Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vessassa kuuluu olla roskis

Vierailija
26.07.2024 |

jos ei ole, vedän tamponini vessanpöntöstä alas. Siinähän sitten soittelette putkimiestä puolen vuoden päästä kun on viemäri tukossa.

Kommentit (135)

Vierailija
101/135 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö teitä kuvata keittiössä jotkut menkkasiteet? 🤮 Kivaa syödä ja käsitellä ruokaa lemuavan siteen käryssä. 

Ei se sieltä roskiksen ulkopuolelle haise ja roskis vaihdetaan muutenkin niin usein ettei ehdi alkaa haista

Ei minulla ole vessassakaan koskaan siteet/tamponit haisseet roskiksen ulkopuolelle. 

Mutta roskiksen avatessa haisee, jos ovat olleet pidempään. Keittiön roskiksessa ei ole tätä ongelmaa kun vaihdetaan ennen kuin alkavat haista

Vierailija
102/135 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä kieltämättä outoa käydä jossain yksin asuvan miehen kotona, kun harvoin sieltä vessasta roskis löytyy. Mutta toki mihinpä mies sellaista tarvitsisi, jos ainoa roska vessassa on wc-paperin hylsy. Itsellä menee vanulaput ja -puikot, höylät, hiukset harjasta ja tietysti ne kuukautistuotteet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/135 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä nappaan vessan roskiksesta pussin viemisiksi, kun vieraat lähtevät. Jos he käyttivät roskista, saavat luvan viedä roskansa mukanaan. Aika moni katsoo ihmeissään, mutta koska roskis oli tyhjä heidän tullessaan ja lähtiessään siellä oli jotain, niin sen verran voivat nähdä vaivaa, että vievät tuotoksensa mennessään.

Sairasta!

Tehokasta. Jos joku  tuo kotiini roskia, niin oletan, että hän itse huolehtii niiden käsittelystä. En ota vastaan kulahtaneita vauvanvaatteita tai rikkinäisiä kenkiä, miksi ihmeessä minun tulisi huolehtia muiden kuukautissuojista?

Vierailija
104/135 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö teitä kuvata keittiössä jotkut menkkasiteet? 🤮 Kivaa syödä ja käsitellä ruokaa lemuavan siteen käryssä. 

Miksi ne siteet pitäisi kuvata?

Ja jos ihan tarkkoja ollaan, niin miksi kukaan vieras toisi menkkasiteitä keittiön roskikseen, kun ne voi viedä matkassaan pois. Jos saa tuotua uuden siteen kyläpaikkaan, niin saa käärittyä käytetyn sen uuden muovisuojaan ja vietyä mennessään.

Ni se nyt vasta mukavaa olisi, varsinkin näillä helteillä ottaa laukkuunsa joku side haisemaan. 

Olet ihan itse sen haisevan siteen tuottanut, miksi oletat, että nimenomaan sinä et ole vastuussa sen oikeaoppisesta hävittämisestä?

Kukaan sinun poikamiesboksissa vierailekaan...

Vierailija
105/135 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä sitten kattelet omaa vuoden takaista tamponiasi pötköttelemässä yksinään roskiksen pohjalla...

Vierailija
106/135 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ap:n kanssa samaa mieltä. Ex-miesystävälläni ei ollut wc:ssä roskista. Joskus hiusten harjaamisen jälkeen lattia oli täynnä hiuksiani. Olisin ne siistinyt roskikseen, mut vähän vaikeata viedä keittiöön asti. Siivosin wc-pyttyyn, jonne eivät kyllä kuulu.

Se on hyvää yleissivistystä, että wc:ssä on pieni roskis. Niinhän hotelleissakin on.

Kerropa meille kaikille, mitä vaikeaa on hiusten viemisessä keittiön roskikseen tai vastaavasti oman pienen muovipussin mukanakantamisessa, hiusten keräämisessä siihen ja sitten tämän pussin viemisessä taloyhtiön roskikseen?

Kuka kantaa mukana omaa pientä muovipussia 😂

Jokainen, jolla on kuukautiset! Et voi tosissasi väittää, että sinulla siteen ja tamponit on sellaisenaan likaantumassa jossain laukun pohjalla?

Vierailija
107/135 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne siteet pitäisi kuvata?

Ja jos ihan tarkkoja ollaan, niin miksi kukaan vieras toisi menkkasiteitä keittiön roskikseen, kun ne voi viedä matkassaan pois. Jos saa tuotua uuden siteen kyläpaikkaan, niin saa käärittyä käytetyn sen uuden muovisuojaan ja vietyä mennessään.

Ni se nyt vasta mukavaa olisi, varsinkin näillä helteillä ottaa laukkuunsa joku side haisemaan. 

Olet ihan itse sen haisevan siteen tuottanut, miksi oletat, että nimenomaan sinä et ole vastuussa sen oikeaoppisesta hävittämisestä?

Voin vetää sen sitten vaikka vessastasi alas, jos sinulla ei ole asianmukaista roskista. 

Vierailija
108/135 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se sieltä roskiksen ulkopuolelle haise ja roskis vaihdetaan muutenkin niin usein ettei ehdi alkaa haista

Ei minulla ole vessassakaan koskaan siteet/tamponit haisseet roskiksen ulkopuolelle. 

Mutta roskiksen avatessa haisee, jos ovat olleet pidempään. Keittiön roskiksessa ei ole tätä ongelmaa kun vaihdetaan ennen kuin alkavat haista

Kyllä keittiössä haisee yhtälailla roskat. 

Vierailija
109/135 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole ikinä tullut mieleen laittaa roskista vessaan kun ei ole tarvinnut.

Tämä. Eipä kannata olla sellainen vuotavalla perseellä varustettu malli, kannattaa olla mies niin ei ole tuollaisia ongelmia.

Mutta naiset nyt on muutenkin se epäkurantimpi versio ihmisestä. Ymmärtäähän sen että jumalalla oli vain rajallinen määrä älyä ja laadukkaita ominaisuuksia ihmiseen laitettavaksi, ja ne kerettiin käyttää miehiin. Naisiin niitä ei enää sitten riittänytkään, niin nehän piti sitten muutenkin parsia kasaan lakanoilta ja miesten kylkiluista.

Vierailija
110/135 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se voi olla niin vaikeaa vaihtaa sitä vessan roskista, jos keittiönkin roskiksen saa vietyä ulos? 

Vierailija
111/135 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä nappaan vessan roskiksesta pussin viemisiksi, kun vieraat lähtevät. Jos he käyttivät roskista, saavat luvan viedä roskansa mukanaan. Aika moni katsoo ihmeissään, mutta koska roskis oli tyhjä heidän tullessaan ja lähtiessään siellä oli jotain, niin sen verran voivat nähdä vaivaa, että vievät tuotoksensa mennessään.

Sairasta!

Tehokasta. Jos joku  tuo kotiini roskia, niin oletan, että hän itse huolehtii niiden käsittelystä. En ota vastaan kulahtaneita vauvanvaatteita tai rikkinäisiä kenkiä, miksi ihmeessä minun tulisi huolehtia muiden kuukautissuojista?

Eihän sulla mitään vieraita edes käy.

Vierailija
112/135 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ap:n kanssa samaa mieltä. Ex-miesystävälläni ei ollut wc:ssä roskista. Joskus hiusten harjaamisen jälkeen lattia oli täynnä hiuksiani. Olisin ne siistinyt roskikseen, mut vähän vaikeata viedä keittiöön asti. Siivosin wc-pyttyyn, jonne eivät kyllä kuulu.

Se on hyvää yleissivistystä, että wc:ssä on pieni roskis. Niinhän hotelleissakin on.

Kerropa meille kaikille, mitä vaikeaa on hiusten viemisessä keittiön roskikseen tai vastaavasti oman pienen muovipussin mukanakantamisessa, hiusten keräämisessä siihen ja sitten tämän pussin viemisessä taloyhtiön roskikseen?

Kuka kantaa mukana omaa pientä muovipussia 😂

Jokainen, jolla on kuukautiset! Et voi tosissasi väittää, että sinulla siteen ja tamponit on sellaisena

En ole kantanut mitään omia pusseja koskaan minnekään. Aina olen kyläpaikassa jättänyt roskiin - lähes kaikilla on ollut vessassa roskis.

Vierailija
113/135 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on aika ajattelematonta jos vessassa ei ole roskista. Jos ei itse tarvi, niin voisi miettiä vähän omaa napaansa pidemmälle. Tietysti jos ei koskaan käy naispuolisia vieraita niin ei kai siinä sitten mitään. 

Vierailija
114/135 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Provo ja lisäksi tietämättömyys. Kuukautisveri ei sisällä hedelmöittynyttä munasolua. "

Se sielu on jo alkujaan siellä munasolussa.

Ei ole. En sitten tiedä minkä uskonnon näkökulmasta näin väität. Sielu ei ole munasolussa eikä siittiöissä. Mutta hedelmöittymishetkellä alkaa uusi ihmiselämä, siksi abortti on murha.

T. Uskova kristitty

Vierailija
115/135 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä luin joskus postauksen siitä, kun joku oli loukkaantunut, kun kyläpaikassa vessan roskis oli tyhjä! Todella noloa laittaa se tamponi sinne tyhjänä ammottavaan roskikseen. Kohtelias emäntä taittaa sinne jotain paperia ja muuta roskaa vähän pehmikkeeksi pohjalle!

Vierailija
116/135 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmettelin tovin kamalaa hajua vessassa, ennenkuin tajusin, että kaveri oli laittanut vauvan kakkavaipan vessan roskikseen !??!

Vierailija
117/135 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oudolta että 2024 puhutaan roskapöntön käytöstä  :))

Vierailija
118/135 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä luin joskus postauksen siitä, kun joku oli loukkaantunut, kun kyläpaikassa vessan roskis oli tyhjä! Todella noloa laittaa se tamponi sinne tyhjänä ammottavaan roskikseen. Kohtelias emäntä taittaa sinne jotain paperia ja muuta roskaa vähän pehmikkeeksi pohjalle!

Ei ne tamponit tai siteet kuulu laittaa roskikseen ilman että niitä kääritään vessapaperiin! Maalaisjärki ja käytöstavat.

Vierailija
119/135 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä töissä oli yksi valopää, joka vaatimalla vaati että keittiön vessaa siivotessa roskiksen sisältö pitää käydä käsin läpi ja poimia sieltä kaikki kuukautissuojat pois etteivät ne joutuisi energiajätteeseen. Perusteluna se, ettei syntymättömien lasten sielut palaisi ja joutuisi sitä kautta kadotukseen.

Mitä ihmettä ja mitä siteille sitten piti tehdä?

Mitäköhän nainen teki kondomien suhteen, jos seksiä harrasti ehkäisyn kanssa edes.

Vierailija
120/135 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näin sinkku miehenä näe mitään tarvetta roskikselle vessassa. Jos asuisin naisen kanssa niin sitten tietty.