Vessassa kuuluu olla roskis
jos ei ole, vedän tamponini vessanpöntöstä alas. Siinähän sitten soittelette putkimiestä puolen vuoden päästä kun on viemäri tukossa.
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä käyt vaihtamassa tamponeita muiden vessoissa?
Olet mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö et jaksa sitä tamponiasi paperiin käärittynä kantaa esim. keittiön roskikseen, mistä se viedään saman päivän aikana ulos?
Työkaverimies raivosi että alkoi vessapaperia mennä aivan hemmetisti kun poika alkoi seurustella. Syynä tietysti se että piti piilottaa tamponit ja siteet vessapaperin sisään ja piilottaa laukkuun kun roskikseen keittiöön vieminen olisi ymmärrättävästi ollut noloa. Kysyin että onko vessassa roskista? Hän oli aivan hoomoilasena ja kysyi että miksi pitäisi olla? kerroin sitten syyn.
Jos kehtaa seurustella, niin kehtaa viedä hygieniatuotteensakin keittiön roskikseen. Eihän sitä kukaan edes huomaa, kun nyrkissään käy sen roskikseen heittämässä.
Täytyy se silti kääriä paperiin vai ajattelitko että verinen tamponi kuljetetaan paljain käsin. Entä tykkäisitkö törmätä veriseen tamponiin roskiksessa. Kyllä se laitetaan sinne siististi paperiin käärittynä.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole ikinä tullut mieleen laittaa roskista vessaan kun ei ole tarvinnut.
Mulla on ollut aina vessassa roskis! Hiuksia ja ukon partakarvoja ja kaikkee sälää varten.
Ei tartte roskia kannella ympäriinsä.
Onko pakko mennä kyläilemään kenenkään kotiin vaihtamaan tamppooneja ? Vaihda kotona älä kylässä, tuskin kenenkään luona tunti tolkulla olet
Kyllä minulla on aina mukana esim. pakastepussi johon voin käytetyn kuukautissuojan pistää. En todellakaan jätä sitä kenenkään yksityisasunnon roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulla on aina mukana esim. pakastepussi johon voin käytetyn kuukautissuojan pistää. En todellakaan jätä sitä kenenkään yksityisasunnon roskiin.
Joo. Yksityisasunnon roskiksiin vain puhtaaksi pestyjä roskia, muistakaa tämä!
Vierailija kirjoitti:
Et sitten osaa roskikselle asti kävellä.
Ei sitä veristä tamponia ole kauhean kiva esim. kylässä käydessä kantaa vaikka keittiön roskikseen haisemaan, tai siteitä kannella kaikkien nähden. Minäkin olen tehnyt niin, että jos ei roskista ole, olen vetänyt tamponin pöntöstä. Kun olin lapsi, tamponit ohjeistettiin vetämään pöntöstä, mutta onneksi sitten myöhemmin muuttivat ohjeistuksen ettei pöntöstä mitään muuta alas kuin vessapaperia ja ulostetta.
Läheisen kaverin luona ehkä kantaa sitten sen käytetyn tamponinkin kuljettaa eri huoneeseen, tosin eipä minulla ole sellaisia kavereita, joilla EI olisi roskista vessassa, ja jos olen miehen luona ollut (kutsuttuna muutenkin kuin vain päiväseltään), niin olen etukäteen sanonut että onko kylppärissä roskis ja voiko sinne vaikka roskapussin järjestää. Aina on onnistunut. Eri asia sitten jos tuntemattoman luo menee ja vaihtotarve tuleekin.
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko mennä kyläilemään kenenkään kotiin vaihtamaan tamppooneja ? Vaihda kotona älä kylässä, tuskin kenenkään luona tunti tolkulla olet
Sulla ei vissiin ole kauhean läheisiä ystäviä?
Vierailija kirjoitti:
Nolompaa minusta on kyläillessä jättää veriset kuukautissuojat haisemaan kylppäriin ja isäntäväen siivottavaksi.
Mieluummin vien keittiön roskikseen, vaikka kylppärissä olisikin roskis.
Käytetyt siteet rullataan, rullan saa kiinni. Sitten runsaasti vessapaperia ympäri. Tamponin ympäri myös runsaasti vessapaperia !!!
Vierailija kirjoitti:
Jos olen vaikka 2 tuntia kylässä ja matkoihin menee vaikka tunti, niin kyllä vaihdan siellä, se on vähän pakko ainakin ensimmäisinä vuotopäivinä. On sattunut menkat myös yökyläreissuille, vaikka eihän se mukavaa ole...
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh...
Sieltää
Roskista ne saa kätevästi myyntiin.
Netissä 10e kpl
Talon isäntä voi sitten käydä nuuhkimassa vieraita rättejä vessan roskista.
Tietenkin meillä on vessassa roskis ja se kyllä tyhjennetään ihan säännöllisesti. Laitetaan sinne muutakin kuin kuukautissuojia esim. vanulappuja, hammaslankaa tms.
Kyllä sen haistaa vessan roskiksestakin.
Minulle on aina ollut täysin itsestäänselvyys, että vessassa on roskis. Jokaisella lähisukulaisella löytyy, ja näin on ollut lapsuudesta asti. Se ei haise, kun siteen taikka tamponin oikeaoppisesti käärii siihen siteen muovikääröön taikka vessapaperiin. Tiivis kansi myös auttaa. Ja minne vaikkapa hammaslangan ja topsipuikotkin pistäisi, jos vessassa ei olisi roskista? Koskaan ei ole ollut minkäänlaisia hajuhaittoja, kaikki vieraatkin ovat osanneet laittaa roskansa oikein. Järkytyin, kun aikoinaan älysin, ettei hyvän ystäväni vessassa ole roskista. Kävimme asiasta pitkän keskustelun, enkä millään voinut käsittää hänen näkökulmaansa. Ihan järkyttävän epähygienistä kuskata jotain saastaista sidettä halki talon keittiön roskikseen, vaikka olisi kuinka vessapaperiin piilotettu. Ja sitten takaisin vessaan pesemään kädet, ellei joku ole jo kerennyt sitä varata. Eikö toista vessaa löydy? Pese sitten veriset kädet keittiön lavuaarissa. Hyi taivas sanon minä. Onneksi hankin jo nuorena todella kivuliaiden vuotojen takia pillerit, joiden ansiosta ei ole tarvinnut kärsiä kuukautisista vuosikausiin. Ja aivan on lääkärin lupa asiaan. Ja kyllä, tiedän olevani bakteerikammoinen, asiaa ei tarvitse erikseen tulla ilmoittamaan. Roskis vain kuuluu vessaan, se on kohteliasta jokaista sen käyttäjää kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on aina ollut täysin itsestäänselvyys, että vessassa on roskis. Jokaisella lähisukulaisella löytyy, ja näin on ollut lapsuudesta asti. Se ei haise, kun siteen taikka tamponin oikeaoppisesti käärii siihen siteen muovikääröön taikka vessapaperiin. Tiivis kansi myös auttaa. Ja minne vaikkapa hammaslangan ja topsipuikotkin pistäisi, jos vessassa ei olisi roskista? Koskaan ei ole ollut minkäänlaisia hajuhaittoja, kaikki vieraatkin ovat osanneet laittaa roskansa oikein. Järkytyin, kun aikoinaan älysin, ettei hyvän ystäväni vessassa ole roskista. Kävimme asiasta pitkän keskustelun, enkä millään voinut käsittää hänen näkökulmaansa. Ihan järkyttävän epähygienistä kuskata jotain saastaista sidettä halki talon keittiön roskikseen, vaikka olisi kuinka vessapaperiin piilotettu. Ja sitten takaisin vessaan pesemään kädet, ellei joku ole jo kerennyt sitä varata. Eikö toista vessaa löydy? Pese sitten veriset kädet keittiön lavuaarissa. Hyi taiv
Mä laitan vessassa tulevat roskat keittiön roskikseen.
Ei ole vessan roskista, koska sille ei ole tarvetta.
En ole ikinä tajunnut niitä joilla ei ole vessassa roskista. Ällöttävää viedä keittiön roskikseen jotain haisevia siteitä ja pikkuhousunsuojia.
Meillä kotona ei ollut koskaan vessassa roskista ja se oli todella epäkäytännöllistä ja ahdistavaa. Typerää lähteä yläkerroksesta vessasta alakertaan viemään jotain sidettä. Heti kun muutin omilleni ostin vessaan roskiksen. Sinnehän menee siteiden ja tamponit lisäksi paljon muutakin, esim. vanulappuja.
Minun mielestäni joka vessassa pitäisi olla kondomiautomaatti. Syyttäköön aisankannattaja mies itseään, jos vaimo pamahtaa paksuksi vierailuni jälkeen, kun ei ole ollut ehkäisyä tarjolla.