Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu, että miesten ja naisten välillä ei ole enää seksuaalista jännitettä?

Vierailija
25.07.2024 |

Varsinkin naiset tuntuvat usein sanovan, että kun kipinää ei vain ole. Mitä naiset oikein hakevat? 

Kavereita voidaan olla, mutta romantiikka ja intiimi kanssakäyminen on ihan nou nou. 

Kommentit (653)

Vierailija
201/653 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainaukset ei taaskaan toimi. Mutta jos kerran haluatte elää puutteessa ja ilman seksuaalista kosketusta, niin kaikin mokomin tehkää niin. Mikä minä olen sanomaan teille miten teidän kuuluisi elämäänne elää.

Itse toki syön silloin kun minulla on nälkä, ja harrastan seksiä silloin kun seksiä kaipaan. Mutta se on vain minun tapani elää. 

Puistattaa ajatuskin irtoseksistä miehen kanssa, jota kohtaan ei ole tunteita. Lähes sadan prosentin varmuudella seksi on silloin järkyttävän huonoa.

Vierailija
202/653 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja silti kun naisilta kysytään, mitkä ulkoiset asiat miehessä viehättävät, lähes jokainen luettelee ne samat asiat.

Ai tarkoitatko laatikkoleukaa, voimakkaita huulia, metsästäjänsilmiä ja täydellistä hiusrajaa? Minun miehellä ei ole noista yhtäkään enkä nyt äkkiseltään muista, että yhdelläkään ystävälläni olisi tuollaista miestä. Jos ystävien miehet laitettaisiin riviin seisomaan, niin vain sokea luulisi heitä veljeksiksi.

Se, että ystäviesi miehet eivät näytä tältä, ei tarkoita mitään. Se tarkoittaa vain sitä, että nämä ovat ne miehet, jotka ystävättäresi ovat saaneet parisuhteeseen. Se ei kerro mitään siitä, minkä näköisistä miehistä nämä ystävättäresi ja sinä oikeasti pidätte.

Ai eikö se siis olekaan niin, että naisille kelpaa vain komeat miehet? Melkein saisi sellaisen käsityksen noista jutuistasi, että naisille kelpaisi ihan kaikennäköiset miehet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/653 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ihanne: pitkä tukka tai "viikinkitukka", hyvin hoidettu parta, jäntevä vartalo, +/- normaali paino, skandinaavinen väritys ja kasvonpiirteet, älykäs katse.

Parta toimii, mutta mulle mielummin kalju. Tuo skandinaavinen väritys oli hyvä. Mulle tosin mielummin vähän mahakas mies.

Ai hitsi, ei taideta olla toistemme miehiä vokottelemassa 😁

Vierailija
204/653 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainaukset ei taaskaan toimi. Mutta jos kerran haluatte elää puutteessa ja ilman seksuaalista kosketusta, niin kaikin mokomin tehkää niin. Mikä minä olen sanomaan teille miten teidän kuuluisi elämäänne elää.

Itse toki syön silloin kun minulla on nälkä, ja harrastan seksiä silloin kun seksiä kaipaan. Mutta se on vain minun tapani elää. 

Minulle seksi on merkityksellinen kahden ihmisen välinen vuorovaikutus, jossa pitää olla mukana myös tunnetta, muutakin tunnetta kuin seksuaalinen halu.

N50

Vierailija
205/653 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä itseasiassa tykkään siitä tunteesta. Nälässäkin on välillä ihan hyvä olla.

N43

Vierailija
206/653 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin ihmetyttää. Samat sinkun nelikymppiset kaveriporukat liikkuu yhdessä, on miehiä ja naisia. Tiedän että ovat ns haku päällä, miksi eivät vaan antaisi sille kaverisuhteelle mahdollisuutta kehittyä! 

Vierailija
207/653 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ihanne: pitkä tukka tai "viikinkitukka", hyvin hoidettu parta, jäntevä vartalo, +/- normaali paino, skandinaavinen väritys ja kasvonpiirteet, älykäs katse.

Parta toimii, mutta mulle mielummin kalju. Tuo skandinaavinen väritys oli hyvä. Mulle tosin mielummin vähän mahakas mies.

Tämäkö on suurikin todiste laajasta miesmausta? Että toinen haluaa miehen hiuksilla, toinen kaljuna...? Vähän sama kuin että nainen 1 tykkää miehestä, jolla on punainen paita, ja nainen 2 tykkää miehestä, jolla sininen paita. Sen jälkeen molemmat hämmästelevät, miten erilainen miesmaku heillä onkaan 😀

Vierailija
208/653 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla menee niin päin, että mies, jota haluan ja jonka kanssa tunnen oloni turvalliseksi, on se ulkonäkö, joka sytyttää. Ja vastaavasti, jos jostain miehestä on huono kokemus, hänen kaltaisensa ulkonäkö puistattaa.

Niin. Olet ihan, kuten muutkin naiset. Mutta olet siitä hieno tapaus, että osaat puhu asioista suoraan.

Näinhän suunnilleen kaikki naiset sanoo, että luonne vaikuttaa ulkonäköön todella paljon.

Vierailija
209/653 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla menee niin päin, että mies, jota haluan ja jonka kanssa tunnen oloni turvalliseksi, on se ulkonäkö, joka sytyttää. Ja vastaavasti, jos jostain miehestä on huono kokemus, hänen kaltaisensa ulkonäkö puistattaa.

Niin. Olet ihan, kuten muutkin naiset. Mutta olet siitä hieno tapaus, että osaat puhu asioista suoraan.

Suunnilleen kaikki naiset ovat tässä ketjussa sanoneet ihan samaa. Kun kohtaa henkisesti sopivan, alkaa se ulkonäkökin viehättää.

Ja näin se muuten toimii meillä miehilläkin. Mitä enemmän rakkautta on sitä kauniimmaksi oma kumppani muuttuu. Varmaan suurimmalle osalle naisista tuttua, että kun on siivouspäivän jälkeen väsynyt, hikinen ja nuhjaantunut rumissa vaatteissa, mies on sitä mieltä, että nyt hottia.

Vierailija
210/653 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kuule, se, että sinä näet maailman noin, ei kerro mitään siitä, että muut näkevät ja kokevat maailman toisin. "

Voin käydä kohta kävelemässä Turun keskustassa ja siellä voin helposti nähdä maailman, missä kauniit naiset viettävät aikaa komeiden miesten kanssa ja vice versa. Komealla miehellä on aina ne samat piirteet, joista tuo toinen kirjoittaja jo sanoikin, että miehen komeuden malli on hyvin kapea.

Niin kauniit naiset. Ei jokaisella naisella ole ns. geneerisen komeaa miestä, kuten ei jokaisella miehellä ole geneerisen kaunista naista. Onneksi ihmiset keskimäärin näkevät toisissaan muitakin ulottuvuuksia kuin ulkonäön. Ja ihan ymmärrettävää, että samantyyliset ihmiset pariutuvat keskenään. Olisiko sinusta loogista, että jollain erittäin kauniilla ja huolitellulla, laadukkaisssa ja kauniissa vaatteissa ja korkkareissa kulkevalla naisella o

Eli kun kauniilla naisella on varaa valita, niin hän valitsee ne samat tutut miehen ihannepiirteet. Kun tuolla juuri kehuttiin, miten naiset luettevat niin erilaiset ulkonäölliset piirteet upealle miehelle. Ja kun totuus tulee ilmi, niin sehän tulee: tummat hiukset, täydellinen hiusraja, pituutta yli 183 cm, selkeästi piirtyvät lihakset jne...

Vierailija
211/653 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalista jännitettä on, mutta ei juurikaan Suomessa. Ja syykin on selvä, ei tarvitse kuin vilkaista näitä punaiseksi tai vihreäksi värjättyjä kanaperse-sivusiili-tatuoituja-maskuliinisia feministejä. Onneksi monesta muusta maasta löytyy edelleen naisellisia naisia.

Vierailija
212/653 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on ihan samalla tavalla kuin ennenkin. Naiset vaan sanoo nykyään jos ei halua seksiä tai et pääse edes lähelle. Ennen (omassa nuoruudessa) otettiin vielä väkisin, nykyään se on raiskaus.

Tytöille samalla varoituksen sana näistä setämiehistä 50 ja yli. Nämä on kasvatettu ottamaan väkisin. Vaikuttaa siten, että ovat huonompia sängyssä kuin nuoremmat. Keskittyvät vain itseensä ja omaan suoritukseen. 

Vierailija
213/653 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suunnilleen kaikki naiset ovat tässä ketjussa sanoneet ihan samaa. Kun kohtaa henkisesti sopivan, alkaa se ulkonäkökin viehättää.

Ja näin se muuten toimii meillä miehilläkin. Mitä enemmän rakkautta on sitä kauniimmaksi oma kumppani muuttuu. Varmaan suurimmalle osalle naisista tuttua, että kun on siivouspäivän jälkeen väsynyt, hikinen ja nuhjaantunut rumissa vaatteissa, mies on sitä mieltä, että nyt hottia."

Ei muutu. Nainen on tasan niin kaunis, kuin hän fyysisesti on. Yksikään nainen ei ole muuttunut vielä rumasta kauniiksi sen vuoksi, että hän on kiva. Silloin käy kuten rumille miehillekin: friendzone kutsuu.

Vierailija
214/653 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N43

Ok. No jos sä kerran kirjaimellisesti ihan nautit siitä että elät puutteessa ja ilman seksuaalista kosketusta, niin ei muuta kun hatunnosto sinne ja hyvää loppukesää 😂🌞

Vierailija
215/653 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kuule, se, että sinä näet maailman noin, ei kerro mitään siitä, että muut näkevät ja kokevat maailman toisin. "

Voin käydä kohta kävelemässä Turun keskustassa ja siellä voin helposti nähdä maailman, missä kauniit naiset viettävät aikaa komeiden miesten kanssa ja vice versa. Komealla miehellä on aina ne samat piirteet, joista tuo toinen kirjoittaja jo sanoikin, että miehen komeuden malli on hyvin kapea.

Niin kauniit naiset. Ei jokaisella naisella ole ns. geneerisen komeaa miestä, kuten ei jokaisella miehellä ole geneerisen kaunista naista. Onneksi ihmiset keskimäärin näkevät toisissaan muitakin ulottuvuuksia kuin ulkonäön. Ja ihan ymmärrettävää, että samantyyliset ihmiset pariutuvat keskenään. Olisiko sinusta loogista, että jollain erittäin kauniilla ja huolitellulla, laadukkaisssa ja kaunii

Eli kun kauniilla naisella on varaa valita, niin hän valitsee ne samat tutut miehen ihannepiirteet. Kun tuolla juuri kehuttiin, miten naiset luettevat niin erilaiset ulkonäölliset piirteet upealle miehelle. Ja kun totuus tulee ilmi, niin sehän tulee: tummat hiukset, täydellinen hiusraja, pituutta yli 183 cm, selkeästi piirtyvät lihakset jne...

Älä jaksa olla noin urpo. Samantyyliset ihmiset hakeutuvat toistensa luo. Katso omaa tyyliäsi ja minkälaisia naisia tyylillisilläsi miehillä on, siinä on sinulle vastaus. Kauniita ja rumempia piirteiltään ja vartaloiltaan on kaikissa tyyleissä, niissä vain ulkonäköä ilmaistaan eri tavoin. Itselleni on ainakin täysin selvää, että tietynlaisen huolitellun ja viimeisenpäälle laitetun miehen rinnalla näyttäisin vain naurettavalta ja eripariselta, samoin myös liian rähjäisen miehen rinnalla. Oma tyyli on aika tavallinen keskiverto.

Vierailija
216/653 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkö on suurikin todiste laajasta miesmausta? Että toinen haluaa miehen hiuksilla, toinen kaljuna...? Vähän sama kuin että nainen 1 tykkää miehestä, jolla on punainen paita, ja nainen 2 tykkää miehestä, jolla sininen paita. Sen jälkeen molemmat hämmästelevät, miten erilainen miesmaku heillä onkaan 😀

Tuota, minä olin ensimmäinen kommentoija. Odota, kun on muitakin kommentteja, vai ajattelitko, että kahden ihmiset kommentit ovat absoluuttinen totuus ja otanta? Jos näin, olen immarreltu.

Ruumiinmalli "ihanne" oli myös hyvin erilainen ja se on jo aika iso kokonaisuutta. 

Vierailija
217/653 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N43

Ok. No jos sä kerran kirjaimellisesti ihan nautit siitä että elät puutteessa ja ilman seksuaalista kosketusta, niin ei muuta kun hatunnosto sinne ja hyvää loppukesää 😂🌞

En mä koko ajan ilman ole, mutta en jokaista halua tyydytä välittömästi. Kannattaa sinunkin kokeilla.

N43

Vierailija
218/653 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Suunnilleen kaikki naiset ovat tässä ketjussa sanoneet ihan samaa. Kun kohtaa henkisesti sopivan, alkaa se ulkonäkökin viehättää.

Ja näin se muuten toimii meillä miehilläkin. Mitä enemmän rakkautta on sitä kauniimmaksi oma kumppani muuttuu. Varmaan suurimmalle osalle naisista tuttua, että kun on siivouspäivän jälkeen väsynyt, hikinen ja nuhjaantunut rumissa vaatteissa, mies on sitä mieltä, että nyt hottia."

Ei muutu. Nainen on tasan niin kaunis, kuin hän fyysisesti on. Yksikään nainen ei ole muuttunut vielä rumasta kauniiksi sen vuoksi, että hän on kiva. Silloin käy kuten rumille miehillekin: friendzone kutsuu.

Sinulla on tunne-elämän ongelmia etkä koe asioita keskiverrosti. Kannattaa sisäistää se, eikä inttää vastaan. Joo, sinä varmasti koet maailman noin ja kaikki vapaus sille. Toivottavasti joskus helpottaa.

Vierailija
219/653 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kuplassa kyllä sitten elät. Miehenä en kyllä koskaan ole ollut tällaisessa tilanteessa. 

Tietysti on myös naisia kavereina, mutta ei näiden kanssa mitään seksuaalista kanssakäymistä haetakaa, koska kavereita.

Vierailija
220/653 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman naisystäväni ihanne on kalpeat, pienehköt punapäät. Kuuminta hottia on se Modernin Perheen miesparin punapää. Ja nyt aikuistutuneena menee myös se Harry Potterin punapää. Onneksi ei ollut hänellä ulkonäkö ykkösvalintakriteeri niin tässä ollaan.

On se kuitenkin kerran muokannut kuvankäsittelyohjelmalla mulle punaiset hiukset. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän