Pyysin tänään prisman kassatyttöä treffeille asiakkaiden nähden ja hän suostui :D
Kommentit (90)
Asiakkaalle ei koskaan sanota ei, asiakas on aina oikeassa. Tämä on hyvä muistaa jos haluaa treffailu seuraa kassalta :)
Minkä ikäinen kassatyttö on ja minkä ikäinen itse oot?
sanoiko kassatyttö vain sinusta helposti eroon päästäkseen "joo", vai sovitteko oikeasti ajan ja paikan?
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen kassatyttö on ja minkä ikäinen itse oot?
Tyttö 20v ja itse 32v :). Ollaan kyllä tunnettu toisemme jo vuoden verran :). Eli tiedän hänestä paljon ja seuraan häntä instas ja hän minua :D.
Ap
Vierailija kirjoitti:
sanoiko kassatyttö vain sinusta helposti eroon päästäkseen "joo", vai sovitteko oikeasti ajan ja paikan?
Hän tuli äsken luokseni, mennään nyt saunaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä prisma?
En voi kertoa sitä :).
Ap
Minäkin onnistuin tuossa kun olin alle 30v, mutta ei enää onnistu 50-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Sovittiin whatsaapin kautta tapaaminen tälle viikonlopulle :). Mennään heittämään frisbeegolfia hänen kanssaan :D.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minäkin onnistuin tuossa kun olin alle 30v, mutta ei enää onnistu 50-vuotiaana.
Et oo multa kysynyt
N58v
No ei se mikään pelkkä satunnainen kassatyttö ollut jos olette jo vuoden tunteneet.
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli repliikkisi?
Kysyn häneltä, samalla kun hän käsitteli ostokseni. "että kiinnostaisiko häntä lähteä viikonloppuna ulos kanssani, jos sinulla ei ole mitään muuta menoa sovittu, voidaan mennä heittämään frisbeegolfia" :). Ja hän suostui :D.
Ap
Taitaa treffit olla vain sinun puoleltasi, tyttö tuskin käsitti asiaa samoin :D
Ei tule paikalle. Saat heitellä äitisi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No ei se mikään pelkkä satunnainen kassatyttö ollut jos olette jo vuoden tunteneet.
Niin, mutta vaati rohkeutta kysyä tuollain :). Oli myös hauska nähdä muiden asiakkaiden ilmeet :D. Tietenkin tiesin hänestä sen verran, että hän on halukas lähteä ulos kanssani, jos vaan kysyn sitä häneltä kasvotusten :).
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovittiin whatsaapin kautta tapaaminen tälle viikonlopulle :). Mennään heittämään frisbeegolfia hänen kanssaan :D.
Ap
Miksi sun kassalla kaikkien kuullen piti pyytää jos jo tunnette?
Mikä prisma?