Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi miesystävä ei ole vielä kertaakaan tehnyt elettekään nuolemisen suhteen

Vierailija
26.07.2024 |

Haluaisin kyllä, mutta miten ehdottaa miestä nolaamatta, jos se on hänelle ehdottoman vastenmielistä? Olen puhdas ja sheivattu, joten siitä ei ole kiinni.

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä ei tykännyt hommasta, paljastui myöhemmin homoksi.

Vierailija
2/80 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyysitkö ja hän kieltäytyi? Miten homma jatkui sen jälkeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vaan halua nuolla römpsääsi, mikä on ihan ymmärrettävää. Varmaan haistaa kaukaa jo silakan katkun...

Vierailija
4/80 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyysitkö ja hän kieltäytyi? Miten homma jatkui sen jälkeen?

Hän ei oma-alotteisesti tehnyt sitä ikinä. Sitten pyysin, ja hän kyllä suostui. Mutta huomasin selvästi ettei hän pitänyt siitä, tietenkin fiilis plässähti enkä enää toiste pyytänyt. Hänestä se selvästi oli jotenkin ällöttävää. 

Vierailija
5/80 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se vaan halua nuolla römpsääsi, mikä on ihan ymmärrettävää. Varmaan haistaa kaukaa jo silakan katkun...

Silakan katku siellä johtuu miehen spermasta. 

Vierailija
6/80 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parin miehen kanssa käyttänyt kermavaahtoa, sellaista pullosta pursutettavaa. Laittanut sitä rinnoilleni, ja antanut miehen nuolla. Tämän jälkeen kermavaahtoa jalkojen väliin, ja kermavaahdon jälkeen pillukin nuoltu hyvin huolellisesti. Pikkasen ollut sotkuista, mutta saatu nautinto olisi korvannut vaikka sata lakanapyykkiä. Parissa pidemmässä suhteessani kumpikaan mies ei ollut mikään pillun nuolija alussa, mutta loppujen lopuksi suorastaan addiktoituivat siihen, miltä maistuin. Ihan ilman kermavaahtoa tms.😋

Vierailija
7/80 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoan pillun nuolemista. 

T. M39

Vierailija
8/80 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan pillun nuolemista, kunhan ei ole valkovuoto pillu tai hiivatulehdus.

Vierailija
9/80 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. M39

Niin minäkin

Vierailija
10/80 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka eivät nuole oma alotteisesti, eivät yleensä tykkää siitä. Itse en pidä nuolemisesta, joten moni on huokaissut helpotuksesta kun olen kertonut tämän. 

Vierailija
11/80 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään pakko nuolla, jos ei halua. 

Vierailija
12/80 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saanut 30 vuoteen exää nuolla kuin muutaman kerran kun oli reilusti kännissä. Pakit tuli ehkä 1000 kertaa.

Jos löydän vielä uuden kumppanin, niin kynnys tarjoutua nuolemaan on korkeahko. Koska A) ne lukuisat pakit ja B) enhän minä osaa kun en ole koskaan päässyt opettelemaan.

Jos nainen pyytäisi tai edes vihjaisi sinnepäin, niin mielelläni nuolisin ja opettelisin naisen avustuksella hyväksi siinä hommassa.

Vierailija
13/80 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. M39

Et vain ole päässyt nuolemaan kaunista ja ihanaa naista ja hänen pilluaan. Kukaan hetero mies ei voi olla tykkäämättä sellaisen pillun nuolemisesta. On myös naisia ja pilluja joita olisi inhottava nuolla.

Vierailija
14/80 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en saanut 30 vuoteen exää nuolla kuin muutaman kerran kun oli reilusti kännissä. Pakit tuli ehkä 1000 kertaa.

Jos löydän vielä uuden kumppanin, niin kynnys tarjoutua nuolemaan on korkeahko. Koska A) ne lukuisat pakit ja B) enhän minä osaa kun en ole koskaan päässyt opettelemaan.

Jos nainen pyytäisi tai edes vihjaisi sinnepäin, niin mielelläni nuolisin ja opettelisin naisen avustuksella hyväksi siinä hommassa.

Aivan, jospa miehen exä ei tykännyt ja siksi ei ole uskaltanut tms. Taidanpa tänään ehdottaa..

Ap.

Vierailija
15/80 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetkö silti kiltisti? Ehkä ei kannattaisi, niin oppisi mieskin antamaan vastavuoroisesti nautintoa suulla.

Miksi mies ei halua antaa suullaan orkkuja naiselle? Eikö mies halua olla paras mahdollinen rakastaja? Hämmentävää. 

