Pyysin tänään prisman kassatyttöä treffeille asiakkaiden nähden ja hän suostui :D
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi että... miten iljettävä olet ap.
Mielenkiintoinen kommentti :). Kertoisitko tarkemmin millä tavalla olen "iljettävä"? :D
Ap
Palstamammat ovat itse iljettäviä sekä kullin puutteessa olevia kiukkuisia prinsessoja.
Vierailija kirjoitti:
Asiakkaalle ei koskaan sanota ei, asiakas on aina oikeassa. Tämä on hyvä muistaa jos haluaa treffailu seuraa kassalta :)
Aijaa, minä torjuin monta treffiehdotusta kun olin kassalla töissä. Miksi ihmeessä olisin suostunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi että... miten iljettävä olet ap.
Ei ihme, et suomes syntyvyys on laskus ja parei ei enää synny. Kun kaikki koetaan "iljettävänä"... Sit vielä ihmetellään, miks suomalais miehet ei lähesty missää naisii? Tääl ollaan valmiin heti syyttämää miest ties mist.
Kun kirjoitustaito on tuota luokkaa en ihmettele yhtään.
Kaunis tarina. Jos lukee täältä, jää vain tarinaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei tule paikalle. Saat heitellä äitisi kanssa.
Miksei iskän?
Mun vanhemmat tapasivat siten, että isäni pyysi äitiäni treffeille. Äiti oli myyjä. Onnea sulle! Olen iloinen puolestasi. :)
Vierailija kirjoitti:
Asiakkaalle ei koskaan sanota ei, asiakas on aina oikeassa. Tämä on hyvä muistaa jos haluaa treffailu seuraa kassalta :)
Tämä ei siis ole minun kommenttini :/.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kaunis tarina. Jos lukee täältä, jää vain tarinaksi.
Sepä kiva, että sinusta on vaan "tarina" :D. Mutta miellä se johti seurusteluun, kun vietettiin koko viikonloppu yhdessä kassatytön omasta halustaan hänen kotonaan :).
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mun vanhemmat tapasivat siten, että isäni pyysi äitiäni treffeille. Äiti oli myyjä. Onnea sulle! Olen iloinen puolestasi. :)
Kiitos! :)
Ap
Ap tässä :). Kassatytön mielestä näytän max 25v, joten hän ei näe 12v tai kohta 13v ikäeroa mitenkään pahana asiana edes :D. Joten me nyt virallisesti alettiin seurustelemaan hänen kanssaan :).
Myös hän ei ole kertaakaan tuntenut olonsa epämukavaksi kanssani, kun sitä häneltä kysyin :). Hänen mielestä meillä oli paras viikonloppu tänä vuonna, mitä hän on saanut kokea :D.
Näytin myös nämä negatiiviset kommentit hänelle :/. Ne ovat hänen mielestään elämänsä katkeroituneiden ihmisten kirjoittamia, joilla ei ole muuta tekemistä, kun purkaa pahaa oloaan netissä päivät pitkät :D.