Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vessassa kuuluu olla roskis

Vierailija
26.07.2024 |

jos ei ole, vedän tamponini vessanpöntöstä alas. Siinähän sitten soittelette putkimiestä puolen vuoden päästä kun on viemäri tukossa.

Kommentit (135)

Vierailija
81/135 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen voi ottaa vessaan mukaan oman roskiksensa, älkää olko noin avuttomia.

Vierailija
82/135 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teitä kuvata keittiössä jotkut menkkasiteet? 🤮 Kivaa syödä ja käsitellä ruokaa lemuavan siteen käryssä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/135 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teitä kuvata keittiössä jotkut menkkasiteet? 🤮 Kivaa syödä ja käsitellä ruokaa lemuavan siteen käryssä. 

*Kuvota 

Vierailija
84/135 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nolompaa minusta on kyläillessä jättää veriset kuukautissuojat haisemaan kylppäriin ja isäntäväen siivottavaksi.

Mieluummin vien keittiön roskikseen, vaikka kylppärissä olisikin roskis. 

Käytetyt siteet rullataan, rullan saa kiinni. Sitten runsaasti vessapaperia ympäri. Tamponin ympäri myös runsaasti vessapaperia !!!

Haisemaan ne alkaa silti. Siksi ne viedään keittiön roskikseen, joka tyhjennetään riittävän usein.

Miksei sitä vessan pikkuroskista tyhjennetä riittävän usein?  Enemmän minua ällöttää joku side haisemassa keittiössä missä on ruokaakin kuin vessan pikkuroskiksessa. 

Heh. Juu, en vaihda, jos siellä on pelkkiä vanulappuja oman perheen jäljiltä. Tiedän koska minulla on kuukautiset ja vaihdan silloin usein. Aina, kun tulee naisvieraita vaihdan tyhjän pussin ja heidän lähdön jälkeen vien roskiin, ellei ole ihan tyhjä. En sen enempää tutki. Ei tämä mitään tähtitiedettä voi olla.

Vierailija
85/135 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele kaikkiin yksityisten kotien wc-tiloihin sitä. Jos se kerää ongelmia ja kosteutta. Jos ei ole ongelmaa, ehkä sitten. Julkisessa saa olla, mutta voi joutua vaihtamaan säiliöt usein tai pussit.

Vierailija
86/135 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne siteet pitäisi kuvata?

Ja jos ihan tarkkoja ollaan, niin miksi kukaan vieras toisi menkkasiteitä keittiön roskikseen, kun ne voi viedä matkassaan pois. Jos saa tuotua uuden siteen kyläpaikkaan, niin saa käärittyä käytetyn sen uuden muovisuojaan ja vietyä mennessään.

Vierailija
87/135 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nolompaa minusta on kyläillessä jättää veriset kuukautissuojat haisemaan kylppäriin ja isäntäväen siivottavaksi.

Käytetyt siteet rullataan, rullan saa kiinni. Sitten runsaasti vessapaperia ympäri. Tamponin ympäri myös runsaasti vessapaperia !!!

Haisemaan ne alkaa silti. Siksi ne viedään keittiön roskikseen, joka tyhjennetään riittävän usein.

Miksei sitä vessan pikkuroskista tyhjennetä riittävän usein?  Enemmän minua ällöttää joku side haisemassa keittiössä missä on ruokaakin kuin vessan pikkuroskiksessa. 

Eihän sitä silloin tarvitsekaan vaihtaa jos siellä on vain muutama vanupuikko. Jos jollain on kuukautiset niin silloin vaihtaa roskapussin useammin. 

Vierailija
88/135 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se sieltä roskiksen ulkopuolelle haise ja roskis vaihdetaan muutenkin niin usein ettei ehdi alkaa haista

Vierailija
89/135 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap:n kanssa samaa mieltä. Ex-miesystävälläni ei ollut wc:ssä roskista. Joskus hiusten harjaamisen jälkeen lattia oli täynnä hiuksiani. Olisin ne siistinyt roskikseen, mut vähän vaikeata viedä keittiöön asti. Siivosin wc-pyttyyn, jonne eivät kyllä kuulu.

Se on hyvää yleissivistystä, että wc:ssä on pieni roskis. Niinhän hotelleissakin on.

Vierailija
90/135 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nappaan vessan roskiksesta pussin viemisiksi, kun vieraat lähtevät. Jos he käyttivät roskista, saavat luvan viedä roskansa mukanaan. Aika moni katsoo ihmeissään, mutta koska roskis oli tyhjä heidän tullessaan ja lähtiessään siellä oli jotain, niin sen verran voivat nähdä vaivaa, että vievät tuotoksensa mennessään.

Vierailija
91/135 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos ihan tarkkoja ollaan, niin miksi kukaan vieras toisi menkkasiteitä keittiön roskikseen, kun ne voi viedä matkassaan pois. Jos saa tuotua uuden siteen kyläpaikkaan, niin saa käärittyä käytetyn sen uuden muovisuojaan ja vietyä mennessään.

Ni se nyt vasta mukavaa olisi, varsinkin näillä helteillä ottaa laukkuunsa joku side haisemaan. 

Vierailija
92/135 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä yritän muistaa laittaa vessaan roskiksen, jos tulee teini-ikäisiä tyttöjä kylään. 

Joo, tähän minäkin havahduin. Mulla itsellä ei ole kuukautisia (kierukka) ja siksi ei ollut tarvetta roskikselle, en tullut edes ajatelleeksi. Sitten tuli sukulaistyttöjä kylään kun tulivat johonkin konserttiin tai muuhun tapahtumaan ja nämä nolostuneena kyseli, että mihin siteet voi laittaa. Nykyään meillä on vessassa roskis. Ei se mitenkään siellä ala haisemaan kun vien sen heti pois kun vierailu on päättynyt.

Vierailija
93/135 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ap:n kanssa samaa mieltä. Ex-miesystävälläni ei ollut wc:ssä roskista. Joskus hiusten harjaamisen jälkeen lattia oli täynnä hiuksiani. Olisin ne siistinyt roskikseen, mut vähän vaikeata viedä keittiöön asti. Siivosin wc-pyttyyn, jonne eivät kyllä kuulu.

Se on hyvää yleissivistystä, että wc:ssä on pieni roskis. Niinhän hotelleissakin on.

Kerropa meille kaikille, mitä vaikeaa on hiusten viemisessä keittiön roskikseen tai vastaavasti oman pienen muovipussin mukanakantamisessa, hiusten keräämisessä siihen ja sitten tämän pussin viemisessä taloyhtiön roskikseen?

Vierailija
94/135 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se sieltä roskiksen ulkopuolelle haise ja roskis vaihdetaan muutenkin niin usein ettei ehdi alkaa haista

Ei minulla ole vessassakaan koskaan siteet/tamponit haisseet roskiksen ulkopuolelle. 

Vierailija
95/135 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei sitä vessan pikkuroskista tyhjennetä riittävän usein?  Enemmän minua ällöttää joku side haisemassa keittiössä missä on ruokaakin ku

Ei ole tapana enkö muista vieraiden käynnin jälkeen tutkia mitä ovat vessan roskikseen laittaneet. Tällöin voi joku side jäädä pitkäksi aikaa ja alkaa haista. Siksi parempi kun ei ole roskista vessassa lainkaan 

Vierailija
96/135 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi olla pelletouhua... Provoilua? En ole koskaan vienyt mukanani enkä todellakaan odota, että minun vieraanikaan tekisivät näin.

Vierailija
97/135 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ni se nyt vasta mukavaa olisi, varsinkin näillä helteillä ottaa laukkuunsa joku side haisemaan. 

Olet ihan itse sen haisevan siteen tuottanut, miksi oletat, että nimenomaan sinä et ole vastuussa sen oikeaoppisesta hävittämisestä?

Vierailija
98/135 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä nappaan vessan roskiksesta pussin viemisiksi, kun vieraat lähtevät. Jos he käyttivät roskista, saavat luvan viedä roskansa mukanaan. Aika moni katsoo ihmeissään, mutta koska roskis oli tyhjä heidän tullessaan ja lähtiessään siellä oli jotain, niin sen verran voivat nähdä vaivaa, että vievät tuotoksensa mennessään.

Sairasta!

Vierailija
99/135 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten osaa roskikselle asti kävellä.

Tää on nöyryyttämistä. Muut istuu syömässä ja meet litimärän tamponin kanssa siitä ohi roskikselle ja toivot, ettei kaikki paikat ole veressä kuljetuksen jäljiltä. Käsi on joka tapauksessa.

T runsaat kuukautiset

Tämäpä! Minusta hieman kiusallista ihan kaikille läsnäolijoille. 

Mutta ainoastaan siksi että tuo tamponinvaihtaja on moukka ja ääliö jolla ei ole minkäänlaista tilannetajua.

Tilannetajua? Ainakin meillä vietetään aikaa keittiössä lähes koko vierailun... Ei ne kuukautiset katso aikaa tai paikkaa. Side/tamponi vaihdeta

Tilannetajusta puhuva on itse ääliö, eikä tajua kuukautisista mitään. Joko mies tai erittäin niukkavuotoinen nainen. Ihan kuin itse voisi säädellä sitä hetkeä kun tamponi pitää vaihtaa.

Vierailija
100/135 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerropa meille kaikille, mitä vaikeaa on hiusten viemisessä keittiön roskikseen tai vastaavasti oman pienen muovipussin mukanakantamisessa, hiusten keräämisessä siihen ja sitten tämän pussin viemisessä taloyhtiön roskikseen?

Kuka kantaa mukana omaa pientä muovipussia 😂