Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoksulenkkareiden verkkopäälliseen TULEE NOPEASTI REIKÄ, AAARRGHH!!

Vierailija
26.07.2024 |

Nykyään kaikkien kalliidenkin juoksulenkkareiden päällinen on sellaista ohutta v*tun verkkoa. Johon tulee reikä noin nanosekunnissa jonkun varpaan kohdalle. Mitä hittoa oikeasti?? Vielä 15 vuotta sitten ostin Asicsit, jotka juoksin aivan loppuun, eikä päällisessä ollut mitään ongelmaa. Mitä lenkkareita te muut käytätte?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ärsyttää joidenkin lenkkarien ja jopa kenkien pohja kun se paksu ja kestävä muovi pohjassa on sellaista reikäistä verkkoa ja loppuosa pohjasta on sitä höttöistä muovia joka ei kestä mitään. Ja suomessa sora uppoaa niihin höttöreikiin ja hajottaa pohjan supernopeasti. 

Vierailija
2/29 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites leveälestiset paljasjalkatyyppiset? Niissä varpaille on enemmän tilaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko ne numeroa liian pienet?

Vierailija
4/29 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on liian isot jalat. 

Vierailija
5/29 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa kynnet

Vierailija
6/29 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liian pienet kengät, eikä pitkät kynnet. Mutta mulla on sellainen askel, että ojentaessa jännitän varpaita, eli ne ikäänkuin kääntyy ylöspäin. Se varmaan sitten syynä. Useimmiten reikä tulee ulkosivuun pikkuvarpaan kohdalle. Ap

Vierailija
7/29 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaa myydään kalliilla hinnalla.

Vierailija
8/29 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä lenkkareita myydään kiinassa 20e. Laitetaan merkki päälle niin hinta on 200e. Tietysti on erikseen lenkkarit eri jalan muodoille.

Vierailija
9/29 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole liian pienet kengät, eikä pitkät kynnet. Mutta mulla on sellainen askel, että ojentaessa jännitän varpaita, eli ne ikäänkuin kääntyy ylöspäin. Se varmaan sitten syynä. Useimmiten reikä tulee ulkosivuun pikkuvarpaan kohdalle. Ap

Tuo saattaa johtua siitä, että kengät ovat liian kapeat, niin kuin kengät yleensä ovat. En ole itse siirtynyt paljasjalkakenkiin, koska mulla on aika paljon kenkiä, eikä niiden korvaaminen ole ihan halpaa, mutta onhan se ihan hullua, ettei kenkiä tehdä jalan muodon mukaan.

Vierailija
10/29 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tuo sun jalan asento tekee sen. Miehellä myös käy noin, että juuri ostetut kengät hetken päästä rikki enkä ymmärrä kuinka se aina on niin. Itse taas saatan porskuttaa vuosia samoilla lenkkareilla, uusin sitten kun alkaa olla sen verran kulahtaneet. 

Vierailija
11/29 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran Asicsilla juokset, niin lesti saattaa olla liian kapea. Mulle tuon merkkiset kengät ei ainakaan sovi, parempi tila on ainakin New Balanceissa. Ja mieheni, jolla leveä lesti käyttää Brookseja.

Vierailija
12/29 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuo sama ongelma johtuu siitä etten tajunnut että toinen jalkaterä on useamman millin pidempi ja siten toinen kenkä oli liian pieni. Ja reikiintyi. Toinen ei reikiintynyt.

Nyt ostan lenkkarit sen pidemmän jalan mukaan tai molempia sovittaen. 

Vierailija
13/29 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa liian kapealta kengältä, osta niitä leveälestisiä.

Vierailija
14/29 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset kengät missä ei ole verkkopäällistä.

Vierailija
15/29 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollu kans monet Salomonin lenkkarit joissa on kans päällä ohut kalvo. Lenkkarit ei ikinä hajoa muuten mut just se kalvo isovarpaan päältä. Kengät on tarpeeksi isot. Ei johdu liian pienistä kengistä. Noissa kengissä on kans kirostysnarut ja mietin hajoaako ne aina lopulta sen kiristysnarun vuoksi. Kiristysnaru on kiinnitetty kengissä aika lähelle kalvoa varpaisen yläpuolelle melkein kärkeen. 

Vierailija
16/29 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä verkkopäällisistä menee myös hiekka sisään kenkään. Lasten kengissä on näitä verkkopäällisiä myös. Pohjat myös kuluivat kuukaudessa sileiksi ja kantapäähän tuli kolo. Surkeaa laatua eräältä ruotsalaiselta kenkämerkiltä.

Vierailija
17/29 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salomonit on myös aika kapealestisille

Vierailija
18/29 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Ruisanterossa oli reikä.

Vierailija
19/29 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mä arvaan, tarjouslenkkarit? Jos noin on niin en osta enää ikinä mitään Stadiumista

Vierailija
20/29 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi ihan sama, vaikka on leveä lesti, joten ei ole siitä kiinni.

Asento ja pitkät varpaankynnet voi olla minulla osatekijä, mutta onko kukaan nähnyt lenkkarien mukana ohjekirjaa missä sanotaan "varpaankynnet ei saa olla pitkät, tai kenkiä ei saa käyttää reikiintymisen takia"?

Onhan tuo selkeä valmistusvika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan