Mistä johtuu, että miesten ja naisten välillä ei ole enää seksuaalista jännitettä?
Varsinkin naiset tuntuvat usein sanovan, että kun kipinää ei vain ole. Mitä naiset oikein hakevat?
Kavereita voidaan olla, mutta romantiikka ja intiimi kanssakäyminen on ihan nou nou.
Kommentit (653)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kuule, se, että sinä näet maailman noin, ei kerro mitään siitä, että muut näkevät ja kokevat maailman toisin. "
Voin käydä kohta kävelemässä Turun keskustassa ja siellä voin helposti nähdä maailman, missä kauniit naiset viettävät aikaa komeiden miesten kanssa ja vice versa. Komealla miehellä on aina ne samat piirteet, joista tuo toinen kirjoittaja jo sanoikin, että miehen komeuden malli on hyvin kapea.
Niin kauniit naiset. Ei jokaisella naisella ole ns. geneerisen komeaa miestä, kuten ei jokaisella miehellä ole geneerisen kaunista naista. Onneksi ihmiset keskimäärin näkevät toisissaan muitakin ulottuvuuksia kuin ulkonäön. Ja ihan ymmärrettävää, että samantyyliset ihmiset pariutuvat keskenään. Olisiko sinusta loogista, että jollain erittäin kauniilla ja huolitellulla, laadukkaisssa ja kaunii
Olet siis kateellinen tietynlaisille miehille siitä, minkälaisia naisia heillä on? Voit olla myös kateellinen heidän taloilleen, autoilleen, työurilleen jne. Se ei kuitenkaan kerro naisista yhtään mitään vaan siitä, että sinä haluaisit olla toisenlainen mies. Helpointa olisi hyväksyä oma itsensä ja olla siinä hyvä versio itsestään ja elinolosuhteista, jotka on suotu.
Vierailija kirjoitti:
"Suunnilleen kaikki naiset ovat tässä ketjussa sanoneet ihan samaa. Kun kohtaa henkisesti sopivan, alkaa se ulkonäkökin viehättää.
Ja näin se muuten toimii meillä miehilläkin. Mitä enemmän rakkautta on sitä kauniimmaksi oma kumppani muuttuu. Varmaan suurimmalle osalle naisista tuttua, että kun on siivouspäivän jälkeen väsynyt, hikinen ja nuhjaantunut rumissa vaatteissa, mies on sitä mieltä, että nyt hottia."
Ei muutu. Nainen on tasan niin kaunis, kuin hän fyysisesti on. Yksikään nainen ei ole muuttunut vielä rumasta kauniiksi sen vuoksi, että hän on kiva. Silloin käy kuten rumille miehillekin: friendzone kutsuu.
Se on sinun kokemuksesi. Tai veikkaampa, että enemmänkin oletuksesi.
Vierailija kirjoitti:
Ne 50-luvun puolipitkät hiustyylit naisilla oli selvästi naisten hiustyylejä. Ei mitään siilitukkia. https://www.rebelsmarket.com/blog/posts/1950s-hairstyles-most-popular-h…
Ja pukeutuminen oli mekkoa, koruja, korkokenkiä yms. Sata kertaa naisellisempaa kuin nykyään. Olivat myös hoikkia.
Älä sinä huolehdi miltä naiset näyttävät tai miten he käyttäytyvät. Ei kuulu sinulle. Etkä tule saamaan naista. Unohda naiset tyystin, jookos?
Minulla se vaatii sen että mies on riittävän erilainen kuin minä ja ennen kaikkea rohkea. En ole kovin helposti lähestyttävä enkä muutenkaan helppo joten miehellä on pakko olla jonkinlaista riskinottokykyä. Jos mies ei uskalla heittäytyä tilanteisiin eikä saa aloitetta tehtyä, silloin fiilikset jäävät aina kaverillisiksi. Ei auta edes täydellinen ulkonäkö silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan naiset ovat käyttäneet seksiä valta-aseena miehiä vastaan niin vähemmästäkin loppuu halut hakeutua asian äärelle mitä käytetään sinua vastaan
Mikä ihmeen juttu tämä on? Missä tätä tapahtuu?
Etkö itse ole koskaan käyttänyt seksiä kiristys/lahjonta keinona että saisit toisen tekemään niin kuin sinä haluat välittämättä mitä toinen haluaa?
En. Kuulostaa aivan järkyttävän toksiselta ihmissuhdepeliltä. Jos suhteessa on tuollaista peliä, niin kannattaa erota, koska tuossa vaan satuttaa.
Kaikki naiset joiden kanssa olen ollut parisuhteessa ovat pelanneet tuota peliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan naiset ovat käyttäneet seksiä valta-aseena miehiä vastaan niin vähemmästäkin loppuu halut hakeutua asian äärelle mitä käytetään sinua vastaan
Etkö itse ole koskaan käyttänyt seksiä kiristys/lahjonta keinona että saisit toisen tekemään niin kuin sinä haluat välittämättä mitä toinen haluaa?
En. Kuulostaa aivan järkyttävän toksiselta ihmissuhdepeliltä. Jos suhteessa on tuollaista peliä, niin kannattaa erota, koska tuossa vaan satuttaa.
Kaikki naiset joiden kanssa olen ollut parisuhteessa ovat pelanneet tuota peliä.
Osaatko vetää siitä mitään johtopäätöksiä ja suunnitelmaa jatkon varalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielikuvitusparisuhteet eivät ole validi otanta.
"Yksikään nainen ei ole muuttunut vielä rumasta kauniiksi sen vuoksi, että hän on kiva."
Tuossahan se sinun ongelma tulikin: et ole koskaan rakastunut etkä tiedä, mitä se tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Muakin ihmetyttää. Samat sinkun nelikymppiset kaveriporukat liikkuu yhdessä, on miehiä ja naisia. Tiedän että ovat ns haku päällä, miksi eivät vaan antaisi sille kaverisuhteelle mahdollisuutta kehittyä!
Varmaan siksi kun se sinun kaverimies alkaa käyttäytyä heti kuin narsisti jos sen kanssa yhtään ylität kaverivälit. Tajuat, että sun ok kaveri on oikeasti parisuhteessa täysi mulkero eikä se liioitellut yhtään kun joskus itsestään niin sanoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielikuvitusparisuhteet eivät ole validi otanta.
On ihan mahdollista, että narsistinaiset ovat vedättäneet ap:ta ja pitäneet seksiä porkkanana. Sellaista tapahtuu. Mutta se on sitten ap:n ongelma, jos hän ei näe muunlaisia naisia kuin vain tämän pienen murto-osan naisista ja vielä uskottelee itselleen, että kaikki maailman naiset ovat samanlaisia. Kun nainen törmää narsistiin puolisoon, hän yleensä ymmärtää, että kyse on yksilöstä, ei koko sukupuolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että nainen ei ole halunnut sinun kanssa seksiä siksi, että naista ei ole silloin haluttanut, ei ole peliä. Vai onko ne tilanteet menneet niin, että nainen on pyytänyt sinulta asiaa x ja sanonut, että jos teet noin, saat pimpsaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kipinä on kaiken a ja o. Harmi vain, että valtaosa naisista tuntee sitä vain niitä samoja miehiä kohtaan. Siitä johtuen miehistä saattaa tuntua, ettei jännitettä ole.
Ei. Kipinän syttymiseksi tarvitaan molemminpuolista vetovoimaa. Jos tapaan jonkun komean miehen, joka ei näytä minkäänlaista kiinnostusta minua kohtaan, en todellakaan tunne häntä kohtaan kipinää.
Pointtina, että sinulla on hyvin pieni pooli, minkälaisia miehiä pidät komeina. Eikä siinä mitään, mutta harmittavasti lähes kaikilla muilla naisilla on samanlainen pooli. Naisten miesma
Esimerkiksi jokainen nainen tarkastaa potentiaalisesta kumppanista käsivarsien lihaksikkuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mielikuvitusparisuhteet eivät ole validi otanta."
Eikä only fans-parisuhteet, se on niiden naisten tulonlähde että huijaavat sinulta rahaa seksuaalista sisältöä ja huomiota vastaan. Niillä on monta muutakin poikaystävää, joilta ne ottaa rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vika normaaleilla tunnetaidoilla varustettujen naisten, jos sinä olet valinnut ilkeän naisen? Jos tuo lisäksi toistuvaa, kannattaa miettiä, miten muuttaa parinvalintakriteerejään.
Ihan sama, kuin naiset, jotka toistuvasti päätyvät pahoinpitelevien miesten kanssa suhteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kipinä on kaiken a ja o. Harmi vain, että valtaosa naisista tuntee sitä vain niitä samoja miehiä kohtaan. Siitä johtuen miehistä saattaa tuntua, ettei jännitettä ole.
Ei. Kipinän syttymiseksi tarvitaan molemminpuolista vetovoimaa. Jos tapaan jonkun komean miehen, joka ei näytä minkäänlaista kiinnostusta minua kohtaan, en todellakaan tunne häntä kohtaan kipinää.
Pointtina, että sinulla on hyvin pieni pooli, minkälaisia miehiä pidät komeina. Eikä siinä mitään, mutta harmittavasti lähes kaikilla
Esimerkiksi jokainen nainen tarkastaa potentiaalisesta kumppanista käsivarsien lihaksikkuuden.
No hoh hoijaa. LOL.
"Esimerkiksi jokainen nainen tarkastaa potentiaalisesta kumppanista käsivarsien lihaksikkuuden."
Mitä ihmettä? Noinko sinulle on käynyt? Ihan ventovieraat ja puolitutut naiset tulee mittailemaan sinun hauiksen kokoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ihanne: pitkä tukka tai "viikinkitukka", hyvin hoidettu parta, jäntevä vartalo, +/- normaali paino, skandinaavinen väritys ja kasvonpiirteet, älykäs katse.
Parta toimii, mutta mulle mielummin kalju. Tuo skandinaavinen väritys oli hyvä. Mulle tosin mielummin vähän mahakas mies.
Ai hitsi, ei taideta olla toistemme miehiä vokottelemassa 😁
Tämäkö on suurikin todiste laajasta miesmausta? Että toinen haluaa miehen hiuksilla, toinen kaljuna...? Vähän sama kuin että nainen 1 tykkää miehestä, jolla on punainen paita, ja nainen 2 tykkää miehestä, jolla sininen paita. Sen jälkeen molemmat hämmästelevät, miten erilainen miesmaku heillä onkaan 😀
Tuota, minä olin ensimmäinen kommentoija. Odota, kun on muitakin kommentteja, vai ajattelitko, että kahden ihmiset kommentit ovat absoluuttinen totuus ja otanta? Jos näin, olen immarreltu.
Ruumiinmalli "ihanne" oli myös hyvin erilainen ja se on jo aika iso kokonaisuutta.
En ajatellut. Ei tästä pitkä aika ole, kun Iltalehdessä oli kysely, mitkä ulkoiset asiat miehessä viehättävät. Valtaosa naisista piti urheilullisesta, leveärintakehäisestä ja kapealanteisesta miehestä. Valtaosa! Mihin väliin tähän nyt mahtuu väitteesi miljoonista miesmauista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaukset ei taaskaan toimi. Mutta jos kerran haluatte elää puutteessa ja ilman seksuaalista kosketusta, niin kaikin mokomin tehkää niin. Mikä minä olen sanomaan teille miten teidän kuuluisi elämäänne elää.
Itse toki syön silloin kun minulla on nälkä, ja harrastan seksiä silloin kun seksiä kaipaan. Mutta se on vain minun tapani elää.
Mä itseasiassa tykkään siitä tunteesta. Nälässäkin on välillä ihan hyvä olla.
N43
Ok. No jos sä kerran kirjaimellisesti ihan nautit siitä että elät puutteessa ja ilman seksuaalista kosketusta, niin ei muuta kun hatunnosto sinne ja hyvää loppukesää 😂🌞
En mä koko ajan ilman ole, mutta en jokaista halua tyydytä välittömästi. Kannattaa sinunkin kokeilla.
Ensin kirjoitat että elät jatkuvassa puutteesa. Sitten kirjoitat että et elä koko ajan puutteessa. Kohta varmaan tarinasi muuttuu taas...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset joiden kanssa olen ollut parisuhteessa
Ei ne of-naiset mitään huijaa. Ihan avointa kuvien ja videoiden vaihtoa rahaa vastaan se on. Jos joku luulee sitä seurusteluksi, niin jokin on pahasti vialla.
Tuntemattomia ihmisiä tai muutenkaan ketään ei lähmitä ilman lupaa. Miten sinun on niin vaikeaa ymmärtää tämä?