.

Siihen, että mies nuolee voi näköjään jäädä koukkuun, mutta eihän se mikään pakollinen osa seksiä ole.

Tietenkin jokaisella on oikeus kieltäytyä. Mutta jokaisella on myös oikeus kieltäytyä suhteesta jossa ei saa toivomaansa seksiä. Minä saan seksissä orgasmin parhaiten ja todennäköisemmin nuolemalla, joten minä en edes harkitsisi suhdetta sellaisen kanssa, joka ei halua antaa suuseksiä. Vastavuoroisesti annan myös itse mielelläni suuseksiä toiselle. En halua yksipuolista seksiä, en myöskään halua luopua itselleni tärkeimmästä seksin harrastamisen muodosta. Mutta vastentahtoisesti en myöskään halua kenenkään nuolevan - pitää sanoa, jos on itselle ehdoton ei, niin sitten voidaan ilman katkeruutta jatkaa omiin suuntiimme.

Vierailija
42/80 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on jokaisella oikeus kieltäytyä tekemästä sitä, mikä ei miellytä, olipa mies tai nainen.

Siihen, että mies nuolee voi näköjään jäädä koukkuun, mutta eihän se mikään pakollinen osa seksiä ole.

Tietenkin jokaisella on oikeus kieltäytyä. Mutta jokaisella on myös oikeus kieltäytyä suhteesta jossa ei saa toivomaansa seksiä. Minä saan seksissä orgasmin parhaiten ja todennäköisemmin nuolemalla, joten minä en edes harkitsisi suhdetta sellaisen kanssa, joka ei halua antaa suuseksiä. Vastavuoroisesti annan myös itse mielelläni suuseksiä toiselle. En halua yksipuolista seksiä, en myöskään halua luopua itselleni tärkeimmästä seksin harrastamisen muodosta. Mutta vastentahtoisesti en myöskään halua kenenkään nuolevan - pitää sanoa, jos on itselle ehdoton ei, niin sitten voidaan ilman katkeruutta jatkaa omiin suuntiimme.

Totta kai sinulla on oikeus etsiä mies, joka tekee mitä haluat. Mutta se, että haluat miehen, "joka tekee mitä haluat" kuulostaa aika hassulta. Ja jos tuo on se tärkein asia miehessä, niin pakkomielteeltä vaikuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoilla linjoilla kanssasi. Suuseksi on tärkeintä seksissä ja minulle miehen antama suuseksi kertoo siitä, että mies todella välittää nautinnostani ja minusta. 

Vierailija
44/80 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin jokaisella on oikeus kieltäytyä. Mutta jokaisella on myös oikeus kieltäytyä suhteesta jossa ei saa toivomaansa seksiä. Minä saan seksissä orgasmin parhaiten ja todennäköisemmin nuolemalla, joten minä en edes harkitsisi suhdetta sellaisen kanssa, joka ei halua antaa suuseksiä. Vastavuoroisesti annan myös itse mielelläni suuseksiä toiselle. En halua yksipuolista seksiä, en myöskään halua luopua itselleni tärkeimmästä seksin harrastamisen muodosta. Mutta vastentahtoisesti en myöskään halua kenenkään nuolevan - pitää sanoa, jos on itselle ehdoton ei, niin sitten voidaan ilman katkeruutta jatkaa omiin s

Mitä pakkomielteistä on haluta molemminpuolisesti tyydyttävää seksiä? Tuskin olisit kommentoinut näin jos mies olisi kirjoittanut seksitoiveistaan. Naisen halua tyydyttävään seksiin ja orgasmiin mitätöidään edelleen heterosuhteissa vuonna 2024.

Sitten kun sivuutetaan naisen toiveet ja tarpeet valitetaan pihtaamisesta ja toisen miehen matkaan lähtemisestä. Surullista.

Miksi ette halua olla parhaita rakastajia naisillenne? En voi käsittää. 

Eri

Vierailija
45/80 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin jokaisella on oikeus kieltäytyä. Mutta jokaisella on myös oikeus kieltäytyä suhteesta jossa ei saa toivomaansa seksiä. Minä saan seksissä orgasmin parhaiten ja todennäköisemmin nuolemalla, joten minä en edes harkitsisi suhdetta sellaisen kanssa, joka ei halua antaa suuseksiä. Vastavuoroisesti annan myös itse mielelläni suuseksiä toiselle. En halua yksipuolista seksiä, en myöskään halua luopua itselleni tärkeimmästä seksin harrastamisen muodosta. Mutta vastentahtoisesti en myöskään halua kenenkään nuolevan - pitää sanoa, jos on itselle ehdoton ei,

Olen kyllä nainen, tämä pakkomielteestä puhuja.

Minusta vaan on hassua saada fiksaatio yhteen ainoaan asiaan, ja vaihtaa miestä sen takia.

Mutta minusta seksissä onkin niin monta muuta vaihtoehtoa, ja arvostan miehessä enemmän muita piirteitä, mutta etsi sinä se Lassie, jos se on ainoa onnelliseksi tekevä asia.

Vierailija
46/80 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään nuolla, varsinkin naista josta huomaa miten hän nauttii siitä. Se tunne kun nainen antaa nuolla loppuun asti ja saa orgasmin samalla on upea. Siitä on ihana jatkaa pienen tauon jälkeen toisella tavalla.

Vierailija
47/80 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoleminen ei kuulu seksiin,in out ja vauva tulee 9kk päästä

Vierailija
48/80 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieletkö itsekkään?

Vierailija
49/80 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin jokaisella on oikeus kieltäytyä. Mutta jokaisella on myös oikeus kieltäytyä suhteesta jossa ei saa toivomaansa seksiä. Minä saan seksissä orgasmin parhaiten ja todennäköisemmin nuolemalla, joten minä en edes harkitsisi suhdetta sellaisen kanssa, joka ei halua antaa suuseksiä. Vastavuoroisesti annan myös itse mielelläni suuseksiä toiselle. En halua yksipuolista seksiä, en myöskään halua luopua itselleni tärkeimmästä seksin harrastamisen muodosta. Mutta vastentahtoisesti en myöskään halua kenenkään nuolevan - pitää sanoa, jos on itselle ehdoton ei, niin sitten voidaan ilman katkeruutta jatkaa omiin s

Ei, vaan haluan miehen, joka haluaa tehdä samanlaisia asioita seksissä kuin minäkin. Laitoit nyt sanoja suuhuni ilmeisesti tarkoitushakuisesti.

Vierailija
50/80 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta vaan on hassua saada fiksaatio yhteen ainoaan asiaan, ja vaihtaa miestä sen takia.

Mutta minusta seksissä onkin niin monta muuta vaihtoehtoa, ja arvostan miehessä enemmän muita piirteitä, mutta etsi sinä se Lassie, jos se on ainoa onnelliseksi tekevä asia.

Seksuaalinen yhteensopivuus on aika olennainen asia suhteessa. Ja jos nainen saa orgasmin nimenomaan nuolemalla, niin miksi pitäisi tyytyä niihin "muihin tapoihin" harrastaa seksiä? Ainakin minulle seksi ilman suuseksiä olisi lähinnä epätyydyttävää, yksipuolista, tylsää, ja kokisin aina, että jotain puuttuu. Joskin on monia muitakin asioita, joita haluan seksissä, ja todellakin etsin kumppanin, jonka kanssa MYÖS seksi toimii. Minäkni arvostan miehessä muitakin asioita, mutta kyllä seksuaalinenkin yhteensopivuus on äärimmäisen tärkeää.

Vierailija
51/80 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omituista, että kutsut fiksaatioksi naisen halua saada seksissä nautintoa ja orgasmi. Vähättelet naisen seksuaalisia toiveita. Miksiköhän?

Vierailija
52/80 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omituista, että kutsut fiksaatioksi naisen halua saada seksissä nautintoa ja orgasmi. Vähättelet naisen seksuaalisia toiveita. Miksiköhän?

Jos seksissä vain yksi ainoa tapa tuo tarvittavan nautinnon, niin se on minusta fiksaatio. Siinä ei ole luettu kama sutraa.

Vierailija
53/80 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omituista minustakin. Vaimoni on vaatinut nuolemista siitä lähtien kun sitä hänelle hänen pienestä vastustelusta huolimatta ekaa kertaa tein. Minusta hänen vaatimuksensa ollut ihan kohtuullista kun kerran saanut siitä niin suurta nautintoa ja samalla saanut pillun tarpeeksi kiimaan jotta yhdyntä ollut nautinnollista. Hänen vaatimuksensa ollut mieluista toteuttaa, koska totta kai olen tehnyt asioita jotka tuottaneet hänelle suunnatonta nautintoa. Oma nautintoni ja kiimani olleet aina sidoksissa hänen kiimaansa ja nauttimiseen. Ilman niitä häviää omatkin halut, eli jos hän ei syty siirtyy seksi toiseen kertaan. Ihan samoin hän on toteuttanut niitä asioita mistä itse olen nauttinut. 

Vierailija
54/80 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos seksissä vain yksi ainoa tapa tuo tarvittavan nautinnon, niin se on minusta fiksaatio. Siinä ei ole luettu kama sutraa.

Aika monelle naiselle klitoriksen stimulointi on paras tapa saada orgasmi, ja monelle nimenomaan kosketus kielellä toimii paremmin kuin kosketus suulla tai lelulla. Kuitenkin huomattavasti useampi mies haluaa seksissä yhdyntää, onko sekin siis fiksaatio?

Ja toisaalta miksi ei seksissä saisi olla omia lempijuttuja? Miksi pitäisi väkisin etsiä Kama Sutrasta jotain yhdyntäasentoja, jos nauttii ja tykkää nuolemisesta?

Ihmetelen tuollaista asennetta, että juuri seksissä pitäisi tyytyä, luopua, tehdä kompromisseja. Ja tietysti tätä ehdotetaan nimenomaan naiselle, kuinkas muuten.

Vierailija
55/80 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monelle naiselle klitoriksen stimulointi on paras tapa saada orgasmi, ja monelle nimenomaan kosketus kielellä toimii

Sori, kirjoitin vahingossa väärin. Piti kirjoittaa että "kosketus kielellä toimii paremmin kuin kosketus KÄDELLÄ tai lelulla"

Vierailija
56/80 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monelle naiselle klitoriksen stimulointi on paras tapa saada orgasmi, ja monelle nimenomaan kosketus kielellä toimii

No miehet vasta tyytyvätkin, luopuvat ja suostuvat kompromisseihin.

Vierailija
57/80 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin jokaisella on oikeus kieltäytyä. Mutta jokaisella on myös oikeus kieltäytyä suhteesta jossa ei saa toivomaansa seksiä. Minä saan seksissä orgasmin parhaiten ja todennäköisemmin nuolemalla, joten minä en edes harkitsisi suhdetta sellaisen kanssa, joka ei halua antaa suuseksiä. Vastavuoroisesti annan myös itse mielelläni suuseksiä toiselle. En halua yksipuolista seksiä, en myöskään halua luopua itselleni tärkeimmästä seksin harrastamisen muodosta. Mutta vastentahtoisesti en myöskään halua kenenkään n

Erikoinen asenne naisella syyttää molemminpuolista nautintoa pakkomielteeksi. Älä pura toisiin naisiin omia patoutumiasi jos et itse saa molemminpuolisesti hyvää seksiä. Ei ole pakko tyytyä huonoon suhteeseen. Miksi toista naista kiukuttaa jos kanssasisaret saavat ja etsivät nautintoa seksissä, kukin tavallaan? Koska ovat tyytymättömiä. Vähän kuitenkin epäilen tuosta lassiekommentlsta, että olet mies. Puhuisiko nainen noin alatyylisesti. No ehkä, jos on pick me girl? 

Vierailija
58/80 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin jokaisella on oikeus kieltäytyä. Mutta jokaisella on myös oikeus kieltäytyä suhteesta jossa ei saa toivomaansa seksiä. Minä saan seksissä orgasmin parhaiten ja todennäköisemmin nuolemalla, joten minä en edes harkitsisi suhdetta sellaisen kanssa, joka ei halua antaa suuseksiä. Vastavuoroisesti annan myös itse mielelläni suuseksiä toiselle. En halua yksipuolista seksiä, en myöskään halua luopua itselleni tärkeimmästä seksin harrastamisen muodosta. Mutta vastentahtoisesti en myöskään halua kenenkään n

Ja tosiaan miehen kirjoittamaan vastaavanlaiseen et olisi kommentoinut pakkomielteenä. Eli olet joko mies tai pick me girl. Samapa tuo minulle. Herättelen vain havaitsemaan sisäistettyä misogyniaa. Naisillekin kuuluu nautinto seksissä. 

Vierailija
59/80 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanotko saman miehelle joka haluaa naisen, joka antaa hänelle suuseksiä koska saa suuseksillä parhaat orgasmit? En usko että arvostelet vastaavaa miesten parinvalintakriteeriä fiksaatioksi. 

Vierailija
60/80 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolisin heti. Nuoleminen on ihanaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme