Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun noin 40-50+ mies eroaa pitkästä liitosta

Vierailija
25.07.2024 |

Ehkä siis jopa koko aikuisiän kestäneestä liitosta, jossa hellyys ja seksi on "jo niin nähty". Niin onko tällainen mies enää viriili  illään tavalla? Kokemuksia? Onko kalkketunut joihinkin tapoihin ja onko haluja enää lakanoihin lainkaan? Eräs tällainen mies sanoi, että hän ei lähde enää mihinkään pussailu suhteeseen. Naisena ainakin haluaisin sitä intohimoa jopa paljon enemmän kuin nuorena. Mikään viileä ukko ei kyllä kiinnosta pätkääkään. Ne on jo nähty. 

N.49

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma 19 v kestänyt suhteeni loppui juurikin kaiken läheisyyden loppumiseen, kun mies oli n.45v. 4 vuotta kitkutin ilman minkäänlaista kosketusta, enkä halua enää mitään vastavaa. Sanoin miehelle, että joko hän alkaa oikeaan suhteeseen kanssani tai tämä oli tässä. Se oli sitten siinä. 

Ap. 

Vierailija
2/21 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu 20-vuotta kestänyt suhteeni oli juuri samanlainen. Kun yritti lähestyä niin eipä häntä enää oikein kiinnostanut. Rakastan todella paljon juuri suutelua, no kun suutelee niin sehän alkaa aika nopeasti kulli seisomaan. Se luultavasti tarkoittaisi sitten taas seksiä. No eipä sitten entisen rouvan kanssa tarvinnut suudella, vaikka kuinka halusin, kun se olisi luultavasti johtanut seksiin. Nyt uusi suhde ja on todella paljon kiihkeitä suuteluita, yms.

M51

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveästi haluaisin kokea sitä "nuoruuden huumaa", kädestä pitämistä, pussailua ja kainalossa pitämistä. Kun viimeiset vuodet pitkässä parisuhteessa olivat kämppäkaveruutta ja velvollisuusseksiä, niin haluaisin taas olla ihastunut, huumaantunut ja rakastunut. Siis sillä tavalla, jolla tuntee, että elämä on parasta huumetta.

M51

Vierailija
4/21 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

#3 on siis eri kuin #2.

Vierailija
5/21 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo velvollisuusseksi on todellinen tunteiden tappaja. Minun mieheni sanoi vielä viimeisinä vuosina, että "tuli taas viikoksi velvollisuus suoritettua". Aivan kuin minä haluaisin tai vaatisin jotain pakkoseksiä. 

Vierailija
6/21 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tapailusuhde. Ollaan 51 ja 52v. Siihen kuuluu olennaisena osana pussailu ja läheisyys. 

N.

Vierailija
7/21 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tapailusuhde. Ollaan 51 ja 52v. Siihen kuuluu olennaisena osana pussailu ja läheisyys. 

N.

Mä haluun myös samanlaisen.

M51

Vierailija
8/21 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N.

M51

Kiinnostuisin sinusta varmasti, jos tuota suhdetta ei olisi. 

Vierailija
9/21 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin itsekkin juuri jonkinlaisen tapailusuhteen. Läheisyys olisi tärkein osa, ei mitään että katsotaan televisiota mykkänä. Ei mitään pakkonäkemistä vaan 2-4 krt viikossakin riittäisi. Mutta en siis halua mitään sellaista, että mies kulkisi muissa naisissa muina aikoina. Eli toiveet pitää olla samat. Ei mitään vanhempien tapaamisia enää tällä ikää eikä puheita yhteenmuutosta. Mukavaa aikaa ilman kireyttä ja riitelyä. Sitten jos alkaa jompaa kumpaa vit### niin erotaan heti, eikä tuhlata toisen aikaa. 

N.52

Vierailija
10/21 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hirveästi haluaisin kokea sitä "nuoruuden huumaa", kädestä pitämistä, pussailua ja kainalossa pitämistä. Kun viimeiset vuodet pitkässä parisuhteessa olivat kämppäkaveruutta ja velvollisuusseksiä, niin haluaisin taas olla ihastunut, huumaantunut ja rakastunut. Siis sillä tavalla, jolla tuntee, että elämä on parasta huumetta.

M51

Onpas ihanasti kirjoitettu. Monesti tuntuu, että miehet ei useinkaan tunne noin. Niin paljon puhutaan tunteettomasti ja rumasti.  Naisista puhutaan kaatoina, joille vain teeskennellään olevansa kiinnostunut. Yleinen on myös kommentti, seksiin käy kuka tahansa, omasta mielestä tyhmä ja rumakin nainen.

Nämä ovat esimerkkejä kommenteista ja asenteesta, jota saa todistaa heti teini-iästä lähtien. Toistuu kaiken ikäisten miesten puheissa, lukuunottamatta ihan vanhat miehet. Ja ei siis ole kysymys vain kommenteista, vaan myös toiminnasta.

Siksi sinun kommenttisi sai oikein hyvälle mielelle :)

N44

Vierailija
11/21 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M51

Onpas ihanasti kirjoitettu. Monesti tuntuu, että miehet ei useinkaan tunne noin. Niin paljon puhutaan tunteettomasti ja rumasti.  Naisista puhutaan kaatoina, joille vain teeskennellään olevansa kiinnostunut. Yleinen on myös kommentti, seksiin käy kuka tahansa, omasta mielestä tyhmä ja rumakin nainen.

Nämä ovat esimerkkejä kommenteista ja asenteesta, jota saa todistaa heti teini-iästä lähtien. Toistuu kaiken ikäisten miesten puheissa, lukuunottamatta ihan vanhat miehet. Ja ei siis ole kysymys vain kommenteista, vaan myös to

Kiitos, minullekin tuli kommentistasi kyynelet silmiin. Niin paljon kaipaan ihanaa naista lähelleni.

M51

Vierailija
12/21 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50 vuotias nainen ja ollut sinkkuna 2 vuotta. Kylmästä pitkästä avoliitosta erosin kun viimein ymmärsin, että asiat voivat olla toisinkin, enkä halua tällaista elämää.  Uudessa mahdollisessa suhteessa haluan todellakin miehen joka ei peittele tunteitaan, edes julkisesti. Haluan pitää kädestä kun huvittaa (ed.mies ei ikinä suostunut edes kotona) Haluan halailla ja suukotella vaikka keskellä kaupan parkkipaikkaa, jos siltä tuntuu (ed.mies ei ikinä osoittanut mitään hellyyttä julkisesti) Huitaisi käden pois jos vähänkin satuin häneen joskus alkuaikoina. Jos nämä toiveet ei täyty, niin mies saa mennä. Enää en tyydy mihinkään tai ajattele, että miehet nyt on sellaisia.

Vierailija
13/21 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N.

M51

Tinderistä löytää, jos jotain kiinnostaa. Alueena pks, harrastuksena luonnossa  ja merellä liikkuminen

M51

Vierailija
14/21 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N.

M51

Tinderistä löytää, jos jotain kiinnostaa. Alueena pks, harrastuksena luonnossa  ja merellä liikkuminen

M51

Onnea apajille, niille pinnan päällisillekin. Minä en ole Tinderissä ja asun Turussa päin. Ja se kiva treffimies käy joskus, olosuhteiden pakosta harvoin. Viestejä toki lähetetään. 

N

Vierailija
15/21 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma 19 v kestänyt suhteeni loppui juurikin kaiken läheisyyden loppumiseen, kun mies oli n.45v. 4 vuotta kitkutin ilman minkäänlaista kosketusta, enkä halua enää mitään vastavaa. Sanoin miehelle, että joko hän alkaa oikeaan suhteeseen kanssani tai tämä oli tässä. Se oli sitten siinä. 

Ap. 

Taitaa olla mahdotonta pystyä enää elvyttämään pitkää suhdetta, joka on edennyt siihen pisteeseen että kaikki läheisyys on jo loppunut, niin henkinen kuin fyysinenkin. Silloin on fiksuinta sopia yhdessä, että lähdetään eri teille. Parempi osata erota ajoissa ennen kuin mukaan tuee kolmansia tai neljänsiä osapuolia, niin ero on vielä mahdollista hoitaa yhteisymmärryksessä.

Jos mukaan on jo tullut kolmansia tai neljänsiäkin osapuolia, niin suhde on kyllä siinä vaiheessa jo taputeltu. Ei sitä silloin enää mikään paikkaa, vaan ero on vain ajan kysymys. Sillon se voi kuitenkin olla vaikeampi ja katkerampi ja mennä rumaksi riitelyksi. Turha siis odottaa 4 vuotta että piimä muuttuisi takaisin maidoksi, ei se sitä enää tee.

Vierailija
16/21 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusta seuranneena sanon, että kyllä moni 40-50 vuotias mies, joka on ollut edes kerean pidemmässä parisuhteessa löytää ja saa mahdollisuuden edetä parisuhteeseen uuden kumppanin kanssa kuin sananbikäinen mies, jolta puuttuu tämä kokemus.

Osa miehistä tosin kuvutelee varmistavansaa ja huolehtivansa asian jo ennakolta ja hankkii sivusuhteen jo ennen eroaan. Ja vasta, jos tilanne käy kestämättömäksi, niin päättävät, että jatkavatko vanhassa liitossa vai jatkavatko uudemman kumppaninsa kanssa.

Samaan aikaan moni kunnollinen nmes mutta täytyyhän heissä jotain ilmeistä tai ainakin piilevää mutta merkittävää vikaa olla ajattelee tälläkin palstalla moni kun jollei olisi, niin kyllä heidän täytyisi olla parisuhteessa, jollei nyt, niin heti seuraavassa hetkessä. 

Vierailija
17/21 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän suhteen viimeisinä vuosina niin kaipasin sitä läheisyyttä ja huumaa. Olen eron jälkeen saanut kokea sen 2 kertaa, toinen suhde kesti vuoden ja toinen 2 vuotta, joten kyllä 50 vuotiaanakin voi vielä natsata. Ja voi jeesus miten paljon parempaa seksi on nyt kuin silloin nuorena. Ja nyt taas uusi alkuhuuma menossa 🥰

N54

Vierailija
18/21 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa ikätoverit, niin naiset kuin miehetkin, että vaikka iän myötä kauneus katoaa, tai muuttuu ainakin erilaiseksi, niin mieli ei vanhene läheskään samaa tahtia kuin keho. Tämä ainakin omalla kohdallani vaikuttaa siihen, ettei ikäisekseen (tai muutenkaan) kovin vanhan näköinen vastakkaisen sukupuolen edustaja kiinnosta.

Suomalaisia eivät vuodet muutenkaan kohtele kovin armollisesti. Onko kyse huonosta geeniperimästä vai epäterveellisistä elämäntavoista ja ravinnoista, mutta ei tarvitse mennä kovin pitkälle, niin takaapäin voi olla vaikeaa erottaa ihmisestä, että onko ikää 30v vai 60v.

Vierailija
19/21 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten tuli ero melkein 20 v liitosta. Seksiä oli loppuun saakka kohtuudella, mutta esim. suutelu oli jäänyt jo vuosia sitten pois.

Nyt mulla on kiva suhde ikäiseni naisen kanssa. Suudellaan ja naidaan paljon. Mulle suutelu on takuuvarma keino saada kova erektio. Ihana olo.

m-1973

Vierailija
20/21 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien tälläisten keskusteluiden ongelma numero 1, yleistäminen. Kun kaikki ihmiset ei ole samanlaisia, tiedän että on tylsää aina huomattaa tästä, mutta miksi te kuvittelette, että ihmisryhmä eronneet 40-50v ovat toistensa klooneja.

Minulla on kavereita tuossa ikäryhmässä paljon, tässä jotain ihmistyyppejä, pelaaja (tietokone), urheilullinen ja aktiivinen, kotona viihtyvä, viinaan menevä, sosiaalinen, yksinään viihtyvä jne. Jos etsit jotain tiettyä ihmistyyppiä varmasti löydät sellaisen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme