Kirjan julkkarit
Julkaisen toisen runokirjani syksyllä, tahdon järjestää julkkarit.
Auttakaa rakkaat ihmiset, vinkkejä...
Malja, pikku purtavaa... muuta?
Myynkö kirjojani???
Mitä muuta???
Runotar
Kommentit (133)
Kirjastotkin perii galleria-maksua seinistään, jos sinne viet tekeleitäsi näytille.
Kutsut julkkareihin lähetetty🥂
Runotar
Vierailija kirjoitti:
Kirja alkaa muutenkin olemaan aika fossiili- kamaa, onnea nyt kuitenkin, työtä sekin on vaatinut.
Kirjat ei lopu satoihin vuosiin ennustan minä.
Moni, joka siirtyi sähköisiin tai äänikirjoihin, on jo palannut perinteisiin kirjoihin. Kivijalkakirjakaupat manestyy yhä
Vierailija kirjoitti:
Runotar
Onnea Sinulle🌹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Runotar
Onnea Sinulle🌹
Kiitos kovasti
Runotar
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirja alkaa muutenkin olemaan aika fossiili- kamaa, onnea nyt kuitenkin, työtä sekin on vaatinut.
Kirjat ei lopu satoihin vuosiin ennustan minä.
Moni, joka siirtyi sähköisiin tai äänikirjoihin, on jo palannut perinteisiin kirjoihin. Kivijalkakirjakaupat manestyy yhä
Kirjat elää... tosin niin sanottiin sanomalehdistäkin🤔
Julkkarit lähestyy, annoin juttuvinkin paikallislehdelle... jänskättää...
Runotar
Julkkarit juhlittu 18 ihmisen voimin, ihanat, rennot juhlat
Runotar
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse pikkupurtavaa, jos järjestät paikallisessa kapakassa. Jokainen ostaa tarjoilunsa itse.
Ketkä järjestää kirjanjulkkareita? Olen huomannut, että yleensä aloittelevat omakustannekirjailijat tai esikoiskirjailijat taikka muuten syrjään jääneet kirjailijat. Ei edistä kirjailijan uraa, jos keskittyy juhlimiseen. Aikaa kannattaa käyttää kaikenlaiseen muuhun. Kirjanjulkkareilla voi kyllä saada näkyvyyttä teokselle, jos ne on kaupungissa jossain hyvällä näkyvällä paikalla, minne pääsee helposti kaikenlaista porukkaa. Jos pitää kahvikestit jossain harrastuskerhon taukotuvassa tuttavapiirille, ei ne julkkarit oikein muuta ole kuin noloja.
No, julkkarit oli, eikä noloudesta tietoakaan. Paikallislehti oli paikalla. Juhlava, mutta rento tunnelma. Kyllä kannatti järkätä
Runotar
Vierailija kirjoitti:
Onnea vielä!
Kiitos, 8 kirjaa oon jo myyny...
Runotar