Vierailija
16/80 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen löytänyt jostain syystä melkein ainoastaan sellaisia miehiä jotka ei halua nuolla. Olen kaunis, hoikka ja puhdas, ei merkitystä. Ei voi olla maustakaan kiinni, koska suurin osa ei koskaan kokeillut edes yhtä kertaa. Aviomies aluksi skarppasi, mutta muutaman vuoden jälkeen loppui. Kaikille olisi/on kuitenkin suikkarit kelvanneet.

Kaksi poikkeusta on, mutta niillä oli molemmilla todella pienet vehkeet. Liekö siis joku kompensaatiojuttu. Ainoastaan pienimunaiset suostuu nuolemaan ja sekin oman itsetunnon vuoksi? Ja itseasiassa yksi ulkkari myös halusi nuolla, mutta ei panna, joten olikohan silläkin sitten pieni, en tiedä. Harmi juttu. Omat seksihalut nykyään nollassa, kun en saa yhdynnästä orgasmia eikä mies halua antaa suuseksiä. Ei ole siis oikein mitään seksiä enää.

Vierailija
17/80 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen löytänyt jostain syystä melkein ainoastaan sellaisia miehiä jotka ei halua nuolla. Olen kaunis, hoikka ja puhdas, ei merkitystä. Ei voi olla maustakaan kiinni, koska suurin osa ei koskaan kokeillut edes yhtä kertaa. Aviomies aluksi skarppasi, mutta muutaman vuoden jälkeen loppui. Kaikille olisi/on kuitenkin suikkarit kelvanneet.

Kaksi poikkeusta on, mutta niillä oli molemmilla todella pienet vehkeet. Liekö siis joku kompensaatiojuttu. Ainoastaan pienimunaiset suostuu nuolemaan ja sekin oman itsetunnon vuoksi? Ja itseasiassa yksi ulkkari myös halusi nuolla, mutta ei panna, joten olikohan silläkin sitten pieni, en tiedä. Harmi juttu. Omat seksihalut nykyään nollassa, kun en saa yhdynnästä orgasmia eikä mies halua antaa suuseksiä. Ei ole siis oikein mitään seksiä enää.

Kannattaa lopettaa suihinotto ja katsella ympärilleen, onhan tuolla miehiä vapaana ja osa heistä hyviä sängyssä. Ne miehet nuolevat kyllä mielellään jotka on muutenkin hyviä sängyssä.

Kauheaa olla suhteessa jossa on huonoa seksiä. Miten mies voi tehdä naiselleen noin? Onko tämä yleistäkin että miehille on ihan ok olla sysipska sängyssä ja jättää nainen ilman orgasmia? Luulin, että nämä miehet on vähemmistöä!

Sitten itketään kun nainen pihtaa ja lähtee toisen miehen matkaan. No tietysti pihtaa jos ei saa hyvää seksiä! Ja tietysti lähtee paremman miehen matkaan! Ei pitäisi tulla yllätyksenä! 

Vierailija
18/80 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen parin miehen kanssa käyttänyt kermavaahtoa, sellaista pullosta pursutettavaa. Laittanut sitä rinnoilleni, ja antanut miehen nuolla. Tämän jälkeen kermavaahtoa jalkojen väliin, ja kermavaahdon jälkeen pillukin nuoltu hyvin huolellisesti. Pikkasen ollut sotkuista, mutta saatu nautinto olisi korvannut vaikka sata lakanapyykkiä. Parissa pidemmässä suhteessani kumpikaan mies ei ollut mikään pillun nuolija alussa, mutta loppujen lopuksi suorastaan addiktoituivat siihen, miltä maistuin. Ihan ilman kermavaahtoa tms.😋

Sokeri pillussa saattaa aiheuttaa ongelmia! En ymmärrä miksi puhdasta pillua ei muka voi nuolla hyvin?

Vierailija
19/80 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ensimmäisinä n.15 aviovuonna juuri nuollut. On intoutunut hommaan nyt kypsemmällä iällä. Nyt nuolee mielellään, kysyy milloin sais

Vierailija
20/80 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli uusi hyvin hitaasti etenevä suhde alkamassa. Oltiin jo muutama kerta päästy pidemmällekin, mutta mies ei ollut tehnyt aloitetta nuolemiseen. Kerran sitten kysyin nätisti hymyillen, haluaako hän nuolla. Hän kävi suoraan asiaan, eikä mitään ongelmaa ollut. Onneksi olin vain turhaan huolissani. Voi tosiaan olla, että hän ei ollut tottunut siihen, jos vaikka vaimo ei ollut tykännyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän