Kirjan julkkarit
Julkaisen toisen runokirjani syksyllä, tahdon järjestää julkkarit.
Auttakaa rakkaat ihmiset, vinkkejä...
Malja, pikku purtavaa... muuta?
Myynkö kirjojani???
Mitä muuta???
Runotar
Kommentit (133)
Sainkin kivoja vinkkejä. Palvelukustanne on eri kuin omakustanne, eka oli oma, tää toka on palvelukustanne.
No, oli tietysti vähän juhlava nimi??? Julkkarit? Mutta tiedän, että niitä voi olla monenlaisia. Olin itse Sodankylässä kirjanjulkistamistilaisuudessa, vapaa kutsu kaikille. Kirja Arvottomat.
Lisääkin vinkkejä saa laittaa🤔
Runotar
Milloin juhlat on? Ulkoba, sisällä???
Arvio lokakuun alku. Ulkona, jos sää sallii
Sisällä sateella. Tilat on ok
Runotar
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletan yhdyssanavirheen perusteella, että kyse on omakustanteesta ja että tulijat ovat ystäviäsi. Ehkä vähän karua myydä kirjaa tuollaisessa tilanteessa, menee pakkomyynnin puolelle. Pidä vain hauskat juhlat julkaisemisen kunniaksi.
Kerrothan ystävällisesti, missä on yhdyssanavirhe. Kyseessä palvelukustanne
Palvelukustanne tarkoittaa omakustannetta, toivottavasti ostit myös oikolukupalvelun, niin kirjasi on huoliteltu.
Pikkupurtavaa on yhdyssana, kenelläkään, ei kellään.
Onnea kirjasi julkaisusta ja hauskaa juhlaa!
Onpas ylimielistä, ette kai ole vain kateellisia? Olette olevinanne aika päteviä kaikessa mutta huomatakseni kukaan teistä arvostelijoista ei tee itse koskaan elämässään kuitenkaan yhtään mitään.
Ap, luota vain itseesi äläkä näihin kiusanhenkiin.
Järjestä jossain paikallisessa kapakassa illalla. Kapakka saa asiakkaita ja sinä myyt kirjaasi ja lausut runoja, mikin kautta ehkä. Usein paikallislehdet tekevät mielellään jutun tuollaisesta, on niillä juttupulaa aina.
Ilmoita somessa, esim. Facebook ym.
Kirjailija itse pyysi korjaamaan kirjoitusvirheen ja korjasin sitten toisenkin. Kielioppiasioita ei kannata väheksyä. Harva ostaa kirjan, jossa on kirjoitusvirheitä.
Tuskin siellä kaupassa tulee luettua sitä kirjaa jotta huomaisi kirjoitusvirheitä ennen ostoa. Monet oikolukijat päästävät läpi niitä virheitä.
Ihmettelen myös sitä kuinka joku voi korjata jonkun runoista kirjoitusvirheitä, kaikkia nyt ainakaan..
Vierailija kirjoitti:
Ystäville ei kannata varsinaisesti myydä kirjoja, mutta tietty niitä julkkareissa pitää olla. Ystävät tietää kyllä että sulta voi ostaa. Älä tyrkytä. Laita ihan sellasta tarjottavaa mistä normaslistkin tykkäätte esim illanistujaisissa tms.
Mielestäni on taas ystäviltä kohteliasta maksaa, varsinkin jos ei ilmaiseksi tarjota ja kirjailijalla on pienet ansiotulot. Olen ainakin itse pyrkinyt tukemaan ystäviä maksamalla heidän tuotteistansa.
Vierailija kirjoitti:
Järjestä jossain paikallisessa kapakassa illalla. Kapakka saa asiakkaita ja sinä myyt kirjaasi ja lausut runoja, mikin kautta ehkä. Usein paikallislehdet tekevät mielellään jutun tuollaisesta, on niillä juttupulaa aina.
Tää oli hyvä... en kyl kehtaa lukea... lähikuppilan karaokessa jatkos... olisko ideaa???
Runotar
Huomasin muuten, että kutsuhahmotelmassa oli pikkupurtavaa oikein, oli siis tässä näppivirhe. Oon oikeasti aika hyvä suomenkielessä... runoissa sallitaan joustoa💕
Vierailija kirjoitti:
Minkä niminen teos?
Enpä ehkä kehtaa täällä kertoa...
Runotar
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää oli hyvä... en kyl kehtaa lukea... lähikuppilan karaokessa jatkos... olisko ideaa???
Runotar
Huomasin muuten, että kutsuhahmotelmassa oli pikkupurtavaa oikein, oli siis tässä näppivirhe. Oon oikeasti aika hyvä suomenkielessä... runoissa sallitaan joustoa💕
Kyllä se pikku purtavaa erikseenkin käy mutta monen mielestä ehkä yhteen parempi. Mikä on teoksesi nimi ja kukas se sinä olet? Heti rupesi kiinnostamaan tämäkin asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä niminen teos?
Enpä ehkä kehtaa täällä kertoa...
Runotar
Kehtaat kun kerran aiot sellaisen runokirjankin julkaista. Sinullako siis oli jo yksi julkaistuna? Kerro sen nimi.
No:
Eka on Surun Kalenterivuosi
Tää toka, vielä teossa, on Risut & Päivänpaiste.
Ups
Runotar
Tottakai myyt kirjoja julkkareissa, mutta järjestä se niin, että ei ole pakko ostaa, vaan voi tulla vaan juhlimaan ja onnittelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai myyt kirjoja julkkareissa, mutta järjestä se niin, että ei ole pakko ostaa, vaan voi tulla vaan juhlimaan ja onnittelemaan.
Näin just ajattelinkin🙂
Runotar
Vierailija kirjoitti:
No:
Ups
Runotar
Kiitos rohkeudestasi, täytyy tutkia sinunkin tuotantoasi. Onnea tulevasta julkaisustasi jo nyt etukäteen! Älä huoli, ei me ihan kaikki olla kiusaajia. Tsemppiä sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No:
Ups
Runotar
Kiitos rohkeudestasi, täytyy tutkia sinunkin tuotantoasi. Onnea tulevasta julkaisustasi jo nyt etukäteen! Älä huoli, ei me ihan kaikki olla kiusaajia. Tsemppiä sinulle!
K i i t o s kovasti😊
Runotar
Kirjailija itse pyysi korjaamaan kirjoitusvirheen ja korjasin sitten toisenkin. Kielioppiasioita ei kannata väheksyä. Harva ostaa kirjan, jossa on kirjoitusvirheitä.