Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pyysin tänään prisman kassatyttöä treffeille asiakkaiden nähden ja hän suostui :D

Vierailija
25.07.2024 |

Taidan olla alfauros :)

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sanoiko kassatyttö vain sinusta helposti eroon päästäkseen "joo", vai sovitteko oikeasti ajan ja paikan?

Sovittiin whatsaapin kautta tapaaminen tälle viikonlopulle :). Mennään heittämään frisbeegolfia hänen kanssaan :D.

Ap

Hymiöiden paljoudesta päätellen olet ylikseltä tai autistinen

Tuon ei ole totta, ainakaan nuorten naisten kohdalla :D. Monesti nuoret naiset iältään 15-25v rakastavat laittaa hymiöitä viesteihin :). Yleensä laitan myös hymiöitä, kun vastaan heidän viesteihin ja olen saanut siitä heiltä positiivista palautetta :D. Mutta tämä toimii ainoastaan niihin naisiin jotka hymiöitä tykittävät :D. Pitää katsos olla samalla aaltopituudella nuorten naisten kanssa, niin mahdollisuuteni paranee muihin nähden, mikäli haluan seurustella naisen kanssa =).

Vierailija
42/90 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sanoiko kassatyttö vain sinusta helposti eroon päästäkseen "joo", vai sovitteko oikeasti ajan ja paikan?

Sovittiin whatsaapin kautta tapaaminen tälle viikonlopulle :). Mennään heittämään frisbeegolfia hänen kanssaan :D.

Ap

Tuo ei ole totta, ainakaan nuorten naisten kohdalla :D. Monesti nuoret naiset iältään 15-25v rakastavat laittaa hymiöitä viesteihinsä :). Yleensä itse laitan myös hymiöitä, kun vastaan heidän viesteihin ja saanut siitä heiltä positiivista palautetta :D. Mutta tämä toimii ainoastaan niihin naisiin jotka hymiöitä tykittävät :D. Pitää katsos olla samalla aaltopituudella nuorten naisten kanssa, niin mahdollisuuteni paranee muihin nähden, mikäli haluan seurustella heidän kanssa =).

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin kesätöissä pankissa ja paikkakunnalle muuttanut nuori mies tuli asioimaan minulle. Juteltiin siinä vähän ja hän sai tietää, että olen juuri päässyt ylioppilaaksi. Hän pinkaisi viereiseen kukkakauppaan ja toi minulle ruusuja. Pyysin häntä kahville kotiini ja sitten tavattiin pari kertaa, ajeltiin ympäriinsä, katseltiin kesäyötä jne, mutta ei siitä sitten sen enempää tullut. Mutta olisi voinut tulla! Aina kannattaa yrittää.

Juuri näin :). Aina pitää yrittää, jos haluaa vaikka seurustella :). Eikä tämä ole ensimmäinen kerta, kun kysyn kassaneitiä treffeille :D. Pitää tietenkin aluksi tutustua hieman kassaneitiin, että sopiiko hänelle treffikutsu ja käykö että pyydän häntä ulos, vaikka hänen kassavuorollaan :-).

Ap

Vierailija
44/90 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ne treffit oli??

Vierailija
45/90 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se mikään pelkkä satunnainen kassatyttö ollut jos olette jo vuoden tunteneet.

Niin, mutta vaati rohkeutta kysyä tuollain :). Oli myös hauska nähdä muiden asiakkaiden ilmeet :D. Tietenkin tiesin hänestä sen verran, että hän on halukas lähteä ulos kanssani, jos vaan kysyn sitä häneltä kasvotusten :).

Ap

Annat väärän kuvan ympärillä oleville ihmisille, sillä tehän tunnette toisemme jo jokin aikaa. Muut asiakkaat luulivat, naisen suostuneen treffeille kanssasi, jotta pääsisi eroon sinusta.

Mutta se oli tässä ideana, nainen oli mukana jutussa :p. Eli hän tiesi että kysyn häntä treffeille :). Onhan se kivaa välillä pitää hauskaa, ei elämän tarvitse tylsää olla :p. Myös naisen loppuvuoro sain kivan piristyksen, kun hänen työkavereiden ilmeet olivat aikamoisen näköisiä, kun lähdin pakattua ostokseni ;D. Tai niin hän minulle kertoi ;D.

Ap

Vierailija
46/90 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko ne treffit oli??

Ei vielä, huomenna vasta :).

Ap

Vierailija
47/90 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä periaatteessa mitään pahaa ole koska olette tulleet juttuun jo pitempään, mitäs siinä jos tunteet on molemminpuolisia. Ihanaa jos tästä tulee rakkaus, vaikka kaikki haluaakin lähtökohtaisesti tyrmätä kassa+asiakas-kuvion. 

Vierailija
48/90 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule paikalle. Saat heitellä äitisi kanssa. 

Niinpä. Ei parikymppinen tyttö seurustele vanhojen irstaiden pappojen kanssa. Yäk! 

Vierailija
49/90 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet näille kassatytöille yksiselitteisesti ei-toivottu lähestyjä, limainen ahdistava setämies. Nuoret naiset inhoavat ja säälivät kaltaisiasi. Se ahdistunut hymy on pakollista asiakaspalvelua. Siirry tilaamaan ruokasi Woltista, jos et kerran opi olemaan.

Vierailija
50/90 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kaikki asiakkaat taputtivat. 

Eivät taputtaneet, mutta olivat hämmentyneitä kylläkin :D.

Ap

Vierailija
51/90 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tuleeko Pera siis mukaan?

Vierailija
52/90 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla ainut kenen mielestä tuo oli aika söpöä ja olen iloinen puolestasi :) Toivottavasti treffit onnistuvat ja tuosta tulisi jotain. 

Vierailija
53/90 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkkeri - vainoaja - ahdistelija

Vierailija
54/90 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi, tulipa tästä omatkin opiskeluaikojen aspa-työntekoon liittyvät ällöt limaiset jankkaavat setämiehet -muistot pintaan. Huh. 🤮

Terveisin Täti-ihminen

Riippuu millaisista miehistä sitä pidät :). Ja mikä on "setämies"? Toisille se saattaa merkitä ihan muuta kuin sinulle, se voi olla ikä, pukeutuminen, ulkonäkö jne. :). Enkä ole koskaan sanonut mitään seksuaaliseen viittaavaa kassaneidille, kuten "sulla on hyvä perse tai kivat rinnat sulla" :(. En myöskään koskaan ole ahdistellut ketään kassaneitiä, vaan aina seuraan millaisia signaaleja hän lähettää minulle, kun juttelen hänelle :).

Ap

Vierailija
55/90 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule paikalle. Saat heitellä äitisi kanssa. 

Niinpä. Ei parikymppinen tyttö seurustele vanhojen irstaiden pappojen kanssa. Yäk! 

Eikö se ole kassatytön oma asia kenen kanssa hän seurustelee eikä ulkopuolisten? :D

Ap

Vierailija
56/90 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tuo ei ole totta, ainakaan nuorten naisten kohdalla :D. Monesti nuoret naiset iältään 15-25v rakastavat laittaa hymiöitä viesteihinsä :). Yleensä itse laitan myös hymiöitä, kun vastaan heidän viesteihin ja saanut siitä heiltä positiivista palautetta :D. Mutta tämä toimii ainoastaan niihin naisiin jotka hymiöitä tykittävät :D. Pitää katsos olla samalla aaltopituudella nuorten naisten kanssa, niin mahdollisuuteni paranee muihin nähden, mikäli haluan seurustella heidän kanssa =).

Ap

Unohdin mainita sen, että en koskaan käynyt ylilaudalla. Sillä minulla on parempaakin tekemistä, kun roikkua siellä =).

Ap

Vierailija
57/90 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tuon ei ole totta, ainakaan nuorten naisten kohdalla :D. Monesti nuoret naiset iältään 15-25v rakastavat laittaa hymiöitä viesteihin :). Yleensä laitan myös hymiöitä, kun vastaan heidän viesteihin ja olen saanut siitä heiltä positiivista palautetta :D. Mutta tämä toimii ainoastaan niihin naisiin jotka hymiöitä tykittävät :D. Pitää katsos olla samalla aaltopituudella nuorten naisten kanssa, niin mahdollisuuteni paranee muihin nähden

Et kai sinä aikuinen ihminen millekään alaikäisille tytöille ole viestitellyt?

Vierailija
58/90 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, olet näille kassatytöille yksiselitteisesti ei-toivottu lähestyjä, limainen ahdistava setämies. Nuoret naiset inhoavat ja säälivät kaltaisiasi. Se ahdistunut hymy on pakollista asiakaspalvelua. Siirry tilaamaan ruokasi Woltista, jos et kerran opi olemaan.

Mielenkiitoinen mielipide sinulla :D. Kyseisessä prismassa missä käyn, niin kassatytöt sekä myös vähän vanhemmat rouvat kysyvät minulta aina, miten päiväni tai viikkoni on mennyt :). Aika usein he myös oma-aloitteisesti kertovat heidän "yksityiselämästään" minulle, kuten missä olivat lomalla tai mitä ruokaa tekivät eilen :D. Tänäänkin nuori lähikaupan myyjä 19v kertoi minulle, viikonloppu suunnitelmistaan ja minä hänelle omistaan :D. En näe siinä mitään "limaista tai ahdistava" :).

Ap

Vierailija
59/90 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tuon ei ole totta, ainakaan nuorten naisten kohdalla :D. Monesti nuoret naiset iältään 15-25v rakastavat laittaa hymiöitä viesteihin :). Yleensä laitan myös hymiöitä, kun vastaan heidän viesteihin ja olen saanut siitä heiltä positiivista palautetta :D. Mutta tämä toimii ainoastaan niihin naisiin jotka hymiöitä tykittävät :D. Pitää katsos olla samalla aaltopituudella nuorten naisten

Et kai sinä aikuinen ihminen millekään alaikäisille tytöille ole viestitellyt?

Tuo oli vain "esimerkki", sillä monella kassaneideillä on vaikka pikkusisko =). Ja samalla kun he viestittelevät keskenään niin käyttävät hymiöitä :D. Myös itselläni on 2 pikkusiskoa ja tiedän, että hymiöt kuuluvat heidän viesteihin :).

Ap

Vierailija
60/90 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä oli repliikkisi?

Voisinko päästä sinun housuihisi kun kusin just omiini.?